- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě by mě od marketingové ředitelky zajímalo proč do své reklamy cpou i tu část kde se někdo ptá na dětskou pohotovost. Pardon, ale tento dotaz patří na jiné linky (112 či 155), ano na jednu stranu je to práce navíc pro operátorku na tísňové lince, ale na stranu druhou se na rozdíl od té operátorky na infolince 1188 ta proškolená, zkušená a vzdělaná (v oboru) operátorka na tísňové lince může zeptat co je jejich dítěti a případně jí poslat RZP nebo jí spojit na lékaře přímo na dispečinku. Což asi buchta na infolince nezvládne..
Celé je to nesmysl. Před 15-20 lety by to bylo možná , ale dnes? Nedokážu si představit toho zoufalce který přes tuto pravěkou službu hledá instalatéra. V dnešní době?
Linka 1188 nebyla nikdy zadarmo, proto vubec nechapu rozhorceni diskutujicich. 1188 pouzivam zejmena, kdyz ridim. Takze diky, tato sluzba urcite smysl ma.
Tak ono nejde o to, že by to nebylo zadarmo. Problém je spíše v tom, že málokdo ví, kolik vůbec za tuto službu platí. Někteří si myslí, že je to jen pár kaček a ne desítky korun.
Na to dokonce ani není nutný smartphone, mám úplně obyč N. C2-01. Na internet se s tím dostanu a nasdílet internet přes bluetooth taky umí. Proto jsem zatím nepřišel na řádný argument proč bych vyhazoval tisíce za smartphone. (snad jen že čas od času bych využil GPS modul)
Tak všechny tyto funkce zvládal i S M55 v roce 2003 :-) . Ale čas od času každý upgraduje.
Díky za info. Ta reklama se totiž tváří, jako by to byla založena spolkem lidí, co nezištně pomáhají a zvláště krásně zní to, že vás klidně hned i přepojí.
Je to služba co nepotřebujete dokud nedojde k mimořádné události, takže ji těžko předem studujete, jen vám v hlavě uvízne to číslo na anděly co vám nezištně pomohou.
I když tedy ta reklama je z velké části jak pro totálně vygumované, člověk stojící ve vodě těžko řekne "asi jsem se vytopil" a rada zavřete vodu těžko překvapí.
Ale i tak díky za radu, že přepojení vyjde hóóódě draho a SMS je lepší. Člověku se stane že zabouchne a neví co dělat.
Info v boxu: "O2 už linku 1188 dávno neprovozuje"
Ale když si pořídíte novou SIMku od O2, je tam toto číslo hned 2x, jako místní a pro volání ze zahraničí. A jméno čísla je od O2 identické s číslem, čili ideální pro vytočení omylem, anžto je na prvním místě.
Za tenhle článek Vás Komárek nepochválí...
to je tak těžký si nechat poslat sms. Určitě mě vyjde levněji, jednou zaplatit za hovor 16,-,než kvůli tomu platit internet v mobilu ...
no, jednu dobu bez internetu v mobilech to bylo docela popularni (5,6 let zpet). nezavisly arbitr hospodskych hadek :) stacilo zavolat, zeptat se, rict at mi odpoved poslou sms, polozit. pamatuju, ze jednou posilali esemeskama vsechny staty USA treba. clovek se dycky do trech petek vlezl. prepojit bych se rozhodne nikdy nenechal. taktez mi poslali treba deset cisel na taxisluzby esemeskama. je to sice drahe, ale pokud u toho clovek aspon trosku premyslel, tak zas takova hruza to nebyla...
Používal sem to, když sem měl služební mobil. Teď už ho nemám, data jsem nedavno taky zrušil, tak když budu něco potřebovat, zavolám nějakému známému jestli náhodou není u PC. Kdyby tam aspoň byla garance, že poplatek stornují, pokud nepomůžou. Ale cenám se nedivím. Ty lidi co tam sedí, musí z něčeho zaplatit, pronájem kanceláří, energie. Nic z toho prostě není zadarmo.