- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimochodem, kdybyste si před tím, než jste si Mobil.cz pořídili, přečetli diskuze na internetu, tak byste tu pak nepsali ěci, který už dávno někdo vyřešil.
Já jsem díky tomu věděl, do čeho jdu a kartu si pořídil před půl rokem. A samozřejmě, na web se dostanete dost obtížně, ale aplikace s mnohem nižší potřebou datového toku jdou vcelku bez problémů. Třeba jízdní řád funguje prakticky okamžitě.
Myslet si, že se zadarmo dostanu rychle na internet, to je dost slušná naivita. Ale od našich spoluobčanů lze očekávat cokoliv
Dal jsem si Opencall, mám 1,80 za minutu volání a jsem v pohodě. Nějaké Tesca, kde musím neustále dobíjet, abych měl levnější volání jsem vzdal. A to nemluvím o výhodách, co nabídl Vodafone firmě, kde pracuji jednak pro firemní volání tak i zaměstnance, doslova za pěkný úsměv
Nevíte kam spadá Centropol? Máme ho s manželkou a máme teď lepší signál, než před tím u O2?! Je to možné?
Díky
jo jinak spokojenost a ceny super, kdyby to někoho zajímalo:-)
Pročetl jsem diskuzi a připojuji, že mobil.cz má podle mé zkušenosti mnohdy horší signál než t-mobile, abych upřesnil, tak mi prostě signál častěji úplně vypadne, co se týče jejich internetu, po vyplácání FUP je použitelný akorát na maily a to ještě bez příloh, jinak samozřejmě udávaná rychlost po FUP je opravdu nouzová a připomíná mi staré časy dial-up netu. Takže i když jsem byl od roku 98 v T-mobile a teď asi 2 měsíce už jen Mobil tak jsem konečně uzrál na přechod k Vodafonu, neb jejich LTE je opravdu pecka. Nejlepší je ovšem nezasírat si hlavu nějakým signálem a žít si svobodně.
Virtualy tady operatori nechteli, ale museli jim uvolnit cestu. Uvidime co se stane, az operatori zvednou treba jen o 20 haleru VO cenu volani. Drtiva vetsina virtualu jede na pokraji existence.
Teď ještě zbývá, aby si vlastního virtuála udělal i každý obchodní řetězec u nás (Tesco začlo, další by mohl být třeba Bertík ...)
Proboha Alane s Bertíkem by se nedalo dovolat, víme jak fungujou jeho svatostánky a před každým hovorem by otravoval do sluchátka přihřátý Daniel
Tescomobil je zatím bezkonkurenční. Na sousedovic klubkartu máme doma pět čísel. Už to má celý panelák. Používáme to dokonce doma místo vysílaček - volání do vlastní sítě zdarma. A každá simka má bez závazků a bez poplatků dvě hodiny měsíčně volání do všech sítí zdarma. Za každé dobití dostanete za každou korunu jednu korunu navíc - to znamená, že zaplatíte-li 200 Kč, připíšou vám 400 Kč.
.
Jedni sousedi to dělají tak, že si neaktivují balíček a volají do vlastní sítě za 75 Haléřů a do cizích sítí za 1.40 Kč (což je cena po připsání té koruny navíc za každou zaplacenou korunu).
.
Sousední panelák to má rovněž. Je to sranda - pro toho, kdo volá do cizích sítí málo (dvě hodiny měsíčně) je to super. Celé rodiny mohou spolu kecat neomezeně.
jsem se službama TescoMobile spokojený, za dobití 200 kč připíšou dalších 200 a volání plus SMS jsou po celý měsíc ve vlastní síti zcela zdarma.
Mobile.cz jsem koupil dcerám, aby měly internet na ten svůj Facebook. A ejhle, přestože Mobile.cz slibuje internet napořád zadarmo, tak po vyjetí FUP prostě nefunguje. Stránka se otevírá pekelně dlouho a povětšinou ještě s chybami. Hry, neustálé čučení na fotky a další blbosti na tom jejich Facebooku jim vysály FUP snad za týden. Takže nakonec mi vytrhl trn z paty T-mobile s Twistem Plus, který má stejné ceny. Za 2,50Kč do všech sítí a internetem po dobití na měsíc také zadara. Tam jim to po FUP jede aspoň jakžtakž. Takže nakonec k přenosu čísel k Mobile.cz nedošlo a 2 jejich karty asi již nikdy nedobiji.
Když někde vidím "balíček", který údajně snižuje cenu, vyvolává to ve mně už nedůvěru! Proč to nesníží na 1.90Kč rovnou, jako ostatní???
Kdyby tak někdo začal nabízet opravdu neomezený mobilní internet..
Na trhu se udrží jen ti největší, Blesk, Centropol a některé další. Zrovna s tím Centropolem mám zkušenost a mít od nich plyn a volání mi přijde rozumné.
Na trhu se jich samozřejmě neudrží 40 nebo 50.. Cena virtuálního operátora se odvíjí od tooh, že skutečnému operátorovi podepíše smlouvu na "dodání" třeba 50 tisíc klientů. Má na to nějaký čas, pak je nutné podepsat smlouvu novou.. A ten kdo má těch klientů třeba jen 1/3 se už na podobnou cenu nedostane, protože nesplnil.. A končí.