Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mobily Lenovo se v Česku oficiálně neprodávají. Se zárukou nepočítejte

Mobilní telefon značky Lenovo si v Česku zatím nekoupíte. Společnost se distancovala od telefonů, které se na našem území v tuto chvíli nabízejí. Oficiální distribuci však chystá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R49e43g28i63n28e 13M95a81r33t26i61n 6382608750178

N

0/0
12.3.2014 21:19

R15e24g15i24n26e 71M21a95r28t46i35n 6362708140398

No nevím, ale v těch bohatších státech by Lenovo za takové vyjádření novináři pěkně setřeli. A zastoupení Lenovo, by si určitě v těchto zemích takové vyjádření nedovolilo. Mám trochu zkušenost s nákupy z Francie. Tož, hurá EU.

0/0
12.3.2014 21:18
Foto

M70a61r48t89i67n 28K12o44k65e49š 3798874751380

Proč by měli tu firmu stírat za to, že chce u nás v budoucnu prodávat modely telefonů, které nejdříve plně lokalizuje, které budou plně kompatibilní s evropskými GSM standardy a které budou otestované? Pak zákazníci třeba nebudou zklamaní, jako pan Simon dole. To si jako myslíte, že tuzemské zastoupení má nějaký vliv na globální potažmo EMEA strategii prodeje? Tyhle věci se určují a rozhodují úplně jinde...

0/0
13.3.2014 9:21

R73e54g53i98n63e 73M31a23r71t60i17n 6292458860118

"....nejsou kryty Lenovo zárukou v České republice...."

Frantíci by se mi v případě poruchy:

1. omluvili za prodejce, kterého by okamžitě kontaktovali a sjednali nápravu,

2. nabídli servis na opravu v jiné destinaci (mohu tam být na dovolené, pracovně),!

3. případně výměnu za vhodnější druh.

Ale to jsou služby, které si zatím jaksi neumíme v Česku vydupat.[>-] Lenovo v Česku jen odpinkne zákazníka.Rv Možná to bylo vše trochu jinak, ale já mohu hodnotit jen PR článek.:-/ Vidím to třeba na pojišťovnách aut. Proto ho mám raději pojištěné v Belgii. Ač havaruji v Česku, neskonale rychlé a korektní jednání.

0/0
13.3.2014 9:34
Foto

M65a12r43t70i81n 85K23o74k34e44š 3768734261330

Ve Francii by neudělali ani jedno, protože ani tam se telefony Lenovo oficiálně nedovážejí. :-)

0/0
13.3.2014 9:39

S92i14m66o50n 96R54o50d80e56r19i38c25k 8447394

Zakoupil jsem designově krásný Lenovo K900 se slušnými parametry. Po spuštění jsem zjistil, že sice je možné nastavit emailového klienta k firemní poště /Exchange/, vše se krásně zesynchronizovalo, nicméně nešla otevřít ani jedna emailová zpráva a namísto toho jen zahlásil "Unfortunately, email stopped working". Prodejce byl solidní a vrátil kupní cenu. Škoda, lituji toho, jinak vše super!

0/0
11.3.2014 19:55

L55e34n42k66a 50B83r70t12n16í98k88o75v67á 2819762774

Ano, v Mironetu je prodávají, ale až po dotazu ke zboží uvedou, že telefon je částečně počeštěn. Z čehož je jasné, že oficiální distribuce to není.

0/0
11.3.2014 16:27

V61l53a59d66i79m65í12r 56F67i90b47i50g74e87r 5474641211314

Mám A760 a myslím že za ty 3000 co stál se skoro nic lepšího koupit nedá 4jádrový procesor, IPS displej 1gb RAM. Čeština není 100% ale to co se používá v češtině je. Jediná vada byla že po zapnutí mi to nabídlo aktualizaci, tak jsem aktualizoval a telefon pak byl celý v čínštině a nic moc angličtině ale stačilo zahledat a mám novou CZ ROM a v pohodě. Jo taky má 2000mah baterii tak to je taky dobé.

0/0
12.3.2014 7:07

J46a87n 86N58o68v10á53k 9805938624575

To je jen hra se slovíčky.

Obchody v ČR telefony Lenovo prodávají (Mironet, CzC a další) a dávají na ně standardní dvouletou záruku.

Reklamace probíhá u nich a zákazníkovi může být jedno, jak to řeší.

+5/0
11.3.2014 16:18
Foto

M38a94r72t32i43n 54K54o38k18e86š 3268744301560

To sice hra se slovíčky je, ale když něco pak na tom telefonu nefunguje, tak naštvaný Franta uživatel volá servis a podporu Lenovo, nikoliv podporu Mironetu, CZC a dalších...

0/0
11.3.2014 16:22

Z97d39e94n74ě28k 40W43e92r36n12h44a30r22t 6657125942248

Franta uživatel má postupovat podle občanského zákoníku, tudíž jednat vždy pouze s prodejcem. Nějaké "zastoupení" ho nemusí zajímat.

+3/0
11.3.2014 16:26
Foto

M65a52r31t39i39n 21K71o97k71e62š 3518684781940

To víte Vy, vysvětlujte to ale běžnému Frantovi uživateli.

+1/0
11.3.2014 16:27

Z87d54e35n31ě26k 77W21e69r96n38h39a91r24t 6887535472248

A proč bych mu to měl vysvětlovat? To je snad jeho problém, že nezná svá zákonná práva a nechá se oblbovat nesmysly o "oficiálním dovozu" a podobnými marketingovými řečmi, které mají těm hloupějším občanům zdůvodnit, proč je u nás zboží o tolik dražší, než v zahraničí.

+1/0
11.3.2014 16:32
Foto

M10a88r44t56i56n 48K18o68k28e33š 3758554771900

Tak právě kvůli takovým se počítám vydávají podobná tisková prohlášení, jaká jsou obsahem článku.

0/0
11.3.2014 16:40

J33a56r16o55s74l85a44v 84B27r13ü95m54m92e10r 7464953816

A proč jako?  u značek s oficiálním zastoupením vezmu kdekoliv koupený telefon a jdu k nejbližšímu servisu. Anebo zavolám na podporu a vše se vyřeší dopravkou.

+2/0
11.3.2014 17:20
Foto

D28a46v15i44d 18J42a77n60i79k 5256716415604

ja bych to tak ruzove nevidel. osobne jsem mel zrovna nejhorsi zazitek pri reklamaci Samsung G Note II. v oficilnim servisnim centru Samsungu. Nedostal jsem nahradni mobil, misto toho mi bylo receno, jestli nevydrzim nejaky ten tyden bez mobilu, at si koupim teda novy /coz bych pochopil kdybych reklamoval nejaky sunt za nejakou tisicovku, ale u premioveho a nejdrazsiho mobilu samsungu me takova odpoved rozsekala/,.... Rovnez me rozsekalo, ze zavadou bylo nedobijeni telefonu, tak to na me zkouseli, ze je poskozeny micro usb port castym nabijenim /6mesicu stary telefon/ a ze se na to zaruka mozna nebude vztahovat a takove kecy. nakonec mi na mobil nalepili takovou servisni nalepku s carovym kodem, kterou kdyz jsem po servisu strhnul, tak sla dolu i s lakem krytu telefonu /lepidlo rozleptalo lak/. Takze asi tak a podpora Samsungu me take rozsekala, kdyz me po par dnech volali jak jsem spokojeny s opravenym mobilem,.. to me dorazilo, protoze telefon byl stale jeste v servisu:)

0/0
11.3.2014 19:07

T65o81m69á97š 17V37a18n63č60u93r19a 4398125650428

Proč si každý myslí, že když kupuje drahý prémiový mobil, že automaticky musí dostat náhradní mobil? Se cenou produktu to vůbec nemá nic společného. Pokud nemáte při koupi uvedeny zvláštní zacházení při servisu, tak platí všeobecná pravidla, kde o nějakém náhradním mobilu není řeč.

0/0
11.3.2014 20:17

J89a76k13u23b 38K83ř71í30ž 8569669417803

A zkoušel jste někdy takové oficiální zastoupení využít? Pochybuji, protože to by jste takto nemluvil. Pochybuji, že Mironet Vám pošle kurýra pro vyzvednutí zboží, tak jak to třeba dělá Asus a mnoho dalších... Právě ta kvalita toho servisu je ten důvod proč to má svojí výhodu, nikoliv ta povinnost prodejce reklamaci řešit....

0/0
11.3.2014 17:28

J31o35s21e23f 69P42i31š74v65e22j71c 4852340960236

Český Franta ani neví že nějaký Mironet vubec existuje, natož aby tam kupoval mobil pro něj jako pro laika naprosto neznámě značky.

0/−2
11.3.2014 17:59
Foto

M73a50r93t45i52n 71K48o43k24e92š 3198114411460

Nevím jak český Franta, ale běžný Franta uživatel si to zadá do Heuréky nebo Zboží, protože jde po ceně. Tam mu vyjede CzC, Mironet atp.

0/−1
11.3.2014 18:03

P36e50t40r 32M40a34r59š55o28u16n 5295518946416

Jak muze volat servis, kdyz zadny ofiko neni? Tedy jistě na zarucaku zadny smluvní servis nema. A pokud zavola do obecného servisu mobilu, tak mu řeknou za tuhle znacku naděláji. Ale to mu mohou říci kdekoliv na cokoliv ač to ma zastoupení. Servis nemusí byt smluvní pro danou znacku.

0/0
11.3.2014 18:35
Foto

M23a44r96t75i31n 40K49o31k21e56š 3888924611910

Já to uvádím jako příklad. Možná by bylo lepší se mkrnout na celé vysvětlení od Lenovo, než tady společně mudrovat, co by bylo kdyby:

http://www.lenovoblog.cz/2014/03/oficialni-vyjadreni-lenovo-k-distribuci.html

0/0
12.3.2014 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.