Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mobily Lenovo se v Česku oficiálně neprodávají. Se zárukou nepočítejte

Mobilní telefon značky Lenovo si v Česku zatím nekoupíte. Společnost se distancovala od telefonů, které se na našem území v tuto chvíli nabízejí. Oficiální distribuci však chystá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R53e50g85i88n66e 36M14a86r38t43i78n 6782528360858

N

0/0
12.3.2014 21:19

R92e83g64i41n29e 84M57a15r19t11i94n 6312478140178

No nevím, ale v těch bohatších státech by Lenovo za takové vyjádření novináři pěkně setřeli. A zastoupení Lenovo, by si určitě v těchto zemích takové vyjádření nedovolilo. Mám trochu zkušenost s nákupy z Francie. Tož, hurá EU.

0/0
12.3.2014 21:18
Foto

M13a93r23t39i52n 26K32o56k29e29š 3738194441210

Proč by měli tu firmu stírat za to, že chce u nás v budoucnu prodávat modely telefonů, které nejdříve plně lokalizuje, které budou plně kompatibilní s evropskými GSM standardy a které budou otestované? Pak zákazníci třeba nebudou zklamaní, jako pan Simon dole. To si jako myslíte, že tuzemské zastoupení má nějaký vliv na globální potažmo EMEA strategii prodeje? Tyhle věci se určují a rozhodují úplně jinde...

0/0
13.3.2014 9:21

R27e72g31i26n80e 26M46a73r74t31i74n 6322128810818

"....nejsou kryty Lenovo zárukou v České republice...."

Frantíci by se mi v případě poruchy:

1. omluvili za prodejce, kterého by okamžitě kontaktovali a sjednali nápravu,

2. nabídli servis na opravu v jiné destinaci (mohu tam být na dovolené, pracovně),!

3. případně výměnu za vhodnější druh.

Ale to jsou služby, které si zatím jaksi neumíme v Česku vydupat.[>-] Lenovo v Česku jen odpinkne zákazníka.Rv Možná to bylo vše trochu jinak, ale já mohu hodnotit jen PR článek.:-/ Vidím to třeba na pojišťovnách aut. Proto ho mám raději pojištěné v Belgii. Ač havaruji v Česku, neskonale rychlé a korektní jednání.

0/0
13.3.2014 9:34
Foto

M63a42r90t56i85n 26K56o31k33e16š 3218834491520

Ve Francii by neudělali ani jedno, protože ani tam se telefony Lenovo oficiálně nedovážejí. :-)

0/0
13.3.2014 9:39

S24i55m62o40n 33R92o63d31e56r25i38c84k 8107214

Zakoupil jsem designově krásný Lenovo K900 se slušnými parametry. Po spuštění jsem zjistil, že sice je možné nastavit emailového klienta k firemní poště /Exchange/, vše se krásně zesynchronizovalo, nicméně nešla otevřít ani jedna emailová zpráva a namísto toho jen zahlásil "Unfortunately, email stopped working". Prodejce byl solidní a vrátil kupní cenu. Škoda, lituji toho, jinak vše super!

0/0
11.3.2014 19:55

L41e74n19k35a 74B70r12t72n51í84k37o98v43á 2339772124

Ano, v Mironetu je prodávají, ale až po dotazu ke zboží uvedou, že telefon je částečně počeštěn. Z čehož je jasné, že oficiální distribuce to není.

0/0
11.3.2014 16:27

V34l62a16d49i81m66í53r 74F86i53b96i63g30e59r 5814751901804

Mám A760 a myslím že za ty 3000 co stál se skoro nic lepšího koupit nedá 4jádrový procesor, IPS displej 1gb RAM. Čeština není 100% ale to co se používá v češtině je. Jediná vada byla že po zapnutí mi to nabídlo aktualizaci, tak jsem aktualizoval a telefon pak byl celý v čínštině a nic moc angličtině ale stačilo zahledat a mám novou CZ ROM a v pohodě. Jo taky má 2000mah baterii tak to je taky dobé.

0/0
12.3.2014 7:07

J60a31n 42N69o97v21á53k 9805328834385

To je jen hra se slovíčky.

Obchody v ČR telefony Lenovo prodávají (Mironet, CzC a další) a dávají na ně standardní dvouletou záruku.

Reklamace probíhá u nich a zákazníkovi může být jedno, jak to řeší.

+5/0
11.3.2014 16:18
Foto

M97a39r57t80i74n 58K84o19k23e67š 3438204881740

To sice hra se slovíčky je, ale když něco pak na tom telefonu nefunguje, tak naštvaný Franta uživatel volá servis a podporu Lenovo, nikoliv podporu Mironetu, CZC a dalších...

0/0
11.3.2014 16:22

Z92d93e20n91ě89k 63W94e39r44n21h34a31r12t 6777765502518

Franta uživatel má postupovat podle občanského zákoníku, tudíž jednat vždy pouze s prodejcem. Nějaké "zastoupení" ho nemusí zajímat.

+3/0
11.3.2014 16:26
Foto

M18a71r10t37i68n 87K50o62k25e70š 3868254861660

To víte Vy, vysvětlujte to ale běžnému Frantovi uživateli.

+1/0
11.3.2014 16:27

Z20d50e78n43ě25k 23W45e20r58n16h95a61r79t 6397335492228

A proč bych mu to měl vysvětlovat? To je snad jeho problém, že nezná svá zákonná práva a nechá se oblbovat nesmysly o "oficiálním dovozu" a podobnými marketingovými řečmi, které mají těm hloupějším občanům zdůvodnit, proč je u nás zboží o tolik dražší, než v zahraničí.

+1/0
11.3.2014 16:32
Foto

M19a84r98t55i69n 36K58o32k16e93š 3148334521540

Tak právě kvůli takovým se počítám vydávají podobná tisková prohlášení, jaká jsou obsahem článku.

0/0
11.3.2014 16:40

J60a11r94o21s85l91a28v 69B54r89ü37m41m75e87r 7554783656

A proč jako?  u značek s oficiálním zastoupením vezmu kdekoliv koupený telefon a jdu k nejbližšímu servisu. Anebo zavolám na podporu a vše se vyřeší dopravkou.

+2/0
11.3.2014 17:20
Foto

D63a69v10i60d 66J63a59n26i45k 5546896705614

ja bych to tak ruzove nevidel. osobne jsem mel zrovna nejhorsi zazitek pri reklamaci Samsung G Note II. v oficilnim servisnim centru Samsungu. Nedostal jsem nahradni mobil, misto toho mi bylo receno, jestli nevydrzim nejaky ten tyden bez mobilu, at si koupim teda novy /coz bych pochopil kdybych reklamoval nejaky sunt za nejakou tisicovku, ale u premioveho a nejdrazsiho mobilu samsungu me takova odpoved rozsekala/,.... Rovnez me rozsekalo, ze zavadou bylo nedobijeni telefonu, tak to na me zkouseli, ze je poskozeny micro usb port castym nabijenim /6mesicu stary telefon/ a ze se na to zaruka mozna nebude vztahovat a takove kecy. nakonec mi na mobil nalepili takovou servisni nalepku s carovym kodem, kterou kdyz jsem po servisu strhnul, tak sla dolu i s lakem krytu telefonu /lepidlo rozleptalo lak/. Takze asi tak a podpora Samsungu me take rozsekala, kdyz me po par dnech volali jak jsem spokojeny s opravenym mobilem,.. to me dorazilo, protoze telefon byl stale jeste v servisu:)

0/0
11.3.2014 19:07

T43o24m47á30š 13V42a20n84č42u21r79a 4428955520768

Proč si každý myslí, že když kupuje drahý prémiový mobil, že automaticky musí dostat náhradní mobil? Se cenou produktu to vůbec nemá nic společného. Pokud nemáte při koupi uvedeny zvláštní zacházení při servisu, tak platí všeobecná pravidla, kde o nějakém náhradním mobilu není řeč.

0/0
11.3.2014 20:17

J14a72k88u31b 55K37ř49í72ž 8369199157203

A zkoušel jste někdy takové oficiální zastoupení využít? Pochybuji, protože to by jste takto nemluvil. Pochybuji, že Mironet Vám pošle kurýra pro vyzvednutí zboží, tak jak to třeba dělá Asus a mnoho dalších... Právě ta kvalita toho servisu je ten důvod proč to má svojí výhodu, nikoliv ta povinnost prodejce reklamaci řešit....

0/0
11.3.2014 17:28

J34o58s51e77f 80P49i51š56v27e56j43c 4752750450686

Český Franta ani neví že nějaký Mironet vubec existuje, natož aby tam kupoval mobil pro něj jako pro laika naprosto neznámě značky.

0/−2
11.3.2014 17:59
Foto

M20a92r95t86i76n 42K13o87k94e80š 3638614551330

Nevím jak český Franta, ale běžný Franta uživatel si to zadá do Heuréky nebo Zboží, protože jde po ceně. Tam mu vyjede CzC, Mironet atp.

0/−1
11.3.2014 18:03

P88e87t78r 34M60a70r43š84o92u33n 5985308766406

Jak muze volat servis, kdyz zadny ofiko neni? Tedy jistě na zarucaku zadny smluvní servis nema. A pokud zavola do obecného servisu mobilu, tak mu řeknou za tuhle znacku naděláji. Ale to mu mohou říci kdekoliv na cokoliv ač to ma zastoupení. Servis nemusí byt smluvní pro danou znacku.

0/0
11.3.2014 18:35
Foto

M44a61r94t34i67n 59K17o69k48e24š 3338564721120

Já to uvádím jako příklad. Možná by bylo lepší se mkrnout na celé vysvětlení od Lenovo, než tady společně mudrovat, co by bylo kdyby:

http://www.lenovoblog.cz/2014/03/oficialni-vyjadreni-lenovo-k-distribuci.html

0/0
12.3.2014 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.