Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mobily Lenovo se v Česku oficiálně neprodávají. Se zárukou nepočítejte

Mobilní telefon značky Lenovo si v Česku zatím nekoupíte. Společnost se distancovala od telefonů, které se na našem území v tuto chvíli nabízejí. Oficiální distribuci však chystá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R17e46g93i55n35e 19M19a29r27t79i59n 6342598460188

N

0/0
12.3.2014 21:19

R80e78g90i45n29e 24M86a95r98t43i93n 6302148420558

No nevím, ale v těch bohatších státech by Lenovo za takové vyjádření novináři pěkně setřeli. A zastoupení Lenovo, by si určitě v těchto zemích takové vyjádření nedovolilo. Mám trochu zkušenost s nákupy z Francie. Tož, hurá EU.

0/0
12.3.2014 21:18
Foto

M86a72r92t84i15n 48K91o20k93e57š 3938724651490

Proč by měli tu firmu stírat za to, že chce u nás v budoucnu prodávat modely telefonů, které nejdříve plně lokalizuje, které budou plně kompatibilní s evropskými GSM standardy a které budou otestované? Pak zákazníci třeba nebudou zklamaní, jako pan Simon dole. To si jako myslíte, že tuzemské zastoupení má nějaký vliv na globální potažmo EMEA strategii prodeje? Tyhle věci se určují a rozhodují úplně jinde...

0/0
13.3.2014 9:21


R29e86g23i73n46e 65M45a89r93t14i24n 6292498940218

"....nejsou kryty Lenovo zárukou v České republice...."

Frantíci by se mi v případě poruchy:

1. omluvili za prodejce, kterého by okamžitě kontaktovali a sjednali nápravu,

2. nabídli servis na opravu v jiné destinaci (mohu tam být na dovolené, pracovně),!

3. případně výměnu za vhodnější druh.

Ale to jsou služby, které si zatím jaksi neumíme v Česku vydupat.[>-] Lenovo v Česku jen odpinkne zákazníka.Rv Možná to bylo vše trochu jinak, ale já mohu hodnotit jen PR článek.:-/ Vidím to třeba na pojišťovnách aut. Proto ho mám raději pojištěné v Belgii. Ač havaruji v Česku, neskonale rychlé a korektní jednání.

0/0
13.3.2014 9:34
Foto

M40a88r15t85i71n 92K85o41k74e40š 3688884681950

Ve Francii by neudělali ani jedno, protože ani tam se telefony Lenovo oficiálně nedovážejí. :-)

0/0
13.3.2014 9:39

S86i34m50o31n 55R78o55d80e56r66i76c19k 8957784

Zakoupil jsem designově krásný Lenovo K900 se slušnými parametry. Po spuštění jsem zjistil, že sice je možné nastavit emailového klienta k firemní poště /Exchange/, vše se krásně zesynchronizovalo, nicméně nešla otevřít ani jedna emailová zpráva a namísto toho jen zahlásil "Unfortunately, email stopped working". Prodejce byl solidní a vrátil kupní cenu. Škoda, lituji toho, jinak vše super!

0/0
11.3.2014 19:55

L88e70n85k97a 95B97r62t68n88í85k93o56v43á 2559482424

Ano, v Mironetu je prodávají, ale až po dotazu ke zboží uvedou, že telefon je částečně počeštěn. Z čehož je jasné, že oficiální distribuce to není.

0/0
11.3.2014 16:27

V75l76a92d16i79m72í97r 93F25i64b59i42g47e18r 5614951171514

Mám A760 a myslím že za ty 3000 co stál se skoro nic lepšího koupit nedá 4jádrový procesor, IPS displej 1gb RAM. Čeština není 100% ale to co se používá v češtině je. Jediná vada byla že po zapnutí mi to nabídlo aktualizaci, tak jsem aktualizoval a telefon pak byl celý v čínštině a nic moc angličtině ale stačilo zahledat a mám novou CZ ROM a v pohodě. Jo taky má 2000mah baterii tak to je taky dobé.

0/0
12.3.2014 7:07

J13a54n 69N91o69v42á28k 9445638374985

To je jen hra se slovíčky.

Obchody v ČR telefony Lenovo prodávají (Mironet, CzC a další) a dávají na ně standardní dvouletou záruku.

Reklamace probíhá u nich a zákazníkovi může být jedno, jak to řeší.

+5/0
11.3.2014 16:18
Foto

M45a10r41t23i88n 11K42o12k72e19š 3968864141800

To sice hra se slovíčky je, ale když něco pak na tom telefonu nefunguje, tak naštvaný Franta uživatel volá servis a podporu Lenovo, nikoliv podporu Mironetu, CZC a dalších...

0/0
11.3.2014 16:22

Z42d13e36n50ě76k 41W59e36r13n44h87a17r83t 6177595862448

Franta uživatel má postupovat podle občanského zákoníku, tudíž jednat vždy pouze s prodejcem. Nějaké "zastoupení" ho nemusí zajímat.

+3/0
11.3.2014 16:26
Foto

M93a78r64t27i29n 58K17o28k92e43š 3428164661640

To víte Vy, vysvětlujte to ale běžnému Frantovi uživateli.

+1/0
11.3.2014 16:27

Z20d36e39n91ě92k 85W94e48r19n96h96a34r80t 6267355522848

A proč bych mu to měl vysvětlovat? To je snad jeho problém, že nezná svá zákonná práva a nechá se oblbovat nesmysly o "oficiálním dovozu" a podobnými marketingovými řečmi, které mají těm hloupějším občanům zdůvodnit, proč je u nás zboží o tolik dražší, než v zahraničí.

+1/0
11.3.2014 16:32
Foto

M73a87r27t19i12n 77K84o17k91e69š 3238664911690

Tak právě kvůli takovým se počítám vydávají podobná tisková prohlášení, jaká jsou obsahem článku.

0/0
11.3.2014 16:40

J52a73r79o30s94l51a32v 73B55r68ü67m29m93e77r 7904923506

A proč jako?  u značek s oficiálním zastoupením vezmu kdekoliv koupený telefon a jdu k nejbližšímu servisu. Anebo zavolám na podporu a vše se vyřeší dopravkou.

+2/0
11.3.2014 17:20
Foto

D58a67v28i48d 54J17a58n54i84k 5116266815804

ja bych to tak ruzove nevidel. osobne jsem mel zrovna nejhorsi zazitek pri reklamaci Samsung G Note II. v oficilnim servisnim centru Samsungu. Nedostal jsem nahradni mobil, misto toho mi bylo receno, jestli nevydrzim nejaky ten tyden bez mobilu, at si koupim teda novy /coz bych pochopil kdybych reklamoval nejaky sunt za nejakou tisicovku, ale u premioveho a nejdrazsiho mobilu samsungu me takova odpoved rozsekala/,.... Rovnez me rozsekalo, ze zavadou bylo nedobijeni telefonu, tak to na me zkouseli, ze je poskozeny micro usb port castym nabijenim /6mesicu stary telefon/ a ze se na to zaruka mozna nebude vztahovat a takove kecy. nakonec mi na mobil nalepili takovou servisni nalepku s carovym kodem, kterou kdyz jsem po servisu strhnul, tak sla dolu i s lakem krytu telefonu /lepidlo rozleptalo lak/. Takze asi tak a podpora Samsungu me take rozsekala, kdyz me po par dnech volali jak jsem spokojeny s opravenym mobilem,.. to me dorazilo, protoze telefon byl stale jeste v servisu:)

0/0
11.3.2014 19:07

T36o69m12á37š 52V54a31n88č32u64r53a 4638425200648

Proč si každý myslí, že když kupuje drahý prémiový mobil, že automaticky musí dostat náhradní mobil? Se cenou produktu to vůbec nemá nic společného. Pokud nemáte při koupi uvedeny zvláštní zacházení při servisu, tak platí všeobecná pravidla, kde o nějakém náhradním mobilu není řeč.

0/0
11.3.2014 20:17

J78a29k25u43b 11K19ř82í96ž 8659319747203

A zkoušel jste někdy takové oficiální zastoupení využít? Pochybuji, protože to by jste takto nemluvil. Pochybuji, že Mironet Vám pošle kurýra pro vyzvednutí zboží, tak jak to třeba dělá Asus a mnoho dalších... Právě ta kvalita toho servisu je ten důvod proč to má svojí výhodu, nikoliv ta povinnost prodejce reklamaci řešit....

0/0
11.3.2014 17:28

J49o16s90e73f 52P40i59š90v49e48j48c 4282680450626

Český Franta ani neví že nějaký Mironet vubec existuje, natož aby tam kupoval mobil pro něj jako pro laika naprosto neznámě značky.

0/−2
11.3.2014 17:59
Foto

M93a90r74t47i88n 71K86o47k62e65š 3828344591290

Nevím jak český Franta, ale běžný Franta uživatel si to zadá do Heuréky nebo Zboží, protože jde po ceně. Tam mu vyjede CzC, Mironet atp.

0/−1
11.3.2014 18:03

P40e85t32r 56M78a81r58š62o88u89n 5795148306736

Jak muze volat servis, kdyz zadny ofiko neni? Tedy jistě na zarucaku zadny smluvní servis nema. A pokud zavola do obecného servisu mobilu, tak mu řeknou za tuhle znacku naděláji. Ale to mu mohou říci kdekoliv na cokoliv ač to ma zastoupení. Servis nemusí byt smluvní pro danou znacku.

0/0
11.3.2014 18:35
Foto

M79a95r74t65i55n 87K16o90k83e85š 3478624671370

Já to uvádím jako příklad. Možná by bylo lepší se mkrnout na celé vysvětlení od Lenovo, než tady společně mudrovat, co by bylo kdyby:

http://www.lenovoblog.cz/2014/03/oficialni-vyjadreni-lenovo-k-distribuci.html

0/0
12.3.2014 7:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.