Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Galaxy Note Pro bude první dvanáctipalcový tablet od Samsungu

Současné velké desetipalcové tablety budou zanedlouho patřit spíše do kategorie střední velikosti. Zvýšení úhlopříčky pro tablety chystá mezi jinými i Samsung, který by dvanáctipalcový model Galaxy Note Pro mohl představit již v lednu na výstavě CES v Las Vegas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P30a83v30e89l 53M31a13r54e16š 7462601336472

Na tablet mi už 12' přijde moc...

Mam od Samsungu 10' , a i ten už mi přijde velký, dneska bych volil spíše osmipalcovou placku

0/0
5.1.2014 23:43

J87i87r86i 22D52o68m88i98n35i87k 1921398601740

Málo kdy Gabrieli ? ;-D Děláte to vždy a ve všech možných diskusích na různá témata, i politická. A vyvracet ? Nefanděte si tolik, realita je taková, že vám ubývají oponenti, protože jste zde již dlouho známý,jako člověk s potřebou posledního slova a zejména s potřebou oponenta urazit a nebo duchaplně ponížit. A proto se s Vámi zde již mnoho lidí raději nebaví vůbec. :-) A z frekvence vašich příspěvků i rozsahu témat je vidět, že se zde realizujete. Že by proto, že se s vámi nebaví už ani vaši blízcí doma ? Nepřekvapilo by mne to. Hezký den. :-)

0/0
2.1.2014 22:27

G44a72b85r76i68e49l 95H40o87r19t74e13n 9291579863874

Vás vytáčí, že jste ze sebe udělal blbce na technetu. Ale za to já nemůžu, že označujete vědce kolem základního výzkumu za vyžírky.

http://technet.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A131230_085900_tec_vesmir_vse&vlakno=64019241

Škoda, že jako obvykle nemáte nic k věci, jen osobní útoky. Jako vždy.

0/0
2.1.2014 23:20


J62a59r34o32s13l84a40v 59K92o74v46á45ř93í95k 4378593920550

A neco k tematu by nebylo?

0/0
2.1.2014 23:31

R67o81m29a69n 91L83a50n57g98e77r 9474494482402

Jasně, pan Horten se tady podle jeho příspěvků realizuje. Tak to by mě teda zajímalo, co tady zrovna děláte vy? Podle vašich příspěvků bych totiž řekl, že jenom blbě kyndáte...

0/0
3.1.2014 8:36

G21a47b35r43i15e37l 70H59o41r36t82e92n 9121599453904

Málo kdy se mi stane, že během jedné diskuze vyvrátím VŠECHNA tvrzení oponenta, i když jich má tolik, jako níže pan Jakl. Nepřípadáte si teď trochu hloupě, pane Jakle?

Všechno, co jste tvrdil, že Android neumí, ve skutečnosti umí už dávno, naopak Windows, kromě desktopové verze, neumí skoro nic. Dále jste si zase popletl pojmy a udělal rovnítko mezi eMMC a SSD - podobně jako minule mezi SD a SSD. A nakonec jste argumentoval výrazně nížší cenou za tablet (a argumentaci doplnil urážkami), aniž byste si všiml, že alza za vyšší cenu nabízí jiný a vybavenější model. Hezký den.:-)

0/0
2.1.2014 12:38

R81a25d19i72m 88Z15a67t91o67p49e80k 9542845612227

Touche :)  Ja si vsimnul jen tech nesmyslu ohledne podpory VPN a taky NFS. Prave nepodpora NFS byla posledni kapka, proc jsem poslal Windowsy do haje. Win 7 Professional nemely podporu pro NFS, pouze Ultimate a Enterprise a muselo se to resit aplikaci tretich stran, ktere byly vsechny k nicemu (bud nestabilni, nebo tak 10x pomalejsi nez nativni pristup z Linuxu nebo Win7 Ult.).

0/0
2.1.2014 14:11

G53a35b15r33i56e70l 93H54o64r84t18e49n 9921869973804

Kdyby sem chodil diskutovat a ne hlásat svoje pravdy s maximální arogancí IT diletanta. dostalo by se mu méně výprasku a více vysvětlování. Jenže vysvětlovat něco panu Jaklovi je zcela zbytečné, protože neumí poslouchat. Teď mě dole přesvědčoval, že mezi W8 a W8pro vlastně není vůbec žádný rozdíl (doporučuji přečíst), přitom hodinu předtím vytýkal Androidu, že nemá podporu různých síťových protokolů apod. Že se s W8 "home" nepřipojí do domény mu ale zjevně nevadí.;-)

0/0
2.1.2014 14:50
Foto

D90a21n 18R95u31b39í74n 5508167782427

A já se ptám, není to málo?

0/0
2.1.2014 11:55

R74a65d56i26m 74Z78a23t38o66p96e36k 9882295872707

Rozhodne, ale nekteri vyrobci maji reseni http://store.sony.com/vaio-tap-21-mobile-desktops/cat-27-catid-All-Tap-21-Mobile-Desktops  :D

0/0
2.1.2014 12:25

J54a87r80o64s73l15a68v 67K89o42v76á65ř89í23k 4598633260760

DELL ma jeste vetsi. Pres 20 palcu myslim ze ma.

0/0
2.1.2014 20:01
Foto

D38a28v87i18d 68K42o69m79á57r40e83k 3633320870188

Při takové velikosti by se to mělo jmenovat spíš tabule než tablet ;-D

+1/0
2.1.2014 9:02

P60e84t86r 69H50e14l36l16e96r 5653826964234

Já zase už před 2 lety psal, že minimální velikost na "domácí" tablet je 12 palců, deset je na přenášení velký a na videa a nebo nějako rozumnější práci zase malý.

Samozřejmě 7-8 na přenášení je rozumná velikost.

+3/0
2.1.2014 10:50

R32a25d17i43m 19Z22a90t68o81p46e29k 9472945932577

Jeste ze je nabidka tak pestra, ze si kazdy vybere to, co mu vyhovuje. Kuprikladu me 7-8'' tablet prijde maly, 12'' naopak zbytecne moc veliky (zkousel jsem 11,6'' Vaio Tap 11 a uz mi to proste prijde velike na pohodlne pouzivani jako tablet) a tech 10'' je pro me tak akorat.  Je fakt, ze kdyz jsem si koupil prvni 10'' tablet (Xperia Z) tak mi to z pocatku prislo zbytecne velike, ze jsem uvazoval nad tim, ze ho poslu dale a koupim LG Pad 8.3, ale za par dni jsem si zvyknul a ted uz bych nemenil.

0/0
2.1.2014 14:18

B37r83o36n20i88s57l39a37v 72J93a74k71l 8120225905515

Muj nazor je, ze tablet je 8" nebo treba tech cca 12". 10" je velky do kapsy a maly na nejakou vetsi praci, ale tak zas kdyz pracovat, tak asi lepsi nez 8". Chapu jeste 8" detske tablety s androidem za par tisic, ale v techle velkych je to nesmyslny system, protoze rozhodne neni vhodny na praci, tak k cemu to pak je .... navic tomu samsung urcite nasadi nejakou naprosto nesmyslnou cenovku pres 10 tisic, cili neprodejne.

Budoucnost je v zarizenich typu thinkpad tablet 2 od lenova nebo w700, w510 a podobne .... proste tablet s moznosti pripojeni klavesnice, dokovaci stanici, opravdovym operacnim systemem a skutecnym procesorem. Perlicka je, ze ten znackovy firemni business tablet 2 od lenova stoji min nez treba samsung note 10.1, coz je fakt ulet:o)

12" thinkpad tablet 3 s baytrailem by mohl byt fakt uz "real deal" nahrada notebooku .... cili zarizeni 2v1. Dnes lidi kupujou tablety jak otekli, ale stejne musi mit vsichni normalni notebook a/nebo klasicke PC. Kdyz spoji notebook a tablet, coz zjevne neni problem, tak konecne budou mit lidi duvod ke koupi noveho tabletonotebooku a prodeje PC "zazracne" vzrostou po udajnem setrvalem poklesu (ktery je jasny, kdyz 5 let stary notebook je porad dostatecny) a prodeje tabletu klesnou "zahadne" na nulu .....

0/−4
2.1.2014 4:37

M85a45r56e56k 41O33p 9499533190963

tabletonotebook jsem vyhlizel s prichodem win8, ale stale tady neni zarizeni, ktere by prekonalo vyhody Galaxy Note 10.1 pro zapisky, prezentace na schuzkach. Bohuzel. Rad bych privital moznost mit jedno zarizeni, tedy plnohodnotny notebook, ktery by sel dokovat a zaroven po oddeleni od klavesnice fungoval jako tablet. Samozrejme s moznosti fungovani jako plnohodnotne PC, ale zaroven s vyhodou tabletu a aplikaci. A kdyz uz na tom nepobezi vsechny ty aplikace, co mam nakoupeny z Google Play, tak aby byly k dispozici ve Win Marketu. Bohuzel takove zarizeni ani obsah WM neni.

+1/0
2.1.2014 6:43

L48a78d48i66s31l55a20v 78O77s22t39r71á18k 7645920868438

ono  tyto zařízení jsou ,ale v jíné cenové třídě a nestojí to jen 10 litru,Kvalitní pc tablety nekoupíš pod 20 litru a žádný Samsung se jim kvalitou a výkonností nemuže rovnat a taky je cena někde jinde,jsou to jen tablety s win8,1.Žádný android.Tento Samsung  bude taky za starou belu ,žádný výkon a minimální uživatelská pamět a nehorázná cena za něj

+2/−1
2.1.2014 7:41

G48a43b49r88i56e89l 93H43o12r47t47e25n 9131439813104

A nemyslíte, že to dost záleží na uživateli, jestli mu stačí Android, nebo potřebuje Windows? Co se mne týče, jsem na tom podobně jako Marek Špiller, jen s tím rozdílem, že náhrada za můj notebook v podobě tabletu se prostě ještě nevyrábí - potřebuju i7, minimálně 12 GB RAM a 1.2 TB disky, z toho minimálně jeden SSD. Plus co možná nejvíc USB portů. Což prostě neexistuje, takže mám výkoný notebook plus Note 3+8.

+2/0
2.1.2014 8:23

L90a18d59i88s15l72a29v 61O32s43t78r22á23k 7365910638538

tablety s RAM 4GB  a SSDdisk  každopádně 128 GB je a nejsem si jistý jestli už s 256 GB a i7  s fullHD displeyem jsou už na trhu ,ale cena je kolem 30 litru a dock  k tomu je samozřejmost a hlavně plnohodnotný operační systém což o androidu nejde říct.Beru v potaz ,že na určité programy je třeba tolik operační paměti,ale na co tak velký hardisk? když už je cloud skydrive.Sám mám pc tablet a to co na něm dělám  to mi stačí a hlavně mě v ničem neomezuje  jako android a vše přeposílám na cloud skydrive a duležité věci zálohují na externí hardisk ,který mám u tabletu a vše doplněné mobilem lumii 900.Mám vše v jednom ekosystému.Jednou jsem koupil na cesty minitablet s androidem a letěl po týdnu obrazně řečeno z okna ven.Překousnul bych ještě android mobil ,ale tablet už v žádném případě. Tyto androidí tablety jsou slabé na výkon a stojí jak jsem psal za starou belu

0/0
2.1.2014 8:54

G89a10b20r68i17e91l 87H53o33r28t18e72n 9621739773574

Vezmu co mám právě otevřené - virtuál s vývojem pro PC, virtuál s vývojem pro mobilní věci, 3d studio kvůli grafice pro oboje, emulátor Androidu. Spotřeba RAM je cca 11 GB, procesor je snad jasný, na TB disku mám několik dalších virtuálů (zákaznické konfigurace), 200 GB databází, hromadu diskových obrazů a samozřejmě postradatelné věci. Co se týče cloudu, jednak ho vylučují smlouvy se zákazníky a i kdyby ne, zkuste v nějakých Prdelkovicích stáhnout 30 GB soubor.

Note 8 naproti tomu používám na dokumentaci - tvorbu i čtení, s téměř okamžitou synchronizací na domácí server (podle připojení), na což by mi stačil i tabet za polovinu, ale zvykl jsem si na WACOM pero. Tablet s Win nepřipadá v úvahu, protože potřebuji VPN a bluetooth PAN.

0/0
2.1.2014 9:02

G70a26b55r42i97e37l 75H24o87r65t22e21n 9811299753554

Tablet s Win RT, samozřejmě.

0/0
2.1.2014 9:05

L83a71d23i42s70l41a82v 26O71s44t81r53á20k 7885690688108

na takovou práci ještě takový tablet zatím není ,ale časem taky bude.Na co potřebujete stahovat mimo firmu 30 GB soubor? v  terénu ,Na takové soubory musíte mít superrychlý net  minimálně o 100MB a to mimo pevné přípojky nikde nemáte. Tak to potom chápu terrabitový hardisk a mít všechno  pří sobě.Na normálních winech  VPN snad jsou né?Nemám na mysli verzi RT

0/0
2.1.2014 9:20

G63a52b19r45i30e55l 61H34o94r80t51e78n 9761719143524

Tablet na normální Windows nemá dnes cenu kupovat, když bude za rok výrazně lepší a na kancelář mi bohatě stačí Note 8. Nemluvě o tom, že má Android výrazně lepší ovládání dotykem, přece jen to Google řeší déle. Plus eMMC níže.

0/0
2.1.2014 9:28

B61r87o90n59i44s85l39a43v 38J70a62k55l 8320135985945

Ano, to jiste bude a za dalsi rok taky .... normalni PC jsou na hranici a CPU uz tak rychle nerostou, proto nema cenu kazdy rok kupovat a prodeje se zdaji, ze klesaji ..... Intel muze tabletove procesory zrychlovat jeste pekne dlouho:)

0/0
2.1.2014 10:24

L52a21d27i75s66l19a62v 25O61s18t75r60á41k 7475930728778

pokud na pc tabletu s win8,1 používáš IE11  tak je to rozdíl třídy než když používáš chrome nebo firefox nebo třeba operu. Prohlížeče třetích stran nejsou tak dobře přÍspusobené dotykovému displei než je IE11 .

0/0
2.1.2014 19:10

R11a58d10i78m 19Z64a77t23o75p16e59k 9912155112917

Nepotřebuje, protože ho má na disku v notebooku :-)  nevím jaký ntb Gabriel používá, ale 3 roky starý Lenovo T410 s 8GB RAM, 256GB SSD a 1TB HDD v Ultrabay je tak brutální pracovní mašina, že ji ze současné nabídky na trhu máloco překoná.

0/0
2.1.2014 9:56

G80a55b35r64i54e37l 85H51o35r74t97e35n 9201789113904

Dva roky starý HP EB 8460p, v maximální konfiguraci, vylepšený o paměť a ten TB disk.:-)

0/0
2.1.2014 10:01

B75r89o77n30i54s98l26a43v 56J48a62k89l 8130135325555

On si to spletl, windows podporujou vsechny myslitelne VPNky, android prakticky nic .... rozsireny firemni cisco VPN standard si muze na androidu nechat snit .....

+1/−2
2.1.2014 10:18

G17a83b78r84i21e38l 27H49o25r16t73e14n 9201389663434

Windows RT má podporu VPN, ale naprosto úděsnou. Windows Phone pak žádnou. Naproti tomu Android umí všechny protokoly, které běžně umí Windows Pro, k tomu samozřemě Cisco Connect a navíc OpenVPN. Nemůžu za to, že to nevíte.:-P

0/0
2.1.2014 10:20

G73a24b82r12i37e79l 46H80o39r90t18e15n 9731949483324

A ještě: https://play.google.com/store/search?q=cisco%20anyconnect

0/0
2.1.2014 10:25

B51r51o28n36i98s26l79a47v 72J37a15k48l 8350225335275

Heh, android neumi ani tak zakladni vec, jako pripojit se ke sdilenemu disku, NFS a podobne:) Jako srovnavat plnohodnotny system se vsema aplikacema sveta s detskou hrackou, ktera ma kolik? Tisic, mozna dva tisice aspon trochu pouzitelnych aplikaci, kde vetsina jsou stupidni hry? Na ARM HW s vykonem kalkulacky ..... nezlobte se na me, ale tohle fakt ne:)

+1/−3
2.1.2014 10:39

G81a28b26r87i29e30l 28H36o46r97t55e29n 9291219753294

Ale jistěže to umí, dávno to umí... Vy to nevíte, samozřejmě.:-)

+3/0
2.1.2014 11:46

G66a51b61r67i19e40l 44H57o44r45t39e98n 9741969553264

http://www.pcworld.com/article/2013460/the-one-fatal-flaw-of-windows-rt.html

Tady to máte včetně poměrně ostrého vyjádření Cisco.:-)

+1/0
2.1.2014 10:22

B67r90o33n54i78s60l12a31v 33J91a88k11l 8700595275605

Tak pokud vykonny tablet, tak samozrejme surface pro 2 ..... je levny a hodne vykonny ..... nicmene i na tom baytrailu se da v pohode pracovat ve virtualkach ... nicmene to co pisete, na to je tablet samozrejme naprosty nesmysl a notebook taky ..... na to je treba normalni desktop a dva, tri monitory:)

0/−1
2.1.2014 10:13

G61a84b80r83i60e64l 18H50o83r68t52e83n 9891299613484

No, to je pěkná pitomost, ale to je u vás standard. Když už pro nic jiného, tak proto, že tu popsanou konfiguraci zcela reálně používám dva roky.:-)

+1/0
2.1.2014 10:15
Foto

P51a38v61e38l 87M30a50r16e48š 7402441276512

Vy uvažujete o tabletu jako jediném počítači v baráku ? Protože jinak nechápu tu specifikaci odpovídající výkonnému notebooku.

Tabletu takovýchto parametrů se obávám se nedočkáte.12GB RAM ještě není běžné ani u stolních počítačů A 1 TB SSD je ještě scifi

0/0
5.1.2014 23:52

P43a85t84r28i78k 46Z88a26b71r65a13n82s82k70y 1191179275403

dokud nebudeš mit zařizeni který váží jako osmička androidí tablet,výdrž ma kolem 8 hodin jako třeba yoga s androidem,system bude uzpusobenej tomu že je to tablet a nikoliv kočkopes tak se s win 8.1 na tabletech můžou vyfotit a pořad prodeje budou na hranici statisticke chyby.On nikdo totiž kočkopsa s nevyhodou větši vaha,mala vydrž,tamagoči system na tabletech nechce.Tablet je o něčem uplně jinym a ne o tom že chci na tabletu velký winy,ty už mam na notasu a na PC.Takže jak ukazujou prodeje tak i ty stary bely jak pišeš od samsungu drtí ty skvěly wintablety - který bohužel ale nepochopily o čem tablet je, levou zadní a s prstem v nose.Jako srandu si můžoe samsung dovolit udělat i dvanactku tablet kde se už mimochodem spousta vyhod ztrácí - je to prostě velka kráva.Hlavní prodeje v tabletech bude mit i tak v jinych velikostech.

0/0
2.1.2014 8:23

B13r40o49n58i41s97l87a72v 41J43a74k44l 8290295895985

Lol, mam miix 2 ... vazi 350g, 8", vydrz tak 10 hodin ... plny system, skutecny procesor a klidne si na tom muzes pustit androidi detske aplikace, kdyz chces .... a zaroven mit 64bitove W7 ve virtualu:o) .... baytrail tablety s windows, to je uplne jiny svet! Lidi (rekneme 95%) jsou zvykli na ty hracky s androidem do dvou litru, ktere bez flashe, nejsou snad vhodne ani na ten web .....

Mam tu miix 2 a a1-810 .... to lenovo bylo sice 2x drazsi, ale rozdil v uzitecnosti, to je proste absolutne neporovnatelne, nebe a dudy ....

Ale kdo to nikdy nemel, tak jenom keca kraviny .......

0/0
2.1.2014 10:29

M50a81r66e65k 21O81p 9712327797716

Pane Ostráku, nikde jsem nepsal o cenovém limitu, ale o limitu funkčnosti. Pokud znáte konkrétní zařízení, které splní to co jsem popisoval, budu jen vděčný za konkrétní tip. Já zatím nic podobného nenašel. Samozřejmě berte zřetel na mnou popsané požadavky ohledně aplikací a využití jako tabletu. Často používám S pen na schůzkách/poradách. Převod psaného textu na "strojové" funguje na Notu velmi dobře a u toho bych rád zůstal. Je jedno, jaký program to bude, ale musí umět integrovat to, co mám již za více jak rok používán Note10.1 napsáno tam (přinejhorším vyexportuji jako PDF). Ještě bych potřeboval, aby to šlo zároveň synchronizovat s aplikace pro Android, neboť momentálně funguji zároveň s mobilem SGS4, kde ta provázanost s SGN10.1 samozřejmě funguje bez problému. Jaký bude příští mobil (cca za 1 a půl roku) ještě netuším, samozřejmě, proto by měla být kompatibilita řešení otevřená, nebo multiplatformní.

+2/0
2.1.2014 8:37

G58a55b14r58i41e97l 30H98o40r86t11e83n 9541869393164

Tohle je hodně blízko - http://www.alza.cz/sony-vaio-tap-11-bily-d484535.htm

0/0
2.1.2014 8:42

M15a55r50e37k 45O82p 9912837307376

tohle nevypadá špatně, ale

1) je nějaký převodník psaného na strojový ve winech, který se dá synchronizovat?

2) jde tam vyřešit dokování?

0/0
2.1.2014 9:37

M50a61r29e31k 67O27p 9782697497416

dokování alá tablet, tedy napájení, napojení klávesnice, monitoru, případně dalších periférií

0/0
2.1.2014 9:37

G67a81b12r75i23e30l 87H13o96r65t37e79n 9351159763264

Ad 1 - ano, resp. synchronizace se dá vyřešit jinak. Na ntb používám vlastní nástroj, který přes WebDAV synchronizue dokumenty do tabletu a telefonu, existují ale samozřejmě i "profesionální" řešení.;-)

Ad 2 - ne, na druhou stranu jde o tři kabely (napájecí, USB, HDMI).

Jinak z těch, co jsem zkoušel, dopadl tenhle nejlépe.

0/0
2.1.2014 9:41

L80a52d35i74s63l30a37v 13O57s68t79r19á28k 7835150848478

pane Špiller vy jste psal,že není lepšího tabletu než galaxy note 10,1  a já tvrdím ,že jakýkoliv PC tablet je lepší  než ten co jste zmíníl, a když k tomu máte i dispozici office 365   a skydrive  tak není co řešit  a neříkejte ,že na winech nejsou vhodné programy na to co potřebujete - videa a fota na jejich prezentaci

0/0
2.1.2014 9:07

G96a48b32r52i74e23l 25H93o87r85t64e10n 9691359233534

V dané cenové relaci jsou všechny Win tablety nepoužitelné krámy, kvůli eMMc paměti - Android je na ni stavěný, takže to nevadí, ale Win se svým milionem pidisoubůrků prostě nešlape.

0/0
2.1.2014 9:12

L51a45d36i43s73l77a46v 54O98s28t54r49á78k 7845220608528

to mi chcete říct ,že tablet který stojí sotva 10 litru s androidem je výkonnější než tablet který má  plnohodnotné winy8,1 a stojí 30litru ?

0/0
2.1.2014 9:28

G41a38b66r53i73e16l 38H20o80r75t44e72n 9121869423654

V dané cenové relaci, tj. do 15k.

0/0
2.1.2014 9:29

B65r76o48n77i50s73l29a11v 77J53a55k68l 8750255135725

Mam OSOBNI zkusenost s MIIX 2 .... a muzu zcela odpovedne s rukou na srdci rict, ze lzete nebo spis proste nevite ..... jinak android donedavna (=vetsina android zarizeni, diky nemoznosti updatu) nemel ani blby trim, takze se postupem casu proste zpomaloval ....

0/0
2.1.2014 10:32

M13a57r38e95k 56O98p 9772387967336

Prosím přečtete si mé příspěvky znovu a pak reagujte. Děkuji.

PS: tablet používám i pro nepracovní účely, což znamená že čistý office je nedostačující, proto ta zmínka o náhradě aplikací z GP.

0/0
2.1.2014 9:34

B91r12o12n80i95s40l21a83v 22J17a73k81l 8110675195645

No a co treba ten thinkpad tablet 2? To je profi zarizeni a stoji dokonce min nez predrazeny detsky samsung .....

0/0
2.1.2014 10:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.