- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před týdnem jsme mluvil s kamarádem co žije v USA a sám říkal, že to tam Samsung začíná válcovat, dřív ho tam prý nikdo neměl a v současné době ho vídá čím dál častěji. taky to psal jeden redaktor z CES, který říkal že dříve USA novináři měli všichni iphone a dnes 50% znich mělo SG3. Na vině je Android 4.0 a vyšší, sám mám SG3, a zároveň iPad, na něm jede vše v poho, ale začíná mi vadit ta nedostatečná možnost kompletního nastavení a personalizace. iOS je taková Nokia v minulosti, všichni to umějí hned ovládat, je to intuitivní a jednoduché, ale jak chci něco víc tak je to problém...
Ještě dodám, že mi nevadí plast, ba naopak takový polykarbonát je dle mého názoru famózní materiál, lehký, pevný, málo se škrábe, pružný, takže hned nepraskne...prostě není plast jako plast
90% plastu a ukradené nápady přinášejí vždycky dvojnásobné zisky
Takovy Apple za posledni, rekneme dva roky, prinesl snad nejmene inovaci ze vsech vyrobcu a je na druhem miste...
Konkurence skoro vždycky prospívá. To skoro píšu pro případ, že by se nějak výraznějí prosadil WP. To by byla totiž katastrofa. Naštěstí mají lidi rozum
Samsung ma siroke portfolium pomerne kvalitnych telefonov, dost investuje do reklamy, neboji sa ale ani investicii do vyvoja a vyroby novych technologii a zurocuje sa mu to.
Je mi zcela jasne, proc Samsung roste....Dela bezkonkurencne nejlepsi telefony a tablety, vsechno do detailu propracovane...Kupuju si novy telefon zhruba kazdy rok az dva, ted mam druhou generaci Note a nejaka i-sra.ka se tomu nemuze rovnat...Jedine, co bych jim vycetl, je zpozdene updatovani..V zivote bych si nekoupil nic s "i" na zacatku....Je to pro lidi, kterym je jedno, co a jak funguje, hlavne, ze je to cool a ze jsou in, protoze maji Apple...Je to asi jako kdyz pred 30 lety kazdy sbiral "C"ecka, protoze to bylo v mode a je celkem jedno, ze to bylo na dve veci!!
Je zřejmý, že tahounem ekonomiky nejsou “top“ produkty ... a Samsung to očividně ví ... a to platí u všeho ...
Těžko říct, to by se muselo detailně vědět, jak jsou prodeje Samsungu rozložené mezi jednotlivé modely. Navíc na dražších přístrojích budou mít úplně jiný zisk, než na levných. Bez debat je ale to, že je lepší dát zákazníkovi možnost výběru z různých produktů, než se jej snažit manipulovat a přesvědčovat, že je jen jedno možné řešení.