- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě stačí se podívat na mapu pokrytí 3G u nás a pak třeba v Rakousku nebo Rumunsku a je mi všechno jasné.
.
Prostě "specifický trh"
Už jsem to tu psal, ale... v Rakousku nabízí síť Orange tarif, kde máte měsíčně 1000 minut do všech sítí, 1000 SMS a neomezený internet - to všechno za 7,50 €. (cca 185 Kč). U nás by i s tím nejlepším tarifem stála podobná nabídka dvacetinásobek
-
Jiný příběh: Kámoš (rovněž v zahraničí) dostal za svých v přepočtu asi 200 Kč měsíčně jen tak z plezíru od společnosti novou sim kartu s 3G internetem (místo doposud používaného 2G).
-
Dokud se tohle u nás nezmění, budou všechny nabídky leda tak pro smích. Český spotřebitel je zvyklý platit měsíčně kolem 1000 Kč, čili pětinásobek průměrné útraty v zahraničí. Proč by to měla jakákoliv firma měnit?
Nejhorší na tom všem je přesně ta Vaše poslední věta. To je celý problém. Pokud zákazníci skutečně ochotně platí ty šílené částky, proč by měl operátor slavnostně zlevňovat? Nemá důvod. Teprve pokud lidé začnou trochu přemýšlet, jestli skutečně musí volat pro každou blbost a tedy ve výsledku platit třeba dvojnásobnou měsíční útratu, nebo jestli se opravdu přeorientují na internetové volání z domu, což jde více než dobře. Nějaké možnosti jsou, ale lidé jsou líní, pohodlní a hlavně konzervativní. Musí si zavolat z chodníku před svým barákem, místo toho aby počkali 3 minuty a volali od počítače za cenu třeba šestinovou.
Takže opravdu celý problém je v zákaznících. Bohužel.
Mě operátoři odnaučili telefonovat, ale mám skoro deset let starou předplacenku od eurotelu, kde mám net za 40 korun týdně bez FUPu (asi chyba karty, pro mě výhoda). Tak píši přes email a různé kecalky...
Používám virtuálního operátora, za 410Kč mám 300minut a 150SMS. Volání v rámci operátora za 70hal/min. To už jsou použitelné ceny.
Ja bych chtel virtualniho operatora tak za 150,- Kc na 0 sms, zadne volani a cca 500MB FUP. Nevite ?
Tak by mne docela zajímal skutečný, reálný mechanismus, jak si vyhandrkovat lepší nabídku. Za dobu co používám mobilní telefon, cca 10 let jsem změnil všechny operátory. A jestli si pamatuju dobře, nikdy mne při výpovědi nenabídli nějakou výraznou slevu. Ale jen standardní nabídku. Maximálně se pokusili ze standardní nabídky sestavit tarif pro mne - kombinace volání, sms, internetu v mobilu. Takže to nakonec dopadlo tak, že jsem se na nějaké velké operátory vykašlal, mám jen na jednom telefonu internet v mobilu, resp mobilní internet za pár stovek. K tomu intenretového operátora a volám vesele za korunu. Potíž je ale se signálem. V menších městech, kde je 3G, nebo H, to jde docela dobře. Ale na 2G je to prakticky nepoužitelné. Kapitola sama pro sebe je Praha. Tam se prostě nedovolám vůbec. Takže musím mít ještě jeden mobil, kde mám kredit. Bohužel tohle jsem byl nucen udělat pro nedostatečný zájem operátora si mne udržet. A to jsem na konci smlouvy, cca půl roku měl pravidelnou útratu kolem 6-700 Kč. Asi mu to bylo málo. Platby všechny včas. Takže ještě jednou otázka. Jak funguje mechanismus handrkování o slevy?
Chtěl jsem odejít od Vodafonu k O2 a sleva bez problému. Řešil jsem to poprvé. Měl jsem nejnižší tarif a útratu zhruba 200 kč teď mám 125 min za 225 kč na 2 roky, není to možná úplně nejvíc ale stačí mi to. Asi záleží na koho narazíte na retenčním.
Virtuálové by mohli pomoct srazit ceny. Sám jsem v podnikové síti, kde mám interní volání zadarmo. V té síti mám mimo mnohé další i celou rodinu a mimo síť příliš nevolám, takže při paušálu pod 50 Kč platím něco lehce přes stovku a denně telefonuju tak dvě hodiny.
Je to stejný jako u poviného ručení, kdo se neozve, ten moc platí.
Nejen u pov. ručení, nedávno jsem byl zrušit účet u České spořitelny kvůli poplatkům, nyní ho mám zdarma
Doporučuji redakci si najít pět rozdílu mezi pojmem operátor a virtuální operátor, pak to tady možná nebude vypadat jako na pískovišti
Můžete taky zkusit jinou variantu, ze které nebude mít operátor ani korunu .
Třeba callback na http://www.erishop.cz/erivoip-callback-step1.
Všude se volá za 1,90 s tarifikací 1+1.
Kód pro nabití 50,- Kč pro testování je 0004-2013-7487-5489.
Mám virtuál HERMOD a tam se volá za 70hal/min.
S tím, že pohrozíte ukončením a oni vám nabídnou výhodnější služby, tak trošku kecáte.
Kecame. Zajimave minuly Srpen jsem rekl ze koncim ted platim o tretinu mene a dostal jsem i mobil. Operator O2.