- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je videt, ze jakmile to Steve pustil z rukou, Tim to kormidluje smerem mezi ostatni lowcostovy korporace
Z čeho tak usuzujete? O levnějším iPhone novináři spekulovali i za Jobsova života. Co jste psal tehdy?
aspoň si budou moc koupit iPhone i ti, kteří tady furt vymejšlej, proč je špatnej a dokazujou to tím, že jejich samungáč je the best:-D
On i drahej iPhone je skoro Samsung...
To si vymyslel sam...nebo ti pomahala maminka?
a já myslel, že levnější iPhone je Samsung
O.T. Koukàm, jak se tady Gabriel Horten tradičně a neustále snaží mít ve všem poslední slovo a zanáší opět duskusi snahou posílit své ego rádoby odbornými a hlavně nekonečnými bláboly. A jak jinak - tradičně pod článkem o iPhonu. To už vypadá na "iphonefobie".....
Přesto šlo až do teď o celkem normální a klidnou diskuzi, která se navíc týkala iPhone spíš okrajově, spor spočíval v něčem jiném.
A je tu přesně to, co jsem psal:
Základní funkce telefonu - vyzváněcí tón.
Na mém telefonu si jedním klepnutím zvolím na MP3 skladbě "Nastavit jako vyzváněcí tón". A jak takovou základní funkci provést u iPhone? No samozřejmě jednoduše tak, jak je jednoduché i Apple vše ostatní:
http://mobilenet.cz/clanky/navod-jak-nastavit-vlastni-vyzvaneni-u-iphone-10886
Rád se škrábeš levou rukou za pravým uchem?
No už vim proč se MS tak zoufale snaží dohonit Apple. Protož Apple jedním produktem = iPhone, generuje větší zisky než celý MS veškerými jeho produkty dohromady
"...Uvedení zcela nového levnějšího iPhonu by bylo změnou zavedené strategie Applu..."
To si ůplně nemyslím. Naopak to přesně kopíruje Applovskou strategii, kterou používá u všech svých produktů. Tedy v okamžiku kdy se vyčerpa wow efekt vlajkového modelu, přidáví se levnější řada. Tak to bylo v případě iPodu, iMacu, Mac Booku, MacBook Air a konec konců teď čerstvě i iPadu. U iPhone akorát ten wow efekt trval 5 let, tak nebyl důvod. Nyní je to ale naprosto logický krok, nikoliv změna strategie.
Fajn, dejme tomu.. a co také uvést nějaké konkretní příklady... Zatím jsem si toho na co poukazujete nevšiml.. a udělat výčet všech zařízení co Apple prodává umím také :-)
Vy co nadáváte na Apple, uvědomujete si vůbec CO JE UČELEM PODNIKÁNÍ? Je to tvorba zisku. Už vidím, jak vysvětlujete doma manželce, že sousedovi podnikání vydělává obrovský prachy ale jeho zákazníci jsou ovce a kupujou od něj shity a vy sami místo abyste vydělával tak akorát dál a dál proděláváte, ovšem vyrábíte ten nejskvělejší produkt na světě a lidi to od vás nekupujou, protože jsou to zmatení pitomci, co tomu vůbec nerozumí...
Přesně tak to je, jde jen o zisk. A ve strategii, jak si udělat z klientů ovečky, které nadšeně vypláznou absurdní prachy za každý trošičku inovovaný typ něčeho, je Apple opravdu nepřekonatelný. Klobouk dolů, funguje jim to.