Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Češi dluží operátorům miliony. Exekuce každoročně hrozí tisícům lidí

Platební morálka českých zákazníků není ve srovnání s ostatními zeměmi Evropské unie dobrá. Za mobil každý den dluží stovky tisíc zákazníků, někteří dokonce nechají dojít nezaplacenou fakturu až k exekuci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Manasinho

2. 9. 2012 7:58
ufon

Nejhorší byl Ufon ten udělal za chvíli z dluhu pár stovek přes 9tisíc sám bez exekutora či vymahačů hlavně že net a hlavně fup na 2věci

0 0
možnosti
A

Anonym152

24. 7. 2012 20:00
:-D

A pak chceme levnější služby... Někdo ty dluhy za druhé zaplatit bohužel musí EU

2 1
možnosti
MB

Marek.Paroubek

24. 7. 2012 14:21
Až to bude u nás

Za stejnou cenu jako jinde v EU, to znamená za 11 euro 1000minut+ 1000sms + 2gb dat každý jistě s radostí tu fakturu zaplatí. Do té doby budou naše opice stále v mínusu ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

littlelioncz

25. 7. 2012 9:02
Re: Až to bude u nás

Tohle není o ceně za služby. Přece si nepořídím na leasing auto u drahého prodejce a protože je drahý, tak ho nebudu platit.

Pokud jsem neplatič, je jedno, jestli je to levné nebo drahé, prostě neplatím.

1 0
možnosti
P

Peťulák2

24. 7. 2012 11:38
Kéž by zavolali. Vodafone nevolal, v Samoobsluze to vidět

nebylo a najednou mi přišel e-mail z nějaké vymáhací agentury, že dlužím. Podle takové té smsky o dluhu, kterou si můžete poslat jako dotaz, jsem žádný neměla. Ale až agentura je schopná napsat jeden blbý e-mail, já jsem zavolala, slečna mi vysvětlila, že dluh tam je, ale bohužel ho nevidím, a jakmile ho zaplatím, tak se všechno smaže. Nepříjemné je, že co měsíc jim platím skoro 1000.-, visela tam jedna platba 260.- Kč, ale dozvím se to až od někoho jiného.

0 0
možnosti
MC

REMET

24. 7. 2012 12:21
Re: Kéž by zavolali. Vodafone nevolal, v Samoobsluze to vidět

Zvlastni. Me od Vodafone prijde SMS pred splatnosti (asi -3 dny), pak po splatnosti (zhruba+3 dny), pak ze je treba uhradit do 7 dnu (zhruba +10 dnu) a pak volaji (zhruba +20 dnu) a dal uz to bohudik neznam... Pak to asi uz odpoji a pak vymahaji.

0 0
možnosti
RD

a111

24. 7. 2012 10:52
*

A jak je to z předplacenou SIM? Pokud mě pustí do minusu třeba 5Kč za odeslané SMS a SIM již nechci využívat, nebudu ji znovu dobíjet a nechám číslo svému osudu. Může mě pak operátor dohnat resp.exekutor za dva roky s exekucí? :-)

0 0
možnosti
TV

Vindis

24. 7. 2012 11:33
Re: *

Pokud nezná tvoji identitu, tak tě nemůže chytit. Pokud zná, tak by měla doprovázet stejná situace, jaká je zde uvedena.

0 0
možnosti
TJA

Třetí jezdec apokalypsy

24. 7. 2012 10:03
Tak třeba já.

Využívám DSL od O2.

2. až 3. dne v měsíci mi ty samice od vepře inkasují fakrury z účtu.

Tj. dnes mám 9 dní před inkasem z účtu. Do dnešního dne mi O2 nebyla schopna doručit elektronickou fakturu, v které bude napsáno kolik mi budou inkasovat toho 2. až 3.

Opravdu se nedivím, že to někdo duševně nevydrží a nezaplatí jim.

0 0
možnosti
M

mamsrb

24. 7. 2012 10:22
V tomto státě je člověk, který dá svolení k inkasu

ze svého účtu bud Rotschilld nebo nesvéprávný.;-)

0 0
možnosti
I

IamNo1

24. 7. 2012 9:38
Nejhorsi je v tomhle jednoznacne Vodafone

prijde mi, ze jeho cilem je nikoliv ziskat opravnene finance, ale vyrezjovat z toho co nejvice. Uz nekolikrat se mi stalo, ze mi bylo nauctovano neco, co jsem vubec nepouzival, pripadne, ze nezaevidovali pozadavek na zmenu sluzeb, ktere jsem jiz vice nechtel a tedy ani nehodlal platit. Extremem byla nahlasena ztracena simkarta, kdy mi ji nezablokovali a nekdo mi provolal 3000 Kc na tarifu Odepis i pres nastavenou 1000 Kc zalohu.

1/ neposilaji pisemne upominky a sms upominky chodi dost chaoticky. Nekdy vam prijde 3x ta sama, nekdy vubec

2/ veskere reklamace je nutne resit pisemne, i v pripade opravnenych reklamacich. To mi prijde jako extremni sprostarna. Proste po telefonu se s vami nikdo nebavi a reklamaci dokonce neresi, pokud nesrovnate dluh (i neopravneny) na nulu

3/ za blokaci za prodlenou platbu pokuta 300 Kc. Chapu, ze by si mel kazdy hlidat splatnost, ale zrovna VF a caste vypadky samoobsluhy a lonsky nekolikatydenni error po zmene systemu, by mel byt tolerantnejsi

1 1
možnosti
TJA

Třetí jezdec apokalypsy

24. 7. 2012 10:05
Re: Nejhorsi je v tomhle jednoznacne Vodafone

Vodafone je taky dobrý.

Loni se jim nepovedlo odeslat inkaso z jejich banky (RBS) a upomínali mě, že jsem nezaplatil. Ač jsem měl dostatek peněz na účtu.

0 0
možnosti
PT

pettyo

24. 7. 2012 7:36
Pěkný PR článek...

...nicméně podle článku se T-mobile chová proti Vodafonu dost slušně, když posílá písemné upomínky. Vodafone pošle 2 sms, 1 jako fakturu a druhou jako upomínku a pak číslo hned odpojí. A za znovuzapojení si účtuje 300.

1 1
možnosti
P

pepino555

24. 7. 2012 6:20
Bla bla bla

Jedna paní povídala .. Z kdysi zajímavého internetového portálu MOBIL se stal naprosto bezcenný a neužitečný plátek, který ze setrvačnosti doluje z inzerentů prachy (stejně jako Technet). Většina článků převzatých, testů pomálu, hodnocení operátorů zcela vymizelo, převládají bláboly jako právě tento článek.

Inu volání v ČR je předražený, díky impotentním úředníkům, operátoři arogantní. Pokud někdo neplatí, operátor "vypne" služby, když dlužník nezaplatí, na své si přijdou další experti, pak to stojí desetitisíce. Kdyby byly i v ČR ceny volání jako v zahraničí - řádově stovky minut za nějakou stokorunu, jako jinde ve světě, nebudeme zde řešit nehorázné požadavky nenažraných gaunerů, neschopnost ČTÚ, ÚOHS atd.

2 1
možnosti
G

good_man

24. 7. 2012 6:49
Re: Bla bla bla

kdo vas nuti pouzivat sluzby mobilnich operatoru? Nebo proc pouzivate postpaid sluzby kdyz si je nemuzete dovolit? Nemuzu si dovolit Ferrari a taky mi neprijde normalni vzit si ho a nezaplatit...

1 1
možnosti
R

Return

24. 7. 2012 6:11
Platební morálka

Je přímo úměrná morálce okrádání zákazníků oproti jiným zemím EU :-P

5 1
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě

25. dubna 2024

S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...

Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří

24. dubna 2024

Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...