- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už umí motocyklové navigace rozlišovat, že v některých zemích motocykly neplatí dálniční poplatky? Nebo stále navigují jako bych jel autem?
víš... ono je většinou problém v uživateli. stačí nastavit "vyhýbat se placeným úsekům". pokud to nezvládneš, tak si ji ani nekupuj - navi je pro tebe příliš komplikované zařízení.
V partě máme či jsme měli celkem 5 kusů Zumo 550 a jedne 660. 550 jsou už všechny v prd... zato 660 šlape jak hodinky. 3 x odešla 550 v záruce a pak i po ty poslední 2, co zbyly, ještě blbě navigují a dát 15 000,- za 660 je fakt už luxus.
V clanku pisete, ze zumo 350LM ma bluetooth hands free pro propojeni s mobilnim telefonem, ale to neni pravda, ma jen bluetooth na propojeni hlasovych navigaci s helmou. BT hands free maaz zumo 660. Chtelo by to v clanku opravit.
Dobrý den,
na stránkách Garmin.com je ve vlastostech Zumo 350LM uvedeno toto:
Display size, WxH: 3.7"W x 2.2"H (9.4 x 5.6 cm); 4.3" diag (10.9 cm)
takže by to chtělo opravit v článku údaj o úhlopříčce.
A máte navigaci za zlomek téhle částky, pokud tedy nepočítáme kupní cenu telefonu. Speciální moto navigace na řidítka je asi fakt pro lidi, co jezdí hodně a daleko. V ČR ji nepotřebuju a za hranice jedu max. 1x do roka.
náhražky nebrat pokud to není životně nutné, stejně jako nebrat univerzální zařízení......