Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hurá, iPhone pod stromečkem! A co teď? Začínáme s jablečným telefonem

Našli jste pod stromkem vysněný iPhone, lhostejno v jaké verzi? A jedná se ještě navíc o vaše první setkání s chytrým telefonem, nebo alespoň se systémem iOS? Třeba oceníte něco z následujících návodů, které usnadní první kroky s novým jablečným společníkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vydra mořská

Díky za návod. Právě jsem hledala na internetu info,

jak dostat do iphonu hudbu nebo jsem netušila, jak obejít zadání karty R^

0/0
3.2.2012 13:58

vydra mořská

Re: Díky za návod. Právě jsem hledala na internetu info,

Takže pěkně podle návodu jsem si nahrála vše potřebné a manžel bude koukat, jak jsem šikovná. Myslel totiž, že s iphonem nenapíšu ani sms. Pche ;-D

0/0
3.2.2012 21:23

ODSakEda

iOS nepodporuje mass storage

a tak je nutno multimediální data do telefonu nahrávat pomocí iTunes...

Tím je řečeno vše! (Nedávno měl server i Tunes dlouhý výpadek a to jsou jao všeci v pr....???...)

 Další čertvý příklad jsem zaregistroval tento týden - kamoš (velký podnikatel co vlastní a  řídí několik firem), má iPhone 4S, ale tablet si koupil od Cmacunka (SAMSUNG) proto, jak přiznal , ač ne zrovna nadšeně, že ten od Epla nepodporuje zobrazení spousty typů dokumentů z PC!... Hlavně že se mi před měsícemposmíval, že mám GALAXY S2 , neb prej na iPhone nemám, že su socka! (No já koupil SG2 v počátku a tedy ještě také za nemálo - 15.000kč! tak nevím co znamená že nemám??? ;-) )

0/0
30.12.2011 15:48

cenzore_zdar

Re: iOS nepodporuje mass storage

Telefon za 15 od je treba od samotneho guru sveta elektroniky nebo applu je predrazenej kram. Koupil jsem kdysi iphone novy u operatora za 4000kc a dokud novy nebude za zhruba stejne prachy tak to kupovat nebudu, nebot tu hodnotu to proste nema. Ceny tady v evrope jsou nahonene trhem. Jak jinak si vysvetlit ze treba v USA ho lze koupit od 99 dolaru?!

0/0
1.1.2012 13:48

ODSakEda

Re: iOS nepodporuje mass storage

Nesouhlasim ze zkusenoszi neb mi nabizi spousty HW a napr jen SW navigace umi vic nez jen samostatna HW navigace napr TomTom! A tech pristroju mi nahradi vic na crstach dokonce netbook! Tedy soucet cen tech jednoucelovych zarizeni je mnohem vyssi a pritom je tento jen mobil nahradi az predci! Predci dokonce mnohe kompaktni fotaky i mnohe pevne HD kamery obrazem s mnoha detaily i barevne a temer bez sumu i vecer! i nyni reaguji na Galaxy 2 neb i kdyz doma uz jsem liny startovat PC a smeji se vam vleze z gauce ;-D

0/0
1.1.2012 19:55

Petrik73

Re: iOS nepodporuje mass storage

No v základu asi ne, on si musí pan podnikatel možná dokoupit nějaký ten softík. A s jakými dokumenty měl problém?

0/0
14.1.2012 8:21

Astaroth

iphone bez karty?

Rozumim tomu spravne, ze nebyt te finty, tak bez posilani cisla karty kdesi pres net se iphone neda zprovoznit? Jeste ze mam android od sony...

0/0
29.12.2011 10:34

Petrik73

Re: iphone bez karty?

Tak většina lidí na appstore nakupuje, takže kartu zadá. A ta "finta" není žádný hack, je to prostě postup, tak zvolit možnost "none" u platební karty. Jinak zprovoznit (u iOS5) by měl jít bez problémů, není nutno se registrovat na appstore.

0/0
29.12.2011 12:37

Astaroth

Re: iphone bez karty?

Jo, rozumim, ale jen ta moznost none by mela byt nejak otevrene pristupna u registrace i tak. Prece jen si kazdy nechce nechat vybrat kartu buhvikym z internetu. Kdyby slo na apple ucet poslat penize vnitrostatnim prikazem jako u paypalu, pak by to bylo ok.

0/0
29.12.2011 12:47

Brugal

Re: iphone bez karty?

Apple je celkově nastavované na uživatele v USA,kde je tenhle postup naprosto běžný.Na Amazon a do jiných shopů se také nelze zaregistrovat bez uvedení čísla karty a vzhledem k tomu,že iPhone je prodávaný i s balíkem služeb je postup Apple vcelku pochopitelný.

0/0
29.12.2011 13:50

Sharkee okraden cenz0ry

Re: iphone bez karty?

Pochopitelný je pro iOvce, nikoliv pro běžné uživatele.

PS: registraci u iPAD2 s iOS5.0.1 jsem provedl bez nutností zadávaní platební karty bez problému, tedy už i Apple pochopil, že musí uvolnit otěže.

0/0
29.12.2011 14:19

Brugal

Re: iphone bez karty?

No a? To mám při nákupu aplikace za 1 USD měnit zadané číslo karty? Ty si ani neumíš představit jak je to pohodlné ... a protože si to neumíš představit,tak to musí být špatné a podezřelé,že?

0/0
29.12.2011 16:52

Amper13

Re: iphone bez karty?

A iOvce prostě nepochopí, že někdo opravdu nemá zájem strkat číslo karty do malware iOS/iTunes, který to kdovíjak zabezpečený posílá kamsi přes net... :-P

0/0
29.12.2011 19:46

cenzore_zdar

Re: iphone bez karty?

Ty mas malware, ale v hlave. Nejdriv si o tom neco precti a pak neco pis. Takhle vypadas jako blbec

0/0
1.1.2012 13:51

Sharkee okraden cenz0ry

Re: iphone bez karty?

Jste opravdu tak hloupý, nebo se jen děláte?

Co když někdo NECHCE dávat údaje o platební kartě do rukou velkého Applu, nebo Googlu?

Je mně vás docela líto....vy snad budete obhajovat Apple i když bude podmínkou při aktivaci iČehokoliv podpis doživotní podmínky platit 100000 USD jako daň za jeho užívání nebo patent na kousání do jablka.

0/0
29.12.2011 19:58

cenzore_zdar

Re: iphone bez karty?

Tak mate moznost, nekoupit to!!! Ps.: ja na placeni kdekoliv pouzivam pouze kreditni kartu, ktera je pojistena! Nikdy bych neplatil pres net nebo v neznamem obchode kartou od uctu.

0/0
1.1.2012 13:54

jesterkasploutvema

Re: iphone bez karty?

Vsak i prave proto si vetsina lidi proste iZarizeni nikdy nekoupi!

PS: uz jen to, ze platite kreditni kartou hovori o vsem. O i-kartach jste jiz slysel?

0/0
1.1.2012 20:24

Petrik73

Re: iphone bez karty?

Nikdo zde nepsal o placení kreditní kartou. Proč bych měl platit kreditkou? Mě bohatě stačí debetní karta :-)

0/0
14.1.2012 8:22

Quickill

Re: iphone bez karty?

A proc by mel byt hloupy? Kdyz je nekdo debil a necha si tam dat vysoky limit na platbu kartou pres internet, tak to je jeho problem, ja mam normalne itunes ucet s limitem denni platby 1000,- korun a je mi vcelku jedno jestli se mi to cislo karty ztrati nebo ne. Je to lepsi nez se porad stresovat nejakymi paranoidnimi predstavami a porad se neceho bal. Za to tu tisicovku klidne risknu, navic se to da pojistit a mimojine treba ceska sporitelna takoveto transakce umoznuje vlastnikem uctu stornovat. Stale nikde nevidim to nebezpeci...

0/0
9.1.2012 10:10

jsemtoja

Re: iphone bez karty?

do amazonu, ebay a podobne sa normalne registruje bez karty. ako si na to prisiel, ze je potreba karta?

+1/0
29.12.2011 18:18

ODSakEda

Re: iphone bez karty?

Njen bez karty ale i: iOS nepodporuje mass storage, a tak je nutno multimediální data do telefonu nahrávat pomocí iTunes! ... USB detekce tedy není snadná u PC! :-(

Samsung se normálně jeví v PC jako Flashk ale i sám detekuje Flashku ale i USB myš či USB klávesnici :-)

Dále je problém i s Bluetooth!!!... Nepodporuje spojení jiných značek mobilů vůbec!!! Neumí nastavit viditelnost!... Nepodporuje Tethering! -sdílení připojení k netu pro notebook jako dokonce jen malé ruční mobily Sony Ericsson jako např. C702 a pod. Dokonce tuto podporu blokuj epro iPhone sám operátor O2!...................;-€ Aj aj aj záludnosti které mě odehnali k Smasungu

0/0
30.12.2011 15:54

cenzore_zdar

Re: iphone bez karty?

Mno verim ze iphone ve spojeni windows + iTunes je smrtelna kombinace. Ja mam teda OSX a iphone a vsechno proste vali jak ma. Ano mass storage to nema, ale to resi treba phone drive. Bluetooth funguje zcela normalne ( narozdil od samsungu galaxy ace ). Sdileni internetu pres kabl nebo BT take. Mne zase nevyhovuje u androidu organizace a zalohovani obsahu celeho telefonu. To proste u android vyreseno dobre neni.

0/0
1.1.2012 14:02

jesterkasploutvema

Re: iphone bez karty?

takze umite pres BT poslat ze sneho iP data na jakykoliv mobil s BT, nebo jen zase ten s iOS a naisntalovanou spravnou palikaci z Appstoru?

0/0
1.1.2012 20:26

BohdanKulohryz

:-)

Ha konečně...konečně někdo napsal návod jak to zprovoznit, připojit synchronizovat, nahrát, zálohovat...Ono totiž u jakéhokoli jiného výrobce je to intuitivní...ale hold iPhone je Cool a In tak je jiný a musí k tomu být návod;-D Já myslím, že článek dokonale vyzdvihuje "jednoduchost" iPhone:-)

+1/0
29.12.2011 9:37

Petrik73

Re: :-)

Asi jsme četli každý jiný článek. Na začátku autor popisuje věci z manuálu a na konci se zmiňuje o alternativním SW pro synchronizaci, zálohování apod. Myslíte, že bez něj iPhone nezapnete a nezprovozníte?

0/0
29.12.2011 12:41

doktor_bota

Re: :-)

Je v tom manuálu popsán i fígl, jak stahovat freeware z applestore bez registrace platební karty?

0/0
29.12.2011 13:25

Petrik73

Re: :-)

Ne, není. Je fakt, že jsem s tím problémy ale neměl. Mám takovou nepěknou vlastnost, prolézt diskuze na dané téma nebo k výrobku, prolézt fan weby, takže jsem již byl informován :-)

0/0
29.12.2011 14:46

doktor_bota

Re: :-)

To já vždycky počkám, až se pořádně vytočím, pak teprve hledám řešení na netu.:-)

0/0
29.12.2011 15:14

Mikrovlnnavysilacka

Re: :-)

HOLT, proboha.

0/0
30.12.2011 9:48

cenzore_zdar

Re: :-)

Tak mi reknete jak si intuitivne zazalohuju veskery cely kompletniobsah + nastaveni android telefonu. A jak to pak cele pekne jednoduse obnovim

0/0
1.1.2012 14:05

Petrik73

Re: :-)

A proč to dělat? Než se něco pokazí u Androidu, trvá to třeba tak rok. Do té doby zálohu nepotřebujete. Po roce zjistíte, že ten Ťaman Váš androidí zázrak již nepodporuje, protože vychrlil desítky dalšího šrotu, tak si prostě koupíte novýho androida.

0/0
14.1.2012 8:25

LooL

WTF

Smutne, o cem vsem uz se pise...

0/0
28.12.2011 22:16

plukovnikoneill

Ještě by měl autor článku

na konci napsat, jaký má za to od té firmy honorář - páč v telce by to bylo docela drahý - tolik info v reklamě ;-D a taky jakej telefon dostal on ;-D

0/0
28.12.2011 22:10

Carlos

Re: Ještě by měl autor článku

Od Google už dostali zaplacen? 8-o

+2/0
28.12.2011 22:55

CZMiki

Re: Ještě by měl autor článku

Nejsem příznivcem, ani majitele Androidu, ani iPhone, ale stačí srovnat nadpisy:

Hurá, iPhone pod stromečkem! A co teď?...

Nelekněte se smartphonu. Začínáme s androidem...

0/0
29.12.2011 12:00

delegat

PC

co to je PC? kdyz iphone tak snad mac ne?

+1/0
28.12.2011 21:31

Andee

Re: PC

a mac snad není personal computer? ;-D

+3/0
28.12.2011 22:14

Oodi

Re: PC

nene, to je něco úplně jiného... ;-D

0/0
29.12.2011 21:13

Qesospi Cobigan

Chá, chudáci, kteří dostali jakýkoli "iPaid" :)

;-)

0/0
28.12.2011 21:30

crs

Re: Chá, chudáci, kteří dostali jakýkoli

Nezáviď :-P

+2/0
28.12.2011 23:45

Lord_Faramir

Re: Chá, chudáci, kteří dostali jakýkoli

Nezáviď :-D BTW musím říct, že bych rád pod stromečkem našel iPhone nebo iPad, bohůmžel už hodně let si dárky kupuji sám za své :-) Takže jsem si svůj iPad koupil v létě :-)

0/0
31.12.2011 3:58

prockoop

wtf? I wanted iphone!

http://theultralinx.com/2011/12/wtf-wanted-iphone-wanted-car.html

k tématu

0/0
28.12.2011 21:20

Toicem

Po Vánocích...

http://www.imidoresc.ro/wp-content/uploads/2011/10/IPAID-450x388.jpg

:-)

+6/0
28.12.2011 20:28

Neposlušný_občan_Rebel

ČLÁNEK

je nejspíš reklama od společnosti Apple jedinečně podaná formou jakého si popisu jak volat z telefonu

0/0
28.12.2011 20:24

Andee

Re: ČLÁNEK

O Androidu byl předchozí díl, takže je to takzvaná "vyvážená" reklama ;-) Teda jestli bude i třetí pokračování o WP7.5 ;-D

0/0
28.12.2011 20:54

jsemtoja

Re: ČLÁNEK

pre toho jedneho, co ho dostal? to by bolo zbytocne... ;-)

+1/0
28.12.2011 21:02

navico

Re: ČLÁNEK

No, podle posledních info jde WP na dračku, takže byli dva, což už je skupina... :-P

+2/0
28.12.2011 21:14

Andee

Re: ČLÁNEK

Po Lumiích se prej v Německu zaprášilo... přece jen Nokia furt táhne...

0/0
28.12.2011 21:16

jsemtoja

Re: ČLÁNEK

prej... v anglii podla niekoho taky prej ano a podla inych prej nie. dokonca tam ze prej nie je ani v top 10 predanych modelov pred vianocami... ale uvidime, ked nokia konecne ohlasi, kolko sa ich predalo. zatial sa moc konkretnymi poctami nechvalia ;-)

0/0
28.12.2011 23:26

Andee

Re: ČLÁNEK

Uvidíme, já Nokii věřím...;-)

0/0
28.12.2011 23:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.