Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Samsung připravuje čtyřjádrový top model Galaxy S III i 3D smartphone

Samsung představí příští rok svůj první čtyřjádrový smartphone. K tomu přihodí i model, který bude umět 3D zobrazení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hi203

Výdrž baterie

A tohle by mohli jeden rok obětovat a udělat objev v tomto, neb mám Androida vyšší řadu a bohužel při opravdu používání telefonu na všechno, nabíjím třeba i 3x za den a to je vážně hrůza :-(

0/0
29.12.2011 0:10

doktor_bota

Re: Výdrž baterie

To na něm máš puštěný permanentní test grafického výkonu, ne?8-o

0/0
29.12.2011 1:21

Jurdik

Re: Výdrž baterie

Taky jsem si to vyzkoušel. Všechno jsem pozapínal, pustil jsem hodně náročnou hru a na SGS2 po dvou hodinách baterka z 100% -> 25%, ale musím ještě dodat, že to bylo v době, kdy jsem ještě neměl battery kit a byla málo stabilní verze androidu 2.3.4 na dvoujádra. V te době to bylo komické - 2 hodiny vybíjení, 3 hodiny nabíjení :D Teď používám custom rom 2.3.6 KK5, mám battery kit - 2000mah :)

0/0
29.12.2011 10:18

doktor_bota

Re: Výdrž baterie

Ano. při plné zátěži se telefon (resp. cokoliv) vybíjí rychle. Ovšem aby byl někdo nucen dobíjet telefon 3x denně při běžném provozu, tak to prosím ne, to je buď problém v telefonu, nebo v jeho držiteli. Něco takového se v poslední době dělo snad jen u iPhone 4 po aktualizaci na iOS 5, a to šlo o, é, jak to nazvat, když je iOS naprosto a jednoznačně bez chyb? Jo - dílo ďáblovo. Problém byl pak hned s další aktualizací vymícen (pak to sice zase přestalo telefonovat, ale to už je jiný příběh);-)

0/0
29.12.2011 12:16

Brugal

Re: Výdrž baterie

IOS je prostě vynález ďáblův a kdo ho má skončí v ohni pekelném.Nicméně přestaň být posedlý iFounem,není nutné ho cpát do každého příspěvku. Vzpomeň si na naši diskuzi o vybíjení Androidu při zapnutí hotspotu - 2 hodiny a game over.Navíc je třeba si uvědomit,že každý z nás má jiné představy o "běžném provozu".

0/0
29.12.2011 13:15

doktor_bota

Re: Výdrž baterie

Napadá tě nějaký jiný případ chyby OS, která by v poslední době měla tak podstatný vliv na výdrž baterie? To není posedlost, to je realita, Stručně a jednoduše, pokud je na telefonu vše ok, je nutnost dobíjet telefon 3x denně nenormální, pokud na něm někdo neprovozuje něco nestandardního - což je i přenosný hotspot, jak jsem mezitím zjistil, protože v tom režimu vysílač z principu potřebuje řádově větší příkon. Mimochodem, dost by pomohlo zneviditelnění SSID, ale momentálně nevím, jak na to.

0/0
29.12.2011 15:11

entony13

Re: Výdrž baterie

Já požívám bluetooth na připojení zařízení k telefonu a docela to vždy vydrželo déle než 2 hodiny jako na Wi-Fi. Je to úspornější vysílání a nižší rychlost na naší 3G člověk ani nepozná, stejně mimo civilizaci je tak EDGE. Když jsem zkoušel Hotspot, telefon se pěkně ohřál :-(. Také si kontroluji spuštěné úkoly, aby mně neběželo příliš mnoho procesů. Stačí být připojen ve městě na 3G a baterka dostane zabrat. Vůbec nejlepší je nechat zapnutou navigaci :-)

0/0
30.12.2011 10:35

ODSakEda

Re: Výdrž baterie

Koupil jsem si toto: http://www.pv-obchod.cz/eshop/prislusenstvi/baterie/samsung/eb-k1a2e-power-pack-2000-mah-2829.html

A vydržím celý den a to má cca 50-100 hovorů + 1-2h internet z 3G+ Wifi + HandsFree +focení a točení videí! :-)

Je to aku včetně kvalitního krytu kdy jen kryt stojí stejně... ;-)

0/0
30.12.2011 16:31

Hi203

NFC

to mě dost zajímá, zda-li už bude mít, neb doba běžného používání se blíží - NFC (Near Field Communication)

0/0
29.12.2011 0:06

apocalyptor

Cram Sandwich

;-D;-D;-D

0/0
28.12.2011 22:39

homogenizator

Re: Cram Sandwich

to je super! 1. jadro na zakladni funkce, 2. jadro na hovor, 3. jadro pouzije na foceni behem hovoru a 4. aby udrzel funkcni bluetooth i po pripojeni na PC. Ale Jak to delaji ostatni vyrobci,  ze jim na vsechno zminene staci jedno jadro? to netusim. Jestli to bude tim droidem a ne jadrama.

0/0
28.12.2011 22:51

zupan

Já proč nevyšel letos iPhone 5,

tedy kromě toho čínského? Důvodem je pětijádro A5, které má pohánět nový iPhone. Nezvyklý počet jader je výsledkem snahy Apple o maximální výtěžnost waferu.

0/0
28.12.2011 14:05

tomrak

Re: Já proč nevyšel letos iPhone 5,

houbelec. iphone 5 vysel. jenze zjistili, ze neumi nic specialniho , tak tam a) zbastlili prez noc siri b) nazvali to 4s.... jen cisty marketing...

0/0
29.12.2011 18:34

zupan

Už se těším na osmijádro, to bude mít o dvě jádra více nežli

můj pc, tak jej prodám a budu na fšechno používat Galaxy S IV připojeným do cloudu. ;-D

0/0
28.12.2011 14:01

hrabě.X

Re: Už se těším na osmijádro, to bude mít o dvě jádra více nežli

a display bude mít o řád větší rozlišení než tvůj noťas ;-)

0/0
28.12.2011 17:29

Rudý přízrak lucha la libertad

koukam na diskuzi

a dobra zavist tady, telefony s Androidem dostanou jako jedinne ctyrjadra a fans operacnich systemu, ktere neumeji vic jak jedno jadro se klepou zavisti, dobre vam tak :-P a mimochodem vase komentare typu "na co ctyrjadro?" jsou docela k popukani, ale chapu, proste si nedokazete predstavit moznosti, ktere Android prinasi, to opravdu neni na telefonovani, napriklad 1080p video na ctyrjadru naprosto plynule i ty nejnarocnejsi sceny. Docela me bavi komentare typu "na co na 4" displeji 1080p?" No samozrejme, ze displej bude mit 10x vic teda 40", protoze proste ten telefon pripojim k TV, teda neco o cem si muzou majitele ostatnich OS nechat jenom zdat. R^R^

+8/0
28.12.2011 13:11

MrViki

Re: koukam na diskuzi

No jo, systém laguje, 2 jádra to nevyřešila, tak zkusíme 4, snad to konečně bude plynulé jako ty ostatní konkurenční systémy. A pokud ne, zkusíme 6 jader a to by bylo, aby to už pak nebylo plynulé!

+1/0
28.12.2011 13:21

male_zvire

Re: koukam na diskuzi

Laguje? A kde prosím? Mám telefon za sociálních 4k a za rok a půl co ho mám jsem nepozoroval jediný lag. Ano - pokud se na tom pokusím rozběhat něco, na co HW nemá tak ano, telefon laguje - ale ne kvůli OS...

+3/0
28.12.2011 13:26

MrViki

Re: koukam na diskuzi

Ano, laguje. Již v menu. A spustit Angry Birds = slideshow o tom, jak vypadají obrázky ze hry.

0/0
28.12.2011 13:27

Rudý přízrak lucha la libertad

Re: koukam na diskuzi

me Angry Birds nelagujou ani na Omnii i8000, coz je telefon s WM 6.5, na kterej ale neofiko prizpusobili Froyo, teda Android 2.2 - mam tam Launcher Pro a ten teda pri pretaceni vice ploch laguje pomerne znacne, ale jak rikam v Angry Birds je to plynuly a to je ted Android na tom jenom v beta verzi a na ten telefon vubec neni urcenej, nehlede na to, ze je to starej foun.

0/0
28.12.2011 14:10

MrViki

Re: koukam na diskuzi

To nevím, co jste s tím udělal za keklje, ale nám na 2.2 v Samsungu Galaxy Spica lagují jako hrom...Rv

0/0
28.12.2011 14:11

Rudý přízrak lucha la libertad

Re: koukam na diskuzi

stejne tak muj druhej foun ZTE Blade, Angry Birds plynuly a tam je plynulej i system, tohle vypada, ze Samsung neumi prizpusobit svuj HW na Android, ale nekteri uzivatele zase tvrdej, ze to na jejich Samsung telefonech taky funguje plynule, tak nevim, cim to muze byt. :-/

0/0
28.12.2011 14:15

jakub7

Re: koukam na diskuzi

Samsung Ace, 2.2.2 i 2.3.5 a nelaguje

0/0
28.12.2011 14:54

Chester

Re: koukam na diskuzi

Na SGSII mi Angry Birds jedou vcelku v pohodě. Nemám tak dobrý oko na to, abych viděl každičkej zásek, možná tam jsou, ale já to vidím jako plynulý :)

0/0
28.12.2011 14:19

JamesBlond

Re: koukam na diskuzi

Bud rad, muzes dal kupovat nedoladeny veci protoze priplacet si za doledene pro tebe nema smysl.... Kazdy mame neco. Doufam, ze ti v ramci ferovosti bylo nadeleno v jine oblasti.

0/0
28.12.2011 17:07

Chester

Re: koukam na diskuzi

Promiň, ale absolutně jsem nepochopil smysl Tvýho příspěvku, netušim, na co reaguješ a nevím, co to má co dělat s tím, jestli Angry Birds jedou nebo nejedou plynule...

0/0
28.12.2011 17:20

Chester

Re: koukam na diskuzi

Jo, už jsem pochopil první část :D

Ale tu druhou o férovosti jsem nepobral.

0/0
28.12.2011 17:22

Necroman

Re: koukam na diskuzi

Kdykoliv jsem si v nejakem Electroworlu ci HTC shophu zkousel nejaky Android, tak lagoval - staci treba zkusit presouvat nejaky widget mezi obrazovkami a ma to razem asi 3 jen FPS 8-o

0/0
28.12.2011 17:31

doktor_bota

Re: koukam na diskuzi

A jak šlape přesouvání widgetů na jinou obrazovku na iPhone?:-P

+2/0
29.12.2011 1:26

Chester

Re: koukam na diskuzi

Je pravda, že mám SGSII a plynulý opravdu není, bohužel. Mám na mysli jak přecházení mezi jednotlivými plochami, tak kolikrát i ve scrollování v seznamu. Bylo to pro mě zklamání, teď doufám, že to napraví ICS.

Plynulost systému o výkonu telefonu není, je to o tom sladění SW a HW, které se Samsungu bohužel nepodařilo ani u telefonu za 15 000 Kč. V tomhle Apple jasně vede.

+3/0
28.12.2011 14:04

we_ah

Re: koukam na diskuzi

Zvlastni... mam taky SGS2 a nic z toho co popisujes neznam. Dej dalsi priklady pls

0/0
28.12.2011 14:11

Chester

Re: koukam na diskuzi

Mám oficiální ROM od VF, 2.3.5. Nevím, na co potřebuješ víc příkladů, když telefon nezvládá základní věci, které na něm používáš nejvíc :) Je možné, že je to chyba mého kusu a stálo by za to zkusit tovární nastavení, ale teď na to nemám čas ani náladu a ještě mě odrazuje to, že na to padly veškeré peníze z dvouměsíční brigády a moje očekávání nebyla naplněna, navíc jsem možnost vrátit telefon do 30 dní od zakoupení zpět Vodafonu prošvihl o jeden den, ale teď už s tím musím nějak žít.

0/0
28.12.2011 14:15

we_ah

Re: koukam na diskuzi

Aha, takze klasicky bla bla bla a problem mezi pazourama a kedkubnou, diky za objasneni ;-)

+2/0
28.12.2011 14:20

Chester

Re: koukam na diskuzi

Fajn, to jsi mi pomohl vyřešit problém. Díky, cením si kvalitního příspěvku.

Ale teď vážně, co bys mi teda doporučil? Co mám dělat, aby to šlapalo jak má a nemusel jsem zálohovat, dělat trojhmaty, nahrávat všechno zpět a pak čekat, jak to pojede? Nějaký tip?

Výkonu to má na rozdávání, moje PC s 512 MB RAM se proti tomu nechytá a ani tak to prostě nejede krásně plynule a rychle, jak jsem čekal (znovu srovnání s iPhonem - Tam to jede krásně). Dal jsem za něj spoustu peněz, rád ho používám, možná to z příspěvků zní tak, že na něj jen nadávám, ale má i spoustu kladů, no člověk vždycky řeší to, co mu vadí a ne to, z čeho se těší. Pro mě to prostě nebyla nejlepší volba, i když jsem ho hrozně chtěl, to se prostě stane. Mám ho 3 měsíce, tak si k němu ten vztah možná ještě vybuduju, ale zatím nesplňuje moje očekávání.

A teď ty rady, jestli můžu poprosit ;)

0/0
28.12.2011 14:25

přituleň

Re: koukam na diskuzi

Poradím ti.

Přestaň koukat na to, jak "plynulé" je procházení hlavní obrazovky nebo menu a přestaň hledat lagy. Já na ně kašlu a nevnímám je, pokud jsou, v užívání Optimus One mi nebrání. Android zkrátka pracuje jinak, než na efekt dělaný iOS. Zatímco u iOS je priorita vykreslování UI maximální, u Androidu je maximalizovaná funkce aplikace, tedy třeba načítání webu (probíhá i při scrollování), běh videa, hry nebo čehokoli jiného.

Připadá mi, že snad u androidích telefonů všichni vyloženě zkoumáte, jestli náhodou prostředí na mikrosekundu nezaváhalo při pohybu... Soustřeďte se na funkce a ne na omalovánky a bude klid i od všech těch nesmyslných androapplích válek.

+1/0
28.12.2011 18:56

Andee

Re: koukam na diskuzi

velmi výstižné R^

0/0
28.12.2011 22:26

Chester

Re: koukam na diskuzi

Jenže ono je těžký nesrovnávat. Apple lahodí oku i za cenu, že není tak funkčně nabitý a že se například web nenačítá i při scrollování, jak jste zmínil, což je u Androidu fajn, ale když se scrollování seká, tak to prostě zamrzí, zvlášť když máte ono srovnání s vymazleným iPhonem.

Přirovnal bych to k tomu, že v práci pracujete s PC, který je dělo (parametry si představte sám), net vám tam naběhne za 0,5 sekundy a pak přijdete domů ke třiosmšestce a čekáte 10 sekund než vám naběhne stránka se vším všudy, prostě vám to vadí :)

0/0
29.12.2011 14:13

tomrak

Re: koukam na diskuzi

a) dost pochybuju, ze mas samsung s2. na 98% jsi jen trol ktery o tom sni.

b) pokud budu brat v uvahu ty 2%, tak zde je odpoved.

iphone, windows phone je slozitejsi kalkulacka, ktera je designovana, aby se co nejrychleji otacela okynka a prsuny ikonek bylo co nejplynulejsi.

cena za to je v podstate neexistujici multitasking ( s par vyjimkama, ktere jsou extremne limitovane). dalsi cenou je omezeny pristup aplikaci k systemu apod...

proste android se vice ubira cestou pocitace, kdy se pridava hw urychleni UI - ve 4.x UI pouziva hw urychleni stejne jako iphone. Jenze stale aplikace budou mit vliv na system. je to jina filozofie, nez iphone,windows phone. bud se s tim smiris a budes si uzivat aplikaci, ktere na IOS/windows phone z principu nemohou existovat (pominme jailbreak - tam se pak objevuje i to povestne lagovani ui)

0/0
29.12.2011 18:47

martasex

Re: koukam na diskuzi

to jsou většinou double pomršený romky. Nejdřív to zprasí Samsung a co nestihl doku.wit Samsung dodělá VF. Mrkni jestlli cyanogenmod 7.1 sedne na tvůj stroj a hurá do toho.

0/0
28.12.2011 14:42

Chester

Re: koukam na diskuzi

Chystám se na to, ale přijdu tím o záruku a nejsem si úplně jistej, jestli bych zvládl JIGem vymazat přehrání ROMek a v případě reklamace to všechno vrátit tak, jak má být.

Něco o tom nastuduju a pak to zkusím, věda to asi není, ale nejsem v tom moc zdatnej. :)

0/0
28.12.2011 14:56

martasex

Re: koukam na diskuzi

Měl jsem z toho strach, pak ale origu sestavení od VF nedetekovalo wifiny ((nebo až po půl hodině ručního přemlouvání) a bylo jasno. Dlouho sem vybíral a dokonce jsem dvakrát měnil týmy, až cyanogenmod bylo to pravé ořechové, ale nemusí to platit pro váš stroj, takže číst, hlavně na ruských serverech (odtud ale nestahovat) a úplně vynechat ten polooficial samsungdroidweb

0/0
28.12.2011 15:00

Chester

Re: koukam na diskuzi

Díky moc, něco jsem už pročetl, ale je toho strašná spousta, tak snad do léta se k tomu nějak prokoušu. Díky

0/0
28.12.2011 15:05

Rudý přízrak lucha la libertad

Re: koukam na diskuzi

tak za to, ze je Samsung neschopnej nemuze Android, ja mam ZTE Blade a telefon nelaguje, asi holt v ZTE umej prizpusobit Android pro jejich hardware.

0/0
28.12.2011 14:12

majkom

Re: koukam na diskuzi

to tu nepis, budes oznaceny za apple fanatika... to ze Droitards nedokazu priznat laggy je droid folklor... taky je zivot.. a nevyriesi to ani 4 jadro

0/0
28.12.2011 14:31

Chester

Re: koukam na diskuzi

S tím nemám problém, úroveň diskusí na iDnes je tak nízká, že mě vůbec nezajímá, kdo mě za co označí, protože je to zpravidla "podle sebe soudím Tebe."

Nemám od Applu vůbec nic, nicméně jsem s některými zařízeními pracoval a plynulost mají opravdu vymakanou, o tom žádná. Na druhou stranu mi strašně chybí tlačítko Zpět, jako je třeba na SGSII. Všechno má svoje nedostatky, každý potřebuje něco jinýho, takže ty války mezi iOvečkama a Droidovečkama vůbec nechápu, je to přetahování o ničem :)

0/0
28.12.2011 14:35

martasex

Re: koukam na diskuzi

Jen ze zvědavosti (dělám na droidu i iOS), kde ti chybí i iOS tlačítko z5? Buď je sw, nebo rovnou home.

0/0
28.12.2011 14:44

Chester

Re: koukam na diskuzi

Dole v pravým rohu, jsem hrozně zvyklej z SII :) Nějak ho tam už přirozeně vnímám a ono tam není a mačkat home pokaždý, když chci vyjet z aplikace mi není moc příjemný. Často se chci vrátit jen o jeden stupeň zpátky, nechci až domů.

SW tlačítka mi tak nějak nevyhovují, mám to radši někde na telefonu, jestli mi rozumíš.

Na druhou stranu je bonus toho, že tam nejsou, že je pak omylem nemačkáš, jako třeba ty senzorový na SII, což se mi stává často a lidem, kterým telefon půjčím, ještě víc. Možná mohly být HW :)

0/0
28.12.2011 14:54

martasex

Re: koukam na diskuzi

Jo rozumím, je to spíš o zvyku. Já zase ne a ne používat ty HW. Pořád mačkám středovku. Příliš silný návyk z iP. A tam se právě o úroveň výš jede sw tlačítkem. Asi je to o tom co chytne do ruky člověk jako první.

0/0
28.12.2011 15:03

Chester

Re: koukam na diskuzi

Přesně tak.

Mně se hlavně příčí nechávat ty aplikace zapnutý tím, že z nich vyjedu středovým tlačítkem, bojím se, že mi hrozně rychle sežerou baterku, ale možná jsem paranoidní :)

0/0
28.12.2011 15:07

martasex

Re: koukam na diskuzi

Tady se musím zastat iP stačí dvojstisk home a potom odpálit ty spuštěné. U Androiidu je to v základu vyřešené zkratkou přes Aljašku a ani task killery neumí zabít vše.

0/0
28.12.2011 15:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.