Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mobily, které pod vánoční stromek raději nekupujte

Ne každým telefonem pod vánočním stromečkem uděláte radost. Nejhorší volbou je podle nás rádoby luxusní Nokia Oro, která nabízí za 30 tisíc korun standardní výbavu a na oko luxusní design. Za moc však nestojí ani 3D mobil LG Optimus a majitele iPhonu 4 nenadchnete ani nejnovějším jablečným modelem 4S.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Muž se železnou maskou

Člowěk, který napsal tuhle snůšku nesmyslů by měl být

okamžitě propuštěn pro absolutní, ale ABSOLUTNÍ nekompetentnost....!!

0/0
21.12.2011 18:47

TTRX - bratranec děda Vševěda

Není na fotce mladší bratr našeho nejpopulárnějšího politika

Dluhoslava Nedělky?

+1/0
19.12.2011 20:07

entony13

Ta odolná motorola za 2 000 Kč

Měl jsem ji v ruce víc než den, na telefonování normální telefon, Motorola je slušný výrobce a tak bych ho do výběru nedal. Poměr cena a vlastnosti, dost dobré. Jenže motorola se u nás nenosí, protože na náš trh kašle :-). Dotykový odporový displej má výhodu, že na něj můžete i v rukavici a užívá se jinak než kapacitní, my co jsme měli Palmy si s tím poradíme :-). Kapacitní displej také není výhrou, když má 2,8"...........

0/0
19.12.2011 19:32

pteryx

Re: Ta odolná motorola za 2 000 Kč

Ta Motorola si nehraje na nic jiného, jako levný mobil pro sport bude jistě skvělá, jako dárek by ale možná zklamala.

0/0
21.12.2011 15:56

bad_azz

rofl

S tim iphonem se musim mocně smát, tady už píše články každej a o všem, aniž by tomu rozuměl.

0/0
19.12.2011 18:32

akubra67

To nemyslíte vážně!

Proboha přestante už omílat ten nesmysl, jak jsou lidi zklamaný z toho, že IP 4S je stejný jako 4! Model Porsche 911 Carrera, generace roku 2011 je taky skoro stejný jako ten původní a nikdo si nestěžuje. To hlavní je sakra přece uvnitř, jak můžete zařadit mezi krumply telefon, který patří k nejrychlejším a nejkvalitnějším na trhu? Mě vůbec netankuje, že ten telefon je stejný jako 4, až moje 4 doslouží, rád ji vyměnim a bude mi celkem jedno, jak nástupce vypadá.

0/0
19.12.2011 15:49

doktor_bota

Re: To nemyslíte vážně!

Nejrychlejší není a jestli je nejkvalitnější se uvidí rok po jeho uvedení na trh (což byl letošní říjen), jen na okraj. Jinak souhlas, navíc pro někoho, kdo má iPhone 4 a do 4S by sám od sebe nešel, protože je to celkem ranec, může být tento telefon vynikající dárek...

0/0
19.12.2011 15:58

cutting

Re: To nemyslíte vážně!

Proč ranec ? Prodal jsem iP4 za 10.000 a za 14.000 (bez DPH) jsem koupil novy 4S . Delam to tak každý rok, kdy vyjde nový model. 4.000 nejsou až tolik peněz, nehledě na to, že ten puvodní iP4 jsem koupil od operatora za jednu korunu. Takže jsem defacto v plusu. A upřimně, nikdy jsem telefonem prakticky nefotil , o natáčení videa nemluvě, ale teprve s 4S fotím i točím docela často. Nejsem nijak náročný fotograf a s novou optikou na 4S už se dají dělat přijatelné fotky i poměrně slušná videa. Stejně tak se mi líbí rychlost, odezva, airplay do TV přes Apple TV atd. A hlavně pro mne osobně velmi dobrá provázanost se všemi macy, iCloudem a iTunes a appstore. Zkratka jsem spokojeny a o jiné značce ani do budoucna neuvažuji. A přeji upřimně každému, aby byl stejně spokojený se svou zvolenou značkou, ať už je to něco na Androidu a nebo WP7.

0/0
19.12.2011 17:46

entony13

Re: To nemyslíte vážně!

Pokud má člověk vše od Apple, tak to chápu, minimum problémů atd. Potom se člověk nemůže divit lidem, kterým vše běží na Winech, protože kvůli práci musí mít tento systém

0/0
19.12.2011 17:57

petrxl

Re: To nemyslíte vážně!

Škodovkáři taky neuvažují o jiné značce auta ani do budoucna, přestože je konkurence za stejné peníze někde jinde, koukám že jsi podobný případ.

+2/0
19.12.2011 18:50

TrueRobos

Re: To nemyslíte vážně!

Vím, že po lidi, co nekupují aplikace, je nepochopitelná představa, že by si je chtěli nechat i na dalším svém telefonu, ale tak to prostě je.

0/0
19.12.2011 19:04

cutting

Re: To nemyslíte vážně!

A co nabizejí jiné značky telefonů oproti iPhonu navíc a lepšího? Funkce a polofunkce, které nechci a nepotřebuji? Tzv. "svobodu" spojenou v očích většiny lidí s warezem? Hromady pádů, zamrzání a komplikací s nevylaďenými aplikacemi? Děkuji, nechci. :-)

0/0
19.12.2011 22:00

TTRX - bratranec děda Vševěda

Re: To nemyslíte vážně!

ty jsi lucky boy....

+1/0
19.12.2011 20:08

Exxi

hm

nevím jak vy, ale já bych je bral, takže pokud je nechcete, hodím vám sem adresu ;-D

+1/0
19.12.2011 14:53

George.desperado

Bože, kdo tuhle blbost psal?

Pochopil bych, kdyby v článku byly krumply typu té Motoroly, ale iPhone? HTC? Nokia? Tohle je nemálo subjektivní článek...Pročpak tam tedy není ani jeden zástupce Samsungu? Nebo ty šity z číny? Odpovím si sám, omezenost redaktorů na mobil.cz...

+3/0
19.12.2011 13:45

scifi

Re: Bože, kdo tuhle blbost psal?

Tvá omezenost pro iPhovne je taky do očí bijící,

+1/0
19.12.2011 14:15

George.desperado

Re: Bože, kdo tuhle blbost psal?

Já se zastávám jenom iPhonu? Ne, nezastávám... Ale když už sme u toho, měl si alespoň možnost iPhone, nebo iPad ozkoušet? Řekl bych že ne. Si jen podle mě další omezenec, co se přidal k jedné stupidní skupině lidí, co nadává a ani neví proč na iPhone, přestože co se UI týče, je mnohem dál, než nějakej Android. A než tady začneš psát svoje inteligentní pohnutky tak jen podotknu, že já jsem vlasníkem Nokie ;-)

0/0
19.12.2011 17:12

whistler

Re: Bože, kdo tuhle blbost psal?

Nechápu, kde jsi vzal ten nesmysl, že iOS je dál než Android!Rv

+1/0
20.12.2011 9:11

George.desperado

Re: Bože, kdo tuhle blbost psal?

Kde? Vzal sem to u sebe, ze svých subjektivních dojmů jak z iOS, tak Adroidu a samozřejmě i Symbianu :-)

0/0
20.12.2011 12:47

Franta_Šiška

Re: Bože, kdo tuhle blbost psal?

Mno, nechci nic říkat proti ostatním zmíněným značkám, ale vím, že v málokteré recenzi; neberu pouze rádoby experty z idnes; se Samsung objevuje málokdy. Sám mám tel od Samíka - a ne první - a níkdy s ním nebyly žídný problémy. Navíc, nabízí stejný funkce, jako např. Nokia, ale za trochu jiný peníze. Tak proto souhlasím v tomto s autorem článku, že Nokia je sice kvalitní, možná i HTC, ale mám-li si vybrat, jetli za foun se stejnými funkcemi zaplatím 5tis ,nb 8tis ( - u Nokie ), je volba téměř jasná.... Pekné vánoční svátky všem

0/0
19.12.2011 17:08

George.desperado

Re: Bože, kdo tuhle blbost psal?

Ano, souhlasím, Samsung je, co se cenový politiky týče, o dost dál o proti Nokii. Avšak stále si myslím, že konkrétně ta C6-01 je docela solidní telefon, navíc se Symbianem, kterej je už poměrně stabilní. Jde spíš o to, proč do článku neuvedli fakt zmetky. Dokonalým příkladem je LG KP500. Měl sem ho týden a škoda slov...jde spíš o objektivitu článků, která zde bohužel chybí :-(

+1/0
19.12.2011 17:19

radaumacher

Re: Bože, kdo tuhle blbost psal?

Kdybyste si článek opravdu přečetl a ne jen projel podnadpisy, tak víte, že jsou tam i věcičky jménem zdůvodnění. Třeba iPhone 4S nedoporučují kupovat někomu, kdo už má iPhone 4. Nebo Nokia N9 - sami uvádějí, že v recenzi dopadla skvěle, ale protože se Nokia v nejbližší době přestane starat o MeeGo, není to moc výhodná koupě. Já taky mám prosti spoustě článků téhle redakce zásadní výhrady a něco by se našlo i tady, ale tímhle jste znemožnil jen sám sebe.;-D

0/0
20.12.2011 9:51

George.desperado

Re: Bože, kdo tuhle blbost psal?

Nebojte, článek jsem četl, a opravdu celý ;-) Přiznávám, u toho iPhonu sem se trošku seknul, za to se omlouvám. Ale k té Nokii, s tím s vámi nesouhlasím. Updaty budou dostupný i v budoucnu, zkončí třeba verzi (plácnu) 1.5, ale to neznamená, že už to nebude stabilní a nedostupný. Navíc už teď je i poměrně dost aplikací pro  Meego a fantasmagorie redaktorů, že Nokia N9 bude telefon v podstatě k ničemu, je až zavádějící. A nehorší je, že jim to lidí baští i s navijákem :-)

0/0
20.12.2011 12:58

radaumacher

Re: Bože, kdo tuhle blbost psal?

Samozřejmě, sama o sobě totiž Nokia špatná není, to uznávám (nakonec, mobilně jsem na ní vyrostl:-)), ale pokud konkurence nabízí tisíckrát více aplikací (doslova, dost možná i více), vyšší výkon (ať už si myslíme, co chceme, kupující to chtějí) a v neposlední řadě počítá se systémem do budoucna, tudíž se nebojí investovat velké peníze i čas i do stávajících verzí, pak už Nokia tak dobře s kupního hlediska nevypadá (bohužel) a to přesto, že jsou hezké, kvalitní a samy o sobě rozhodně špatné nejsou (alespoň WP7 či MeeGo).

0/0
20.12.2011 18:44

AP1

V kratkosti k NOKII 500

Pridam kratke hodnoceni Nokie 500. Celkovy prvotni dojem dobry, po pochopeni, jak funguji nastaveni v emailovem klientu, jsem byl rozcarovan. Nejhorsi ale prislo, kdyz jsem mobil zacal pouzivat s trvale zapnutou wifi pres pracovni den. Tuhnuti, resetovani a vypinani a to zcela bez duvodne prislo i nekolikrat za den. Jakmile jsem prestal wifi pouzivat, zasadne se to zlepsilo. Reknu to takto. Kdyby nebyly v Nokii mapy, ktere povazuji za velmi dobre propracovanou aplikaci, letel by ten kram z okna !

0/0
19.12.2011 12:32

M-Kk83

Re: V kratkosti k NOKII 500

bohužel už nokie není to co bývala

0/0
19.12.2011 13:57

Neviditelné kuře

Re: V kratkosti k NOKII 500

pod tohle se klidně podepíšu. ale kdyby aspoň Nokiáci zareagovali na trh a sundali ceny, ne oni prostě zatuhli v době před cca 5 lety, kdy ještě patřili ke špičce a člověk byl ochoten ty prachy dát. Měli by se co nejdřív vzpamatovat, nebo půjdou do kopru. Podle těch "mladých" v mém okolí totiž Nokia určitě není "kůůl a trendy", naopak jí zůstávají věrní lidé v důchodovém věku, kteří nechtějí měnit mobil (značku, ovládání), na který jsou zvyklí. A ti je určitě nezachrání.

0/0
19.12.2011 14:19

pteryx

Re: V kratkosti k NOKII 500

Uvidíme co se bude dít dál. Nokia měla posílit hardware a místo nových Symbianů udělat na Linuxu nějaký emulátor těch starých, jestli to slušně nefugnuje ani s 256MB RAM (kdosi tu naříkal na N500), pak ten systém není udržitelný.

0/0
21.12.2011 16:01

pteryx

Že by Symbian?

Doufejme, že co nejdříve přejdou na kombinaci Linux / WP7, jak mají v plánu. Jinak je otázka, jestli výrobci mobilů počítají s trvalým chodem wifi, když to celkem žere baterky.

0/0
21.12.2011 15:52

Sir Humphrey Appleby

to myslej vážně?

jako fakt sorry, ale hned 3 telefony ze seznamu bych fakt nevyhodil ale moc rád si je nechal i kdyby jen na zkoumání a hraní - HTC Sensation, Iphone 4S,  Xperia Play...

0/0
19.12.2011 12:22

xinea

Autor ty mobily ani neviděl ...

Tohleto je článek vycucaný naprosto z prstu. Čekal jsem, že na seznamu budou totální krámy, ale když jsem četl argumentaci k HTC Sensation, který mám, tak musím říct jedno - autor NAPROSTO evidentně daný mobil ani neviděl. Předkládaná snůška faktů je dokonalým nesmyslem, Sensation mají kolem mě ještě další 2 lidi, a reakce okolí na mobil jsou vždy na pozitivní. Jako majitel jediné mínus přikládám výdrži baterie. Sensation a SGS II jsou ještě pořád de-facto nejlepší telefony na trhu.

0/0
19.12.2011 12:08

kari.laz

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

Taky se přidávám. Sensation používám a nevidím žádný problém. Akorát jak píšeš, tak baterka je slabší. Mám zkušenosti se spoustou dalších telefonů. namátkou Samsung Galaxy, Galaxy S2, Nexus S, SE Xperia Arc, Xperia Rey, HTC Desire S, Desire HD, Huawey ideos X5, ZTE Skate, Samsung Galaxy Note plus spoustu dalších a nikde nevidím problém v Sensation. Nejvíce mi v poslední době sednul asi Samsung Galaxy Note. Luxusní HD display, hodně svižný. Bez jediných problémů. Na videa, web a práci super. Ale ta velikost (display 5,3) mi nakonec přišla už moc. Nedalo se to pohodlně ovládat jednou rukou. Mám radši větší display, ale tohle už je na ovládání jednou rukou moc. Ale zase to není Tab ani Smartphone. Podle Samsungu je to NOTE a z toho jsem vycházel.

0/0
19.12.2011 13:02

xinea

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

No, když jsem měl HTC TouchPro 2, tak jsem si říkal, že 3.6" je OK, a že bych chtěl 3.9, max 4.0". Proti 4.3" jsem brojil, ale když jsem uviděl Sensation, chvíli si pohrál, tak jsem do něj šel. Dneska se úplně stejně ptám, jestli bych ještě snesl 4.5" nebo 4.7", nebo kolik že to má Sensation XL :-)

0/0
19.12.2011 14:49

doktor_bota

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

SG Note má 5.3", kdyby ti nestačilo to HTC...:-)

0/0
19.12.2011 14:59

entony13

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

Jenže toto zařízení vyrábí firma,. která nabízí za pár peněz netbooky a za takový mobil neví, co si říci, že pane odborníku :-). Již se vám povedlo najít netbooky Samsung za pár peněz, nebo jen kecám a nevím o čem? Je to výrobce levné spotřební elektroniky a jen o něco málo lepší než výrobce Aušusu. Na tsbohemia.cz jsou i grafy cen.

http://interlink.tsbohemia.cz/netbook-samsung-nc110-a04cz-10-1-led-atom-n455-1gb-320gb-wifi-bt-cam-w7starter-cerna_d132253.html a stačí se podívat do historie cen.

http://www.alza.cz/samsung-nc110-cerny-d255590.htm a to je po zdražení vlivem cen HDD a pádu koruny

Nějak jsem si vzal ten chov čuníků k srdci, ale myslím si, že by se mu měl věnovat někdo jiný než já

0/0
19.12.2011 17:39

doktor_bota

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

Za ten chov máš u mě plus, ještě zkus zapracovat na vnímání většího textu. U té diskuze jsem jasně napsal, že jsem si těch levných netbooků od S. nevšiml, nicméně že tvoje zcestné úvahy o tom, jak je mnohem jednodušší a levnější vyrábět miniaturní desky pro mobily a tablety než pro netbooky a notebooky, tak ty jsou stále zcestné.

0/0
19.12.2011 18:45

entony13

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

To byla nadsázka, ale pro výrobce je cena PCB zanedbatelná, stejně je osazují stroje a pájí vlna. Když je vyšší integrace součástek, není potřeba tak složité desky. HDD je drahý proto, že je v něm motor, přesné řízení a celkově mnoho mechanických dílů, SSD disk lze napájet na desku PCB ( pro starší DPS). Já jsem chtěl jen ukázat, že Samsung prodává předražené mobily a když je nutné, vyrábí levně. Výborné výrobky dělá jen pod dozorem, třeba panely pro EIZO. Dělám automatizované linky, byl jsem i ve firmách, které u nás osazují PCB, od Metry Blansko po Celestiku Ráječko, pár let dělám něco jiné, Celestika také již není :-), nyní TYCO. Celestika dělala třeba telefony Sagem :-) a zničila jim jméno, dělala základní desky Aušusu atd, proto Aušus nekupuji

0/0
19.12.2011 19:18

doktor_bota

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

Bfff... Takže podle tebe menší a placatější deska je levnější (a jednodušší, taky spolehlivější), než klasická notebooková. Ok, proč tedy nevyděláš majlant a neřekneš to těm pitomcům ve vývoji výrobců ntb? Co se týče HDD, je podle tebe náročnější a dražší jej vyrobit, než SSD, který se dá navíc napájet do desky (nechápu souvislost, navíc je to nesmysl kvůli servisu), pak tedy jak je možné, že cena za GB u SSD 10x převyšuje cenu u HDD? Samsung nech být, to je jiná a skončená diskuze.

0/0
19.12.2011 20:14

entony13

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

Já jsem psal, že to byla nadsázka. Ale jestli stojí PCB 0,5 a nebo 1 dolar, tak to zařízení se nijak neprodraží. Tablety mají paměť maximálně 64 GB a netbooky jsou od 160 GB. Pevně napájené SSD disky měl Acer One, má to to Mac Air a další moderní notebooky. Dřív byl i CPU napájený, každá patice je další operace na lince. Průmyslové počítače mají běžně napájený procesor bez patice. Jsou notebooky, které mají pevně napájené i RAM paměti, vše na jedné desce jako mobil

0/0
19.12.2011 21:25

doktor_bota

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

Cena PCB pro ntb je nízká (a není to dolar, na to zapomeň) jen proto, že jsou na rozdíl od tabletů ntb masovou záležitostí nějakých 15 let. Ano, provozní náklady na linku, která seká PCB jak rohlíky jsou v přepočtu na kus nulanulanic, ale stavba té linky je velmi drahá záležitost a její vývoj ještě o několik řádů dražší.

Tablety -> SSD, 64 GB, cena 2000. To jsem dal za 1TB (tedy 13x větší kapacitu!) 2.5" HDD v září, čili už do prkýnka přestaň blábolit o vysoké ceně HDD proti SSD, je to přesně opačně. A propos, pájení disků přímo do desky NTB považuji za prasárnu, která mě nepřekvapuje u Apple, nicméně doufám, že se to nerozšíří, protože je to naprostá pitomost (u tabletu je to něco jiného) a jediným důvodem je neskutečný zisk výrobců. Procesory jsou sporné, málo kdo by upgradeoval, takže proč ne, ale u paměti je to stejná pitomost, jako u disku, bavíme-li se o normálních ntb.

0/0
19.12.2011 22:16

doktor_bota

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

16x, ne 13x.

0/0
19.12.2011 22:19

entony13

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

Vysoká cena HDD je v tom, že 32 GB HDD bude dražší než 32 GB SSD, asi se blbě vyjadřuji a nebo druhá strana blbě chápe. V ceně každého HDD je daná minimální cena za mechanické díly, tedy třeba 300 Kč a víc, tedy i HDD 1 GB bude dražší než 300 Kč, to snad pochopíte. Jaký je nejlevnější HDD a jaká paměť do tabletu, třeba mikroSDHC 8GB? Já jsem uváděl, že tablety jsou do maximálně 64 GB, většinou 2 -32 GB. Linka udělá PCB na mobil stejně jako na jinou elektroniku, nic se většinou moc nestaví a nestojí to mnoho peněz, protože se náklady rozpočítávají na miliony kusů. Za 3 roky budou mít většinou notebooky SSD disky na desce, mám diskové pole na síti a jiní používají jiná úložiště. Proč tahat tolik dat s sebou? Každý konektor je náklad a možná chyba, to znám z praxe, proto vítám vše napevno :-)

0/0
19.12.2011 22:37

doktor_bota

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

SDHC je něco úplně jiného, než SSD, proboha... Nic se většinou moc nestaví a je to levné? Tahle debata nemá smysl, píšeš úplné nesmysly, navíc to vypadá, že jim fakt věříš.:-/

Na jednu věc ti nicméně odpovím, a to, proč s sebou tahat tolik dat - protože pokud někde potřebuju tolik dat, je dostatečně velký disk v ntb podstatně výhodnější, než diskové úložiště, výhody proti externímu disku pak jsou, že jednek ten interní těžko zapomeneš v počítači zákazníka a jednak je to mnohem bezpečnější z ohledem na viry a nejrůznější bloatware tamtéž.

0/0
19.12.2011 23:00

entony13

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

To také vím, že SDHC je něco jiné SSD, ale technologická náročnost výroby integrované paměti v tabletu nebude vyšší než toho SDHC, nějaký řadič, aby se rovnoměrně zatěžovala ta šmejdovská paměť, která trpí přepisy a pár desítek miliard paměťových buněk. A kolik stojí nejlevnější HDD? To byl začátek sporu, já jsem tvrdil, že paměť do tabletu je levnější než HDD, protože je malá a tak malý HDD by byl dražší. To je jako s tím Samsungem za 13 000 Kč, fakt to nemá cenu :-), úplně jsem morálně prohrál

0/0
19.12.2011 23:19

doktor_bota

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

Cena za GB SDHC je u průměrných kapacit cca poloviční proti SSD, a to už celkem dlouho... 64GB SSD stojí dlouhodobě 2000, nejlevnější HDD stály před zdražením 800, čili paměť tabletu prostě není levnější, než HDD...

0/0
19.12.2011 23:43

kari.laz

Re: Autor ty mobily ani neviděl ...

Měl jsem HTC Titan a ten má taky 4,7 a je to docela ještě v pohodě. Drží se mi asi líp než HTC Evo 3D, které má poměrně "neohrabané" tělo a navíc vystouplý zadní fotoaparát (fotoaparáty). Já ted čekám na Galaxy Nexus. Už je objednaný, ale není na skladě, tak jen čekám až přijde.

0/0
20.12.2011 9:25

já George XVII

divné vánoce

vážně je v republice tolik lidí, kteří na vánoce neváhají vysolit 8-30t kč za jeden blbý dárek, že to stojí za vydání článku?

Já si to fakt nedokážu představit. To jako manželce koupím mobil za 30, dětem mobily po 15. Žena mě naoplátku koupí hodinky za 30 a dětem novou Plasmu a Xboxe do pokojíku? K tomu nějaký ptákoviny okolo(ať není pod stromkem pro každého jen jedna nebo dvě krabičky), případně pro příbuzný a jsme na 120t Kč jen za vánoce. Ať žije HomeCredit a můžeme se těšit celý rok, jak to budeme úspěšně splácet ;-D A když se to nebude dařit splácet, tak to zaplatíme z půjčky od GE money R^

Fakt paráda Rv

0/0
19.12.2011 11:50

Viper1

Re: divné vánoce

Ano, takových lidí je spousta. Někteří jsou fakt za vodou, jiní kupují takové věci jen jednou za rok na Vánoce.

0/0
19.12.2011 11:56

Dalos

Re: divné vánoce

Těžko říci, dcera mobil dostane, přesto hospodaříme s přebytkem.

0/0
19.12.2011 11:59

M-Kk83

Re: divné vánoce

ať žije kapitalismusRvRv

0/0
19.12.2011 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.