Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nokia: Mladí jsou znudění iPhonem a Android je štve

Nokia se snaží všelijak podpořit "svůj" nový operační systém Windows Phone. Důkazem toho je i prohlášení jednoho z jejích manažerů, který tvrdí, že konkurenční systémy už dnes mladé tolik nezajímají a že Windows Phone jsou tou pravou módní volbou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kenx

RIM

Vypadá to, že Nokia by mohla koupit RIM. Už proběhlo setkání vedení Nokia a RIM za přítomnosti Microsoftu.

0/0
21.12.2011 7:33

tomrak

Re: RIM

ted jsem pochopil taktiku Microsoftu. On v podstate pracuje pro google. Tim, ze uspesne potopi veskerou moznou konkurenci tim, ze je poskupuje a nekompetentnimi rozhodnutimi pripravi o podil na trhu, vlastne je uspesny .... a penize ma z androidu.

Microsofte. tvoji taktiku jsem doposud neprohledl. az ted. Doted to vypadalo, ze looseri se zdrzuji. Ale na to byla vlstne chytra taktika MS.... hmmm

0/0
21.12.2011 13:22

pteryx

Tento způsob reklamy

zdá se mi býti poněkud nešťastným. Chápu, že Nokia rychle potřebovala místo beznadějně zpatlaného Symbianu nějaký opravdu funkční operační systém, chápu že nechce vyrábět úplně stejné telefony jako ostatní. Ale nevidím důvod, proč by měla po ostatních takhle plivat, to působí v její situaci spíše trapně a směšně.

0/0
20.12.2011 9:33

radaumacher

Re: Tento způsob reklamy

Taková prohlášení jsou úplně běžná v mnoha oborech od všech zúčastněných. Mobilní komunikace, automobilový průmysl, sport...

+1/0
20.12.2011 9:54

žirafičí krabice

já jsem si chtěl pořídit ten s meego

ale jestli to nehodlají podporovat, nebo aspoň odprodat někomu, kdo by pokračoval ve vývoji aby se taky vytvořilo rozumné penzum aplikací, tak si to asi dost rozmyslím. za těchto okolností by musel cenově spadnout na třetinu. ale jinaxe mi moc líbí. hrál sem si s ním v elektru a nic mně sympatičtějšího co do ovládání a funkcialit jsem v pracce nedržel (včetně bimbáska)

0/0
19.12.2011 20:32

vaclavj1

Re: já jsem si chtěl pořídit ten s meego

Vzdyt je to open source a podporuje to hromada jinych firem, ne? ;-D

0/0
19.12.2011 20:59

Kopik

Nokia

Me osobne by Nokia nejvice potesila, kdyby udelala poradne bytelnej mobil s vykonym fotakem a poradnou klavesnici. Ja tem dotykacum asi nikdy nezacnu hovet...

+3/0
19.12.2011 16:35

pajac

Re: Nokia

S tou normální klávesnicí zcela souhlasím.... Ale teď si začínám zvykat na Nokia 700 a zatím to vypadá, že Nokia jde správným směrem. Jen ta hardvarová klavesnice opravdu chybí :-(

0/0
19.12.2011 22:47

fryzy

Zbožné přání

šéfů Nokie, takových prohlášení jsme v poslední době už slyšeli hromady. V Nokii by měli místo kecání začít makat ...

+1/0
19.12.2011 14:42

Hrabě Teleke z Toloko

haha dobrý pr od nokie

mladí se nyní zamyslí a zítra si poběží pro další novou nokiu, tento rok již dvěstěčtyřicátoupátou R^

0/0
19.12.2011 14:23

komentator-1

no nevím

už x let jsou smartphony především o aplikacích a jejich dostupnosti. V poslední době už není KO kritériem ani výkon, protože nové stroje vyšších cenových kategorií už jsou výkonné dostatečně.

A tady jednoznačně tahá MS za nejkratší konec, který si navíc zpětnou nekompatibilitou aplikací pro starší WM ještě sám ustřihl o notný kus.

Je celkem jasné, že manažerům MS a Nokie nezbývá, než svým prohlášením věřit. Abych řekl pravdu i jim držím palce, protože otázka android vs iOs je už trochu nuda, chce to třetího :-)

0/0
19.12.2011 14:13

rudibundus

Re: no nevím

Souhlas R^

Bohužel u soudruhů z Finska je potíž v tom, že je cosi z nějakých mně nepochopitelných důvodů nutká jít proti vlastním zákazníkům, a slepicím snášejícím zlatá vajíčka kroutit krkem - počínaje opuštěním S80, pokračujíc hanebnou 'Plattform Security,....pokusem o nepochopitelné odstranění klávesy tužtička .... atdatd... posléze pohřbem MeeGo, který byl oficiálně udávaným důvodem k předchozímu pohřbu Maemo, a konče definitivním zaříznutím samotného Symbianu diverzantem z M$ Elopem (kéž by ho šlak trefil, šmejda zasr*** [:x] , doufám že na každou svini se opravdu vaří voda [:x] )

Tudíž očekávám od těch *** počátkem 3Q příštího roku buď oznámení spolupráce na WP a vývoj něčeho nového, ještě méně použitelného, nebo rovnou definitovní návrat k výrobě pneumatik.

0/0
19.12.2011 17:34

vaclavj1

Re: no nevím

Asi ta vejce nebyla tak zlata, jak se PR Nokia snazilo popsat. :-P

0/0
19.12.2011 17:52

rudibundus

Re: no nevím

Tím samozřejmě nebylo myšleno nic z PR, ale realita

0/0
19.12.2011 21:29

vaclavj1

Re: no nevím

Aha, pan je zrejme prumyslovy insider, ze vidi perfektne do hospodareni :-)

0/0
20.12.2011 0:56

pajac

Re: no nevím

proboha, to jsou zase kecy!

0/0
19.12.2011 22:48

majxik

No to nevim jestli jsme znudeni

sice me iPhone uz nastval dostatecne ze bych do nej nesel uz nikdy vice a Android nejake sve mouchy ma, ale porad to nema na to jak me stve cokoliv od Microsoftu (padanim, potrebou restartovat, nedodelanim, zbytecnyma funkcema, neprehlednosti, neustalym menenim....) a krome toho windows jsou vsude :) takze znudeni se spise kona u Windows a nastvani... no nemuzu porovnavat, mobil s windows jsem nemel a nemam a po pravde me ani nijak uz nelaka :) zvlaste kdyz me nokie nevyhovujou...

0/0
19.12.2011 13:51

Andee in Red Book

Re: No to nevim jestli jsme znudeni

a cos nám teda chtěl říct??? ;-D

0/0
19.12.2011 14:13

vaclavj1

Re: No to nevim jestli jsme znudeni

"padanim, potrebou restartovat, nedodelanim, zbytecnyma funkcema, neprehlednosti, neustalym menenim" a jak to souvisi s Windows Phone?

0/0
19.12.2011 15:12

pajac

Re: No to nevim jestli jsme znudeni

až dospěješ, pochopíš!

0/0
19.12.2011 22:49

kari.laz

Meego

Měli se věnovat nadále meego a mohli mít klid. Ten systém je na N9 povedený. Sice je vidět, že to je nový systém, který by potřeboval ještě doladit, ale funkčně je povedený. Měli se na něj zaměřit a a WP dát jen jako doplněk a symbian jako levné smarty.

0/0
19.12.2011 12:16

anonymousCZ

Re: Meego

Meego nebyl povedeny. Mozna po letmem seznameni, ale jeste na nem bylo potreba udelat hodne prace. A opravdu si myslite, ze by lide ocenili DALSI a NOVY system? Pochybuji.

+2/0
19.12.2011 12:49

kari.laz

Re: Meego

To, že bylo ppotřeba na něm ještě zapracovat jsem psal. Ale jinak sám o sobě jsem s ním problém neměl. Celkem se mi zamlouval. Sice mi chyběli domovské obrazovky, ale to by se časem asi taky podalo. Myslím, že v N9 byl přijat poměrně kladně a pokud by se Nokia snažila, tak nevidím problém v tom, že by se neujal.

0/0
19.12.2011 12:54

george_wtf

Re: Meego

Tak ja mam este predchodcu Meega v podobe Maemo na N900 a za takmer dva roky pouzivania si nemozem skoro na nic stazovat. Oproti Symbianu (v minulosti Siemens SX1 a Nokia N95 8GB) je to ako nebo a peklo.

A hlavne ak porovnam mnozstvo prostriedkov vlozenych do Maemo/Meego a mnozstvo prostriedkov vlozenych do trebars Symbianu, tak to Maemo/Meego dopada velmi dobre. Hodne muziky za relativne malo penazi.

0/0
19.12.2011 14:00

anonymousCZ

Re: Meego

Maemo nema s Meego vubec nic spolecneho...

0/0
19.12.2011 14:47

jedenzmnohalidi

Re: Meego

Wikipedia: Maemo - OS Family Linux

Wikipedia: MeeGo - OS Family Linux

0/0
19.12.2011 14:54

xinea

Re: Meego

Další a nový systém? Proč ne? Co je to za demagogii? To je jako vznikne nový programovací jazyk, a každý jej napadá s otřelým  - "Why yet another programming language?". Kromě toho - do Manga WP nebyl až zase tak vychytaný, chyběla mu řada užitečných funkcí. Obchodně se WP také zrovna nedaří, MS vydělává nebo ještě nedávno vydělával více na licencích za Android, než z prodeje vlastního systému - tomu říkáte úspěšná platforma?

Podle mě je to tak, že MS si v podobě Nokie pořídil svou HW divizi. Elop je jen nasazená americká kukačka. Problémem je, že se třeba přepočítají - lidem spojení Nokia - MS nejde moc pod fousy. Mě tedy určitě ne - Nokia, to byla jiná firemní kultura, takže ještě bude zajímavé z dlouhodobějšího pohledu sledovat, jak se to jejich partnerství vyvine ...

0/0
19.12.2011 16:09

Korich-2010

Re: Meego

Ano, nový systém to nemá jednoduché, ale jak už bylo v této diskusi zmíněno, důležité jsou aplikace a zde na tom WP7 není vůbec dobře. Naopak Meego, díky kompatibilitě se Symbianem by mělo mnohem lepší pozici.

Podle mě je strašná chyba, že se na tento systém Nokia vykašlala.

0/0
19.12.2011 19:32

vaclavj1

Re: Meego

Tak Windows Phone ma po roce radove desitky tisic aplikaci. Jak je na tom Meego "kompatibilni" se Symbianem?

0/0
19.12.2011 21:03

hippos3

Nokia tápající

Nutno konstatovat zcela objektivně, že Nokia hraje ještě stále první ligu a že hardwarowě velmi solidní telefony degraduje především její vlastní nechopnost rozhodovat o dalším vývoji. Nokia ztratila vizi a ztrácí pomalu image, která ji po léta charakterizovala. Je evidentní, že svoje síly soustředí zcela nesprávným směrem. Její tápání a přehmaty při rozhodování o nasměrování dalšího vývoje svědčí o nedospělém managementu, nikoliv o neschopnosti realizačního týmu. Nokia se nesprávným výběrem manažerů na klíčových pozicích sama odstrkává z pomyslného výsluní.  WP není pro Nokii dobrým rozhodnutím a dovolím si vyslovit svůj názor, že se Nokia měla zcela soustředit na Symbian a zůstat originální. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam.

+3/0
19.12.2011 10:53

hlbocky

Re: Nokia tápající

Plný súhlas s tvojim názorom.

0/0
19.12.2011 10:58

tomrak

Re: Nokia tápající

bud na symbian, nebo udelat radu mobilu s jinymy systemy - wp7, android.

ale uzamknout se na nevyspelou platformu, ktera potrebuje jeste rok na vyvoj je akceptovatelne pro zacinajici firmu.. nokie komplet ztrati behem dalsich par mesicu trh i s lowendy - podivejte se na ceny. za 2,5-3000 dneska sezenete nejaky huawei s androidem... kolik je rozdil oproti nejlepvnejsi nokii ?!?! skoro nic. a dotycny uz ma v tom komplet smartphone. jen pomaly. a ceny leti dolu....

eee. myslim ze v nokii jde do tuheho nejen protoze ztratila trh s smartphony. ale protoze zacina ztracet trh i s lowendy.... a to je teprve pruser, protoze u smartphonu ma sanci byt behem 2 let zase konkurence schopna... ale u lowendu ne

0/0
19.12.2011 11:05

lister0

Re: Nokia tápající

Tak pro lowend budou nadále vyvíjet Symbian a WP7 budou mít pro dražší modely. Nokia by si opravdu moc nepomohla, kdyby nasazovala Android. Byl by to prostě další Androidí nezapamatovatelný telefon na už tak přesyceném trhu. Navíc by tam nemohla konkurovat ani cenou, jak píšete. Androidí smartphony jsou k dostání snad od dvou tisíc, teď třeba Samsung vydal povedený mobil za 3000Kč s Badou, což by byla další konkurence. Věrných symbianu je pořád dost a každý prostě nechce levný dotykáč s Androidem. Nokia prostě musí zapracovat na symbianu a dát jej do pěkného kusu hardwaru a dostat to k mladým a lowendově orientovaným zákazníkům.

0/0
19.12.2011 11:46

tomrak

Re: Nokia tápající

no verim, ze existuje skupinka lidi vernych symbianu, ale nesouhlasim, ze by byla vyrazna..

sam vidite , ze android je uz i od tech 2000. sice bude stat za prd, ale ceny komponent jdou dolu. takze kdyz se pro lowendy android pouzival hw, ktery zvladl android 1.6, tak dneska se dava na lowendy 2.3 ....

android ma vyhodu v tom, ze je stejny jak na lowendu , tabletu , high end telefonech. lisi se to jen tim jak je to rychle... no a ted si k tomu postavte symbian.... ee. nokia je v problemech vetsich, nez si myslela.

imho behem pul roku, az roku lze cekat emetreseni ve vedeni nokie a pak se mozna neco pohne

+1/0
19.12.2011 11:54

pteryx

serverové zázemí

Pokud chcete pomocí telefonu dělat komplikované věci, aby to přitom nebyla neuvěřitelná čekárna co rychle vycucne baterky, potřebujete systém se silným serverovým zázemím. Nokia se dostala do situace, kdy měla na výběr buď se utopit v šedi Androidích systémů, nebo to risknout s WinPhone.

0/0
19.12.2011 11:42

tomrak

Re: serverové zázemí

to nesouhlasim. nokie mela vzdy dobrou reputaci. Dokazala vyrabet kvalitni hw. Mela vybornou it prodejcu. Mela vyborne kontakty na operatory, co prodavali vsechno co ma.....

tim ze nokie zmizi z trhu na rok/dva ztrati vsechno co mela a bude zacinat znovu.... a to nebude lehke..

navic - i kdyby wp7 uspel, tak se stane jen jenim z malych prodejcu wp, protoze ti velci jako samsung budou obcas vydavat nejaky wp telefon aby se nereklo a vetsina trhu lowend/higend bude android...

navic neni trebas mit silne serverove zazemi. android je otevreny a muzete ho pripojit k jinemu cloudu nez od google - viz amazon. navc ani trebas takovy samsung nema zadne vlastni cloud...

+1/0
19.12.2011 12:02

rudibundus

Re: Nokia tápající

Taky souhlas R^. Výstižné R^ .

I když by se sice hodilo ještě spoustu věcí přidat.... ale to by bylo nadlouho...

0/0
19.12.2011 17:43

hlbocky

Problém je cena

WP7.5 nie je zlý. A ako alternatíva je to OK. Ale TOP systém to určite zatiaľ nieje. Žiaľ cenová politika NOKIE a MS je katastrofálna. Ponúkať Nokia Lumia 800 za cenu SGII je šialenstvo. Nič proti Nokia Lumia 800 ale je to mobil s polovičným výkon a funkciami oproti SGII. Ja viem na obyčajnom volaní a surfovaní na nete rozdiel nevidíte. Ale napr. na SGII si v čakárni pozriete film a na Nokia Lumia 800 nie. A pritom je cena cca rovnaká. Preto hovorím Nokia Lumia 800 je momentálne predražená-imidžovka. Ale ak by ceny klesli o cca 1/3 potom by to bola iná káva.

0/0
19.12.2011 10:51

vaclavj1

Re: Problém je cena

Nokia si to zrejme muze dovolit, protoze Lumia 800 se jim za tu cenu dari prodavat. Ostatni vyrobci pak nasazuji ceny niz.

Na Windows Phone nejdou prehravat filmy? 8-o

+1/0
19.12.2011 11:43

Manek49

Re: Problém je cena

Na ten blábol s filmem jsi přišel jak? Kdybych se měl rozhodovat mezi SGS2 a Lumií tak beru bez váhání Lumii.

+1/0
19.12.2011 17:22

vaclavj1

V poradku, ...

Nokia v mediich rika, co musi, aby pred novinari obhajila sve rozhodnuti o volbe systemu, a fandroidi vykrikuji v diskusich, co musi, aby sami pred sebou obhajili sve rozhodnuti o koupi mobilu.

Jinak mozna ze se ti panove odvolavaji na "zakulisni informace", ze autore? :-)

0/0
19.12.2011 10:49

liquido

Re: V poradku, ...

Souhlasim, těmle prohlášením nemá cenu přikládat žádnou velkou váhu.

Maximálně to lze brát jako demonstrativní prohlášení, že management Nokie věří v partnerství s MS a do budoucna nic nehodlá měnit.

Ten odkaz na CEO HTC jsem nečetl, ale jestli to je to co si myslím, tak tam šlo o úsměvnou histork, když chlapík odvezl dceru na univerzitu a poslechl si, co mu řeklo pár spolužáků. To snad měl tradši mlčet, nebo neuvádět, na čem svoje tvrzení zakládá.

0/0
19.12.2011 11:56

PiPiiiiiK

:)

Souhlasím, že Android je strašný, ale že by iPhone byl nudný...a jedinou alternativou je WP;-D;-D;-D;-D Každopádně mi přijde WP a iOS mnohem lepší :)

0/0
19.12.2011 10:30

tomrak

nokie se akorat zesmesnuje.

kdyby

-dotahli windows phone funkcne aspon na uroven iphone (aspon by meli mezistupen, nez by mohli dohanet android. ty 2-3 generace naskoku nesrazi tak jednoduse)

-stabilizovali vyvoj - konecne urcili jake jadro bude to mit alespon na rok dopredu

-nepodrazili vyvojare co programovali v .NETu tim ze proste .NET srusi na mobilech

-konecne se rozhodli v cem vyvijet - jestli ten silverlight o kterem neustale muvi a ktery se pouziva k vyvoji windows phone bude pouzit i v budoucnu nebo ne...nechat udelat implementaci flash playeru aby wp prohlizec mohl umet konecne prohlizet komplet web. Implementovat do wp7 takove zakladni veci jako je podpora vpn, profily roruzne situace, mass storage prevod rec na text a text na rec i pro mene rozsirene jazyky jako cestina..... pak budou mit sanci alespon se trosku blizit s funkcnosti... ono to jde - android predehnal iphone . jenze temihle tiskovymi prohlasenimi v situaci, kdy je wp7 pozadu jsou akorat pro smich...

0/0
19.12.2011 9:49

bkf1

Re: nokie se akorat zesmesnuje.

ANO tohle je na tom vsem nejvice k smichu - jak se mermomoci snazi tento OS protlacit mezi lidi, ale porad ho nikdo nechce (obliba u minority se NEDA nazvat uspechem). Ono je fajn, kdyz telefon umi zakladni operace a jeste k tomu rychle, ale neni to malo na 21. stoleti? Tohle spousta uzivatelu bud jiz drive vedelo/pozadovalo nebo zrovna zjistilo a zacli hledat neco, co nabizi POKROCILOU funkcnost samozrejme s nejakou vetsi podporou verejnosti/vyvojaru atd. Dneska je to JEN Android. A pritom tomu mohlo byt UPLNE jinak. Microsoft mohl pracovat na VYRAZNE vylepsene (tzn. nove jadro atd.) koncepci Windows Mobile prizpusobene dnesni dobe a verim, ze ted (tzn. rok po vydani) by VELMI efektivne zadupaval Android i iOS do zeme. Nektere koncepce nejsou spatne i kdyz jsou "stare"! Staci je jen prevzit a vylepsit - Android je dukazem. Ale stejne se najde hromada lidi, kteri budou tvrdit, jak moc je to spatne a to, ze to ma takovy uspech je zrejme jen nejaka halucinace :D Zjevne nevidi realitu

0/0
19.12.2011 10:30

tomrak

Re: nokie se akorat zesmesnuje.

"A pritom tomu mohlo byt UPLNE jinak. " no mohlo. Jenze Microsoft je historicky firma, ktera ma velmi spatny tah na branku. Je vlastne jen par produktu, ktere byli schopni dotahnout nejak - a to jsou btw produkty, ktere MS koupila a pak dal vylepsovala - MS office a MS exchange

zbytek produkovany MS busniess platformou jsou kratkodobe vystrely.... jsem programator a reknu, ze dlouhodobe programovat pro MS je peklo. kazdych par let prijdou s nejakym novym uzasnym buzz wordem a nekdo nahore v MS komplet zatoci kormidlem. kde je nejaka kontinuita - viz linux, java....

0/0
19.12.2011 11:37

lister0

Re: nokie se akorat zesmesnuje.

WP7 začíná. Ani iOS, ani Android neměly v začátcích k dispozici mnoho aplikací a aby vznikaly, musí MS s Nokií systém dostat k lidem, o což se snaží. Ono se bohužel blbě prodává něco, co není k dispozici na prodejnách. Jdete k Nokii, žádná WP7, jsou jen v zahraničí. Jdete do Samsungu a řeknou vám, že mají vystavený jen Android. Je tam milion telefonů s Androidem a nenajdou tam jedno nebo dvě místa pro telefon s WP7? Androidů jsem měl v ruce několik, včetně Samsung Note, Galaxy S2 a ten Android je teda pěkný dáreček, škube se to kde může i na výkonných telefonech...ne díky. Všechno má své mouchy a WP dozraje. Už teď je ale pro mě přijatelnější než Android. Jiné kafe je iOS, které je prostě aplikacemi a obsahem trochu přitažlivější. Do Android Marketu se dostane kdejaká veteš s virem.

+1/0
19.12.2011 11:41

tomrak

Re: nokie se akorat zesmesnuje.

to ze se moc nevystavuje v obchodech ma jednoduchy duvod. je to neprodejne.

ted sice MS a nokie nastartovala velmi silne marketingovy boj za lumii. jenze. analytici tvrdi ze se nejedna o zadny uspech. pravda. nemusi mit presne inforimace. Nicmene ti kteri vi naprosto presna cisla - Nokie - vypousti jen PR clanky "mladi jsou znudeni, chcou wp. nebo trebas, ze se objevila v top prodejich u toho a toho prodejce. atd... bull shit. kdyby meli sebemensi duvod k radosti ( rozumej MS/ Nokia ), tak se ty jejich PR clanky mihaji cislama. ( MS ma naprosto presne cisla o kazde aktivaci..

a co navic - vedeni MS odvolalo cloveka, ktery mel pod sebou cely ten blok windows phonu.....

sory. byt prodejcem, tak taky nic nevystavuju. neni co.

0/0
19.12.2011 20:47

lister0

Re: nokie se akorat zesmesnuje.

Hele, to že je to neprodejné, je jen tvoje subjektivní pozice vůči WP7. Mně osobně se strašně líbí a kdybych to řekl tak hloupě jako ty, tak řeknu, že Android je neprodejný, protože se mi nelíbí (tvůj postoj vůči WP7), je pomalý a složitý, má mraky skrytých podnabídek a většina lidí, co jsem s nimi ve styku po mě pořád chce vědět, kde se nastavuje to či ono. Jde se v tom fakt blbě vyznat v některých případech. Mluvím teď o Androidu 2.3.x, s trojkou a čtyřkou jsem si ještě nehrál. Fakt je, že si člověk musí WPčka osahat, jenže není kde, kdyby se v začátcích Androidy nenabízely na prodejnách, věřím, že by dnes neměl zdaleka tak silnou pozici, když se nedostane k lidem. MS to prostě špatně prodává. Nechápu, jaktože je možné, že si nepohlídají prezentaci telefonů na prodejnách. Lumia 800 je nádherná, daleko hezčí než na fotkách, WP se krásně ovládají a schválně si zkuste lidi zajít třeba k operátům (já byl u Vodafonu). Hrál jsem si s HTC Titan a to se prostě musí zkusit.

0/0
20.12.2011 0:28

tomrak

Re: nokie se akorat zesmesnuje.

ja jsem byl objektivni - odpovidal jsem ti na otazku, proc to neni v obchodech.... nejsou zadna znama fakta o prodejnosti novych telefonu s wp. a ta minula se ukazala jako propadak

co se pouze vi,-PR prohlaseni Nokie/MS: -top listy prodejnosti v nekterych obchodech - kter lumie zazarila a pak zmizela..-fakt , ze par tydnu po zacatku prodeje odvolali cloveka, ktery tomu v MS velel...

jsou to nulova fakta. pouhe naznaky. Ja byt prodejcem, taky je nebudu nakupovat na sklad....

ja nemam zadnou pozici ... ja jsem programoval pro win CE docela dlouho. Me zajima windows phone z pohledu programatora. Ted programuju pro android... No a z pohledu programatora je windows phone dost spatne. MS ma opravdu mizernou kontinuitu... meni technologie jako ponozky. kazdych par let razanni zmena... nic moc..uzivatelsky interface moc nesoudim - osobne se mi nelibi, ale uznavam, ze lide maji radi ruzne vhledy uzivatelskeho rozhrani... - coz btw dalsi duvot pr android, protoze nabizi vyber.

0/0
20.12.2011 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.