Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Google připravuje svou vlastní Siri, spustí ji možná do Silvestra

Internetový gigant Google připravuje odpověď na hlasovou asistentku Siri z iPhonu 4S. Telefony s operačním systémem Android by se podobné funkce mohly dočkat už před koncem letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

repair

Pořád mi to není jasné, k čemu....

Mám iPhone 4S , tedy i Siri, anglicky mluvím troufám si tvrdit, že velmi dobře, ale pořád mi není jasné, k čemu je to dobré. Mám jako diktovat SMS? Zadávat poznámky? Ptát se kudy kam? Vše musím pak kontrolovat a doplňovat dalšími informacemi a přitom žvaněním bavit okolí? Ne, děkuji. SMS jednou za měsíc napišu, poznámku zadám ručně, kudy kam, na to existuje x způsobů , rychlejších a bez křiku kolem sebe. Z nachrování jsem také už vyrostl, takže je SIRI v mém telefonu vypnuty.:-)

+2/0
24.12.2011 0:36

majkom

Re: Pořád mi to není jasné, k čemu....

podla mna je siri prvy krok, k niecomu sofistikovanejsiemu a vyuzitelnejsiemu.. takze aktualne k nicomu:)

0/0
24.12.2011 1:36

tomrak

Re: Pořád mi to není jasné, k čemu....

no spis apple potreboval dat iphone 4s aspon nejakou featuru, protoze vsechno ostatni je prumer, nebo pod prumer...

takze poskladali nejakou alfa verzi prez noc( nadsazka) a apple fans jsou opet zfanatizovani

0/0
24.12.2011 21:14

liquido

Re: Pořád mi to není jasné, k čemu....

Průměr nebo spíš podprůměr?

Tohle mě opravdu baví - uvědomuješ si, že třeba v takovém neobjektivním a banálním srovnávacím testu, jako jsou benchmarky podává iPhone 4S výsledky srovnatelné se špičkovými modely konkurence? Otázka pak tedy je, co je podle tebe ten nadprůměr, nebo špička? U antiapplefanatiků je to obvykle cokoliv, co není Apple - tvoje neobjektivita tak trochu hraničí s nemocí, příteli.

0/0
27.12.2011 12:12

tomrak

Re: Pořád mi to není jasné, k čemu....

vykon procesoru neni vsechno. je to jen jedna z veci, ktere hodnotim, kdyz mluvim o prumeru....Schazi tam stale docela podstatne funkce.

a i kdyz jsme u toho vykonu - vam si, jake problemy s zacal mit apple jakmile zacal aplikovat featury z androidu - viz stahovani menu a "widgety"...

apple benchmarky jsou vice marketingova zalezitost... je to system, kde rychlost je dosahovana restrikcemi pro programatory a uzivatele.

/troleni/neobjektivita? nemoc? ;)) ale no tak.. objektivni jsem az moc. stale si myslim, ze apple ma android dohnat ;) /trolleni/ :)

0/0
27.12.2011 12:28

liquido

Re: Pořád mi to není jasné, k čemu....

Schází tam podstatné funkce? Třeba milionkrát omleté "je lepší MassStrorage, nebo dotažené Master/Slave device concept"? Případně absence výměných karet - částečně kompenzovaná camera kitem (nebo jak se to jmenuje).

S výkonem Apple žádné velké výkony nemá - ani v poseldní verzi, viz právěty výše zmiňované výsledky. Nevím přesně, jaké restrikce máš na mysli - zjednodušeně - ten cca 30% nárůst výkonu (srovnatelný výkon na výrazně slabším HW) je dosažen díky optimalizaci. Je na tobě, co si vybereš - jestli OS, který může běžet - teoreticky - na rozmanitém HW, ale sežere daleko víc výkonu, nebo pro dané železo optimalizovaný OS. Obě řešení nabízejí jiné výhody a je na tobě, které výhody upřednostníš - ty zjevně preferuješ širší nabídku různě drahého HW na úkor optimalizovaného OS - a je to OK a jen tvoje rozhodnutí. Já preferuju na mobulním zařízení optmalizaci - a je to moje volba.

+1/0
30.12.2011 10:11

Ig-n-or

Re: Pořád mi to není jasné, k čemu....

v jednom příspěvku mluvíš o špičkových výkonech v benchmarku a hned pod tím že benchmark není vypovídající (asi jsi se na nějaký podíval) a svoje gró přesuneš na optimalizaci... vůbec nějak nedržíš moc jeden názorový směr vyjma toho proApplovského. Nic proti, ale přijdou mi ty různé výstřely do tmy jako krapet schizofrenní, nebo psané v nějakém nepromyšleném návalu a stresu... nebo jste tam dva?;-D

0/0
17.1.2012 15:24

lkrata

Ja se tesim hlavne na to

Protoze nic neslysim, tak se tesim hlavne na to, az budou mobily fungovat jako "kouzelna krabicka", kdy nekdo bude mluvit (do mikrofonu) a ono se to prevede na text a ja budu vedet, co rika.

0/0
23.12.2011 14:28

Neonym

Re: Ja se tesim hlavne na to

Ale to už by neměl být problém. Myslím, že už hodně telefonů umí převést řeč na text, jinak by nefungovalo ani to SIRI

0/0
23.12.2011 14:38

lkrata

Re: Ja se tesim hlavne na to

Ano, umi to hodne telefonu, avsak ne spolehlive, bez nacviku konkretnim hlasem. Kdyz se sofrware nacvici na nejaky has, je prevod temer 100o%. ale nemuzeme (my co neslysime) chtit napr. po lekari v ordinaci, aby pul hodiny nacvicoval software v nasem telefonu a pak nam rekl 3 vety. A zrovna tak na uzade, pri potkani znameho etc. Musi to brat kohokoli alespon na 95 % a ne na 60o ci mene.

0/0
23.12.2011 16:50

John Coffey V

Re: Ja se tesim hlavne na to

Androidy to umi bez nutnosti nastavovat nebo jakkoliv "ucit" hlas. Pouze ten kdo mluvi nesmi drmolit.

+4/0
23.12.2011 19:02

lkrata

Re: Ja se tesim hlavne na to

Já o tom psal tady článek. http://ladislavkratochvil.blog.idnes.cz/c/167099/Mobilni-diktovani-nejlepsi-kompenzacni-pomucka.html

Jelikož nemám Android, abych to vyzkoušel a neznám nikoho technicky zdatného, aby to otestoval na vhodnost, založil jsem u nás v poradně vlákno http://pc.poradna.net/q/view/709048-otestovani-software-zdali-je-vhodny-pro-osoby-s-postizenim-sluchu , ale otestoval to snad pouze jeden. Mohl bych poprosit o příspěvek do toho vlákna? Děkuji 567x.

0/0
25.12.2011 1:15

akleen

:)

Lehce budu parafrazovat Repaira: kluci vemte si nekdy ten android do ruky, at vite o cem tu placate...

+1/0
23.12.2011 12:57

majkom

Re: :)

staci skusenost s SGS 2? alebo je nejaky iny ukazkovy, ktory by fungoval aspon ako tak slusne?

0/0
23.12.2011 22:25

bitkar

cerveny trpaslik

ja nechci star trek, ja chci Holy z red dwarfa :D

+1/0
23.12.2011 9:57

doktor_bota

Re: cerveny trpaslik

...v mé databázi teď chybí spousta slovinců, opusťte plot...

0/0
23.12.2011 10:52

majkom

Som zmateny

Droitards nas tu uz od predstavenia 4S presviecaju, ze Siri na droide je uz roky, a zrazu toto?;-D

+2/0
23.12.2011 9:53

:::.Radin

Re: Som zmateny

psst, to bylo před půl rokem, kuci jsou přizpůsobiví, teď se jim zas hodí něco jiného tak je nech ať si hužívají. Zejtra to bude zase jinak a oni se zase podle "módního" trendu přizpůsobí. ;-D;-D To co bylo před půl rokem kravina je najednou in a kůůl novinka protože to okopíroval zvýdavej S.T.B. strejdy gůůgl ne?

+1/0
23.12.2011 10:00

doktor_bota

Re: Som zmateny

A už jste se tuhle s bratkem dohodli, kdo bude máma a kdo táta?

+5/0
23.12.2011 10:48

:::.Radin

Re: Som zmateny

copak, už přitvrzuješ? ;-D;-D o jaké části těla budeš psát dnes v sekci mobil? 8-o

0/0
23.12.2011 11:08

doktor_bota

Re: Som zmateny

Proč, chceš mě zase napráskat?

0/0
23.12.2011 11:45

:::.Radin

Re: Som zmateny

já tě nemám potřebu práskat ale to tobě aovečce asi nikdy nedojde :-)

0/0
23.12.2011 11:52

Brugal

Re: Som zmateny

Nazdar doktore.Teď rootuji Kindle Fire - jinak docela fantazie,zvládá flash,filmy v HD,výdrž stejná jako iPad,ale díky ptákům z Amazonu příšerně zprzněný Android ... snad se mi podaří tam nacpat slušný launcher.

0/0
23.12.2011 11:53

CZMiki

Re: Som zmateny

Tak sem pak postni zkušenosti, taky o něm uvažuju

0/0
23.12.2011 12:00

Brugal

Re: Som zmateny

Zkušenosti zatím půl na půl - výkonný HW,skvělý displej,výborný prohlížeč a ukrutně osekaný systém s malou pamětí..Amazon z něj udělal primárně terminál ke svým službám.

0/0
23.12.2011 13:04

CZMiki

Re: Som zmateny

Bohužel potvrzuješ moje obavy, snad se povede ten rootR^

0/0
23.12.2011 13:08

dresinek

Re: Som zmateny

Brugale Brugale. Jakožto vševěd bys měl vědět, že takhle bylo to zařízení koncipované. To je taková všeobecně kulturní znalost víš?

0/0
23.12.2011 14:05

Brugal

Re: Som zmateny

Nechápu proč jsi tenhle příspěvek psal.Víš to alespoň ty sám?

+1/0
23.12.2011 14:34

CZMiki

Re: Som zmateny

Zřejmě proběhl tzv. "tekutý kapřík";-)

0/0
23.12.2011 15:04

doktor_bota

Re: Som zmateny

Ahoj. Já to nakonec odpískal, protože o zprzněném Androidu jsem dostal informaci už před časem (nechal jsem ho kupci). Dej vědět, jak jsi dopadl, momentálně mám na hraní ten tablet od Vodafonu - zatím převažují plusy, root se mi zatím nepodařil, ovšem předinstalované aplikace jdou odebrat i bez něj(sic!). V každém případě bys mohl spáchat nějaký stručný popis nejdůležitějších parametrů ze života, až to rootneš, co?:-)

+1/0
23.12.2011 12:14

Brugal

Re: Som zmateny

Jj,až ho dám dohromady - za 3600 Kč je to milá hračka,ale bez rootu je v našich pomínkách ukrutně omezený.Zkoušel jsem stáhnout aplikaci z Amazon android marketu a na surovku mi to napsalo,že nemám US kreditku a US IP adresu.:-PVečer do něj nacpu klasický Android Market a bude snad užitečnější.

Nemít iPad asi bych šel také do Smart Tabu.

Btw,v Pulse už mám iDnes a skvěle spolupracuje včetně flashových reklam,kterých se nedokáži zbavit.:-P

0/0
23.12.2011 12:57

doktor_bota

Re: Som zmateny

Nad Pulze zrovna nadávám, v honeycombu zdá se neumí roztahovatelný widget, byť o tom v PR mohutně kecali. Jen tak na okraj. Dej vědět, jak pokračuješ, nějaké to rootování už mám za sebou, kdybys potřeboval.

0/0
23.12.2011 13:00

Brugal

Re: Som zmateny

No,máme to k sobě kousek(bydlím pod Strahovem) v nejhorším případě hodím laptop s tabletem do auta a vylákám Tě na drink někde v Dejvicích.;-)

Večer ukáže.

0/0
23.12.2011 13:25

doktor_bota

Re: Som zmateny

Vracím se domů kolem páté, tak by neměl být problém.

0/0
23.12.2011 13:32

přituleň

Re: Som zmateny

Když máš v ruce tu vodafoní hračků, mohl bys mi, prosím, potvrdit či vyvrátit jednu věc? Z článků jsem pochopil, že neumí internet přes 2G sítě, ale jen 3G. Tj. tam, kde není 3G, by mi byl k ničemu (typicky na horách je jen EDGE). Uvažuju o něm taky, hledám rozumný tablet na cesty, notebook je moc velký a těžký.

0/0
23.12.2011 17:43

doktor_bota

Re: Som zmateny

Hm, v centru Prahy ti to s moc velkou jistotou nezjistím, nicméně po přepnutí režimu dat na GSM mi indikátor ukazuje "E" místo "3G" a měření rychlosti ukazuje 121 kbit/s, po přepnutí zpět na 3G 2608 kbit/s.

0/0
23.12.2011 19:55

přituleň

Re: Som zmateny

Diky moc,to staci. Ziskava plusove body. Ted jen ho dostat nekde do rukou...

0/0
24.12.2011 9:02

doktor_bota

Re: Som zmateny

Pokud vím, mají ho na prodejnách VF, zavolej si tam. Nebo doskotač do Dejvic, já si dám kafe, ty preview...

0/0
24.12.2011 9:07

repair

Re: Som zmateny

Chovej se ,jako slušný člověk a ne jako zastydlý poberťák s plnpu hubou duchaplných urážek a nikdo nebude mít důvod tě napráskat. Jak snadné.

0/0
23.12.2011 11:53

majkom

Re: Som zmateny

oh to bolo silne... ako od Droitarda;-D

0/0
23.12.2011 22:26

jsemtoja

Re: Som zmateny

urobi zo seba blba a este sa tomu smeje...

0/0
23.12.2011 10:50

liquido

Re: Som zmateny

No, není to úplně nejchrabřejší, ale na druhou stranu, bych to na tvém místě moc neodsuzoval, pokud nejsi ochoten stejně odsoudit stejně kvalitní příspěvky antiapplistů - a že se jich najde - působí to tkhle dojmem, že máš na kvalitu příspěvků dvojí metr, podle toho, jaký rozlišovák si natáhli kolem krku.

Upřímně jsem si z tvé strany podobných příspěvků věnovaných druhé straně nevšiml. Ale třeba to je jen moje chyba.

0/0
23.12.2011 10:53

navico

Re: Som zmateny

Líbí se mi ten tvůj svět... Černá nebo bílá, je to takové pestrobarevné...

+1/0
23.12.2011 11:26

liquido

Re: Som zmateny

Docela vtipné - asi jsi nepochopil, o čem píšu, že?

Blbý je nemít schopnost rozlišit tupý příspěvek - jen proto, že ho napsal nick se správným názorem, který má správné vyznění. A pak se sem odvážíš psát o černobílém vidění? To je roztomilé...

Ale co, jsou veselé a barevné vánoce - mám v plánu si je užít, tak se tu mějte.

0/0
23.12.2011 19:01

navico

Re: Som zmateny

Ano, souhlasím, je to roztomilé.... Stačí si přečíst kterýkoliv z tvých příspěvku... Na jakoukoliv poznámku týkající se tvé modly odpovídat označením někoho jako antiaplisty.. Třeba se někdy stane zázrak a budeš schopný uznat nějakou chybu bez tvého obvyklého ALE... :-/

0/0
23.12.2011 19:57

liquido

Re: Som zmateny

Víš, je trochu únavné, jak se ty a tobě podobní odvoláváte na obecnou množinu mých minulých příypěvků - ale marně Vás vyzývám k rozebrání konkrétních argumentů - proč se Vám do toho kluci nechce?

Chyby uznávám, když mi to přijde na místě - kde bych měl podle tebe uznat nějakou chybu? Navíc, tenhle článek se netýká Applu, iPhonu, ani jejich uživatelů - a já vstoupil do diskuze o tom, že Vám, které zjednodušeně označuju za antiapplisty - tedy lidé, kteří při posuzivání IT, telka a SW pohlížejí na záležitosti týkající se Applu obvykle zaujatě a neobjektivně, byť si to sami neuvědomují - vadí tupý příspěvek Applistů a stojí Vám za četné komentáře, na rozdíl od četných tupých komentářů antiapplistů.

ALE nečekám, že bys měl dostatečný nadhled a uvědomil si to, nebo to dokonce uznal.

0/0
27.12.2011 12:18

jsemtoja

Re: Som zmateny

nemam problem odsudit kohokolvek. bohuzial, v tejto diskusii mi dany prispevok pripadal vyrazne najtupsi. a to ani nie tak tym, co sa autor snazil povedat, ako tym, ako to uviedol. vymyslat nazvy ako "droitards", to uz je slusne (mierne povedane) zufale. a este si chlapik pripada byt vtipny...

0/0
23.12.2011 15:30

liquido

Re: Som zmateny

Ono se nebavíme až tak o téhle diskuzi, že? Většina nicků prochází různýmí diskuzemi a pod mnoha diskuzemi lze najít nemálo antijabčáckých příspěvků srovnatelné, nebo i nižší kvality.

Je OK, když někdo kritizuje někoho z protějšího tábora, jen je dobré o sobě vědět, že to uživatel hodnotí právě podle vyznění příspěvku a barvy vlastního trika.

Osobně mi třeba takové iOvce (používané celkem vtipně zhusta lidmi bez vědomostí a schopnosti diskutovat) přijdou velice tupé a nechtěl bych soudit, co je tupější. Stejné je to s ftipností.

A tvůj příspěvek ukazuje právě to, o čem jsem psal - tupé příspěvky od antiapplistů tě nechávají daleko chladnějšími, než tupé příspěvky od jabčáků. A smutné je, že si to neuvědomuješ.

Ale co, jsou vánoce.

0/0
23.12.2011 18:58

navico

Re: Som zmateny

Jojo, klasika, viz výše R^

0/0
23.12.2011 19:59

liquido

Re: Som zmateny

No, ani se nenamáháš nad tím zamyslet, že?

Podle pravidla je to v rozporu s antijabčáckými dogmaty, tak se vyjádřím k něčemu úplně jinému, ale ne k věci.

Opravdu si myslíš, že vlastníš univerzální patent na pravdu? To by bylo smutné.

0/0
27.12.2011 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.