- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krok 2: Potemkin-system - kdyz bude za oknem neco, co nemate videt, bude to prekryto necim jinym nebo cernym obdelnikem s napisem "cenzura".
Krok 3: Napojeni na ovladani auta - kdyz se budete pokouset vjet nekam, kam nemate pristup, vypne vam to motor nebo vas to nekam zatoci.
Krok 4: Kompletni ovladani auta - navigace vas primo zaveze tam, kde podle predpisu mate byt. Nemusite nad nicim premyslet. Graficke rozhrani ani vyhled z okna uz nejsou potreba, do oken bude promitana reklama, Fox News nebo propaganda. Kdo rekne neco proti rezimu, bude automaticky zavezen do napravneho ustavu.
v autech jako navigace je určitě super nápad.
co všechny tyto informace vyhodnotí a zpracuje, a je to dokonalé. Dnes je bohužel řidič spíše kasičkou pro dopravní policii - pohybujíc se ve stále hustším provozu, zahlcený spoustou informací a omezený tisíci předpisy....
jen si počkej až automaticky řízené auto bude dodržovat 20 v obytné zóně v polích, 30, 50 a jiná omezení:-)
použitelné jedině pro nevidomé a nebo v neznámém městě. Jinak je navigace dobrá akorát tak na cestu na dovolenou když nevím vůbec nic ani kam jedu. Tekže využití pouze pro malinké promile řidičů. Jezdit podle navigace známým terénem umí jen pako.
Navigace umí být užitečná i ve známém prostředí. Tedy za předpokladu že je napojena na dobrou databázi s informacemi o aktuálním provozu. V určité míře to umí třeba navigace od googlu, která dokáže zhodnotit hustotu provozu a podle toho upravit trasu. Bohužel to není dokonalé a tak se stane že vás pošle do zácpy o které ještě neví aby jste se vyhl koloně o které ještě neví že už skončila. To je ale snad jen otázkou času. Navíc ta navigace v tomhle systému není až tak podstatná. Důležitý je ten princip. V zásadě jde o to že se jakoby obraz nepromítá na sklo ale do vzdálenosti kam se člověk dívá, takže pak není třeba "přeostřovat" na sklo kvůli informacím a pak zase do dálky kvůli cestě. Je to vlastně stejný princip jako se používá už spoustu let v letadlech, jen je komplikovanější o to, že pilotovi stačí obraz promítat do jedné vzdálenosti (tj. do "nekonečna") ale řidiči koukají do různých vzdáleností a tím je dána potřeba dělat korekce a to všechno dost komplikuje.
na vrcholu skla to nemusi byt spatne, vetsinou na silnici zadne letadlo nepristava aby to byla zorna plocha, samozrejme by se melo vyresit kdyz bude okamzite potreba transparence aby to slo bleskem vypnout
Nakonec budu mít plný sklo reklam na nové pneu a leštidlo na tapecírung a budu kosit jednu babku za druhou. To bude báájo.
už nebude mít kamiony jen v jednosměrkách kdesi na Vinohradech, už je budeme mít v domech, kdekoliv HUD namaluje silnici, tam zatočí volantem no a že tam stojí dům přehlédne.
To je ale nebezpecna hloupost. Pokud to neco promitne na sklo, tak to muze zakryt neco duleziteho a bude maler. Stejne tak jsem zvedav jak to asi funguje rano kdyz jede ridic na vychod proti slunci
Hm... zrejme reagujete na neco co jste nikdy nevyzkousel... S HUDem jezdim a nikdy mi nic duleziteho nezakryl... :-) Je to s tim totiz jako s onou navigaci co si dnes kazdy idiot pripne na okno, idealne do vysky oci a pred sebe aby na ni dobre videl... Jde o to ze na HUD se nevejra jak do klicovy dirky , stejne tak se nevejra na navigaci... Vime? :-)
V tom případě by BSOD dostalo uplně nový význam, když by vyskočilo ve stovce při předjíždění...
no on je to průhledový displej :-) takže by snad přes něj mělo být vidět i při nějaké chybě :-D snad....
U tohole mě bude zajímat jen jedna věc. Kde se to vypíná.
Jo, jel jsem s tím jednou. Tam jsem jel podle navigace, zpět podle mapy. Tam jsem najel 250 km, zpět 200. Navigaci bych bral jedině, kdybych musel něco ve městě hledat. Ale podle mapy to jde taky.