Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nechcete dotovaný mobil? V zahraničí sleví, u nás jen málo

Čím vyšší útrata, tím lepší cena za dotovaný mobil. To je známá rovnice. Jenže co když telefon nechceme, neměli bychom mít naopak u tarifů lepší ceny? V zahraničí je to obvyklé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ewerell64

Prosím váženou redakci MOBIL.CZ...

... aby tady takové články nedávala aspoň +/- 15 dnů před a po výročí tzv. sametové revoluce. Kazí tím dojem z bujarých oslav konce komunismu. Tehdy před 22 lety nám apoštolové nového věku vtloukali do hlav, že socialistické hospodářtví funguje tak špatně, protože:

1. v něm neexistuje konkurence, která by tlačila výrobce nebo poskytovatele ke zlepšování a slevňování svých výrobků,

2. ekonomika se nemusí utkávat s konkurencí zahraničí, tudíž ji nic nenutí jít vpřed,

3. a zákazník tady není pánem, ale je vystaven napospas diktátu jediného a tudíž nekvalitního výrobce / poskytovatele (vlastně výsledek bodů 1. a 2.)

A to všechno s pádem socialismu zmizí, samozřejmě že ne hned - to i oni přiznávali (mluvili cosi o 10 - 20 letech).  Závěrem tedy očekávám nabídku letenek na Kubu a Severní Koreu. To se budeme i 22 let po revoluci srovnávat jen s těmi? Vážně nemáte lepší argumenty? ;-€

0/0
18.11.2011 9:21

RomanL

No tak ale to,

že článek není o firemních tarifech přece neznamená, že nemohu zmínit, že (pouze) firemní tarify u nás nabízí to, co se jinde nabízí běžnému zákazníkovi. Nebo snad ne? Podle vás to s článkem nesouvisí? Nu, podle mě ano.

0/0
16.11.2011 13:16

Janin

Nepochopení situace

Mnozí diskutéři, kteří zde předvádějí své schopnosti, nejspíš vůbec nechápou, že srovnávají neporovnatelné. Článek není o firemních tarifech ani o výsledcích ponižujícího škemrání u operátora. Článek uvádí, že princip, kdy nechci dotaci na přístroj, znamená "dotaci" na služby, který v zahraničí funguje běžně, u tuzemských operátorů působí jako sci-fi.

A opravdu nemyslím tarify, vázané rámcovou smlouvou na firmu, nebo jakoukoli vyškemranou retenční nabídku.

+1/0
15.11.2011 11:47

Andee

Re: Nepochopení situace

tady nikdo nic nepředvádí, klaune. Jen jsem konstatoval, že pro firemní sektor tyto nabídky existují. Jinak koukám, že ty seš typický příklad zákazníka-ovce, když považuješ optimalizaci nákladů za škemrání o lepší tarif...:-P

0/0
15.11.2011 13:52

Janin

Re: Nepochopení situace

Dost možná byste se divil Vy, jak a s jakým výsledkem dokážu ovlivnit svůj tarif já. Nefiremní tarif.

Rád bych Vám ale ještě jednou - pro případ přetrvávajícího nepochopení - připomenul, že článek nepojednává o výhodnosti / nevýhodnosti smluv či žebříčku v úspěšnosti dohadování se s operátorem. Jde tu o to, že ve vyspělém zahraničí běžná praxe není na tuzemském zparchantělém telekomunikačním trhu normální, i když jde o sesterské společnosti.

K označení za ovci se nebudu vyjadřovat vůbec, klaune

+1/0
15.11.2011 14:34

Darth.V

Re: Nepochopení situace

R^R^R^

0/0
15.11.2011 21:09

Andee

Hm...

Pro firemní sektor je to i v ČR běžná věc, tedy alespoň od O2...

0/0
15.11.2011 0:29

Soami

Re: Hm...

Individuální cenové plány jsou u každého operátora, ale to snad nejde srovnávat s oficiálním ceníkem.

0/0
15.11.2011 7:21

BořekŠikula

Re: Hm...

Ano, pro firemní sektor to tak je - sice ne výška paušálu, ale cena SMS a minut navíc (u T-mobile).

Paušál samotný je u firemních tarifů snížený a ještě je za ně víc minut. No nekup to, když máš možnost!

0/0
15.11.2011 8:31

Andee

Re: Hm...

Mě O2 nabídl téměř dvojnásobek volných minut místo dotovaných telefonů... a to nejsem nijak zvlášť velký zákazník.

0/0
15.11.2011 9:43

RomanL

Re: Hm...

U Vodafonu to také funguje.

0/0
16.11.2011 13:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.