Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vodafone umrtví kartu ještě v době platnosti. Dobití kreditu nepomůže

Vodafone má stále problémy s dodržováním data platnosti předplacených karet. Zjistili jsme, že i v případě, kdy se budete přesně řídit údaji v internetové samoobsluze, můžete skončit s deaktivovanou SIM kartou, a přijít tak například o výhodný tarif nebo peníze. Našemu čtenáři se to stalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fungy

vodafone

uz me slusne s..e. Mati prislo vyuctovani za mesic na 0Kč, tak tam poslala 400kč jako obvykle (pausal) myslela si, ze to byl omyl.. Po nejaky dobe ji prisla sms ze dekujou za platbu, vzapeti prisla dalsi sms, ze ji zablokuji sluzby pokud vcas nezaplati...! Podobny to bylo i u bratra kterymu to rovnou zablokovali... asi je cas na selekci schopnych a neschopnych zamestnancu a techniky...:-P

0/0
22.11.2011 22:42

pteryx

tohle je půl bídy

Nevěřím, že by to dělali naschvál. Tohle vypadá spíše jako nepřesnost v dodržování podmínek, než jako zásadní chyba. U Vodafone se mi líbí, že zákazníky nevážou na 2 roky. Někteří operátoři vymáhají platnost smluv i po smrti zákazníka ...

0/0
22.11.2011 13:31

capricorni

...

mám divokou kartu, byl aktivovaný internet na den. občas jsem to v práci zapnul a brouzdal (než se mi utnul datový tok, ale i potom je to ceklem ok). v poslední době mi dvakrát přišla sms na display "právě jste zahájili využívání připojení na den, je platné od... do"...bla bla...prostě tak nějak. přitom třeba mám mobil mimo dosah, nikde se nepřipojuju a ještě mi to zkrouhne těch 17 nebo kolik káčé. když se to stalo poprvý, řešil jsem to s operátorem, holka se mi omluvila a vrátila mi těch sedmnáct kaček přičtením zpět ke stávajícímu kreditu. podruhý to byla nějaká jiná a už to údajně nešlo. tak nevim, jsem to deaktivoval a sru na ně. je to škoda, s něčím dobrým začali a teď asi potřebujou prachy neboco. jde mi o princip. tak ať to na ten jeden den zrušej a je, ne? jinak internet mám doma, takže to opravdu využiju jen občas mimo domov Rv

0/0
21.11.2011 21:34

Buffalo007

Re: ...

Může to začít nějakým skrytým datováním na pozadí telefonu - např. při zapnutí GPS se telefon většinou pokouší stáhnout polohy družic z internetu.

U vodafonu jsem ale taky měl problém s termínama a internetem. Např. měl jsem měsíční internet, na konci měsíce jsem neměl tolik kreditu aby se aktivoval na další měsíc, takže se mi to přeplo na internet na den. Jenže těch 5MB bylo za chvíli pryč. Ok stáhli mi rychlost. Ještě ten den jsem si kredit dobil a zase aktivoval měsíční internet. Jenže jak mi stáhli tu rychlost, tak se nenastavila zpátky. Měl jsem teda již zaplacený internet ale datovat jsem v podstatě nemohll. Na prodejně samozřejmě ženská vůbec nechápala o co mi jde.

+1/0
21.11.2011 21:52

pteryx

Re: ...

To co píšete je vážnější problém, než ne zcela přesné uvedení termínu vypršení karty.

0/0
22.11.2011 13:22

Fungy

Re: ...

tak tohle se mi taky několikrát stalo (GPS vše umrtveno), vzhledem k tomu, že jsem byl mimo, vrácení penez sem neřešil:-/

0/0
22.11.2011 22:46

Class_aptent

Dalsi clovek co svoji hloupost svaluje na druhe.

200 Kc v horizontu 400 dni neznamena zhola nic. A to, ze si uzivatel nechava vse na posledni chvili je jeho hloupost a at tim nezatezuje okoli a hlavne, at si zamete pred svym prahem.Co se tyce Osakra, vetsinou resi veci kladne a vstricne. Ale pokud byl dotycny hulvat, necht si nestezuje.

Stanovisko zni: Uzivatel je osel, stoura(co zkousi co se stane kdyz...) a nebo nosi modre tricko s ruzovymi trenkami.

0/0
21.11.2011 20:58

1000101111010000

Re: Dalsi clovek co svoji hloupost svaluje na druhe.

No já nevím, ale pokud někdo uvede "platnost do data", je zcela jasné, že je to včetně tohoto data. Pokud navíc přijme objednávku, platbu a vystaví doklad, je to zcela jasné. Mezi námi - jinak by ani neustupovali a neřekli, že budou zákazníky lépe informovat...

.

Jinak samozřejmě dotyčného nijak neomlouvám. Stejně jako nechápu člověk, který si koupí levný pozemek vedle dálnice, aby poté zakládal občanská ekosdružení a snažil se na dálnici zastavit provoz (protože ho ta auta ruší), nechápu někoho, kdo používá služeb Hydrofonu, orientovaného na ekonomicky slabší část obyvatelstva (výměnou za kompromisní služby, nahrazované agresivním marketingem) a pak si stěžuje, že to nefunguje jako u konkurence....

+1/0
22.11.2011 1:42

ivošek z gmailu

Re: Dalsi clovek co svoji hloupost svaluje na druhe.

R^

0/0
22.11.2011 2:14

Pavel Černík

Re: Dalsi clovek co svoji hloupost svaluje na druhe.

kdyby byla uvedena "platnost do konce dne xxx" tak je jasné že to je včetně toho data. To tam ale uvedeno není. Dokonce tam není ani uvedeno slovíčko "včetně" , které jinak v různých právních ujednáních musí být, pokud má být termín počítán včetně uvedeného dne. Uvedeno je "platnost do xxx" . I selský rozum mi zcela jasně říká, že to tím pádem někdy během toho dne přestane fungovat...

0/0
22.11.2011 14:36

CZE_Lecco

Taky mi zrušili Oskartu

Varující SMS ovšem nepřišla. Je teda pravda, že telefon jsem dlouho nedobíjel. (Volám málo a číslo používám do banky.) Podle mě je ale sprosťárna, že člověk si předplatí kredit, který mu pak akorát seberou. Číslo teda oživili a poslali kartu s kreditem 200, ale nechali si jej znova zaplatit. Nějak nevím proč, SIM byla celou dobu funkční .. asi chtějí vymýtit SIM s logem Oskara. :-P

0/0
21.11.2011 18:46

Class_aptent

Re: Taky mi zrušili Oskartu

Lzes, po 2 letech mas narok na vymenu sim zdarma, a pochybuji, ze by jsi byl zrovna v tom obdobi.

0/0
21.11.2011 20:59

1000101111010000

Re: Taky mi zrušili Oskartu

Dítě, kroť se, tady nejsi mezi pubescenty.

.

"Nárok na výměnu SIM zdarma" je v hydrofonní reklamštině rovno vypnutí karty? 8-o

+1/0
22.11.2011 1:45

Thomyk

Re: Taky mi zrušili Oskartu

Je úsměvné, že v souvislosti s Vodafonem používáš termín "reklamština", se kterým přišel právě VF, aby upozornil na nekalé praktiky ostatních operátorů.;-D

0/0
22.11.2011 22:51

kvak.nořič VII

tak to sem mel stesti

SMS o vyprseni platnosti mi prisla v 1:00. Rano, ten samy den, sem dobil kredit a v pohode.

0/0
21.11.2011 17:26

CYnikCYnik

Absurdita

Přijde mi to jako kdybyste měli v bance účet zdarma, příchozí a odchozí platby také zdarma a jen 90Kč by se platilo za výběr z bankomatu. Po 5 letech od posledního použití bankomatu by vám banka zrušila účet a peníze by ji zůstaly. Zní to absurdně? Na fungujícím trhu bude znít absurdně i fungování našich operátorů.

0/0
21.11.2011 16:14

Thomyk

Re: Absurdita

Když už jsme u těch absurdit, tak na našem bankovním trhu to spíš funguje trošku jinak - založíte si účet, vložíte si tam nějakou malou částku (třeba 100 Kč) a dále ho nepoužíváte - banka si strhává poplatky za vedení účtu a po krátké době jdete do mínusu, za to jsou Vám účtovány úroky za nepovolené přečerpání, pak upomínky, soudní a exekuční náklady atd...samozřejmě ad absurdum.

Oproti tomu platnost kreditu u prepaid karet je oproti tomu prkotina. On i operátor má nějaké náklady se správou účtu, na kterém je číslo vedeno, takže je logické, že na tom účtu chce nějaké alepsoň  minimální cashflow. Navíc každý operátor má ve svých VOP jasně uvednou dobu platnosti kreditu, takže používáním jeho služeb na tyto podmínky přistupujete. Nikdo nikoho si to pořizovat přece nenutí!

Další přirovnání - koupíte si jogurt, necháte ho projít a pak ho jdete reklamovat, že už nechtuná tak dobře/zkysnul/zplesnivěl...

0/0
22.11.2011 22:46

miroslav099

Vodafone nikdy!!!!!

S internetem v mobilu od Vodafone je to tragédie ..ta největší!Rv!Pokrytí=tragédieRvPo dasažení FUP už nenačtete ani textRv

(FUP = 5MB)=tragédieRvCena za den  20Kč=tragédie=zlodějnaRv

To už i O2Telefonica poskytuje bez závazkuR^ internet za 40Kč na týdenR^ měsíc tak výjde na 160Kč

Pokrytí=výborné

FUP =35MB

0/0
21.11.2011 15:45

B.Walsh

Re: Vodafone nikdy!!!!!

Co se internetu v mobilu týče, tak O2 je z té ''naší'' trojky na tom nejlíp. A co jsem s něma měl teď v poslední době nějaká jednání, tak maximální spokojenost R^.

0/0
21.11.2011 16:09

tiashwer

Re: Vodafone nikdy!!!!!

Ať počítám jak počítám tak 35/7 je 5 MB na den stejně jako u Vodafonu:D

0/0
21.11.2011 18:47

tiashwer

Re: Vodafone nikdy!!!!!

Navíc měsíční internet je za 177 se 150/300MB což na týden vychází cca 37/75MB... Takže než něco kváknete do diskuse tak si zjistěte informace

0/0
21.11.2011 18:52

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

Re: Vodafone nikdy!!!!!

Kolega měl zřejmě na mysli, že O2 většinou neuplatňuje FUP, takže Já za dvacku týdně stahuji měsíčně kolem 1 GB!

0/0
21.11.2011 21:17

tiashwer

Re: Vodafone nikdy!!!!!

To že O2 neumělo zpomalit net neznamená, že FUP není. Co vím, tak už dávno FUP uplatnuje. Navíc kolega psal o FUP 35MB

0/0
21.11.2011 22:51

RomanL

Re: Vodafone nikdy!!!!!

Nebojte se, taky vám to zkrouhnou...

0/0
22.11.2011 9:00

wenous

Vodafone

No ja mam problem s Vodafonem, ze mi poslali SMS, ze dekuji ze jsem zaplatil vyuctovani pres jejich samosku a stale kdyz se podivam na uhrady, tak mi tam visi dluh.

0/0
21.11.2011 15:38

Henri von Losaria

Jak si Vodafone váží zákazníků

Pobavilo mě, že v pátek dostala přítelkyně i matka stejnou sms, že internet v mobilu je nyní od pátku do neděle zdarma ("velikonoční" nadílka). Ani jedna internet v mobilu nevyužívá, narozdíl ode mne. Mne taková sms nepřišla, naopak jsem byl v pátek upozorněn, že jsem právě překročil 75 % datového limitu a po celkovém vyčerpání bude snížena rychlost.

Vzhledem k tomu, že uvažuji o změně operátora (a už jsem s touto informací všechny operátory oslovil) mu tato reklamní akce nepřidá bonusové body...

+3/0
21.11.2011 14:17

Viktorie01

Re: Jak si Vodafone váží zákazníků

A nebude to třeba tím, že máte internet v mobilu v rámci tarifu (když ho využíváte, jak píšete), takže vám už nikdo nepsal (mně taky ne a ani mě to nenapadlo očekávat), kdežto matku a přítelkyni by to stálo každý den těch sedmnáct nebo kolik korun?

0/0
21.11.2011 15:47

Henri von Losaria

Re: Jak si Vodafone váží zákazníků

Já čekám, že pokud má operátor nějakou výhodnou akci, tak ji nabídne i stávajícím klientům - pro spokojenost. To já tedy očekávám, protože jim platím opravdu dost. Pokud to nabídnou jen některým klientům a já se to dozvím, je to pro mě neférové jednání (i když chápu, že je to pro ně jen reklama). V době, kdy přemýšlím o přechodu, to nehraje v jejich prospěch.

Mimochodem, pokud by matka či přítelkyně využila této akce, tak by je to logicky nestálo nic. Připojení na den stojí sice 17 kč, ale o víkendu by neplatily nic a ostatní dny nemusí využívat

0/0
21.11.2011 16:30

tiashwer

Re: Jak si Vodafone váží zákazníků

Pokud máte měsíční internet, tak Vám Vodafone navýšil limit pro internet a to dvojnásobně... Takže nechápu proč se rozčilujete:)

0/0
21.11.2011 18:43

Buffalo007

Re: Jak si Vodafone váží zákazníků

Ten kdo už má internet v mobilu tak se mu zdvojnásobí FUP. Ten kdo internet nemá, tak má víkendy zdarma.

0/0
21.11.2011 21:56

KOLDAK

Poctivý mobilní operátor,

to zní stejně nepravděpodobně jako povodeň na Sahaře

+4/0
21.11.2011 13:00

rosa3

Re: Poctivý mobilní operátor,

bohužel povodně na Sahaře bývají

http://cs-cz.facebook.com/Afrikaonline.cz/posts/275668645786633

0/0
21.11.2011 17:13

des.tady

Re: Poctivý mobilní operátor,

Moje zkušenosti jsou ještě horší. Mám vyplnutý mobil více jak 2 měsíce jenom z toho důvodu, že si Vodafone nedokáže dohledat platbu z 15.9. (vrácená nmevyplacená složenka)! A to tam mám přeplatek..... Operátoři nejsou schopni s ničím pomoci, na vznesený dotaz ohledně přijetí platby prý mají 20 dnů. Je to neskutečné - v dnešní době!:-/

+1/0
21.11.2011 18:03

1000101111010000

Re: Poctivý mobilní operátor,

Zamyslel bych se nad tím, co mne u hydrofonu drží...

0/0
22.11.2011 1:50

Adlytolk

Fakt vtipné

Jeden týden orámování IDnes reklamou na vánoční akce T-Mobilu, druhý týden orámování reklamou na vánoční akci Telefónicy, oba týdny v sekci Mobil články, co dělá Vodafone špatně a jaké příkoří se jakému čtenáři ze strany Vodafone dle jeho slov přihodilo.... Všichni tři operátoři v ČR jsou drazí a občas na facku, ale tohle je fakt trapně okaté... ;-D

0/0
21.11.2011 12:42

ivošek z gmailu

Re: Fakt vtipné

No nevím, o Vánoční akci T-Mobile na "neomezený" tarif za 1490,- měsíčně jsem tady ještě nečetl ani řádku ... a přitom to běží už od minulé středy ...

0/0
21.11.2011 12:47

Hapalainen

Re: Fakt vtipné

Negativní reklama je taky reklama. Operátorům stačí že se o nich píše. A jestli kladně nebo záporně, to jim je fuk.

0/0
21.11.2011 12:53

Adlytolk

Re: Fakt vtipné

Mobilní operátor ale není česká celebrita... Tyhle články Vodafonu nepomůžou, jak si asi myslíte....

0/0
21.11.2011 13:06

Hapalainen

Re: Fakt vtipné

Viditelně se tím Vodafone netrápí.

0/0
21.11.2011 13:16

Hapalainen

Nojo no

Od Vodafonu bych odešel během minuty a ani bych o tom nepřemýšlel. Jenže je problém v tom že ono není kam přecházet. Jeden jako druhý a třetí český operátor stojí za pendrek. Prostě není z čeho vybírat. Kradou všichni tři stejně kartelově ČTÚ jim k tomu svou vytváří podmínky!

+5/0
21.11.2011 12:08

baloun

Re: Nojo no

To je svatá pravda! Mám z léta ukušenosti s internetem od Vodafonu a T-Mobile, obojí otřesné. T-Mobile mi posílá vyúčtování i po ukončení platnosti smlouvy, a to na částku 0 Kč. Nevěděl jsem, proč to dělá.

Až do minulého týdne. To mi přišla upomínka za 130 Kč, protože jsem to nulové vyúčtování nezaplatili!!!!

Zatím se to řeší, nevím, jak to dopadne.

Od Vodafonu jsem si pořídil na zkoušku internet v bláhové naději, že když nebude fungovat a já jim o do 30 dnů v souladu s obchodními podmínkami vrátím, dostanu peníze za modem (977,- Kč) a zálohu navyúčtování (1000,- Kč), zpátky. Vrátil jsem to po 10 dnech marného čekání na deklarovaný signál a peníze jsem dostal zpátky až po dvou měsících, po třech dost důkladných reklamacích...

ČTÚ je s touto mafií jedna ruka a místo aby chránil zákazníka, chrání byznys nadnárodních gigantů, kteří by si toto jednání ve svých mateřských zemích jednoduše nesměli dovolit!!!

+2/0
21.11.2011 12:23

Hapalainen

Re: Nojo no

Jsou to prostě šmejdi.

0/0
21.11.2011 12:30

Fido

Re: Nojo no

Chtelo by to jim poslat sek na 0 Kc at si ho nechaji v bance proplatit. ;-)

0/0
21.11.2011 12:43

Honza - Florida

Re: Nojo no

U vodafone jsem řešil jak zaplatit 0kč téměř půl roku. A celé to bylo jenom o tom, že jsem chtěl mít dvě tel. čísla pod jedním účtem. Nikomu nepřijde divné posílat fakturu na nula korun. Když už jsem se náhodou dovolal na jejich zákaznickou linku, tak jsem slyšel že je to předěláváním "systému" a že je jedno číslo v novém a druhé ve starém. Jako zázrakem se najednou vše vyřešilo až když jsem už měl podanou žádost o změnu operátora.

  Je vidět že všichni operátoři jsou akorát banda neschopných diletantů podporovaná další bandou korupčníků z ČTÚ.

+1/0
21.11.2011 13:11

wenous

Re: Nojo no

Nevim, ale treba O2 vracel penize ihned nechapu proc jsi cekal na nejaky posilani na ucet hezky korunky ihned, vzdyt u Vodafone si lze zvolit jak prasule ziskas zpet.

0/0
21.11.2011 15:33

Ferris

.

Ted rozesilaly smsky, ze vikend na internetu zdarma. Zapnul jsem facebook a za necelou minutu mi to stahlo 39kc. Dnes se na to jdu zeptat, proc to tak je;-O

0/0
21.11.2011 11:44

jenyknovak

Re: .

No je to tak, že asi dnes není víkend;-D

+7/0
21.11.2011 11:48

ivošek z gmailu

Re: .

R^ ;-D

0/0
21.11.2011 12:36

doktor_bota

Re: .

;-D;-D

0/0
21.11.2011 14:11

jenyknovak

Také jsem se s tím potkal....

A není to jen Vodafone, je to i T-mobile a O2. Je to takový trik... Mám výhodné volání na předplacenku, málo používám, málo dobíjím - předplacenka je na 1,8Kč/minutu a 1,1 za SMS - O2. Měl jsem něco podobného jak u T.Mobile, tak u Vodafone a ZRUŠILI mi ji v poslední den ráno. NEMAJÍ zájem o "levné volání" ze strany zákazníka, notabene, když ještě "málo" dobíjím. Dnes si termín setsakra hlídám a dobiji týden dopředu a udělám jeden krátký rozhovor....

0/0
21.11.2011 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.