Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Steve Jobs chtěl zničit Android za každou cenu

Nedávno zesnulý šéf Apple, Steve Jobs, prý nenáviděl operační systém Android tak moc, že chtěl vydat i poslední dolar ze 40 miliard, kterými jeho firma disponovala, na jeho zničení. Tento fakt veřejně odhaluje životopis Stevea Jobse, který právě vyšel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bathed

A tenhle zníáte?

.. ať máme všechny tři hezky pohromadě:

Jde takhle Radek Hulán po ulici a hle! - proti němu jde Steve Balmer. Radek okamžitě přicupitá a povídá: "pane, koupil jsem si telefon s Vašimi Windows phone 7"... Steve ho ani nenechá domluvit a radostně: "jééé! Tak tos byl ty?"

0/0
31.10.2011 11:43

je_to_jedno

zarny priklad toho, kam muze vest nesmyslna patento

va ochrana, cinani si z toho nic nedelaji a za dvacet let nam ukazou, jak krasne jsme sami sebe zablokovali, ale at, jsme blbi a nenazrani, budem platit ;-D;-D

0/0
29.10.2011 18:32

liquido

Re: zarny priklad toho, kam muze vest nesmyslna patento

za to až tak nemůže patentová ochrana, ale zpovykanost lidí a pocit, že na sociální jiástoty mají nárok.

proto číně nemůžeme konkurovat.

+1/0
29.10.2011 18:46

hopajda

Re: zarny priklad toho, kam muze vest nesmyslna patento

Proto je na tom Německo nebo Rakousko tak špatně;-D

0/0
31.10.2011 10:55

Jan Komenius

Re: zarny priklad toho, kam muze vest nesmyslna patento

To neustálé žvanění o sociálních jistotách je už opravdu ale opravdu trapné.

0/0
31.10.2011 23:57

rebbe

Pamatuji se ještě na válku Apple- Taiwan

v r. 1976 začali Taiwanci ve velkém vyrábět počítače v podstatě stejné technologie, jako Apple II. Lišily se jenom vzhledem a bývaly trochu lépe vybavené třeba jednotkami styku, RS232 a pružné disky byly už vestavěné, bylo méně kabelů kolem. Apple se snažil, jim v té výrobě zabránit, nakonec mu však pomohl útěk vpřed, s MacIntoshem získal zase pozice. V

0/0
29.10.2011 9:03

vašo

Nepřestane mě překvapovat

Jobs mě dokázal pobavit vždycky, teď dokonce i ze záhrobí.;-D

0/0
28.10.2011 1:01

liquido

Re: Nepřestane mě překvapovat

zkus to prosím rozvinout, a´t vidíme, jak jsi hloupý.

jestli máš na mysli, že se android nápadně hodně neinspiroval úspěšným iOS, tak to jsi zase pobavil ty mně - a to za živa.

0/0
28.10.2011 22:23

Darth.V

Re: Nepřestane mě překvapovat

asi ho baví jak byl Jobs paranoidní :-) .. já třeba už se těším až Apple začne vyrábět své iTV  a následně zažaluje ostaní výrobce televizí že taky vyrábějí  hranaté a ploché cosi  s velikánským displejem ;-D

0/0
29.10.2011 6:58

liquido

Re: Nepřestane mě překvapovat

no, kdybys byl chytřejší a věděl, že ve sporu samsungu s applem nejde o "hranatý rámeček s displejem", jak sem píšou tupé typy z tvého stáda, tak by ses na něco podobného jednak netěšil a už vůbec bys nenapsal podobný příspěvek, jaký jsi sesmolil - je to totální hovadina, ale doufám, že to víš sám.

na tom, že se google více než inspiroval úspěšným telefonem konkurence je podle tebe paranoidní co? víš, hlavy jako jsi ty mají jeden problém - můžou vyjmenovat jednotlivosti, které apple přebral, můžou napsat jednotlivosti, kterými se android od iOS odlišuje - ale s tím, že se google inspiroval nenaděláš vůbec nic.

0/0
29.10.2011 16:35

je_to_jedno

Re: Nepřestane mě překvapovat

a co je na tom spatne?? Inspirace?? Nebo kdyz to nekdo driv prihlasi na nejaky smesny urad tak nadosmrti nikdo jinej to delat nemuze?? ;-D;-D;-D

+2/0
29.10.2011 18:34

liquido

Re: Nepřestane mě překvapovat

tak třeba to, že v té době byly ty firmy personálně propojené? no, když myslíš, že patentový úřad je směšný... jinak v roce 2007 odstartoval boom chytrých telefonů právě iPhone - který přišel s novým konceptem zařízení s velkým barevným dotykovým displejem optimalizovaným ve všech úrovních a aplikacích pro ovládání prsty s použitelným využitím technologií jako je multitouch a 3D akcelerátor.

a úspěšný byl právě kvůli těm drobnostem, které si apple logicky patentoval. strávil laděním filozofie ovládání OS několik let (původně šlo o OS pro mýty opředený tablet) a ano - google přišel a "inspiroval" se. to je OK, ale problém googlu je, že jak přišel jako druhý, už nemá co patentově chránit - a za to budou výrobci pykat. na tom ale není nic špatného.

co mě jako uživatele mrzí je, že firma jako google nevyvinula OS s vlastní filozofií ovládání - profitovali by jsme z toho všichni. Nejdřív se inspirovali u WM, pak u iOS. škoda.

0/0
29.10.2011 18:45

jrozec

Re: Nepřestane mě překvapovat

Jenže apple není ten, co to vymyslel, ale ten který to prosadil. Toť vše. A díky tomu taky slušně vydělal. Není nejmenší důvod patentovat kdeco a bránit konkurenci.

0/0
31.10.2011 10:52

bathed

Re: Nepřestane mě překvapovat

:) a kdo to teda je? :)

0/0
31.10.2011 11:39

jrozec

Re: Nepřestane mě překvapovat

Co zkusit hledat? Ty věci existovali dávno předtím a autorem samozřejmě není jedna firma.

0/0
31.10.2011 12:03

bathed

Re: Nepřestane mě překvapovat

no já se přesto ptám, kdo to je. Jmenovitě. Díky

0/0
31.10.2011 12:30

jrozec

Re: Nepřestane mě překvapovat

To je stejně nesmyslná otázka, jako, kdo jmenovitě vymyslel kolo...   Navíc nevím proč bych měl někomu něco vyhledávat, když je lenošnej jako veš si to najít sám...

0/0
31.10.2011 16:47

bathed

Re: Nepřestane mě překvapovat

to je stejně nesmyslné tvrzení, jako když o tobě řeknu, že jsi prolhaný jako koza. Nesmyslné je i to, že někdo (Ty) plácne takovouhle obecnou frázi a nepodloží to byť jediným faktickým argumentem. A úplně padlé na hlavu je, po někom chtít aby si "důkazy" podporující jeho vlastní výkřik do tmy dohledal sám. Nejsi komik, jsi doslova srandovní. A to cos tu zplodil má naprosto nulovou hodnotu .... plácnutí do vody.... a tak už to i zůstane. Jestli je celý tvůj život takový, lituju tvé okolí a tvé blízké....

0/0
31.10.2011 19:59

jrozec

Re: Nepřestane mě překvapovat

Důkazů je habakuk, ten kdo se v dané oblasti pohybuje ví svoje. Holt potrefená husa se ozvala... Stačí si jen pár těch patentů přečíst.  Počínaje grafickým rozhraním, konče ovládáním, či tvarem.  Nevím proč bych měl někomu , kdo není schopen si podobné elementární věci dohledat cokoli dokazovat. Nebo snad je tak těžké se podívat kdy se objevily zařízení s dotykovým displayem, kdy se objevilo první grafické rozhraní a kde to bylo? Já říkám, že mi není známa žádná skutečně zásadní věc používaná na "smartphonech"  kterou vyvinul apple, jestli o nějakém víš tak se pochlub... Litovat můžeš jen sebe.

0/0
31.10.2011 22:29

Jan Komenius

Re: Nepřestane mě překvapovat

Jsi líný a tupý. A jestli tě to ještě nenapadlo, měl by sis jít patentovat volant, že je kulatý.

0/0
1.11.2011 0:00

Mad_Igor

Re: Nepřestane mě překvapovat

chces dokaz? No problem, apple iPAD je cisto ukradnuty napad ktory bol REALIZOVANY firmou ATARI uz v roku 1992!!! Volal sa Atari ST PAD, apple slohol aj meno, teda pardon inspiroval sa. Celu ideu "padov" popisal este skor XEROX. iPHONE zase kopiroval rozhrania prezentovane spolocnostou HTC na platforme wm zhruba dva roky pred ohlasenim iPhonu. Jednalo sa o hladanie riesenia pre pohodlnejsie dotykove ovladanie platformy wm. Ono je toho podstatne viac, Apple presadil to na com pracovala cela odborna verejnost. A ten tvoj narast smartphonov je tiez nonsense, iPHONE sa predaval dva roky a NOKIA stale predavala raz tolko smartphonov ako apple. Narast smartphonov je dany hlavne faktom ze vyrobcovia postupne znizuju modelovu ponuku tzv "hlupych" telefonov a rovnako s penetraciou mobilneho internetu.

0/0
1.11.2011 10:49

BylJsemTady

Re: Nepřestane mě překvapovat

Google se víceméně ničím neinspiroval naprogramovali si to po svém a v poslední aktualizaci naopak Ios přebírá některé věci od Androidu. Ale někteří výrobci v čele se Samsungem desing Applu opravdu dost kopírují, stačí se podívat na Galaxy SII - i do menu si dospod přidali ikonky jak na Iphone. Nemám rád Iphone (Měl jsem 3G), ale tu podobu Samgungů s Iphone nejde popřít. LG má také podobné telefony. Snad Htc a SE mají alespoň o něco jiný vzhled. A osobně mi Android vyhovuje více (Jsem hračička no). :-)

0/0
31.10.2011 20:00

Jan Komenius

Re: Nepřestane mě překvapovat

Android ruless :-)

0/0
1.11.2011 0:02

dwarf

zlodějinu? nejvíce rozčílený?

Redaktore, kde ses učil česky?

0/0
27.10.2011 17:51

trun

T-RUN

Pozor T-Run běží, chyťte si iPhone 4S

http://www.youtube.com/watch?v=QLkpu8D6zwM&feature=feedu

0/0
27.10.2011 15:24

myyysha

Rýpy rýpy

Čtu zrovna o tom článek v papírovým časáku "Apple jako náboženství" a neznám přesnější přirovnání. Ani náboženskému fanatikovi, ani Applímu fanatikovi nevysvětlíte rozumné argumenty o srovnání s konkurenčními náboženstvími/firmami. On má svou svatou pravdu, Apple nedělá chyby a nepotřebuje nějaké pffffft... mass storage nebo MMS... JÁ to nikdy nepoužil, což je důvod, proč by to ten přístroj neměl mít.

(Also inzerovat v iOS5 jako novinky možnost wi-fi sync, přesně androidí systém notifikací, mazání písniček přímo v telefonu nebo kalendář nyní i na šířku je prostě parodie.)

P.S.: Je zvláštní ironií, že Jobse zabila zrovna rakovina slinivky břišní, tedy pancreatic cancer. Není mnoho nemocí, které mají zkratku PC...

+2/0
27.10.2011 14:38

Zefram Cochrane

Re: Rýpy rýpy

Nejsilnější odpovědí Applisty je nařčení druhé strany z toho, že je závistivá socka a že na to nemá a proto to haní.

Tomu říkám argument hodný slepé víry náboženství.

0/0
27.10.2011 15:18

liquido

Re: Rýpy rýpy

máš pravdu - je to hloupé - doufám ale, že jsi stejně příkrý k nesmyslným argumentům druhé strany - a že jich tu taky najdeš. Případně označování uživatelů unixových OS za ovce - to vyžaduje orpavdu tupého zaslepeného fanatika, viď?

0/0
28.10.2011 22:26

liquido

Re: Rýpy rýpy

Jak jsi na tom s fanatismem ty sám se dá snadno zjistit.

Můžeme se bavit o tom, co Apple od Google převzal. Můžeme se i bavit o tom, v čem se Android od Googlu odlišuje.

Problém je, že toho Google obšlehnul zbytečně moc - hlavně celou filozofii ovládání, což je u firmy velikosti a ambicí googlu docela hloupé a hlavně je to škoda pro nás uživatele - místo OS s opravdu rozdílnou koncepcí tu máme rodinu jako iOS operačních systémů.

Nepřijde ti logické, že si člověk nekoupí zařízení, které umí věci, které jsou pro něj důležité a naopak jsou vlastnosti, na kterých mu nezáleží a tak je ignoruje? Pro tebe je třeba klíčový MassStorage, pro jiného statistiky uživatelské spokojenosti a nejnižší poruchovosti.

Kdybych MassStorage potřeboval, koupil bych si telefon, který to má. Takhle jsem si koupil zařízení koncepce Master/Slave device - stejně rozšířený koncept s mnoha výhodami. Těch vylepšení jsou stovky - osobně bych vypíchl spíš ambiciozní umělou inteligenci.

0/0
28.10.2011 22:21

junk

Apple už je zase hnus

Po smrti Jobse jsem s Apple trochu cítil... ale v součastnosti už zase obnovili ten proud kravin, co lidi otravujou, takže... Promiň Apple, ale v životě si od tebe nic nekoupím. A když už, tak si koupím Android jen abych tě naštval.

0/0
27.10.2011 11:47

machomen

Re: Apple už je zase hnus

Je dobře, žes nám to všem řekl. Apple to samozřejmě strášne moc zajímá. ;-D

0/0
27.10.2011 12:51

dwarf

Re: Apple už je zase hnus

Apple nezajímají potencionální zákazníci myslíš?? ;-)

+1/0
27.10.2011 17:53

liquido

Re: Apple už je zase hnus

potenciální zákazníci apple jistě zajímají - on mezi ně evidentně nepatří.

jeho problém je, že vidí negativa jen u Applu a ignoruje negativa Googlu. to nedělají lidé, kteří hledají a nejsou rozhodnutí - možná měl jen smůlu, že tomu nerozumí a nechal si poradit od nějakého hlupáka, ale upřímně, kdo by s jedním potenciálním zákazníkiem, který je rozhodnutý, že si nic od Apple nekoupí, ztrácel čas?

apple se zákazníkům věnuje a problémy - ke kterým dochází všude - řeší během pár dní. ne jako google, který půl roku ignoroval stížnosti uživatelů, než se rozhoupal a začal problém řešit. taky se apple stará o uživatele stávajících zařízení a tak mělo aktuální verzi iOS přes 90% uživatelů. na proti tomu, poslední verzi androidu je na jednotkách procent zařízení s OS od googlu.

Applu se to pak vrací na statistikách spokojenosti a dalších...

0/0
29.10.2011 16:42

TDW

Luxus všedního dne.

Apple dovedl k dokonalosti luxus všedního dne. Koupíte si věc která je hezky zabalená, hezky vypadá, je z kvalitních materiálů a hlavně funguje ! To je to proč se Apple prodává ! Že se v tom nelze hrabati ? Nelze, ale na tyhle uživatele Apple necílí. Jinak při milionových prodejích iPhonu - si snad myslíte že to není masovka ? Je to masovka ! A JAKÁ ! Ale jestli masovka znamená že se bude šidit na materiálech, jabko bude vypouštět nedodělky a podbízet se cenou.To by byla pro Apple cesta do pekel a i když je Steve Jobs nebožtík, určitě se k tomu nikdo rozumný v Cupertinu neodhodlá ! Apple je zkrátka o tom že sofware je v souladu s HW a ke všemu to pochopí i vaše babička !

Apple levné věci neumí. Měl jsem MacBook White a do 3/4 roku byl na něm vyměnen komplet case i displej, protože vykazoval estetické závady (praskliny, odchlipující se guma atd...) Tak jsem ho nahradil MBP - a jsem spokojený. Hliník a sklo je něco jiného než plast. Však už také White v nabídce Applu nenaleznete.

+1/0
27.10.2011 0:21

Aesculap

Re: Luxus všedního dne.

Nechci vypadat jako nějaký grammar nazi, ale má nějaký důvod to, že před vykřičníky a otazníky píšete mezeru?

0/0
27.10.2011 0:23

Rudý přízrak a bůh z Marsu

Re: Luxus všedního dne.

Treba nevi, ze se to ma psat bez mezery a osobne si nemuzu pomoct, ale kdyz tam ta mezera je, tak to vypada lip a co na tom, ze to tak neni spravne. :-) (Osobne jsem to tak psal drive taky, ale kvuli rejpalum jako jste vy, jsem presel na psani bez mezery.:-/)

0/0
27.10.2011 7:22

Aesculap

Re: Luxus všedního dne.

No, ono to asi neví více lidí. :-)

Ale mně ani nepřijde, že by to vypadalo líp... I když, můžete říct, že to je věc subjektivního názoru.

Taky bych na to ale aplikoval nějakou logiku - před tečkou se mezera přece také nepíše, tak když mám nějaká znaménka na konci věty, tak proč před jedněmi to psát bez mezery a před jinými s mezerou? Trochu nekonzistentní...

Mlhavě si teď ale vzpomínám, že některým typografům možná u některých řezů písma vykřičníky a otazníky přišly na předcházející písmena také příliš napasované, tak jestli se pak nepoužívala nějaká extra úzká mezera právě pro tyto případy. Ale pokud pisatel neumí napsat tu, tak by tam raději neměl opravdu psát žádnou. Takhle třeba hrozí, že mezi takovým slovem a interpunkčním znaménkem dojde k zalomení řádku, což také není zrovna dobrý výsledek...

Ale jsme tu s tímhle dost off-topic. Jedině, že bychom řekli, že to souvisí tím, že Jobs byl také perfekcionista. :-)

+1/0
27.10.2011 8:29

njuska

Re: Luxus všedního dne.

Ano, máte plnou pravdu.. Smartphone, který měl asi o 2 třídy zastaralejší fotoaparát, neuměl zprávy MMS, aby šel připojit na běžnou síť 3G, musel jsem si připlatit za jakýsi čip, nedá se propojit s počítačem, aniž bych si ho musel zasvinit nedodělaným SW s názvem iTunes, který je plný chyb, bezpečnostních děr a především rezidentních složek, které zpomalují PC a komunikují bez mého vědomí kamsi pryč a navíc mi ještě stahují Adware... Ano, výměna baterie, která po roce užívání má sotva půlku své původní kapacity... je úplně "hrabaní se v telefonu" :))

Btw: Viděl jste poslední crash testy mezi iPhone 4S s Galaxi S II? Doporučuji - tam uvidíte, jak je Apple kvalitní ;-)

Počítače platformy MacOS jsou zastoupeny asi jenom 5% uživatelů na světě, ale což, jsou přeci nejkvalitnější. 93% zbylých userů jsou hlupáci! :))

Apple apriori nehaním, jistě má zajímavé, ikdyž předražené a průměrně vybavené produkty. Jen mi vadí slepá, až fanatická chvála marketingem ovlivněných zákazníků.

+13/0
27.10.2011 4:10

Rudý přízrak a bůh z Marsu

Re: Luxus všedního dne.

Naprosta pravda a nejvetsi sok applisty prichazi, kdyz vedle sebe postavi Mac pocitac a cenove srovnatelnou pracovni stanici od Dellu (rovnez kvalitni materialy) postavenou na Xeonu a Mac najednou je jen dychavicnym bratrickem. ;-D Proste dokonaly Applista musi kupovat jen vyrobky Apple a zasadne se nedivat ke konkurenci, mohl by utrpet sok. ;-D Samozrejme ani ja nemam nic proti Apple a pokud se potencionalni uzivatele nechteji "hrabat" v telefonu, tak asi neni duvod nekoupit iPhone nebo ted nove, jak rikal Balmer i Windows Phone. Ja ale tu moznost se v telefonu "pohrabat" mit chci a proto Android. :-)R^

+2/0
27.10.2011 7:31

P1azer

Re: Luxus všedního dne.

+1  R^

0/0
27.10.2011 9:09

machomen

Re: Luxus všedního dne.

Jde vidět, že někdo žije pořád z minulosti. ;-D Ale trošku ti ten pohled a demagogii poupravím.

iPhone se dá propojit s každým počítačem jako každé paměťové médium s MassStorage, tak se i přihlásí.

iTunes jsou normálním komplexním SW, jejichž výhodu jste vy odpůrci nikdy ani nepochopili. Žádný jiný produkt od MS se jim v této komplexnosti nemůže rovnat. MS to neumí. Mě iTunes na PC chodí výborně, nepadají, nekoušou se. Jejich komunikaci s okolím můžeš kdykoli zrušit v nastavení. 

Baterka v iPhonu svou kapacitu neztrácí. To sis vymyslel, abys mohl více plivat. Pročti si fóra, na baterku tam nikdy nikdo nenadává.

Ten tvůj účelový crach test jen ukazuje, že se sklenička rozbije dřív, než plastový kelímek - jé, kdo by to byl čekal, že? Abych to zakončil, mě vadí demagogové, jako jsi ty, který produkt vůbec nezná, ale nic mu nebrání v tom, nablít nesmysly do anonymní diskuze. Příště se podepiš.

+1/0
27.10.2011 9:21

P1azer

Re: Luxus všedního dne.

Tak se zase trošku ponoříme do odbornější diskuze (úřímo z wiki):

http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion_polymer_battery

"When compared to the lithium-ion battery, Li-poly has a greater life cycle degradation rate. However, in recent years, manufacturers have been declaring upwards of 500 charge-discharge cycles before the capacity drops to 80% (see Sanyo). Another variant of Li-poly cells, the "thin film rechargeable lithium battery", has been shown to provide more than 10,000 cycles"

Z toho nepřímo plyne, že ta výdrž (myšleno životnost) baterie (akumulátoru) je stejná u iPhone i ostatních telefonů, které používají Lithium-Polymerové články.

iPhone i SGS II používají Li-ion (lithium ion polymer)

0/0
27.10.2011 9:35

machomen

Re: Luxus všedního dne.

A tím si chtěl říct co? Že iPhonu spadne výdrž baterky po roce na sotva 50%?

Ty si obyčejnej teoretik, který iPhone nikdy neměl, proč se mám s tebou bavit o výdrži baterky, o které NIC NEVÍŠ???

To napsané výše je nesmysl. Mimochodem, iPhone se prodáva jako celek. A na jako celek platí i záruka, tedy včetně baterky, pokud by aku vydrželo po roce jen půlku původní hodnoty, tak máš právo na reklamaci.

0/0
27.10.2011 9:48

P1azer

Re: Luxus všedního dne.

Chemii nerozumím (nechci rozumět) a fyzika taky nebyla ve školách mým oblíbeným předmětem, ale prostě zaáky fyziky a matematiky prostě nelze obejít. Takže vůbec nechápu, o čem se bavíme? To jako Apple vyvinul nějaký zázračný akumutor, který je nezničitelný a vydrží věčně bez ztráty kapacity? To je ale blbost.

.

Time durability24–36 months

Cycle durability>1000 cycles

Neříjte mi, že baterie v iPhonu má stejnou kapacitu po 2 letech jako na začátku. To ale třeba jako normální uživatel nepoznáte. Tady nejde o to, jestli "jsem ho měl v ruce nebo né".

0/0
27.10.2011 9:59

P1azer

Re: Luxus všedního dne.

*nějak mi blbne klávesnice a nečtu to po sobě... snad si to pochopil.

0/0
27.10.2011 10:05

machomen

Re: Luxus všedního dne.

Mě vydrží po dvou letech 3GS baterie 2 dny provozu. Na noc nevypínám. Hovory, SMS, maily, wifi, bluetooth. 

O žádném "problému" s 50% kapacitou akumulátoru po JEDNOM ROCE nic nevím a ani neznám nikoho jiného se stejným problémem. To je proste kec, kravina, blbost, co tam nepsal pisatel s názvem njuska.

Jistě že kapacita aku spadla, ale tipnu to tak max o 30% po těch dvou letech provozu.

0/0
27.10.2011 10:05

Petrasek

Re: Luxus všedního dne.

Souhlasim.

Me HTC Desire nevydrzelo nikdy vice jak 2 dny. A to ho pouzivam jen k obcasnym telefonatum - stary necely rok. Vlastne uz po nakupu takto vydrzelo teda spis nevydrzelo. Uprime se tesim z mnoha duvodu, az se ho zbavim. Android neni optimalizovan navydrz. Ono totiz nezalezi jen na slozeni baterie, ale take na tom, jak je hw a sw schopen baterii zatezovat a vytezovat. Apple v tomto uhledu dela vcelku dost. Tezko ale muze neco takoveho delat Android, kdyz je to system, jenz bezi na bezpocetnem mnozstvi HW od mnoha firem. A dalsi vec jako sekani iTunes. No beha mi plynuleji a rychleji na Macu nez na Win PC jakykoliv medialni prehravac ci synchronizacni nastroj pro telefon.

PS strasne obdivuji lidi, kteri aniz by znali jiny produkt, jej dokazi tak krasne pomlouvat.

0/0
27.10.2011 10:21

P1azer

Re: Luxus všedního dne.

Hrozně potřebný příspěvěk. Celou dobu tady řeším kapacitu baterie, která se stáří "baterky" klesá. A ty tady napíšeš, že ti telefon vydržel 2 dny na jedno nabití. Chápeš ten nonsens?

0/0
27.10.2011 10:38

P1azer

Re: Luxus všedního dne.

A jsme u toho. Napsal jsi (cituj) "Baterka v iPhonu svou kapacitu neztrácí", na což jsem odpověděl, že každá "baterka" v telefonu po nějaké době a nab/vyb cyklech stácí kapacitu, což jsi nejdříve nechtěl přiznat, ale teď sám řekneš, že za 3 roky provozu ti klesla kapacita asi na 70%. Takže semnou souhlasíš a uzavírám diskuzi. Nešlo mi o vyvolávání nesmyslných diskuzí a hádání si, který telefon vydrží déle na jedno nabití, to už je věc systému, jádra OS, kernelů, bootloaderů a podobných věcí, kterým taky moc nerozumím :-)

0/0
27.10.2011 10:37

machomen

Re: Luxus všedního dne.

Reagoval jsem na blobost od njuska, a nemám potřebu tu lhát.

Ty máš potřebu si tady honit triko, když se bavíš o něčem, co jsi NIKDY NEMĚL. :-P

0/0
27.10.2011 10:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.