Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Známe evropské nedotované ceny iPhonu 4S. Nejdražší stojí 21 000 korun

Apple zveřejnil evropské nedotované ceny iPhonu 4S. České ceny budou velmi podobné. Nejdražší verze přijde na 21 000 korun. Modely s menší pamětí budou kopírovat ceny předešlého iPhonu 4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ledrp

Vzkaz

Hezky si ho pomažte vazelínou a za ty prachy si ho strčte však víte kam.

0/0
13.10.2011 9:14

toshibaman

Re: Vzkaz

naprostý souhlas

0/0
13.10.2011 11:25

PetrKa

???

21.000,- Kč ???

No jen vám hlavně přeji, aby když to vezmete do pazoury, aby to neztrácelo signál, nebo aby po Novém roce nefungoval budík a zaspali jste do zaměstnání a podobně, ... tohle je dle mého fakt už hodně přetažený.

Ale zase na druhou stranu, umět prodat předražené zboží, které má výrobní náklady maximálně tak za 2-3 tisíce, to je také pěkné umění a člověk se nestačí divit, kolik lidí na to naběhne, když je kolem mnoho levnějšího a mnohdy i kvalitnějšího zboží. Ale každý ať si utrácí za co chce a kolik chce, je vidět, že lidi mají prachů ... ale pak nekruťte hlavou u TV, když tam nějaký manažer říká, že první rok si půjčil $1000, druhý rok měl na účtě $5 mega, další rok $25 mega a šestým rokem měl na účtě více než americká vláda. ;-D ... kde k tomu asi tak přišel?:-)

0/0
12.10.2011 10:59

kontratrakt

Re: ???

21tis je za iP4s s 64GB pameti, kdyz tu pises A mel bys napsat take B. Pocinaje dneskem Apple nabidne tolik funkcnich a uzitecnych sluzeb ktere jsou v cene pristroje zapocitany. Jina znacka ti sice nabidne levnejsi pristroj, ale tam vse konci. Mel by sis neco systemu iOS precist. Mozna bys tu tolik nebrecel a zacal bys rozumne uvazovat...seber se:o) btw: iP4s ma tusim dve anteny na prijem 3G a zvlada i sit 3,5G!!!

0/0
12.10.2011 12:07

repair

Opravdu?

Opravdu vás appleblijci baví sami ,bez cizí pomoci,ze sebe delat úplné hňupy? Říkáte, že se provokováním bavíte, ale ten efekt je přesně opačný. Ti, na které útočíte a které nazýváte ovcemi se smějí vám, vašemu fanatismu a vaší omezenosti. Opravdu si v této vaší omezenosti neuvědomujete, že ze sebe děláte směšná stvoření ? Možná mnohé z vás částečně omlouvá váš nevyzrálý věk a s tím spojený omezený obsah mozku, možná z toho někteří vyrostete, ale opravdu vás to baví? Nejste zábavní, jste směšní. Vymačkejte si uhry, nagelujte si hlavu a zkuste si raději najít holku. :-)

0/0
11.10.2011 20:52

Ceasar

Re: Opravdu?

No abych byl uprimny, ten Vas popis sedi na obe skupiny, jak na appleblijce tak na applefanatiky. Mezi temito dvema skupinami neni zadny rozdil. Rozumny clovek si vybere telefon podle svych potreb a nepotrebuje hazet spinu na ostatni systemy popripade jejich uzivatele.

+1/0
11.10.2011 22:46

repair

Re: Opravdu?

Naprosto souhlasím. Jen si vsimněte jedné zásadní věci. Pod články o applu se vždy vyrojí provokující adolescenti blijící na něco,o čem nic něvědí ale prostě to berou, jako rádoby zábavu. Tím samozřejmě vyprovokují fanoušky, kteří jim jejich bláboly vyvracejí. Vidíte něco podobného pod článkem o jakémkoliv jiném telefonu? Fanoušky iPhonu tam nepotkáte, protože je jiné telefony ponechávají bez zájmu.nechodí tam moc ani fanoušci oněch značek, asi tam není moc o čem diskutovat. A tak se slétnou pod článek o iPhonu a nebo Applea už to jede.Prostě puberťáci mají potřebu si něco dokázat,někoho urazit a zesměšnit, ale neuvědomují si,že zesměšňují jen sami sebe. :-)

0/0
11.10.2011 23:25

petkas75

Re: Opravdu?

Fanoušky iPhonu tam nepotkáte? Viděl jste někdy diskuzi třeba k Nokii? To je samé "stojí to za prd, kupte jediný použitelný telefon a to je iPhone"

+1/0
12.10.2011 8:25

doktor_bota

Re: Opravdu?

Zajímavé je, že když se podívám do prakticky libovolné diskuze tohoto typu, zásadně tam najdu nějakou tvoji navýsost objektivní kritiku, spojenou se brilantními psychologickými a majetkovými posudky apple-nekompatibilních diskutujících.:-P

0/0
11.10.2011 23:53

Martynet

Tak uz se tady nehadejte :-)

Vzdyt to nema smysl. iPhone je proste nejvic a hotovo. A kdo si to nemysli, at si jde koupit neco jinyho a neotravuje tady. Co je na tom tak slozityho?

0/0
11.10.2011 18:43

P1azer

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Všechno.

0/0
11.10.2011 18:58

machomen

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Pro tebe hotový svatý boj. ;-D

0/0
11.10.2011 19:00

P1azer

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

To byla nyní opravdu recese..

0/0
11.10.2011 19:32

Brugal

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Kolik hodin denně strávíš bojem proti iPhonu? Bojuješ i proti jiné elektronice?

0/0
11.10.2011 19:37

wilderwein

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

ne, třeba se jenom směje omezenosti hloupých ovcí...

0/0
11.10.2011 19:40

kontratrakt

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

tohle je fakt slabe, myslim ze si padnete do noty... Trochu si uvedomuju ze diskuze uzivatelu nese prvky autokracije, ale jak to opravdu je. Ty(Vy) jste tady ta osveta, ktera ma nam ubozakum otevrit oci, nenech se vysmat:o)))

0/0
11.10.2011 19:47

P1azer

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

V práci se občas nudím a tak co mám dělat jiného? S mobilem v ruce hry hrát nemůžu ;-D ,tak aspoň provokoju Vás... zatím se to daří.

0/0
11.10.2011 19:50

Brugal

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Smutné.Ale jo,každý jsme nějaký.:-P

0/0
11.10.2011 19:54

machomen

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Nutkání provokovat? Do zoo taky chodíš zvířata špárat klackem?

Jo, tohle dělají psychicky nevyrovnaní jedinci. Léčí si tím své komplexy. Ostatním akorát ukazují, jak jsou na tom blbě. ;-D

0/0
11.10.2011 19:56

kontratrakt

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

no nevim, jak uslechtile traveni casu... Tak ti dam radu do zivota...zadara kdyz ses ten "student" ...neco si precti:o)

0/0
11.10.2011 19:57

wilderwein

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

my nejsme osvěta, pouze se sem chodíme smát lidské hlouposti, co taky čekat od člověka, kterej napíše autokracije...;-D

0/0
11.10.2011 19:52

machomen

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Tu lidskou hloupost tady s úspěchem předvádíte. Ano, jste k smíchu. :-P;-D

0/0
11.10.2011 19:54

wilderwein

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Jenom proto, že se smějeme lidem, kteří si léčí komplexy pocitem příslušnosti k něčemu, co sami považují za něco víc, než ve skutečnosti je?;-D

0/0
11.10.2011 19:58

machomen

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Přečti si někdy něco o psychoanalýze.

0/0
11.10.2011 20:02

kontratrakt

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Ja se ti divim...davas do teto diskuze tolik energie..a to jen proto ze si nechces koupit iP a snazis svuj nazor vstipit ostatnim zuby-nechty. Kdybys alespon z poloviny vedel o cem mluvis, nemel bych te za blazna kterej nejspis nema jinyho "konicka" nez z pohnutky chore mysli tady oxidovat:o)

0/0
11.10.2011 19:39

P1azer

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

V práci se občas nudím a tak co mám dělat jiného? S mobilem v ruce hry hrát nemůžu ;-D ,tak aspoň provokoju Vás... zatím se to daří.

Ale konkrétně kde přesně jsou mé nedostatky? O čem konkrétně "nevím, o čem mluvím" ?

0/0
11.10.2011 19:51

machomen

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Možná jednou dospěješ a sám se budeš stydět za to, cos psal do diskuzí. ;-)

0/0
11.10.2011 19:54

Brugal

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Děti ... třeba se letos taťka pochlapí,dostanou pod stromeček iPhone a pak se mohou těšit z jejich chytrých příspěvků lidé v diskuzích o Symbianu a Androidu.;-)

0/0
11.10.2011 19:57

P1azer

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Konkrétně?

0/0
11.10.2011 19:58

machomen

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Teď to nemáš šanci pochopit. Snad až s věkem ti to dojde. ;-)

0/0
11.10.2011 20:00

kontratrakt

Re: Tak uz se tady nehadejte :-)

Konkretne...konkretne bys mel navstivit odbornika, pac i lajk pozna ze tu neni neco v poradku:o)

0/0
11.10.2011 20:01

luke777

diskuze

me jen fascinuje diskuze jak nekteri z toho iphone delaji nejake luxusni zbozi vyjedte za hranice a ma ho tam kazdy u nas smartfouny nad 10 tisic venku davaji k tarifum zadarmo nebo za minimalni cenu.je to jen hromada plastu kremiku kovu a ma to znacku a to kazdy telefon ale dat za nej 21 tisic nevo 11 tisic proc?

0/0
11.10.2011 18:34

luke777

Re: diskuze

mala ochutnavka z britanie

http://www.uswitch.com/mobiles/deals/apple_iphone_4s_64gb_black/#products=sort%3Ddata%26merchant%3D12372

0/0
11.10.2011 18:39

repair

Re: diskuze

K tarifu ho take dostanes vyrazne levneji , treba i za korunu, a hlavne-iPhone neni jen zelezo, ale cely provazany a bezproblemove fungujici ekosystem, o jakem se jinym vyrobcum ani nezda.iTunes, appstore, nyni take iCloud a dalsi. O tom je iPhone, ne jen o telefonu, ktery jinak sam o sobe skutecne zadny zazrak neni. Ale drtiva vetsina lidi, kteri jej koupili v minulosti o jine znacce nepremysleji, k kdyby mela x jader a byla za petinu ceny. Cena pro vetsinu uzivatelu, kteri iPhone znaji a vedi, ze to neni zdaleka jen zelezo , vubec nic podstatneho neznamena. Stejne, jako je ponechavaji v klidu i donekonecna se opakujici blaboly appleblijcu.:-)

0/0
11.10.2011 18:47

P1azer

Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

Když někdo příjde do jiné diskuze a řekne něco špatnýho, tak na to ostatní nereflektují a myslí si svoje. (kdyby mě někdo řekl, že mám škaredý a špatný telefon, tak je mi to jedno, hádat se nebudu). Ale pod články o iPhonu chce svůj názor vyjádřit víc lidí (mnoho nemá ani smartphone), ale na to se hned rozpoutá nekonečná diskuze o tom, že iPhone je prostě nejlepší... jasně, můžem za to i z části my, kdo jsme názor vyjádřili, protože se snažíme zarytým "epklařům" sdělit své názory a diskutejeme s nimi, ale je to jako "házet hrách na zeď".

0/0
11.10.2011 18:03

machomen

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

Pod články o iPhonu lezeš předvším ty, který iPhone NIKDY neměl a znáš ho akorát z doslechu. Jak prostinké. ;-D

0/0
11.10.2011 18:05

P1azer

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

Ono, jsem to já, který pod každým článek napíše 1000 komentářů a příspěvků. Jsem totiž "hunter" dukátu, za které si pak nechám poslat plakát Lucky Vondráčkové...

0/0
11.10.2011 18:08

machomen

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

Uvědom si, jak působíš směšně, asi stejně jako kdybys vlezl do diskuze o Mercedesu a všem tam dokola tvrdil, že Superb udělá tu samou práci jako Éčkový medvěd a ostatní by tedy neměli vyhazovat peníze za MB zbytečně.

Jen tady na mobil.cz se dostáváš do nějakého psychického rozpoložení, které ti dává pocit možnosti o něčem diskutovat. Možná je to tím, že na iPhone bys dosáhnout mohl (a tudíž svůj zcestný komentář považuješ za oprávněný), ale na mercedes můžeš ze sartu zapomenout, tak tam ani nelezeš. ;-D

0/0
11.10.2011 18:20

P1azer

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

Ano, na nový mercedes opravdu nemám a kdybych měl, tak bych si ho asi taky nekoupil... v tom máte pravdu. Ale já jsem přinesl bližší a trošku lepší přirování - Superb vs Passat. Motor stejné, komfort stejný, designe u obou povedený... jen cena je jiná. Proč bych kupoval passata? Honit triko nemusím, tak proč?

Hlavně nerozjíždějme diskuzi, že Apple je americká a Samsung korejská značka, stejně se všechno vyrábí v číně, takže je to putna.

0/0
11.10.2011 18:49

machomen

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

Samsung nedělá SW, tedy krom své neúspěšné Bady, Apple umí vše. ;-)

0/0
11.10.2011 18:52

P1azer

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

Ale samsung to vyrábí sakumprdum všechno, kdežto Apple si to nechává montovat. Nebo vlastní i Foxconn?

0/0
11.10.2011 19:36

machomen

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

A co je na tom divného? Outsourcing je zcela běžný a žádaný model výroby. ;-)

0/0
11.10.2011 19:59

Brugal

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

O Apple se ví,že je soustředěno spíš na SW,HW je doplněk,aby měl Apple jistotu,že případní partneři nebudou mrvit jejich SW.Proč asi nikomu neprodají IOS,který zadupává ostatní systémy do země?

0/0
11.10.2011 20:00

Darth.V

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

R^ .. a půlku dílů kupuje od Samsungu :-)

0/0
11.10.2011 20:01

machomen

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

Jen procesor a chipset. Což tedy není půlka dílů. ;-D

0/0
11.10.2011 20:03

Brugal

Re: Už chápu, tolik příspěvků pod iPhone články.

Je snad jedno z jaké montovny je bere - důležitá je kvalita a podle poruchovosti bere dobré díly.

0/0
11.10.2011 20:05

othoma

marketing bude opět fungovat

amíci už překřtili 4S na fór Stív (pro Steva), prodejnost zaručena nehledě na cenu...

0/0
11.10.2011 17:34

demon5

Add

Porad slysim jenom drahe, predrazene...ano, ale jenom na ceske pomery. V normalni zemi ho ma kazdy druhy, protoze si ho kazdy poridi dotovany ke smlouve od 0,- Kc. Pricemz pro smlouvy nove i pri prodlouzeni smlouvy pati stejna cena. Stezujte si u cekych mobilnich operatoru, ti zpusobili ze iPhone je predrazeny. Iphone i iPad byly usity tak, aby se operatorum zvysily prijmy za datova spojeni, protoze prijmy za hlasove sluzby zacaly stagnovat.

0/0
11.10.2011 15:25

tickmaster

Re: Add

jestli to není i tím že zatímco ceny jsou 1:1 tak výplaty 4:1 ve prospěch zahraničí

0/0
11.10.2011 15:26

demon5

Re: Add

Mesicni pausal 800 Kc, iPhone 4 za 5.000 Kc. Je to snad 4x drazsi nez v CR?

0/0
11.10.2011 15:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.