Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Galaxy S III má mít čtyřjádrový procesor a špičkovou výbavu

Trůn telefonů s Androidem aktuálně obývá Samsung Galaxy S II, na internetu se ale již objevily první informace o jeho údajně chystaném nástupci. Zdroje z domovské Koreje mluví o čtyřjádrovém procesoru, větším a lepším displeji a velké vnitřní paměti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

phaneuf

...

samsung nezvlada u 2 jader udelat takovou technologii ktera umozni alespon zakladni vydrz baterie. co pak u 4 jader? vlastnil jsem S2 ale vratil jsem ho protoze vydrz baterie byla katastrofa.

0/0
31.10.2011 13:30

P1azer

Nexus 3?

Předpokládám, že nový "google phone" bude zase obdobou. Moc se mi nezdá takt těch jader. Jestli to bude nVidia, tak ta plánuje kal-el, ten bude mít dokonce 5 jader, nebo spíš 4+1 (více třeba na pctuning).

0/0
22.9.2011 8:34

Teletabis

I já jsem odkojen

Didaktikem, Amigou a pak PC. A opravdu neustálé navyšování výkonů je zbytečné. Zejména pokud je pomalé a drahé připojení. Z vlastní praxe vím, že starý 3M foťák fotil lépe než dnešní 15M, telefon telefonoval stejně. No, ono to dnešní není vlastně ani telefon. To je jenom jedna z funkcí. Jenže koupí podobných krabiček se člověk jenom ponižuje. Místo toho je ovládán sám touto kouzelnou krabičkou. Ano kupte si to a staňte se vlasním otrokem, který je sledován na každém kroku. ;-D;-D;-D

0/0
21.9.2011 15:40

doktor_bota

Re: I já jsem odkojen

Na to už je pozdě, uniklé fragmenty tajné dohody mezi USA a EU o zavedení povinné bezkontaktní identifikace občanů jasně ukazují, co nás čeká. Více na http://piv.pivpiv.dk/

:-(

0/0
21.9.2011 20:40

jori

proc takove zarizeni?

Zdravim ... nechci vyvolavat zadne nevrazive reakce, spise v poklidu.

Jsem rocnik 1979, vyrostl jsem na pocitacich Didaktik, Amiga, PC - samozrejme v poslednich cca 10 letech uz jenom PC. Vystudoval jsem techniku, prace s pocitacem (jakozto nastrojem) je muj denni chleb. Vzdycky jsem si myslel, ze jsem nadsencem do techniky, ale duvod porizovani dnesnich vykonnych mobilnich zarizeni mi uz vskutku unika.

Co presne na tom jde (nebo je potreba) delat, ze to potrebuje 4 jadra? Obvykle potkavam lidi, co spise poslouchaji muziku, popr. se divaji na nejaky film. I kdyby to byla vysoka kvalita (HD nebo jak), tak stejne na malem displeji to nema moc vyznam. Vzdy jsem mel za to, ze vysoce vykonne osobni pocitace jsou potreba pouze pro hrani her a profi aplikace (video, zvuk apod.).

Jak vyuzije soucasny majitel Galaxy zarizeni jeho potencial? Takhle, s dotazem si nedelam legraci, skutecne me to zajima. Napr. fotky, videa apod. ... vzdyt ani nemuze dlouhodobe najit prijemce takove informace :/

0/0
21.9.2011 8:48

jori

Re: proc takove zarizeni?

aaa, ted koukam do zbytku diskuse a vidim, ze podobne dotazy tu jsou taky ... takze se vlastne ptat nemusim. Odpoved "moderni trendy, kazdy chce mit super nove znackove zarizeni (iPhone apod.)" znam, a samozrejme dava smysl - to same je treba v odevnim prumyslu, automobilech apod. Ale je to proste takova vagni odpoved :/

+1/0
21.9.2011 8:51

ti_povidam

Re: proc takove zarizeni?

a já za toto děkuji R^ tvoje střízlivé uvažování mě potěšilo (btw. to s tim ročníkem sis ale mohl odpustit - vyznělo to jako kdybys byl nějakej stařec, přitom to jsou nejlepší léta...:))

0/0
21.9.2011 9:02

jori

Re: proc takove zarizeni?

ten rocnik jsem tam dal proto, aby bylo zrejme, ze nejsem treba 1960 - kde lide se pocitacu boji uz z principu, slozitost ovladani apod., a taky nejsem 1995, tedy 16ti lete decko, pro ktere je takove zarizeni veci socialniho statutu apod.

Mne slo skutecne o to, co na tom jde delat. Ja nevim, v praci potrebujeme slusny vypocetni vykon na simulace v Matlabu, ale bez klavesnice, tiskarny a dalsiho zazemi by to samozrejme nedavalo smysl. Asi nejnarocnejsi aplikace, co jsem na mobilnich zarizenich videl, jsou hry ... kdyz je to 3D, HD apod. tak chapu, ze to ten vypocetni vykon i vyuzije, ale to je pouze uzka profilace zarizeni pro hry. Nedokazu si dost dobre predstavit jinou aplikaci, ktera by byla siroce pouzitelna a potrebovala takovy vykon.

Ale mozna to bude tim vekem, nejsem decko ani starec. A taky pohledem na svet - uz jsem to psal - napr. vyuziti pro foceni a videa - me staci 200 fotek a videa od more, 2xkrat za rok u rodicu :)

0/0
21.9.2011 9:07

Brugal

Re: proc takove zarizeni?

1)marketing - ono totiž v reklamě krásně vyzní"výrobce nejvýkonnějšího mobilu na světě" a "nejvýkonnější mobil na světě".

2)komunita hráčů a těch bude několik desítek milionů

3)lidé,kteří z principu chtějí to nejvýkonnější zařízení na trhu i když potenciál výrobku nevyužijí

0/0
21.9.2011 9:21

jori

Re: proc takove zarizeni?

ok, to dava smysl ... holt jediny bod, ktery se nejak vztahuje k vykonu zarizeni, je ten s hrami ... mne to prijde nelogicke si porizovat (anebo diteti porizovat) zarizeni drazsi nez 10 tisic na to, aby na tom hralo hry ... ale ono to asi ani logicke byt nemuze

0/0
21.9.2011 10:00

Brugal

Re: proc takove zarizeni?

Každý z nás má jiné normy pro termín "drahé".Někdo dá jako dárek maturitě mobil,někdo BMW a někdo studentíka pochválí.Lidí,kteří dají za mobil na hraní přemrštěnou částku je na světě několik milionů.;-)

0/0
21.9.2011 10:45

alda.v

Re: proc takove zarizeni?

Ja jsem rocnik 1961 a mam Galaxy S vcetne CyanogenMod 7, ktery jsem si daval sam, knihy ctu na Kindle 3 a ted se chystam na tablet od Samsungu. V PC mam nainstalovane testovaci Win 8. Jezdim i 110 km na full kole Mongoose a na 40km na koleckovych bruslich. Muj syn 1989 pocitacum nerozumi a sport ho nezajima, pouze u televize. A nedelam si prdel . Takze bych prosil panove , nechte toho pausalizovani . ;-D

+1/0
21.9.2011 18:50

jori

Re: proc takove zarizeni?

inspirujici ...

0/0
21.9.2011 19:02

jori

Re: proc takove zarizeni?

nebo spis inspirativni :) ja nevim ... :)

0/0
21.9.2011 19:03

sci-fi

Re: proc takove zarizeni?

ALE PANE, JÁ JSEM ROČNÍK 41 A VŮBEC SE POČÍTAČŮ NEBOJÍM A TÍM MÉNĚ MOBILŮ.

0/0
26.9.2011 16:11

cheercheer

Re: proc takove zarizeni?

Celkem s tebou souhlasím, co se týče zbytečného navyšování výkonu kapesních telefonů. Tyhle mediální zařízení jsou použitelné hlavně (jak píšeš) na hudbu, video ale taky (jak už nepíšeš) na kapesní fotky, internet a hry. Jedině ty hry a konkurování herním konzolím dávají nějaký smysl zvyšování výkonu, ale i tak většinou neumí využít ani dnešní dvojjádra.

Proč ale u toho uvádíš jako příklad iPhone, který se dodnes drží jednoho jádra 1GHz? Přestože dvojjádro asi brzo přijde, není postaven na závodech o výkon.

Video, hudba i fotky běhají uspokojivě i na starém prvním iPhone s pouze 400MHz procesorem, internet už by občas zasloužil výkonově trochu popohnat (myslím rychlost vykreslování složitějších javascriptových stránek, ne rychlost stahování), ale hrám a některým aplikacím výkon opravdu chybí. Nicméně je to pradědeček :-)

0/0
21.9.2011 14:52

jori

Re: proc takove zarizeni?

ja se v tech produktech nevyznam, takze jsem zvolil iPhone jako zastupce, podle toho, co pises, to nebylo spravne ... mne slo o typ zarizeni jako takovy, vidim to proste jako zarizeni s velkym vykonem, ale malym displejem ... a tak nejak mam zazite, ze aplikace, ktere "neco" delaji, maji i urcitou vyssi slozitost, a tak jsou neslucitelne z malym displejem ...

neslo o iPhone, ja zadnym zpusobem nerozlisuji Samsung, HTC, Apple apod., mne ta zarizeni prijdou stejna, proste stejneho typu

0/0
21.9.2011 15:27

dresinek

Re: proc takove zarizeni?

A já se zase zeptám,proč ne?Konkrétně Samsung má v portfoliu modely od lowendů (třeba pro tebe) až po svoje značkové lodě (pro někoho jiného). V tom je ta krása každý si vybere.Co je pro tebe zbytečný je pro jinýho málo. A další věc je ta, že na high end modelech se dá víc vydělat. Jsme cca stejný ročník a myslím, že pokud nevidíš pro něco využití, tak si to přece nemusíš kupovat. Moc dobře nechápu, pointu tvého příspěvku. Vždyť se pro tebe nic nezmění.

0/0
21.9.2011 9:42

jori

Re: proc takove zarizeni?

no ja se ptal, na co to pouzivate ... tedy ptal jsem se kterehokoliv majitele iPhonu ... osobne potkavam pouze lidi, co si na tom pousti muziku a filmy, tak si nedokazu predstavit zadnou narocnejsi aplikaci. To ze vyrabeji jak lowendy tak highendy chapu, to je normalni strategie jakekoliv firmy. Mne slo o duvod ke koupi - tzn. predpokladal jsem, ze mi nekdo napise "jsem stredni generace a vykonny mobilni pristroj jsem si koupil z toho a toho duvodu" ... kde bych rad, aby ten "duvod" nejakym zpusobem tezil z parametru techto pristroju (tedy rychlost, pamet, pocet barev, displej nebo tak). Kdyz mi nekdo napise "koupil jsem si to na MP3 a filmy" tak mu na to logicky muzu napsat, ze to zvladne jakykoliv jiny pristroj 5xkrat levnejsi, tim padem to nedava smysl jakozto hlavni duvod. no, asi si rozumime, ja jenom hledal neco konkretniho (tzn. "na iPhonu bezne striham video v HD, protoze pracuju v televizi a praci delam i mimo kancelar" nebo tak neco)

0/0
21.9.2011 9:57

Rumcajs007

Re: proc takove zarizeni?

Já to zkusím - oproti o pár let zkušenější (1971), odkojen 8bity, programátor :-) Dám sbírku mých postřehů a snad závěr. Vzhledem k místu nahustím :-)

Mám Xperia X8. Jako telefon špatný, hloupý tlf je lepší. Ovládání tlf dotykem je pakárna. Kapacitní disp je moc citlivý na doteky. Prima je vše v jednom, kalendář, poznámky... U hloupého tlf mi vadilo omezení výrobcem (Nokia - max 20 pozn, přitom paměť i karta volná - to naštve). Blbě vidím, pod 4 palce je to malý displej. U tlf není velký potřeba, ale.. X8 má asi 3" (?) a dá se to. Mám rád wifi, mrknout na zprávy, na poštu... Navigace, mapy... Jedno zařízení, furt s sebou, nic neřeším, jenom na to nevidím (chce to větší pádlo). Na psaní emailů a otevírání dokumentů se výkon i velký displej hodí. Ss BT klávesnicí by to byla paráda. Přístup domů a do práce k datům, fotkám, práci, knihám, kdekoliv a kdykoliv,...

Takže jo, ale - pro mě drahé (proto ta X8). Možná časem, na něco takového našetřím. Až vychytají mouchy... Hlavně odolnost :-)

0/0
21.9.2011 10:53

dresinek

Re: proc takove zarizeni?

No tak já to třeba používám kvůli tomu, že nějaký nevýkonný levný šlupky jsou nepoužitelný. Ano udělají skoro stejnou práci.ale v čase nesrovnatelně delším a nervy to taky nemusí ustát. Konkrétně já nejvíc jako přehrávač přes HDMI na Hd filmy a takový to domácí žvýkání (notebook už skoro nezapínám). A pokud budeš argumentovat cenou za takovýhle zařízení. Tak ti odpovím,že lepší stroj se dá i po poměrně dlouhý době prodat za slušný peníz, o který se ti sníží investice do nákupu dalšího.Levný mobily můžeš potom akorát dát do šuplíku. Ale hlavně je to o tom, že každý zboží si najde svého kupce. A co tobě příjde jako zbytečný, tak někdo třeba chce. A pokud nevíš jaký je využití, tak ti to nikdo nevysvětlí. Taky nevím proč si někdo kupuje třeba drahý motorky. Ale to neznamená, že bych proti tomu něco měl. Každýho volba. Fuj to jsem se rozepsal.

0/0
21.9.2011 10:54

jori

Re: proc takove zarizeni?

Ok, tak dik vsem. Ted vidim, ze je to holt v tom pristupu a pouzivani. Ja to mam tak, ze u pocitace sedim cely den v praci. Tedy zpravy prectu, emaily zodpovim ... a po odchodu z prace emaily neresim, az proste dalsi den. Takze pro me nema vyznam vzdaleny pristup jako takovy.

To same asi u filmu - poustim na klasickem notebooku a LCD, na obrazovou kvalitu nejsem nijak narocny.

Tak jo, to bude tim ... pouziti a tak ... treba kalendar - ja nikdy nepouzival papirovej ani elektronickej, beru to jako zbytecnej bic sam na sebe, veci co jsou potreba udelat udelam, a kdybych toho mel tolik, ze si to musim furt nekam psat, tak bych spis omezil svou osobni zatez nez hledal zpusob, jak si v tom udelat poradek :)

takze je to o pouziti ... v podstate tedy vse, na co jsem se ptal, zodpovezeno

0/0
21.9.2011 11:05

dresinek

Re: proc takove zarizeni?

Tak kdybych koukal celý den v práci do kompu tak bych na tom byl stejně jako ty.

0/0
21.9.2011 11:58

Brugal

Re: proc takove zarizeni?

Vidíš,mně zase přijde koupě supervýkonného mobilu kvůli domácímu přehrávání filmů hodně "podivná".Proč si nekoupíš DVD rekordér,který má nejen pohodlnější ovládání,ale daleko víc funkcí pro sledování filmů?

Co děláš,když ti někdo zavolá?

0/0
21.9.2011 12:11

dresinek

Re: proc takove zarizeni?

vidíš a to je to krásný, že když to chci takhle tak je přístroj který mi to umožní. Proč je tak těžký pochopit, že každý má jiný názor na věc?Znova se budu opakovat. Proč si někdo koupí drahou motorku, když se v zimě líp jezdí autem?

0/0
21.9.2011 12:19

Brugal

Re: proc takove zarizeni?

Motorka je o prožívání jízdy.Ty tedy víc prožíváš film,když ho sleduješ z mobilu připojeného k televizi než kdybys ho na té samé televizi sledoval ze zařízení k tomu přímo vyrobenému?

Btw,jak řešíš,když ti někdo zavolá? Přejdeš místnost,odpojíš mobil od recieveru,od televize a od nabíječky,vyřídíš hovor,všechno opět pozapojuješ a pak pokračuješ ve sledování?

To mi přijde šílené.

0/0
21.9.2011 12:28

dresinek

Re: proc takove zarizeni?

Dobře jdu si koupit dvd rekordér. spokojen? Ty asi nesneš když něco není podle tebe viď?

0/0
21.9.2011 12:30

Brugal

Re: proc takove zarizeni?

Ptám se tě na důvody proč ti přijde sledování filmů z mobilu lepší a ty mi neodpovídáš.Je to na stejné televizi větší zážitek a z jakého důvodu?

Měl jsem dva telefony s možností připojení televize,ale ani jednou jsem tu funkci nepoužil.Přijde mi to stejné jako další marketingová lákadla na neznalé lidi - foťáky s vyšším rozlišením než 3 Mpix,full HD kamera ,atd..

A potřetí se ptám jak to je s telefonováním - všechno poodpojuješ,zjistíš že se jedná o omyl,pak všechno pozapojuješ a pokračuješ ve sledování filmů?

0/0
21.9.2011 12:46

dresinek

Re: proc takove zarizeni?

Já nevím, proč ti obhajovat, že něco dělám tak jak to dělám? Tobě to nevyhovuje, tak to tak nedělej. Co je na tom k nepochopení? Co člověk to názor. Mě se líbí, že jsi se okamžitě pasoval do role toho, kdo má pravdu.a každý kdo něco dělá jinak je podivín. Nerozumím tvým pohnutkám k přesvědčování mě o svojí představě jak mají věci fungovat.

0/0
21.9.2011 12:55

Brugal

Re: proc takove zarizeni?

Máš problém s psaným textem?Nepřesvědčuji tě,jen se ptám na důvody tvého počínání - když normální lidé něco dělají vědí proč,ty zjevně ne.

Je to nejspíš zbytečné - vcelku snadno pochopitelnou otázku ohledně telefonování jsem ti položil třikrát a žádná odpověď.:-P

0/0
21.9.2011 13:04

dresinek

Re: proc takove zarizeni?

A proč ti to tak vadí? Že to dělám takhle? Stále nerozumím. Ohledně toho tvýho telefonování. Přijmu hovor (nic neodpojuju). Zavěsím. Koukám dál. Ale to je stejně jedno. Už jsem si objednal ten tvůj rekordér. Protože tak je to správné a tak to má být. Viď?

0/0
21.9.2011 13:50

Brugal

Re: proc takove zarizeni?

Ty jsi mi vcelku ukradený - jen jsem se ptal na výhody pouštění filmů z mobilu a výsledek je,že nejsi schopen žádný důvod uvést a jen se urážíš.

Zhruba před měsícem tu někdo popisoval jak připojil přebytečný laptop k full HD televizi a udělal z něj centrum domácí zábavy - zajímaly mne výhody a ten člověk(zjevně dospělý) mi v klidu vysvětlil,že to řešení má spoustu výhod třeba oproti mému DVD rekordéru.Od tebe jsem se nedočkal žádného vysvětlení a následovaly jen ublíženecké výkřiky typu:"Už jsem si objednal ten tvůj rekordér.".

0/0
21.9.2011 14:35

dresinek

Re: proc takove zarizeni?

No to je sice hezký, ale skutečnost je jiná. Začal jsi tím, že ti to přijde "podivný" a proč si nekoupím rekordér. Takže asi tak. A pořád nechápu proč bych ti měl vysvětlovat něco, co dělám já. Každý má jiný priority a vyhovuje mu něco jinýho. Mimochodem jsi se vložil do dizkuse co na takovm přístroji používáme. Aby jsme se vrátili ke kořenům. A né "proč" . Takže nějaký ublíženecký řeči určitě nevedu já.

Přeji hezký den.

0/0
21.9.2011 14:47

Brugal

Re: proc takove zarizeni?

Víš,takhle diskuze fungují ... ty napíšeš,že používáš mobil jako přehrávač,já se tě zeptám proč a ty bys pak měl odpovědět jaké máš důvody.

U nás to probíhalo následovně ... ty jsi napsal,že používáš mobil jako přehrávač,já jsem se zeptal proč a naivně předpokládal,že mi odpovíš.

Pochopitelně se omlouvám,jestli jsem se nechtěně dotkl nějakého citlivého místa spojeného se sledováním filmů v kombinaci mobil-televize.

0/0
21.9.2011 15:20

dresinek

Re: proc takove zarizeni?

No hele nech to bejt. Mě ta tvoje přezdívka byla povědomá. a už vím. Tvojí úrovně stejně nikdy nedosáhnu, tak se mnou neztrácej čas. Přece neklesneš až k nám do bahna průměrnosti.

0/0
21.9.2011 14:01

Stanička

Re: proc takove zarizeni?

A

0/0
21.9.2011 19:19

Stanička

Re: proc takove zarizeni?

A co kdyz nikdo mi na ten smartfon nezavola, protoze nepouzivam to na volani...

0/0
21.9.2011 19:22

pettyo

Re: proc takove zarizeni?

Výsledný stav je asi ten, že to připojíš k monitoru a klávesnici a budeš na tom normálně pracovat.

+1/0
21.9.2011 10:31

Hanimura

Re: proc takove zarizeni?

No ja mam Samsung Galaxy S v prvni verzi a je to tak pomaly, ze jsem z toho nepricetnej. Tohle zvysovani vykonu je podle me nezbytne. Krasne to vykompenzuje neefektivitu/pomalost aplikaci. Programovani apps je stale neefektivnejsi, coz ho zpristupnuje sirsimu okruhu lidi. A to je dobre. Navic dementni aplikace delaji tlak na technologicky pokrok. Kdyz bude SGIII dobrej, sel bych do nej, mam slabost pro Android.

0/0
22.9.2011 10:02

ti_povidam

směju se

většina diskutujících je asi opravdu ta skupina lidí, kteří dokážou o telefonu a jeho funkcích vyprávět hodiny. ale pouze o telefonu! vztahovačné a útočné reakce na moje komentáře zpochybňující účelnost tohoto a jemu podobným přístrojům je ale možná až zastašující...a jako rozepsal bych se, ale tady to stejně nemá smysl...;-D tak se mějte hošani a nezapomeňte pak na baru, až budete chtít sbalit nějakou fenu, vytáhnout před ní svůj novej, velkej, placatej telefon s foťákem

0/0
21.9.2011 8:42

ti_povidam

zlatá 3310

já nevim jak vy, ale já telefon používám k telefonování....ani ty sms moc často nepíšu...

+1/0
20.9.2011 22:56

doktor_bota

Re: zlatá 3310

No a?

+1/0
20.9.2011 23:18

ti_povidam

Re: zlatá 3310

eh?

0/0
20.9.2011 23:21

doktor_bota

Re: zlatá 3310

Nechápu, proč se vyjadřuješ u článku ke kapesnímu počítači, když pro něj evidentně nemáš žádné využití, to je celé.

0/0
21.9.2011 0:03

ti_povidam

Re: zlatá 3310

co je tom k nepochopení?vyjadřuju pouze svůj názor na zbytečnost tohoto přístroje....ty si s nim klidně hraj, to ti neberu, mě tydle telefony přijdou jako zhovadilost, můj názor, můj pohled, tak mi ho taky neber

0/0
21.9.2011 0:17

doktor_bota

Re: zlatá 3310

Já zrovna často nepoužívám například šlapací autíčka. Přesto by mě nikdy nenapadlo psát o jejich zbytečnosti do diskuze k článku s tímto tématem... Ale možná jsem divný já, to je samozřejmě možné.:-P

0/0
21.9.2011 1:29

Return

Re: zlatá 3310

Čtu si tvé bláboly na HTC a usmivam se tvé jednoduchosti.......

0/0
21.9.2011 6:29

RomanL

Re: zlatá 3310

Tak v tom případě se vyjádřím ke zbytečnosti vašeho příspěvku o zbytečnosti tohoto přístroje. Často se zbytečně vyjadřujete k věcem, které jsou podle vás zbytečné? Zbytečně utrácíte svůj drahocenný čas? Abyste se v těch zbytečnostech nakonec zbytečně nezamotal... :-P

0/0
21.9.2011 8:08

tuan4

Re: zlatá 3310

..........já jsem hračička a tohle mně neodolatelně přitahuje(mám Samsung Galaxy S II).

Ale souhlasím s názorem že tyhle pokrokové technologie jsou k ničemu.

Nedávno jsem na motorestu viděl scénu,kdy statná čtyřicátnice,zřejmě podnikatelka,kvačila na hajzlík s mobilem u ucha a hlasitě hovoříc.

Když vycházela ještě hovořila.............Jak pořídila na hajzlíku samotném mi není známo.

0/0
20.9.2011 23:24

ti_povidam

Re: zlatá 3310

možná nějaká asistence na telefonu...domácí lékař nebo tak něco;-D

ale jo rozumim, vlastní buňky si nevyberem...:-)

0/0
20.9.2011 23:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.