Diskuze

Slibuje vám něco operátor? Nahrajte si ho, máte na to právo

Operátoři si hovory, které s nimi vedeme na infolince, nahrávají a my s tím nemůžeme nic dělat. Když pak chceme této skutečnosti využít a dokázat konkrétní událost, nahrávka občas není k nalezení, mimo jiné i z důvodu, že po určité době se nahrávky stornují. Řešení? Nahrávat si hovory také. Dosud platilo, že nahrávka bez souhlasu druhé strany k ničemu není, nyní se však karty obrací.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PetrP7

16. 9. 2011 17:24
Chjo, tady si zas někdo hrál s Fotošopem...

8-oRvRvRv

0 0
možnosti

Ochlupoun

15. 9. 2011 15:43
Papežštější než papež

No, já bych řekl, že ty zákony se hodně překrucují a každý si je vykládá tak, jak se mu hodí do krámu. Realita je imho taková, že paušálně tvrdit, že nahrávání hovorů je něco špatného, zakázaného, nebo že s tím musí protistrana souhlasit je blbost. Vždy záleží co nahrávám, kde to nahrávám a koho nahrávám. Pokud budu nahrávat kolegův rozhovor s milenkou je to úplně jiná situace, než když budu nahrávat rozhovor např. s příslušníkem městské policie při výkonu jeho práce. V tom druhém případě je možnost takový rozhovor nejen nahrát, ale i beztrestně zveřejnit. Poslat ale záznam  rozhovoru s milenkou byť jen manželce je zcela mimo zákon. Ochrana osobnosti není pro všechny stejná - politik musí např. strpět zásahy, které si obyčejný člověk líbit nemusí a analogicky to platí i o lidech co telefonují v rámci svých pracovních povinností. To platí samozřejmě nejen pro audio, ale i pro videozáznamy. Podvodníkům a lajdákům ze státní správy se hodí jakýkoliv překroutitelný zákon.

0 0
možnosti

ivošek z gmailu

15. 9. 2011 16:31
Re: Papežštější než papež

Článek čerpal z tohoto http://www.odposlechy.com/pravni-rozbor/ - je to tam srozumitelne popsano.

0 0
možnosti

FiRan

15. 9. 2011 14:13
infolinka

Operátor musí s nahrávkou ze strany zákazníka výslovně souhlasit.

0 0
možnosti

Karlvonbaum

15. 9. 2011 14:54
Re: infolinka

Ano přesně tak. I zákazníka když infolinka nahrává je o tom informován.

:-)

0 0
možnosti

josef.hala

15. 9. 2011 12:36
Pro iPhone dokonce žádná podobná aplikace neexistuje

Terezo, Terezo...

http://www.brighthub.com/mobile/iphone/articles/82001.aspx

0 0
možnosti

josef.hala

15. 9. 2011 12:39
Re: Pro iPhone dokonce žádná podobná aplikace neexistuje

Mno, uděláme to jinak, ano?

http://googleitfor.me/?q=iphone+call+recorder

0 0
možnosti

semelik

15. 9. 2011 11:33
Chachachachachááááá - jenom to zkuste.

Jednou jsem děvčici nahlásil, že v rámci zkvalitnění mých služeb může být hovor monitorován i z mé strany. Prohlásila, že s tím nesouhlasí, radostně mi poradila, ať si to jdu vyřídit na prodejnu a praštila mi s telefonem.

Následnou mailovou komunikaci se zákaznickým servisem můžu doložit - vysvětlili mi, že operátorka byla v právu, že by mohlo dojít ke zneužití osobních a chráněných dat, blablabla.... To znamená že to, co může jedna strana (firma), nesmí druhá (zákazník) - pardon, vlastně může. Můžu s nahráváním nesouhlasit, ale pak se mnou nebude operátor(ka) mluvit. Zábavné, že?

Takže milá Terezo Meravá, jak kdysi pravil jeden moudrý muž: Zkuste, a pak mluvte.

0 0
možnosti

doktor_bota

15. 9. 2011 11:52
Re: Chachachachachááááá - jenom to zkuste.

Terezka nepíše, že máš "na potkání" všem vykládat, že si hovor nahráváš, otče Semelíku, tak nepindej. Prostě si to nahrej a pouze v případě, že je to skutečně potřeba, vytáhni nahrávku na světlo Boží.:-P

0 0
možnosti

coffeelover

15. 9. 2011 10:50
souhlas

No souhlas přeci nějaký musí každý jeden operátor dát už z titulu své pozice. Měli by to mít zajištěné pracovní smlouvou nebo nějak podobně. Nemůžou očekávat, že souhlas musí dát jen jedna strana (zákazník), ale operátor (člověk) jej dát nemusí.

0 0
možnosti

horác

15. 9. 2011 9:50
používám

to už 2 roky, mám symbian, velká výhoda. U o2 není problém, jiní operátoři nevím. Nahrávám si automaticky veškerá jednání s jakoukoliv firmou

0 0
možnosti

ivošek z gmailu

15. 9. 2011 8:11
Konkludentní souhlas s pořízením záznamu

Ten právní rozbor na http://www.odposlechy.com/pravni-rozbor/ znám už dlouho a na základě konkludentního souhlasu si nahrávám úplně všechny hovory. Už se mi to vyplatilo, když protistrana později tvrdila že dohoda zněla zcela jinak. Po poslechu jejího vlastního hovoru jí sklaplo ;-)

0 0
možnosti

kecinav

15. 9. 2011 3:24
Nahrávání

Když někam zavolám a ozve se: "Upozorňujeme, že (v rámci zkvalitňování služeb) může být hovor nahráván."

To se dá vyložit i tak, že mi povolují si hovor nahrát - může být nahráván.

0 0
možnosti

michalnadlabem

15. 9. 2011 7:52
Re: Nahrávání

Lepší je při spojení říct: "Dobrý den Franta Novák, chci vás upozornit, že z mé strany bude hovor též nahráván"

On se pak kolikrát takový pracovník víc snaží postupovat korektně.

0 0
možnosti