- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Komunikace naprosto v pohodě. Objednal jsem přes formulář a do dvou hodin mi zavolali. Slušně mě upozornili, že budu platit za modem a jaké budou měsíční poplatky za zařízení, přestože tam mají vše napsané, takže by to ani nemuseli říkat. Domluvili si výměnu routeru za dva dny, což je taky výborné.
Trochu mě zarazilo, že mi sice přivezou a zapojí nový router, ale starý už si neodvezou a musím ho poslat poštou. Nicméně mne požádali, abych balík pojistil, takže zase nevidím níže popsané problémy. Ale tomu technikovi stejně zkusím ten starý nacpat. Když u mě byl naposled nějaký zapojovat settopbox, tak jsem mu dal kamarádovo router, který bydlel na druhém konci prahy, a i když technik řekl něco jako "to je úplně jiný oddělení a pobočka", tak si ho vzal.
100/10Mbs za 250kč/měsíčně FUP 100GB, jako mám teď?
Ne,nenabídne!!To je jako,kdybych si natankoval benzín někde v JZD za 30 kč a pak se běžel zeptat k Shellce jestli mi ho taky nabídnou za 30korun.Dej si ruku na srdce a přiznej si,že ten tvůj 100 Mbit nejde pořád stejně rychle.U Netboxu,taky píšou v letácích o svým stomegabitu za pár kaček,ale už nic o stabilní rychlosti.Proč byl asi upc internet hodnocen tolik let po sobě nejlepším internetem roku(digimark)?Protože nezáleží na optice jak všichni machrujou,ale na nastavení celé sítě.U jediného upc jde stovka stovkou a podle testů vždy vyhrálo upc.Už si tady v čechách konečně uvědomte,že za kvalitu se musí platit.Vím,že je sem tam výpadek,ale není to nic hrozného,aspoň je vidět,že tu síť pořád vylepšujou.Jediný,co by upc mohlo zlepšit,jsou některé trubky na zák. lince,které se neumějí ke svým zákazníkům chovat a tím háží špatné světlo na celé upc.Většinou jsou to najmutí brigádníci na call centrech,kteří by se spíš hodili do Tesca za pokladnu.
je zákaznicky poměrně nevstřícná. Sice "dobrýdencoproVásmohuudělat" se po několika minutách mačkání číselníku svého telefonu dočkáte, ale to je tak asi všechno. Neseriozní obchodní zástupci stále obráží klienty s úžasnými nabídkami (jen opomenou sdělit, že na velmi omezenou dobu) a způsob výpovědi a vrácení zapůjčených set-top nebo modemů je vhodné aplikovat pěkně alibisticky po staru doporučenými dopisy nebo zásilkami. Mailová komunikace je v tomto úplně k ničemu. Po mnoha letech jsem odešel od UPC ke SKY a již se nevrátím, kdyby jejich nové "freeSAT" bylo i pozlacené. Jejich obchodní praktiky jsou totiž tak hnusné, že mě došla trpělivost.
Ty jedna obchodní praktiko,asi neumíš číst co máš napsaný ve smlouvě,že?Nebo si myslíš,že ti do smlouvy napíšou,že máš slevu nadosmrti?Buď rád,že jsi vůbec nějakou měl!Hlavně si to teď užij se Skylinkem.Jediný co tam máš navíc oproti s.t.b. jsou slováci a když si chceš objednat něco navíc,tak si připrav nejmíň 250kč měsíčně.Upc má teď základních 30 programů plus jeden žánrový balíček za 150kč NAPOŘÁD!!!!Ale ty určitě budeš radši koukat na slováky,který máš zadarmo a nadávat,že v televizi nic nedávají a že jsi nikdy nevychytal slevu na celej život....
koukam CMTS-ky UPC vydrzeli ok napor 100megacu , tak ted uz se pretizeni nebude konat, tak srovname to s SK,kde maj 120M od zacatku po updatu site na DocSis 3.0.
kdo resi UpLoad ? 98%staci i 512Kbit, natoz 1-2M, zbytek se vykrici a i tak si UPC necha
Tanhle honba za megabity je stejně nesmyslná jako za megapixely u foťáku. Jen hlupáci jim skáčou na čím dál vyšší cifru.
Přitom drtivá většina uživatelů stejně otevře akorát FB, Idnes, Seznam a na to je naprosto fuk jestli mám net 16Mb nebo 120Mb!
Kdyby raději zrychlili upload, ten jejich 1-1,5Mb je ubohost
upload bude u nových balíčků taky větší.
u 60Mbps to bude 6Mb upload, u 120Mbps potom 10Mb upload.
Kamarád je z Hradce Králové a tam mají ceny poloviční vůči Praze. Nedodržují oficiální ceny.
to co rikas je nesmysl a verim, ze jde opet o informaci profiltrovanou pres 3 kamose,2tety,3babky v samosce a 2 sousedky. Co se ceny tyce,je zde prostor v ramci akcnich nabidek a take v ramci retenci,kdy cena muze spadnout i na polovic, ale aby nekomu cpali ihned cenu polovicni mimo akci...neverim, kdybych musel.
Těžko zazlívat O2 rychlost ADSL, metalické dráty mají prostě své fyzické limity. Budoucnost je holt optika
U O2 nejde o rychlost, u těch jde o neskutečně neprofesionální a arogantní přístup. Mám klienta, přišla mu nabídka na zrychlení z 2Mbps na 8Mbps. Tak jim zavolal. První co bylo je že začli plkat něco o tom, že je to nabídla, ale že to nemají ještě připravené. Nakonec mu řekli, že mu to přepojí a že to bude trvat cca 2 hodiny, nebo nejvýš do druhého dne. Když byl bez internetu týden a O2 vůbec nereagovalo, tak se naštval a zavolal známého z vedení O2. Ale i tomu to trvalo další 3 dny, než zjistil, kde to zvorali a zajistil nápravu. Nakonec mu to jede jen 6Mbps a ještě k tomu mizerně.
U jiného klienta to se zapojením ADSL od O2 bylo podobné. O2 si na vše najímá externí firmy a chybí komunikace. O2 od těchto firem nemá odezvu.
Ja jsem tedy celkem spokojen, jak s UPC tak s novou nabidkou, vypada to ze usetrim.
V realu 100mbit jede 100mbit, upload jede tak na polovic.
Novým zákazníkům mažou med kolem huby, ale na stávající celkem kašlou a hlavně si je neopečovávají a nechájí si je utéct. Ale na druhou stranu, která firma se tak nechová. Když vezmu zžrba O2, tak jsou u UPC ještě celkem solidní.
Mám podobné zkušenosti, měl jsem O2 a pak UPC, nejhorší bylo O2, pak UPC a teď mám místní firmu a super