Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

UPC zrychlí internet na 120 Mbit/s, nabídne ho zatím jen s televizí

Největší tuzemská kabelová firma UPC chystá od pondělí zvýšení rychlosti svého internetového připojení. Rychlosti 60 a 120 Mbit/s však budou zatím k dispozici pouze spolu s balíčky kabelové televize, samostatně budou v nabídce až za několik měsíců, zřejmě počátkem roku 2012.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

igamenir

Nevím, na co si stěžujete

Komunikace naprosto v pohodě. Objednal jsem přes formulář a do dvou hodin mi zavolali. Slušně mě upozornili, že budu platit za modem a jaké budou měsíční poplatky za zařízení, přestože tam mají vše napsané, takže by to ani nemuseli říkat. Domluvili si výměnu routeru za dva dny, což je taky výborné.

Trochu mě zarazilo, že mi sice přivezou a zapojí nový router, ale starý už si neodvezou a musím ho poslat poštou. Nicméně mne požádali, abych balík pojistil, takže zase nevidím níže popsané problémy. Ale tomu technikovi stejně zkusím ten starý nacpat. Když u mě byl naposled nějaký zapojovat settopbox, tak jsem mu dal kamarádovo router, který bydlel na druhém konci prahy, a i když technik řekl něco jako "to je úplně jiný oddělení a pobočka", tak si ho vzal.

0/0
13.9.2011 16:52

m4xp0w3r7

a nabídne mi UPC

100/10Mbs za 250kč/měsíčně FUP 100GB, jako mám teď?

0/0
12.9.2011 20:59

Prober se

Re: a nabídne mi UPC

Ne,nenabídne!!To je jako,kdybych si natankoval benzín někde v JZD za 30 kč a pak se běžel zeptat k Shellce jestli mi ho taky nabídnou za 30korun.Dej si ruku na srdce a přiznej si,že ten tvůj 100 Mbit nejde pořád stejně rychle.U Netboxu,taky píšou v letácích o svým stomegabitu za pár kaček,ale už nic o stabilní rychlosti.Proč byl asi upc internet hodnocen tolik let po sobě nejlepším internetem roku(digimark)?Protože nezáleží na optice jak všichni machrujou,ale na nastavení celé sítě.U jediného upc jde stovka stovkou a podle testů vždy vyhrálo upc.Už si tady v čechách konečně uvědomte,že za kvalitu se musí platit.Vím,že je sem tam výpadek,ale není to nic hrozného,aspoň je vidět,že tu síť pořád vylepšujou.Jediný,co by upc mohlo zlepšit,jsou některé trubky na zák. lince,které se neumějí ke svým zákazníkům chovat a tím háží špatné světlo na celé upc.Většinou jsou to najmutí brigádníci na call centrech,kteří by se spíš hodili do Tesca za pokladnu.

+1/0
12.9.2011 21:45

m4xp0w3r7

Re: a nabídne mi UPC

Tak je to 240kč/měsíc včetně DPH. A rychlost je stabilně 6-10MB/s. Jakou větší kvalitu mi nabídne UPC? Myslím že žádnou.

0/0
13.9.2011 14:00

m4xp0w3r7

Re: a nabídne mi UPC

Ještě podotýkám že udávaná rychlost 6-10MB/s je reálná rychlost stahování přes torrent ;-)

0/0
13.9.2011 14:04

yonda1me

Re: a nabídne mi UPC

FUP ;-D;-D;-D;-D

to ještě nějaký poskytovatel provozuje (na optice, ne na mobilním netu)? To bych si raději připlatil za něco bez FUPky.

0/0
13.9.2011 10:49

m4xp0w3r7

Re: a nabídne mi UPC

100GB za měsíc mi opravdu stačí. A ikdyby nestačilo tak FUP je na 5/2Mbps, což je stále použitelné. Takže opravdu nevidím důvod platit 3x tolik kvůli takhle nastavenému FUP :-)

0/0
13.9.2011 14:02

Viper1

Re: a nabídne mi UPC

Ne, nenabídne. FUP totiž neuplatňuje. Ale nevím, proč na té FUP trváte. V čem je výhoda aktivované fup?

0/0
13.9.2011 15:54

m4xp0w3r7

Re: a nabídne mi UPC

Proboha na FUP netrvám,výhoda je asi jen díky tomu nízká cena. Otázka zněla jestli mi UPC může nabídnout za stejné peníze něco srovnatelného, odpověděli všichni, že ne, což mi potvrdilo, co jsem si myslel ;-)

0/0
13.9.2011 19:33

Viper1

Re: a nabídne mi UPC

Ano může. Jen tu FUP nemá. Tskže pokud na ní netrváte, tak šup k UPC.

0/0
14.9.2011 6:29

Fido

upload

Hmm. Kdyby radsi zvedli zoufale nedostatecny upload.

0/0
12.9.2011 17:36

Frollik

UPC stejně jako spousta dalších nadnárodních molochů

je zákaznicky poměrně nevstřícná. Sice "dobrýdencoproVásmohuudělat" se po několika minutách mačkání číselníku svého telefonu dočkáte, ale to je tak asi všechno. Neseriozní obchodní zástupci stále obráží klienty s úžasnými nabídkami  (jen opomenou sdělit, že na velmi omezenou dobu) a způsob výpovědi a vrácení zapůjčených set-top nebo modemů je vhodné aplikovat pěkně alibisticky po staru doporučenými dopisy nebo zásilkami. Mailová komunikace je v tomto úplně k ničemu. Po mnoha letech jsem odešel od UPC ke SKY a již se nevrátím, kdyby jejich nové "freeSAT" bylo i pozlacené. Jejich obchodní praktiky jsou totiž tak hnusné, že mě došla trpělivost.;-€

0/0
12.9.2011 16:14

Smrtžvatlalům

Re: UPC stejně jako spousta dalších nadnárodních molochů

Ty jedna obchodní praktiko,asi neumíš číst co máš napsaný ve smlouvě,že?Nebo si myslíš,že ti do smlouvy napíšou,že máš slevu nadosmrti?Buď rád,že jsi vůbec nějakou měl!Hlavně si to teď užij se Skylinkem.Jediný co tam máš navíc oproti s.t.b. jsou slováci a když si chceš objednat něco navíc,tak si připrav nejmíň 250kč měsíčně.Upc má teď základních 30 programů plus jeden žánrový balíček za 150kč NAPOŘÁD!!!!Ale ty určitě budeš radši koukat na slováky,který máš zadarmo a nadávat,že v televizi nic nedávají a že jsi nikdy nevychytal slevu na celej život....;-(

+2/0
12.9.2011 19:05

mobilemikedotorg

UPC

koukam CMTS-ky UPC vydrzeli ok napor 100megacu ;-D, tak ted uz se pretizeni nebude konat, tak srovname to s SK,kde maj 120M od zacatku po updatu site na DocSis 3.0.

kdo resi UpLoad ? 98%staci i 512Kbit, natoz 1-2M, zbytek se vykrici a i tak si UPC necha ;-D ;-)

0/0
12.9.2011 12:10

AmalkaVila

k ničemu

Tanhle honba za megabity je stejně nesmyslná jako za megapixely u foťáku. Jen hlupáci jim skáčou na čím dál vyšší cifru.

Přitom drtivá většina uživatelů stejně otevře akorát FB, Idnes, Seznam a na to je naprosto fuk jestli mám net 16Mb nebo 120Mb! ;-O

Kdyby raději zrychlili upload, ten jejich 1-1,5Mb je ubohost!!Rv

0/0
12.9.2011 7:42

yonda1me

Re: k ničemu

upload bude u nových balíčků taky větší.

u 60Mbps to bude 6Mb upload, u 120Mbps potom 10Mb upload. ;-)

0/0
12.9.2011 7:59

mobilemikedotorg

Re: k ničemu

z pohledu stahovace ne...u fotaku je fakticky fuk esi 4 nebo 14Mpix, ale jestli se sosalovi sosne jeho HDcko za hodinu nebo za 7hodin,to uz je rozdil a to dost citelny ;-)

0/0
12.9.2011 13:20

odlisny

Re: k ničemu

už jsi někdy odněkud něco sosal? maximálně se dostaneš na 300 kB/s a tím nemyslím nějaké přílohy z emailu

0/0
12.9.2011 23:18

dino_na_idnes

Re: k ničemu

Prosím? Vy budete asi odborník, co? Ano, "už jsem něco sosal" a můžu říct, že přes veřejné torrenty třeba z piratebay, torrenty z českých uzavřených trackerů i napřímo z placených účtů na rapidshare, hotfile a podobně jedu všude 2,5MB/s, víc mi nedovolí provider.

0/0
15.9.2011 23:16

igamenir

Re: k ničemu

z pohledu fotografa to není fuk a 4 a 14 Mpix je velký rozdíl. Ale kolik je těch fotografů a kolik je těch stahovačů...

0/0
13.9.2011 10:19

dino_na_idnes

Re: k ničemu

Tak holt většina uživatelů bude mít levnější pomalejší tarify. A já si rád připlatím, abych mohl přes noc stáhnout 100GB seriál.

0/0
15.9.2011 23:18

superkutil

Nemají stejné podmínky pro všechny.

Kamarád je z Hradce Králové a tam mají ceny poloviční vůči Praze. Nedodržují oficiální ceny.

0/0
12.9.2011 0:07

mobilemikedotorg

Re: Nemají stejné podmínky pro všechny.

to co rikas je nesmysl a verim, ze jde opet o informaci profiltrovanou pres 3 kamose,2tety,3babky v samosce a 2 sousedky. Co se ceny tyce,je zde prostor v ramci akcnich nabidek a take v ramci retenci,kdy cena muze spadnout i na polovic, ale aby nekomu cpali ihned cenu polovicni mimo akci...neverim, kdybych musel. :-P

0/0
12.9.2011 13:22

Thegrid89

hm

Těžko zazlívat O2 rychlost ADSL, metalické dráty mají prostě své fyzické limity. Budoucnost je holt optika

0/0
11.9.2011 23:21

superkutil

Re: hm

U O2 nejde o rychlost, u těch jde o neskutečně neprofesionální a arogantní přístup. Mám klienta, přišla mu nabídka na zrychlení z 2Mbps na 8Mbps. Tak jim zavolal. První co bylo je že začli plkat něco o tom, že je to nabídla, ale že to nemají ještě připravené. Nakonec mu řekli, že mu to přepojí a že to bude trvat cca 2 hodiny, nebo nejvýš do druhého dne. Když byl bez internetu týden a O2 vůbec nereagovalo, tak se naštval a zavolal známého z vedení O2. Ale i tomu to trvalo další 3 dny, než zjistil, kde to zvorali a zajistil nápravu. Nakonec mu to jede jen 6Mbps a ještě k tomu mizerně.

U jiného klienta to se zapojením ADSL od O2 bylo podobné. O2 si na vše najímá externí firmy a chybí komunikace. O2 od těchto firem nemá odezvu.

0/0
12.9.2011 0:03

forticek

negativni reakce

Ja jsem tedy celkem spokojen, jak s UPC tak s novou nabidkou, vypada to ze usetrim.

V realu 100mbit jede 100mbit, upload jede tak na polovic.

http://www.speedtest.net/result/1471351359.png

0/0
11.9.2011 23:19

superkutil

UPC jsou pěkní křiváci.

Novým zákazníkům mažou med kolem huby, ale na stávající celkem kašlou a hlavně si je neopečovávají a nechájí si je utéct. Ale na druhou stranu, která firma se tak nechová. Když vezmu zžrba O2, tak jsou u UPC ještě celkem solidní. ;-D

+1/0
11.9.2011 22:48

Chosé nepřijel...

Re: UPC jsou pěkní křiváci.

Mám podobné zkušenosti, měl jsem O2 a pak UPC, nejhorší bylo O2, pak UPC a teď mám místní firmu a super R^

0/0
11.9.2011 23:21

Hagrid23

:)

UPC je super, když funguje. Horší je to, když je nějaký výpadek. Na druhou stranu co bych za těch pár stovek chtěl.

0/0
11.9.2011 22:10

GeorgeOrwell

Chování UPC k současným či bývalým zákazníkům

Zdravím,

doporučuju si přečíst co v případné smlouvě s UPC podepisujete, jinak Judr. Majer pěkně namastí kapsu....co Vám budu povídat, podívejte se sami :o)

http://www.facebook.com/groups/161716303848827/

http://www.poradte.cz/spolecnost/5961-upc-poradite-mi-nekdo-co-delat.html

Arogance a bordel....to jest UPC.

0/0
11.9.2011 22:02

_peta303

nesmysl...

...ať nejdřív zapracují na "kvalitě" služeb - delší výpadky běžné několikrát do týdne, v měsíci aspoň 2x výpadek na celý den, když se zadaří i 20 % ztrátovost paketů a ping i 3s (opravdu sekundy). To, že údajně 10Mbps služba je cca 1,5 Mbps pomíjím (na mail a net je mi to fuk).

Opravdová nehoráznost a vrchol arogance pak je hlášení poruch na jedno(!) běžné placené(!) číslo, kde se člověk dovolá po půl hodině, pokud to nevzdá... A při reklamaci půl dne nefunkčního připojení se dozví leda "nó, von tam asi je nějakéj problém, asi to bude dělat nějaká externí firma, my nevíme, kdy se to bude řešit, neřekneme, kdy to bude, vyřiďte si to na internetu"...

Kdo tvrdí, že kyslík je arogantní, nemusel řešit problémy s UPC... Mimochodem na "venkově" byl kyslík v pohodě, infolinka je bezplatná a když byl problém, řešil se. Bohužel momentálně nemám od ksindlu z UPC kam utéci. :-(

0/0
11.9.2011 21:18

yonda1me

Re: nesmysl...

;-D;-D;-D

Za rok jsem měl 1 "výpadek", do 24 hodin byl opraven. Ani to nebyl tak výpadek jako jen ztrátovost v celém domě. Na linku jsem se dovolal do 2 minut, kde mi řekli, že o tom ví a že se to řeší. A 25 Mbps linka mi jede 24-26 Mbps.

A jen tak abych si zaprovokoval... na net a mail ti ping 3s stačí.

0/0
12.9.2011 12:53

Radegast36

Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

Praktiky UPC: 1) KDO CHCE UŠETŘIT ať jim zavolá, že chce všechno zrušit a přejít ke konkurenci. Obratem vám nabídnou slevu 50 % na rok. Na tuhle praktiku tam mají celé oddělení. 2) Když zapomenete vrátit modem za pár stovek po dvou letech vám skrytě, tj. že vám to neoznámí, dají pokutu, kterou následně jako pohledávku prodají, takže to končí exekucí za 10 a víc tisíc. viz google 3) Při zrušení netu chtějí modem poslat na vaše náklady poštou. Jediný doklad, který máte, že jste modem odevzdali je pak podací lístek z pošty (kdo ale dokáže že v balíčku byl modem?). Dále jim nic nebrání v tom říct, že jste poslali zařízení rozbité a pak po vás vymáhat peníze. Ovšem tak, že vám nic neřeknou, dají pokutu... viz 1) 4) A když už tady idnes dělá UPC skrytou reklamu. Tak já mám teď net 15/15 net za 250,- optikou a bez modemu.

0/0
11.9.2011 21:00

Inkvizitor Johny

Re: Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

To jste frajer. Protože já ať koukám na PC jak chci, tak žádný konektor pro optiku nevidím.

0/0
11.9.2011 21:14

My.WinCleaner

Re: Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

A co tak konektor RJ 45, ten by se našel?

0/0
11.9.2011 21:28

Carlos

Re: Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

RJ45 je ovšem optika jak bič. Jedna věc je mít to dotaženo do baráku po optice, následně rozvod po domě pomocí metalických rozvodů. Druhá věc je mít optiku až do PC. Což samozřejmě také lze - používá se to tam, kde hrozí frekvenční rušení či je potřeba rozvod na delší vzdálenosti. Ale optiku v PC doma má naprosto úplné minimum lidí.

0/0
11.9.2011 22:46

Duke._.Nukem

Re: Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

jen zbytecne slovickaris,ty chytraku..Rv

0/0
11.9.2011 23:15

Thegrid89

Re: Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

Ono ale opravdu nelze mít síť po optice bez nějakého modemu, rozumějte převodníku. To je prostě nesmysl.

0/0
11.9.2011 23:25

Datel 15

Re: Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

Dokazování toho, že v balíčku byl modem a né mouka jde za nima, stejně tak jako když si něco objednáte vy a přijde Vám mouka.

0/0
11.9.2011 21:14

Inkvizitor Johny

Re: Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

Hádejte, komu bude soud věřit. A nejenom v případě UPC. Tohle je blbej návod.

0/0
11.9.2011 21:17

oneill

Re: Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

Já bych neuzavřel smlouvu, pokud by nešla bez jejich slavného modemu za 98 kč měsíčně, který lze koupit za 970 kč (Motorola SB5101).

Stejně tak nechci zdarma settopbox pro analogovou televizi, se kterým budou stejné problémy při vracení.

Naštěstí chytám dobře na anténu a internet mám také optický (pro rejpaly: opticko-metalický). Jediné koncové zařízení je zásuvka RJ45.

0/0
11.9.2011 22:56

yonda1me

Re: Z modemu za 1 kč exekuce za 10 000 kč.

ad 1) - takhle to funguje u všech telekomunikačních firem :)

ad 3) - takhle to je i u ukončení televize a telefonu. ale taky vám nejspíše sdělují, že je dobré zařízení u ČP pojistit na 5000,- (to pojištění vyjde u ČP na nějakých 80 korun), potom vše co se může s modemem stát hradí pošta ;)

0/0
12.9.2011 8:03

plukovnikoneill

Když jsem bydlel v Praze

Měl jsem chvíli UPC - hrůza, pak jksem si vzal balíček - televize + internet společnosti NETBOX - naprosto dokonalé. U televize jsme mohl nahrávat klidně z 50ti propgramů ve stejnou dobu a koukat na jednapadesátej - internet perfektní. Bohužel jsem se stěhoval do Kladna a tak jsem musel vzít opět UPC....

Ale jedna věc mě čtve - proč to nezrychlí už dosavadním uživatelům???[>-][>-]

0/0
11.9.2011 20:35

yonda1me

Re: Když jsem bydlel v Praze

Stávající zákazníci na tyhle služby samozřejmě přejít taky můžou, ale nepřevádí se automaticky, protože ne všichni samozřejmě chtějí/potřebují 60Mbps net ;-)

0/0
12.9.2011 8:06

marekzprahy

upc sráží přístup k zákazníkům

Skoro 10 let jsem vydržel u UPC, v Praze je to asi nejlepší volba (lepší nabídky asi jsou, ale jen pro nepatrné procento lidí). Rychlost super, ale když se něco pokazilo (tak jednou do měsíce), tak to nešlo hodiny, někdy i desítky hodin. Technická podpora je na placeném čísle a je nekompetentní, kromě restartu modemu neporadí nic (nebo spíš s ničím nrpomůže, protože chyba bývá někde u nich). Nedávno provedli řízený výpadek mnoha českých serverů. Nové ceny jen pro nové zákazníky, dostat se na ně je problematické a je to běh na dlouhou trať. Po přestěhování už možnost UPC nemám, ale kupodivu si na adsl od tmobilu nemůžu stěžovat - rychlost stačí, kromě problematického zřízení to celé léto šlape, konektivita na archiv ČT subjektivně lepší (neseká se to tolik). A nejlepší je, že můžu v případě potřeby zavolat na operátora, se kterým se dá dohodnout, umí uznat chybu a nabídnout jiné řešení (třeba dočasně neomezené fup v mobilu do vyřešení problému).

+1/0
11.9.2011 19:13

Inkvizitor Johny

Re: upc sráží přístup k zákazníkům

A na co přesně jste přešel? Já byl zvyklý na UPC a teď mám jen nějaké místní wifi, které moc nevyhovuje:-(

0/0
11.9.2011 20:11

wenous

Re: upc sráží přístup k zákazníkům

Mas to tam napsano Tmobile ADSL

0/0
11.9.2011 20:49

Inkvizitor Johny

Re: upc sráží přístup k zákazníkům

Jo si píšu. Hnedka zítra objednávám. Díky moc čéče. Bez vás bych byl ztracenR^

0/0
11.9.2011 21:15

marekzprahy

Re: upc sráží přístup k zákazníkům

mám to k volání za 399 Kč s DPH (ceníková cena, u které jsem neměl motivaci smlouvat)... určitě doporučuju nechat nejdřív adsl zprovoznit a až potom zrušit wifi - zřízení ADSL je dost běh na dlouhou trať, trvá to klidně měsíc (zatím jediná, zato největší nevýhoda)

0/0
11.9.2011 21:32

Pěkný Nick

Poplatek za

pronájem zařízení ;-D;-D;-D;-D;-D;-D  Rv[>-]Rv

0/0
11.9.2011 19:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.