- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokud budeme telefonovat, psat sms-ky a surfovat jako pominutý, nemají operátoři v ČR důvod zlevňovat.
Vše máme ve svých rukou mi zákazníci.
Trapné chování Vodafonu, který spoléhá na to, že jsme všichni snad úplně vygumovaní... Stejně s námi bohužel jednají i T-Mobile a O2. Stačí se podívat na jejich ceny a služby v zahraničí - a je jedno, jestli na západě a nebo východě. Pak člověk pochopí
A podle toho se i někteří prodejci chovají. Prostě zvednou cenu výrobku nebo služby na dvojnásobek a pak jí nabízejí s 50% slevou. Čech má pocit že ušetřil a oni jsou na svém. Stejně se chovají i obchodní řetězce.
Serveru v Anglii zkousime různé restaurace po Londýně A jedeme i nadovolenou.záleží jak se stim zachází.
No a co to ma spolecnyho s clankem o nabidce uplne jinde a neceho jinyho...
v diskusi slíbíli vysvětlení na park@vodafone.cz , tak jsem nelenil a napsal, ale dodnes nemám žádnou odpověd´ , témata byla zjevná - mizerné tarify , pokrytí 3G a neexistence virtuálů - vše nás řadí na konec v EU. Pak se vytahovali jak u nás klesaj ceny, tak jsem je ještě požádál o reálnou tabulku či graf o průběhu vývoje cen za 10 let. Chce je neustále prudit...
jj, je to tak. Jeste je dobre, pokud se clovek nedohodne, jako druhemu proste zacit psat nejvyssimu sefovi
mít ip 80, tak do toho jdu!
na neurra.cz cekalo na nabidku tarifu kolem 3k lidi - mohli vodafonu spadnout do kapsy bez prace. Misto toho vodafone nabizi v akci "nechci slevu zadarmo" nejaky ubohy, predrazeny tarif za 300 kc
ale nesmi se divit, ze je lidi (konecne maji rozum) posilaji do haje