- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Normální lidi si nepořizují paušál na který nemaj prachy. Já mám paušál za 400 včetně DPH na 200 min kamkoliv.
T-mobile změnil podmínky a sice zrušil Bonus program. Je to změna podmínek umožňující ukončit smlouvu (smlouva na dobu určitou) a to odstoupením od smlouvy ze strany uživatele?
Vím že se to netýká přímo tématu, ale pokud máte na tuto věc názor, budu vděčný za radu.
Ani omylem - bonusové body nahradily kouzelné úterky. Jedná se o věrnostní program - ten může operátor mít, nebo nemít.
Ono by to chtelo uplnejsi informace. Treba co znamena ten rust o 30% v absolutnich cislech (rust o 30% je i z 10 lidi na 13) a pak co je hlavnim duvodem nezaplaceni.
Docela se totiz mnozi pripady spatneho vyuctovani. Operator pritom vyzaduje nejdriv zaplatit nesmyslne neuctovanou castku a az potom resit reklamaci. To se hodne lidem nechce a chteji zaplatit jen spravnou castku a ne cosi navic, co pak bude u operatora lezet dva tri mesice.
znám jednoho yntelygenta, který složenky a upomínky na necelou tisícovku házel do koše a teď má exekuci 28000. Nechápu takové lidi.
je možné okamžitě, např. na základě dotazu přes SMS nebo přes internet zjistit aktuální okamžitý stav účtu - kolik kam a za kolik bylo k danému okamžiku provoláno a dále také možnost nastavit zasílání upozorňovacích SMS v případě překročení nějaké předem nastavené finanční částky, příp. také nastavit automatické omezení/vypnutí některých služeb (volání do cioziny, internet, apod...) v případě překročení nějaké předem nastavené finanční částky?
napadá mě jedině vodafon, ten má pružné paušály, ale jestli to bude splňovat vaše požadavky, tak to vám neslíbím :-)
Když jsem před pár lety potkal tu dívčinu, co se mi snažila za každou cenu vnutit do ruky paušál, hned jsem věděl, jak to dopadne. Ti operátoři si za to mohou sami. Jen využili hlouposti některých lidí, kteří si mysleli, že paušál v pohodě zvládnout. Však co, ten kdo je do toho navezl jim přeci slíbil, že ušetří. No a teď se jako divíme, že neplatičů za služby přibývá? To je snad nějaký vtip? By se měli ti neplatiči spojit a podat na operátory žalobu za klamavou reklamu, protože oni nejen, že neušetřili, ale navíc prodělali. A ještě jedna věc, kdybych se nezeptal, zda jde o paušál, tak by mi to ta ženská ani neřekla. Je to stejné sfinstvo jako když prý přispíváte na děcka koupít nějaké kraviny, kterou stejně vyhodíte. Přispět ano, ale přímo těm děckám.
Nejdříve byl humbuk okolo pojišťoven, teď okolo operátorů. Kdo to bude příště? Kdo bude chtít zase z chudých lidí vymlátit co se dá, příšlibem, že ušetří?
A to jste měli vidět, když jsem odmítl, div mi nevyškrábala oči, čúza jedna.
kredit u t-mobilu.takže nedoplatky nehrozí.
taky 13 let paušál 300min do všech sítí za 550kč
Pár měsíců to rozhodně netrvá, při troše snahy i několik let. Mobilní operátoři jsou ještě solidní a řeší většinou vymáhání přs exekuční oddělení soudu (skoro žádné vícenáklady pro povinného), což je sranda, neustálé odvolání, stížnosti, několikaměsíční čekání na odpovědí...