- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kolik za tuhle legraci DP zaplatil, kdyz uz zase zvysil cenu jizdenky
Vždyť já to už používám dýl než rok. Dřív tam byla jízdenka za 26,- a teď jsou tam všechny. Takže to asi se zdražením souviset nebude...
Takže místo umožňování placení přes nějaký starší systém (PayPal...) se bude používat celkem nový systém s podivným webem.
a jednou z motivací je umožnit někomu, aby obcházel vnitrofiremní pravidla - pokud mám na služebním mobilu zakázáno něco, co potřebuji, proč nemít druhý s kreditem? Případně aspoň dvě simky?
Protoze je uplne bezva, kdyz s sebou nosite 5 telefonu a 15 SIM karet. :o)
Ale s tim vyberem partnera pro mikroplatby mate pravdu.
Pouze blázen by věřit takové "elektronické peněžence". Webové stránky jsou katastrofa. Třeba odkaz PARTNEŘI je úsměvný
Divím se dopravnímu podniku, že kývl na spolupráci s takovou nedůvěryhodnou firmou, která nabízí tak amatérské řešení. Kde je uložen TPIN? V aplikaci, nebo ho nedejbůh posílájí datově po sítí a ověřují v nějaké databázi?
Zdravím,
letos jsem celkem 4krát projížděl Prahou a z toho 2x jim nefungoval SMS systém jízdenek. Po odeslání SMS mi nepřišlo zpátky nic. Jednou jsem měl dokonce kontrolu a ani revizor neměl v jejich aparátu žádnou zmínku o mém telefonním čísle.
Vypsal jsem reklamaci, doložil výpisem ze samoobsluhy vodafonu, kde byla SMS platba odečtena, poslal Na Bojiště a zatím čekám.
Má důvěra v SMS jízdenky ale padla. Má někdo podobné zkušenosti?
Radek
V přepravních podmínkách stojí, že bez doručené SMS jízdenky nesmíš do přepravního prostoru.
Takže tady to bude jasné.
Trochu nechápu, z jakého důvodu jsou téměř vždy v ČR k dispozici dříve aplikace pro IPhone než pro Android. Chápu, že třeba v USA, ale u nás bych si tipnul, že těch IPhonů bude kvůli ceně mnohem méně než Androidů.
Tohle není pokus o flame!
To se asi musíš zeptat vývojářů...
stranky spolecnosti jsou delane snad zakem 5te tridy zakladni skoly, informace o spolecnosti zadne, zadny link na obchodne podminky, zadny link na cennik, jenom informace o tom na jaky ucet mate prevest penize... V soucasne dobe je mozne za parkovani a MHD platit v Liberci... a ted pry i v Praze... ja nevim jak vy, ale pokud neni spolecnost schopna mit adresu, kontakty na svych strankach, je to bud fake, nebo spolecnost s neschopnym pristupem a to hodne napovida o tom, jak budou reseny treba pripadne problemy...
Ucetni zavirka za 2010 je docela zajimava. Ucetni jednotka zamestnavala1 zamestnance z, toho 1 osobu spolecnika. Souhrnna vyse pohledavek z obchodniho styku cini 942 tis. Kc, z toho po lhute splatnosti
206 tis. Kc. Souhrnna vyse zavazku z obchodniho styku cini 1 851 tis. Kc, z toho po lhute splatnosti
1096 tis. Kc. Vysledek hospodareni pred zdanenim -1.570.000, v minulem obdobi -2.404.000.
No právě - viz můj příspěvek níže. Když už někomu dělá iDnes takové velkolepé PR, měla by si ho napřed aspoň prověřit. Ta služba je naprosto nedůvěryhodná. Chápu, že za ten článek dostali asi hezký peníz, ale to je neomlouvá. To už nám příště může doporučit přímo nějaké "letadlo".
Vážený pane autore, vyznáte-li se v mobilní problematice (což doufám, když píšete na server s mobilní tematikou), měl byste vědět, že minimální poplatek za přenos dat je v dnešní době u operátorů účtován zpravidla jednorázově denní sazbou. Vyplatit se to může tedy pouze k tomu, kdo má zaplacený datový tarif, nebo má snad jednu ze starších karet účtujících po datech (u O2 to převedli automaticky všem). Takže například u O2 by vás bez datového tarifu vyšla sms jízdenka na cenu jízdenky +15 Kč za hodinu připojení. Díky za uživatele, kteří to použijí na základě vaší rady
Dosti fantastický předpoklad (myslím ten uvedený v první větě) na téma pisálků z NEJlepčího zpravodajského serveru v ČR...
Uvedená služba v současné době vůbec nefunguje. Nelze se registrovat, službu nelze aktivovat, dokonce nelze ani volat na linku zákaznické podpory (stále obsazeno). Navíc je registrace velmi amatérsky udělaná - vše musí člověk proklikávat stále od začátku, vůbec tam není nějaký průvodce nastavením/registrací ani nic podobného. Když k tomu připočítám nedostupný ceník (zmíněno níže), tak působí služba opravdu hodně podezřele.
...a to už vůbec nemluvím o tom, že v sekci "o společnosti" na webu se nedozvíte ani sídlo firmy, ani jejího vlastníka, vlastně vůbec nic kromě jejího názvu!
Nebylo by pak už jednodušší umožnit platbu rovnou přes Paypal a podobné už dávno existující systémy???
Protože by to bylo levné a od počátku funkční, bez možnosti dostat dárek od provozovatele. Takové věci dotované firmy a státní správa nedělají.
Běžní uživatele firemních telefonů mají kromě premium sms i datové přenosy, tak jim taková aplikace moc nepomůže. Kdyby raději dali el. peneženku na Opencard ze které bych mohl přímo v prostředku PID zakoupit potřebnou jednotlivou jízdenku. Ve středočeské integrované dopravě (SID) tohle funguje lépe.