Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

T-Mobilu se nezbavíte. Jen smrtí nebo odchodem do domova důchodců

T-Mobile je poslední operátor, který kromě naprosto výjimečných případů běžně nepovoluje odchod od smlouvy na dobu určitou. A to ani v případě, že je zákazník ochoten doplatit své zbývající závazky. Podle sdružení Spotřebitel.net se tak chová na hraně zákona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mrzout

No jo...

Dám jim ještě rok a velmi se rozmyslím, jestli budu chtít dále spolupracovat. Párkrát mě Téčko docela vypeklo a mě to poslední dobou štve!

0/0
16.8.2011 11:26

from

Vzhledem k pseudokonkurenci u nás v ČR,

mám špatné zkušenosti se všemi operátory. Kdekdo tu chválí vodafone, ale – naúčtovali mi asi 2000,- za datové služby, které jsem přímo u nic nechal zakázat. Jediné co mi zbývalo, bylo počkat do konce smlouvy.

T-mobile si naúčtoval za necelých 1 mb dat 800,- na twistce a s O2 jsem trpěl taky dost dlouho. Co si pak vybrat?

0/0
16.8.2011 8:27

Mrzout

Re: Vzhledem k pseudokonkurenci u nás v ČR,

Megafon? Skoro nejlevnější řešení ;-D

0/0
16.8.2011 11:24

dunil_3

Jsem rád,

že to vím, při výběru operátora na to budu brát zřetel...

0/0
16.8.2011 8:24

boubinek v.2

Zkus si pojistit

třeba byt a klidně si zemřít. Zrušení pojistné smlouvy za nebožtíka je taky pěkná anabáze. U našeho dědy nás například podzřívali, že jsme ho někam schovali:-(

0/0
15.8.2011 10:04

rzlm

* * *

U T-Mobilu jsem skončil po reguůerním ukončení smlouvy. Stejně si ti chcípáci zaúčtovali ještě další měsíc, že prej výpovědní lhůta ... Kašlal jsem na ně, už se s tou společností ale víc bavit nebudu ...

0/0
14.8.2011 9:34

jmhad

držím se twistu

a tak mě tihle zloději ukončí spolupráci sami v případě,že ji rok nevyužívám.Stará naletěla na různé smlouvy s nimi,které má už dvě a platí a platí a ani neví za co.;-)

0/0
13.8.2011 17:31

kverulant01@seznam.cz

T-MOBILu se nezbavíte.Jen smrtí a nebo odchodem do domova dů

Toto zjištění mě tedy velice rozhořičlo.Na jedné straně je zákon, který umožňuje přejít k jiným operátorům,ale jen T-Mobil toto neumožňuj. Zajímalo by mě z jakých důvodů.Před nějakým časem jsem uvažovala o tom,že přejdu k jinému operátorovi,protože se mi zdálo,že T-Mobil je má velice drahé služby v porovnání s dalšími operátory,na čemž trvám i dosud!Přesto jsem zůstala,ale pokud k takovému kroku dospěji a budu chtít odejít,přece mi nemůže tato firma bránit ve svobodném rozhodování,zda mohu od něho odejít či nikoliv!Domnívám se,že to není ani právně v pořádku a že by T-MOBIL měl své zásady rychle pozměnit.Protože naskytne-li se i jiným lidem možnost přestoupit na lepší služby,tak přece mi v tom nemůže nikdo bránit,abych se svobodně rozhodla pro kvalitnější a hlavně levnější služby a nezbývalo by nic jiného,než se soudit!Jinak si stejně myslím,že tato firma není příliš korektní,za každou cenu chce mít co nejvíce zákazníků,když nabízené služby myslím,že nejsou žádnou velkou výhodou!

0/0
13.8.2011 13:56

hil1

Operátoři porušují zákon zcela vědomě

a z pozice síly jim to prochází.

0/0
12.8.2011 21:27

hil1

O2 si vybere 500 za každé odpojené číslo,

znovu ho aktivuje a potom teprve můžete  paušál zrušit.

0/0
12.8.2011 21:23

Martin111

Re: O2 si vybere 500 za každé odpojené číslo,

Pokud je odpojené pro neplacení, že...

0/0
14.8.2011 23:14

vteck

RWE je taky skvělé

Změnili si obchodní podmínky a podle nových lze odstoupit od smlouvy o dodávkách plynu, pouze pokud prokážete, že jste se odstěhovali. Nic jiného jako důvod neberou. Smlouva je na dobu neurčitou.

0/0
12.8.2011 19:09

sexueller_belastigungspanda

t-mobile

nemám problém. platím 140kč měsíčně, to mi připadá vklidu. až mi skončí doba na určito, sám se rozhodnu, jestli chci nebo nechci pokračovat. s tím jsem do toho šel. historky kolují kolem všech operátorů, tak co.

0/0
12.8.2011 13:43

josefm

Re: t-mobile

No vidíš, a už bys na to dojel. Rozhodnout se až ti doby vyprší je pozdě. Automaticky ti to prodlouží a ptát se tě vůbec nebudou. Musíš před uplynutím smlouvy.

0/0
12.8.2011 20:55

Leninovo bytostné já

Re: t-mobile

nesmysl.Pak smlouva automaticky prejde na dobu neurčitou ;-)

0/0
13.8.2011 2:25

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: t-mobile

Vždyť to píše. 8-o

0/0
13.8.2011 7:51

Si0 po 4. zákazu

T-Mobilu se nezbavíte.Jen smrtí nebo odchodem do domova důch

odců.

A já myslel, že se ho zbavím uplynutím doby určité.

+1/0
12.8.2011 12:36

atomph

O2

O2 není o moc lepší. Měl jsem jen kredit, ale nefunguje jim hlašení o stavu kreditu - myslím přímé číslo - že mám méně než 40 Kč na internet jsem se dověděl od operátora - den před předpokládanou platbou 40 Kč mi to hlásilo 91 a já tam týde! měl 25... Prý chyba software...!!! Slevy u CITI Bank nefungují, protože to nemají na přepážkách zařízeno - prý si asi nepřečetli metodický pokyn...!!! Tak šla karta do koše... Jsem u Vodafone a mám klid, něco tam sice funguje až moc blbovzdorně, ale budiž.

0/0
12.8.2011 9:37

RCG

smrti zakaznika ta smlouva zanika..

tam byl nejaky spor? 8-o;-D

+1/0
10.8.2011 16:58

Jardajar

Re: smrti zakaznika ta smlouva zanika..

Občas třeba máme uzavře tu smlouvu syn. Pak je problém.;-)

0/0
13.8.2011 11:58

India

Po zkušenosti s O2 a T-Mobile

jsem po skončení smluv přešla na kredit. Už nejsem pes, uvázaný u boudy. Sama rozhoduju, kolik peněz do volání vrazím. Když je nemám, volám minimálně. Rozhodně se už nikdy nenechám nachytat jejich výhodnými podmínkami - všechny směřují k jedinému: k uvázání na krátký provaz. Jsem nyní spokojená, i když někdo namítne, že volám za draho. Radši za draho, ale kdy chci.

+2/0
10.8.2011 11:09

gaDzin

Re: Po zkušenosti s O2 a T-Mobile

Ja tedy namitam - volate za draho! A ja taky :) , ale tarif zkratka nikdy. S kreditem si clovek rozmysli jestli ma smysl uskoutecnit zbytecny hovor.

0/0
11.8.2011 14:01

strixina

t-mobile už nikdy víc,..

už tři roky se snažím zbavit t-mobilu,.. jak si to tak čtu tak asi spácham sebevraždu aby ze mě nic ty ***** neměli - už takhle mě oškubali asi o 20 tisíc za paušál, který nepoužívám,..

mám vodafone, s kterým jsem nad míru spokojená,.. krom dobrých tarifů a samoobsluhy, kde si vše řídím sama, jsem spokojená i s přístupem pracovníků na jednotlivých pobočkách, nejsem vázaná žádnou smlouvou a na všem se dá rychle domluvit,..

+2/0
9.8.2011 21:00

Tuareg

Re: t-mobile už nikdy víc,..

Koukám, že úplně stejné zkušenosti má valná většina populace. Hlavně si nic nenechat líbit.

0/0
15.8.2011 12:05

TheMiko

každý má něco

já jsem s T-mobile spokojen. Krom relativně funkčního webového prostředí jsem zatím zaznamenal fér jednání v případě problémů. Ceny mám řekněme velmi individuální (je vidět jak operátoři lidi ždímou). Zato převod tel. č. přítelkyně od O2 byl porod plný výmyslů, obtěžování a házení klacků pod nohy Rv.

0/0
9.8.2011 12:02

Lavra

Tfuj, tfuj, tfuj

Uvažoval jsem, že bych k T-mobile přešel, ještě, že jsem si to přečetl dříve, než jsem takovou hloupost udělal...

+1/0
9.8.2011 0:20

administrator_xxx

Týmobajl a Paegas ani omylem!

8-o;-O;-D

0/0
8.8.2011 9:01

james.blond.007

Operátoři jdou až za hrob

Před 3 lety mi zemřela maminka. Poslal jsem do O2 výpověď její smlouvy s kopií úmrtního listu a zpět přišel dopis adresovaný mé zemřelé matce, ve které smlouvu odmítli zrušit s tím, že nedostatečně doložila důvod výpovědi. Na další dopisy nereagovali. Věc jsem předal advokátovi, neobtěžovali se odpovědět ani jemu... Smlouvu milostivě zrušili až po ukončení dědického řízení, které trvalo 2 roky.;-€

0/0
8.8.2011 0:50

India

Re: Operátoři jdou až za hrob

To má být nějaké scifi? Děs a běs!

0/0
10.8.2011 11:10

james.blond.007

Re: Operátoři jdou až za hrob

To není bohužel sci-fi, ale bohapusté okrádání mrtvol ;-O Po celou dobu, po kterou trvalo dědické řízení si účtovali paušál.

0/0
10.8.2011 11:13

pavlik05

Re: Operátoři jdou až za hrob

rozmaznout a soudit se Rv

0/0
13.8.2011 22:17

dieWildeK

Re: Operátoři jdou až za hrob

COŽE??? To snad není možné, ne??? ;-O

0/0
16.8.2011 11:57

culombo

jj

pařez zůstane pařezem, a zloděj zlodějem:-(

0/0
7.8.2011 21:09

ewe7

klinti

klienti T-Mobilu jsou divní sami o sobě, :-P

0/0
7.8.2011 19:40

daxmax

T-mobile

Jednou stačilo a už nikdy více

+1/0
7.8.2011 17:09

bjehna

Tea-mobile?

Ne, děkuji. Rv

0/0
6.8.2011 14:00

Vileric

operátoři v česku to je kapitola sama o sobě

stačí kouknout jaké ceny jsou třeba v rakousku či slovensku , tady je to Rv

+1/0
6.8.2011 11:57

Vileric

operátoři v česku to je kapitola sama o sobě

0/0
6.8.2011 11:56

Andrea Šretrová

...

Zkratka nelze pausalizovat, proste nekdo ma dobre zkusenosti, nekdo spatne, bohuzel. Ja s T-Mobilem vychazim vyborne, reklamace vyuctovani resi promptne, a asi by nebyl problem od nich odejit. Smlouvy na dobu urcitou se vetsinou uzaviraji na max. 2 roky, coz zase neni zadna hruza a clovek na to je navic pri uzavreni smlouvy pripraven, takze snad proboha muze ocekavat, ze to asi nepujde bez nasledku vypovedet. Ja jsem mela asi 6 let tariv Bav se, pak mi vyprsel a chtela jsem odejit, nikdo mi nerikal, ze nemohu, naopak mi udelali velice vyhodnou nabidku, takze pokracuji dal. Osobne mam veskrze negativni zkusenost s O2, s kterym zase bude tucet dalsich nadmiru spokojeno... Stejne nemame na vyber, kdyz tu jsou 3 operatori.

0/0
5.8.2011 19:24

Vašek2

Re: ...

Žádat o roaming, který pak v některých státech EU nefunguje? Opravdu skvělá služba. V normálním státě takový operátor by dávno zmizel z trhu. Přešel jsem před 5 roky ke konkurenci. Sice žádná sláva, ale funguje...

0/0
7.8.2011 12:54

v300

Re: ...

To je hezké, že reklamace vyřizují promptně.. S tím jsem také neměl žádný problém.. Spíše jsem měl problém, že jsem musel něco reklamovat každou chvíli, tak jsem radši odešel. Už přes rok jsem o Vodafonu a ještě jediná reklamace nebyla nutná.. Navíc mi občas něco připočte jako odměnu..

0/0
7.8.2011 19:51

katrok2

...

A jaky rozdíl je mezi doplatit paušál a nechat ho doběhnout...však to vyjde finančně nastejno ne.

0/0
5.8.2011 18:57

Vašek2

Re: ...

pokud doplatíš paušál, číslo je ti plně k dispozici. Necháš-li doběhnout, číslo nemůžeš převést k jinému operátorovi (což je pro většinu lidí nepřijatelné).

0/0
7.8.2011 12:57

veliz

Mám Twist...

...a jsem navýsost spokojený. Už mi všichni operátoři na trhu nabízeli a slibovali hory doly, já jsem se ale nenechal nachytat. A když náhodou spokojený nebudu, kartu zahodím a pořídím novou.

+1/0
5.8.2011 18:54

KarlKubrt

Re: Mám Twist...

R^

0/0
9.8.2011 2:42

Labaro

TMO - nejvyčůranější operátor

Drahé služby, mizerná technická podpora, situace se neustále zhoršuje. Dokud mobilní síť byla pod Radiokomunikacemi (Paegas), patřil tento operátor ke špičce. Jakmile to převezme TMO, jenom rejžujou. Když od Radiokomunikací kopil TMO internet, do 3 měsíců se připojení zhoršilo do nepoužitelného stavu a jediné, co mi "technik" TMO bych schopen poradit bylo, že už mám starší modem a měl bych si koupit nový, u nich prý chyba není. Poté co jsem internet přehlásil k O2 problémy ustaly a modem mám pořád stejný, mám vyšší rychlost a platím o 3 stovky míň. Netrpělivě čekám, až mi v říjnu vyprší smlouva i na mobil a budu se s TMO moct definitivně rozloučit.

+1/0
5.8.2011 11:39

wwwand

Pozor na "automatické prodloužení smlouvy"

Toto je sice prkotina, ale naštve.

T-Mobile platím dohromady něco okolo 2 - 2,5 tis. měsíčně (5 telefonů). Děti měli tarif "bav se" na dobu určitou a dojednanou výhodu - navíc 100SMS. Po roce T-Mobile smlouvu automaticky prodloužil, ale už bez těch SMS. Já vím že jde o prkotinu, ale v rámci výchovy k nakládání s penězi jsem vždy po dětech chtěl aby si účty za telefon platili z kapesného. A teď měli najednou účet o cca 300kč vyšší.Po dotazu na infolince, proč že prolongace nezahrnovala SMS zdarma mi bylo řečeno, že to nejde ale že ta nová smlouva platí 1 rok. Ale SMS zdarma mi dají - k nové mu číslu! To asi jakože budeme mít doma každý dva telefony...

Snašil jsem se vysvětlit, že:

1) prolongace (prodloužení smlouvy) je z podstaty věci možná jen při konzistenci VŠECH dojednaných podmínek. No prý že ne, prolongace ale přitom do nevýhodnějšího vztahu je správná (dle T-mobile).

2) že by snad šlo zohlednit kolik jim tam měsíčně sypu a tak by snad šlo s tím něco operativně provést. Nešlo.

0/0
5.8.2011 11:14

wwwand

Re: Pozor na

Takže to nakonec asi dopadne tak, že sice rok T-Mobile ušetří 2x100SMS ale pak mu odejdu i s dalšímy čísly. A budu 2 - 2,5 tis měsíčně utrácet u jiného operátora. Dává vám to smysl? Mě ne.

+1/0
5.8.2011 11:15

bjehna

Re: Pozor na

Zkus VF, zeptej se na pobočce a ptej se po studentských tarifech pro děti (50 min za 150, 200 sms za 100, net 89 Kc s FUP 150MB)

Poptej se jich po promoakci (dají ti na 3 měsíce volné minuty) a službu "po svém" - 10% sleva když budeš používat "samoobsluhu" místo *77 ;-)

0/0
6.8.2011 13:59

semelik

Zkuste přijít s výpovědí všech smluv - uvidíte že se nějaké

úžasné slevněné řešení najde.

Mě začali nabízet ohromnou slevu poté, co jsem dorazil s úmrtním listem matky abych ukončil její smlouvu. Až po třetím zopakování, že klient kterému nabízí slevu zemřel a mrtví telefonují opravdu jenom málokdy to ten mamlas na pobočce pochopil.

+4/0
9.8.2011 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.