Diskuze

Rozhořčení zákazníci chystají dvouhodinový bojkot mobilních operátorů

Stovky nespokojených zákazníků mobilních operátorů chystají na tuto neděli bojkot. Na sociální síti Facebook se domluvili, že v pět hodin odpoledne vypnou na protest proti přemrštěným cenám své telefony. Ze sítí tuzemských operátorů se odmlčí na dvě hodiny. Operátory iniciativa nijak neznepokojuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ted61

17. 8. 2011 17:39
jasně

mi dnes volala bohužel nemohu říct nic jiného než .... ne neřeknu pak by mě vymazali a já bych se nesvěřil. zkrátka slečna z telefonu  513034050 že je s tmobile a že mi chce snížit náklady adalší blabla. a ptala se máte kartu tmobile, máte internet, máte pevnou atd. já říkám když jste s tmobile tak co se ptáte to snad vidíte. a ona a jste spokeojený a chcete něco nižšího no zkrátka ... není to sprosté slovo ale bojím s enapsat že bl... nebo holka automat. takže tady je vidět že ono neposlouchají klienty jen si pindají svoje. no a to jak se tmobile v současné době ZHORŠIL a je absolutně ale ABSOLUTNĚ  NESPOLEHLIVÝ je hrozné. ale myslím si že bojkot nepomůže, to bychom juseli vydržet aspoň měsíc

1 0
možnosti

koga

16. 7. 2011 22:20
Naivní

sekundová cena nikdy nebude a ani nemůže být 1/60 současné ceny, ale odvíjela by  od tkz. efektivní délky volání, která ovšem u každého operátora vychází jinak, takže takhle to počítat je nesmysl. Jinak řečeno, za současného stavu někteří vydělají, někteří prodělají, u vteřinové tarifikace to bude sice spravedlivé, ale část volajících by mohla platit více jak dosud, jsou to jenom počty, nic složitého

0 0
možnosti

koga

16. 7. 2011 22:21
Re: Naivní

sorry, patřilo níže pod marcelof

0 0
možnosti

marcelof

16. 7. 2011 13:04
Fandím Vám

Nedá mi nezareagovať, nakoľko som sa o tomto probléme dozvedel nedávno od kamaráta z detstva, ktorý je v Čechách priženený. Tie Vaše ceny hovorov sú fakt premrštené, nehovoriac o tom, že najviac človek ušetrí na sekundovej tarifikácií, ktorú máme na Slovensku. Ja osobne a myslím že aj väčšina ostatných viac ako polovicu bežných hovorov vybavia tak cca do 20 sekúnd....(to značí, že keď je bežná cena u nás 0,12 centa za minútu do všetkých sietí za ten 20 sekundový hovor zaplatím 0,04 centa namiesto 0,12). Aj u nás bola sodoma gomora s cenami pokiaľ sme mali iba dvoch operátorov (Orange, T-Mobile),

0 0
možnosti

ODSakEda

15. 7. 2011 13:56
Co se komu na cenach nelibi? Nedavno z D za 36kc i tam!

A dnes: Vitejte v Nemecku! Cena za volani do CR a v ramci EU 10,30 Kc/min, prichozi volani 3,20 Kc/min, SMS 3,20 Kc, MMS 9,50 Kc, cena za data 2,40 Kc/100 kB. Ceny vcetne DPH. Pro volani do CR pouzijte predvolbu +420. Nouzove volani 112 a info o cenach *141*# zdarma.Vas datovy EU limit je zapnut. Prijemny pobyt Vam preje Vase O2.

za 3,20 nevola mnohy ani v miste na jineho operatora!...

Ja su spokojeny. Kurnik vzdyt data v roumingu zlevnila o 1000(tisic) %!!!

0 0
možnosti

ODSakEda

15. 7. 2011 13:59
Re: Co se komu na cenach nelibi? Nedavno z D za 36kc i tam!

Jeste doplnim , ze o dve zpravy nize je, ze v CR je nejvic mobilu na domacnost v EU a to 96%!!!!!! To je "bida"" v Cesku, ze?...;-D

0 0
možnosti

franta100

15. 7. 2011 12:47
POROVNÁNÍ

pan Dvořák a jeho ČTU je už léta v Evropě hodnocena jako jeden z pěti nejhorších regulátorů na trhu.

Stačí si přečíst článek o cenách v [>-] a v EU a musí být každému jasno, že ceny služeb jsou tady předražené mnohonásobně.

Chce to protestní akce proti ČTU a hlavně NESLYŠET na nabídky balíčků operátorů. Tyjsou 10x dražší než v Rakousku.

Když mi operátor něco nabízí, odbudu ho požadavkem, že tuto službu chci za stejných podmínek jako jí má Rakušan ---- no a je po nabídce --- až toto začne operátorům dělat většina zákazníků, něco se změní

Příklad za vše : konkrétní operátor tady nabízí drahý telefon za 3000Kč, k tomu 200min volání zdarma, ale nutno provolat 2400Kč/měsíčně  -- RAKOUSKO stejná služba: telefon za 1 Euro,1000min po Rakousku a 200min do zahraničí         --- TAK TO JE REALITA ----

1 0
možnosti

franta100

15. 7. 2011 12:49
Re: POROVNÁNÍ

A CENA V PŘEPOČTU 670 kČ

0 0
možnosti

bolan

14. 7. 2011 15:28
Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

a po zaplacení fňuká, že byla drahá. Tak si to nekupujte, troubové. Nebo jste nesvéprávní a nevíte kolik budete nakonec platit?

0 0
možnosti

Štvavá vysílačka

14. 7. 2011 19:24
Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

Bolku, tvůj svět není zrovna jednoduchý R^ ;-D

0 0
možnosti

jidany

14. 7. 2011 13:51
díky

díky, prostuduju, eventuelně jim pořídím ;-))

0 0
možnosti

hbf

14. 7. 2011 11:23
Blbost

2 hodiny vypnutého telefonu jsou k ničemu. Jó, kdyby si to vypli na měsíc, to už by operátory mrzelo, ale takhle? A druhá věc je, co si ti lidé do telefonu pořád říkají? Kor v době, kdy se dají psát dopisy mailem takřka zdarma...

0 0
možnosti

fullsave

14. 7. 2011 12:53
Re: Blbost

Operátorům by i měsíc byl jedno. Zejména u zákazníků, co platí měsíční paušál. :-)

0 0
možnosti

Štvavá vysílačka

14. 7. 2011 0:33
Naši operátoři, žonglujíce s floskulí "specifikum českého

trhu", ve spolupráci s ČTÚ vytvořili novodobou železnou oponu kol České republiky. 

  Roztomilé bylo vysvětlení jedné tety z Vodafonu, že prý je u nás 5-10x dražší volání než v Rakousích proto, že je náš trh malý a je u nás nejdražší výstavba vysílačů v Evropě a že se k tomu vyjadřuje památková péče!

   Na můj nesmělý dotaz, oč větší je trh v Rakousku a o kolik je levnější výstavba vysílačů u nich v horách neměla noty ;-)

1 0
možnosti

petacx

14. 7. 2011 0:33
je to hezky pokus ale zel hloupost :-(

proc nespokojeni zakaznici (kterych je mozna cca 30-50%) nejdou k volbam a nenajdou si stranu ktera prosazuje SILNOU DEREGULACI vsech odvetvi (samozrejme by bylo nutne vystoupit z EU) ale opacny model silne regulace a nasledne pseudo-narizovani konkurence je cesta do pekel nebo k socialismu kde se "hodny a moudry" stat stara??? a nebo lide v cesku nechteji vyraznou deregulaci vsech odvetvi?

-

ale samozrejme kazda takovato snaha je sympaticka

-

me napr muj operator nastval a protoze musim mit sluzebni mobil tak jsem soukromy mobil zatim na 1/2 roku vypnul (ale je mi jasne ze mu to ABSOLUTNE vubec nevadi)

0 0
možnosti

petacx

14. 7. 2011 0:35
aneb Proč máme monopol 3 mobilních operatorů?

naprosty souhlas: aneb Proč máme monopol 3 mobilních operatorů?

-

http://jiritomas.blog.idnes.cz/c/147530/Proc-mame-monopol-3-mobilnich-operatoru.html

-

samozrejme ze ten "monopol" zde mame protoze to min. nadpolovicni cast volicu chce

0 0
možnosti