Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozhořčení zákazníci chystají dvouhodinový bojkot mobilních operátorů

Stovky nespokojených zákazníků mobilních operátorů chystají na tuto neděli bojkot. Na sociální síti Facebook se domluvili, že v pět hodin odpoledne vypnou na protest proti přemrštěným cenám své telefony. Ze sítí tuzemských operátorů se odmlčí na dvě hodiny. Operátory iniciativa nijak neznepokojuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ted61

jasně

mi dnes volala bohužel nemohu říct nic jiného než .... ne neřeknu pak by mě vymazali a já bych se nesvěřil. zkrátka slečna z telefonu  513034050 že je s tmobile a že mi chce snížit náklady adalší blabla. a ptala se máte kartu tmobile, máte internet, máte pevnou atd. já říkám když jste s tmobile tak co se ptáte to snad vidíte. a ona a jste spokeojený a chcete něco nižšího no zkrátka ... není to sprosté slovo ale bojím s enapsat že bl... nebo holka automat. takže tady je vidět že ono neposlouchají klienty jen si pindají svoje. no a to jak se tmobile v současné době ZHORŠIL a je absolutně ale ABSOLUTNĚ  NESPOLEHLIVÝ je hrozné. ale myslím si že bojkot nepomůže, to bychom juseli vydržet aspoň měsíc

+1/0
17.8.2011 17:39

koga

Naivní

sekundová cena nikdy nebude a ani nemůže být 1/60 současné ceny, ale odvíjela by  od tkz. efektivní délky volání, která ovšem u každého operátora vychází jinak, takže takhle to počítat je nesmysl. Jinak řečeno, za současného stavu někteří vydělají, někteří prodělají, u vteřinové tarifikace to bude sice spravedlivé, ale část volajících by mohla platit více jak dosud, jsou to jenom počty, nic složitého

0/0
16.7.2011 22:20

koga

Re: Naivní

sorry, patřilo níže pod marcelof

0/0
16.7.2011 22:21

a_co_tento_nazor

Re: Naivní

Snažím se pochopit, ale raději si nechám vysvětlit, co tím myslíte...

Dokážu si představit, že spojovací poplatky jsou nejvyšší, takže jsem ochoten akceptovat i 60+1s, ale 60+60 za prý výhodný tarif BAV SE nebo 60+30 pro Kredit 300 je to moc.

0/0
18.7.2011 17:32

spelec

Re: Naivní

Spojovací poplatek? Pokud vím, zádný takový není

A 30+1 nařídila eu komise a platí to ale jen pro roaming

0/0
8.8.2011 20:20

marcelof

Fandím Vám

Nedá mi nezareagovať, nakoľko som sa o tomto probléme dozvedel nedávno od kamaráta z detstva, ktorý je v Čechách priženený. Tie Vaše ceny hovorov sú fakt premrštené, nehovoriac o tom, že najviac človek ušetrí na sekundovej tarifikácií, ktorú máme na Slovensku. Ja osobne a myslím že aj väčšina ostatných viac ako polovicu bežných hovorov vybavia tak cca do 20 sekúnd....(to značí, že keď je bežná cena u nás 0,12 centa za minútu do všetkých sietí za ten 20 sekundový hovor zaplatím 0,04 centa namiesto 0,12). Aj u nás bola sodoma gomora s cenami pokiaľ sme mali iba dvoch operátorov (Orange, T-Mobile),

0/0
16.7.2011 13:04

ODSakEda

Co se komu na cenach nelibi? Nedavno z D za 36kc i tam!

A dnes: Vitejte v Nemecku! Cena za volani do CR a v ramci EU 10,30 Kc/min, prichozi volani 3,20 Kc/min, SMS 3,20 Kc, MMS 9,50 Kc, cena za data 2,40 Kc/100 kB. Ceny vcetne DPH. Pro volani do CR pouzijte predvolbu +420. Nouzove volani 112 a info o cenach *141*# zdarma.Vas datovy EU limit je zapnut. Prijemny pobyt Vam preje Vase O2.

za 3,20 nevola mnohy ani v miste na jineho operatora!...

Ja su spokojeny. Kurnik vzdyt data v roumingu zlevnila o 1000(tisic) %!!!

0/0
15.7.2011 13:56

ODSakEda

Re: Co se komu na cenach nelibi? Nedavno z D za 36kc i tam!

Jeste doplnim , ze o dve zpravy nize je, ze v CR je nejvic mobilu na domacnost v EU a to 96%!!!!!! To je "bida"" v Cesku, ze?...;-D

0/0
15.7.2011 13:59

Houbar

Re: Co se komu na cenach nelibi? Nedavno z D za 36kc i tam!

Omyl. Vy voláte za 10,30. Když vám někdo zavolá, tak za každou minutu platíte 3,20. To znamená, že při tuzemské ceně 5,- / minuta platíte dvakrát víc ;-), když voláte, a navíc platíte i hovory druhých lidí vám.

0/0
17.8.2011 15:39

mio

Re: Co se komu na cenach nelibi? Nedavno z D za 36kc i tam!

A proc myslis ze doslo oproti minulym rokum ke zlevneni? Proto, ze s tim byli asi vsichni spokojeni, ze?... :-P

0/0
15.9.2011 15:43

franta100

POROVNÁNÍ

pan Dvořák a jeho ČTU je už léta v Evropě hodnocena jako jeden z pěti nejhorších regulátorů na trhu.

Stačí si přečíst článek o cenách v [>-] a v EU a musí být každému jasno, že ceny služeb jsou tady předražené mnohonásobně.

Chce to protestní akce proti ČTU a hlavně NESLYŠET na nabídky balíčků operátorů. Tyjsou 10x dražší než v Rakousku.

Když mi operátor něco nabízí, odbudu ho požadavkem, že tuto službu chci za stejných podmínek jako jí má Rakušan ---- no a je po nabídce --- až toto začne operátorům dělat většina zákazníků, něco se změní

Příklad za vše : konkrétní operátor tady nabízí drahý telefon za 3000Kč, k tomu 200min volání zdarma, ale nutno provolat 2400Kč/měsíčně  -- RAKOUSKO stejná služba: telefon za 1 Euro,1000min po Rakousku a 200min do zahraničí         --- TAK TO JE REALITA ----

+1/0
15.7.2011 12:47

franta100

Re: POROVNÁNÍ

A CENA V PŘEPOČTU 670 kČ

0/0
15.7.2011 12:49

bolan

Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

a po zaplacení fňuká, že byla drahá. Tak si to nekupujte, troubové. Nebo jste nesvéprávní a nevíte kolik budete nakonec platit?

0/0
14.7.2011 15:28

Štvavá vysílačka

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

Bolku, tvůj svět není zrovna jednoduchý R^ ;-D

0/0
14.7.2011 19:24

ov_puskin

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

Poslys, jsi opravdu padly na hlavu, nebo jenom nechapavy? ON NEMA JINOU MOZNOST! Vis co je to oligopol? Zagoogli si... Ja jsem tady v UK vysmaty (10 liber, 250 minut kamkoli plus neomezene textovky a neomezeny internet), ale s lidmi v CR hluboce soucitim, protoze to, jak vas tam operatori odiraji, to nema v Evrope obdoby... Takze protestum drzim palce! R^

0/0
15.7.2011 13:03

jose.vomacka

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

Jak to, že nemá jinou možnost?

A/ Může volat méně

B/ Může si zřídit pevnou linku

C/ Může volat přes Skype

D/ Nemusí volat vůbec

0/0
15.7.2011 13:10

ODSakEda

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

R^

0/0
15.7.2011 14:02

Štvavá vysílačka

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

Chosé, tys pojem demagog postavil na novou úroveň. Blahopřeji :-)R^

0/0
15.7.2011 20:20

jose.vomacka

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

Proč? Objasni. Nelíbí se mi cena, nekupuji. Je to jednoduché a univerzálně platné, kromě státních služeb - ty musím kupovat, i když se mi nelíbí ani kvalita, ani cena.

0/0
17.7.2011 20:15

shadowshade

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

gratz, vectsi kravinu nevyplodila ani nejblbejsi ucitelka na skole, protoze:

A/ sef firmy ma asi hodne na vyber s dobou volani

B/ uz vidim jak tahne na dovolenou telefoni kabel od pevne linky

C/ vsude je internet pro skype

D/ Nemusí volat vůbec - za tohle ukamenovat

0/0
17.7.2011 20:09

jose.vomacka

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

Nápodobně.

A/ Ano, všichni zákazníci jsou zcela jistě šéfové firem. Zrovna šéfům firem je cena za mobil, řekl bych, poměrně ukradená. U svých zaměstnanců zavádí limity na volání.

B/ Pokud je pro vás důležitější potřeba volat o dovolené než vysoká cena, nestěžujte si. Pokud ne, nevolejte.

C/ Není. Rovněž ve sklepních restauracích není signál, ne všude jezdí taxi a ne všechny hodinky mají vodotrysk. Tedy on by za příslušnou cenu někdo ten signál do podzemí přivedl, taxi by také dojelo a i ten vodotrysk do hodinek namontoval, ale cena by byla opravdu vysoká, takže byste se bez těchto záležitostí obešel. Víte, kam tím mířím?

D/ Proč? Umřete, když nebudete volat? Před 15 lety neměl mobil nikdo a nikoho jste za to nekamenoval. Nyní chcete kamenovat mě a lynčovat operátory...

0/0
17.7.2011 20:27

jose.vomacka

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

Ještě doplním. Operátoři by si mohli sbalit fidlátka a nenabízet službu vůbec. Co je lepší? Vysoká cena, nebo žádná cena? To určuje trh. Proto ať se někteří lidé bouří, protestuj, bojkotují, ale pokud bude většina stejně volat vesele dál, nebude jim to nic platné.

0/0
17.7.2011 20:31

spelec

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

Tohle plebs zmanipulovaných reklamamí které je nutí volat´ nikdy nepochopí

Ostatne pozoru té chvíli mlade lidi kdyz se nudi, zacnou si hrát s mobilem a volat!!! To je co? Obdivuji operátory jak dokáži zblbnout tuhle cílovou skupinu :))

0/0
8.8.2011 20:25

ODSakEda

Re: Nechápu hlupáka, který si kupuje službu

R^;-)

0/0
15.7.2011 14:01

jidany

díky

díky, prostuduju, eventuelně jim pořídím ;-))

0/0
14.7.2011 13:51

hbf

Blbost

2 hodiny vypnutého telefonu jsou k ničemu. Jó, kdyby si to vypli na měsíc, to už by operátory mrzelo, ale takhle? A druhá věc je, co si ti lidé do telefonu pořád říkají? Kor v době, kdy se dají psát dopisy mailem takřka zdarma...

0/0
14.7.2011 11:23

fullsave

Re: Blbost

Operátorům by i měsíc byl jedno. Zejména u zákazníků, co platí měsíční paušál. :-)

0/0
14.7.2011 12:53

dino_na_idnes

Re: Blbost

No, stovky zákazníků si můžou vypnout mobily klidně natrvalo a operátorům to i tak bude fuk, nějak mi uniká smysl tohoto článku... :-/

0/0
15.7.2011 21:20

Štvavá vysílačka

Naši operátoři, žonglujíce s floskulí "specifikum českého

trhu", ve spolupráci s ČTÚ vytvořili novodobou železnou oponu kol České republiky. 

  Roztomilé bylo vysvětlení jedné tety z Vodafonu, že prý je u nás 5-10x dražší volání než v Rakousích proto, že je náš trh malý a je u nás nejdražší výstavba vysílačů v Evropě a že se k tomu vyjadřuje památková péče!

   Na můj nesmělý dotaz, oč větší je trh v Rakousku a o kolik je levnější výstavba vysílačů u nich v horách neměla noty ;-)

+1/0
14.7.2011 0:33

petacx

je to hezky pokus ale zel hloupost :-(

proc nespokojeni zakaznici (kterych je mozna cca 30-50%) nejdou k volbam a nenajdou si stranu ktera prosazuje SILNOU DEREGULACI vsech odvetvi (samozrejme by bylo nutne vystoupit z EU) ale opacny model silne regulace a nasledne pseudo-narizovani konkurence je cesta do pekel nebo k socialismu kde se "hodny a moudry" stat stara??? a nebo lide v cesku nechteji vyraznou deregulaci vsech odvetvi?

-

ale samozrejme kazda takovato snaha je sympaticka

-

me napr muj operator nastval a protoze musim mit sluzebni mobil tak jsem soukromy mobil zatim na 1/2 roku vypnul (ale je mi jasne ze mu to ABSOLUTNE vubec nevadi)

0/0
14.7.2011 0:33

petacx

aneb Proč máme monopol 3 mobilních operatorů?

naprosty souhlas: aneb Proč máme monopol 3 mobilních operatorů?

-

http://jiritomas.blog.idnes.cz/c/147530/Proc-mame-monopol-3-mobilnich-operatoru.html

-

samozrejme ze ten "monopol" zde mame protoze to min. nadpolovicni cast volicu chce

0/0
14.7.2011 0:35

Chleba namazanej z obou stran 2

dobrej for

nejférovější účtování hovorů na trhu? účtovat min. minutu za 30s hovor je fér?:-/

0/0
13.7.2011 23:32

igamenir

Re: dobrej for

Neřekli, že je to fér, ale že je to nejférovější.

Mimochodem, když si jdete koupit svačinu, můžete si koupit rohlík, dva, tři, ale půlku vám nikdo neprodá ;)

0/0
14.7.2011 13:19

katano

já stávkovat NEBUDU

Mám za 2.900,- Kč měsíčně  u O2 neomezené volání a SMS do všech sítí v CZ.

          PS : bojkot je -. HLOUPOST. :-P

0/0
13.7.2011 22:55

srutic

Re: já stávkovat NEBUDU

A to ti přijde jako dobrá cena? Přeplácíš min. 1000kč a ještě se tím chlubíš;-D

0/0
13.7.2011 23:00

Didier Sachs

Re: já stávkovat NEBUDU

Kdybyste u O2 ví bulel, dají vám to za 1890kč ;-D

0/0
13.7.2011 23:05

Didier Sachs

Re: já stávkovat NEBUDU

*víc

0/0
13.7.2011 23:05

petacx

Re: já stávkovat NEBUDU

znamej si to u O2 vydupal za 1400 vcetne samozrejme netu ale nevim zda neomezeneho

ale nad 1000 kc to je stejne prilis

je to (monopol 3) stejny pripad jako Pandury, Gripeny a jine akce ;-€

0/0
14.7.2011 0:39

korsičan

Re: já stávkovat NEBUDU

;-DA tím se tady ještě chlubíš ???;-D Člověče, podívej se pořádně do zrcadla, jestli tam na tebe nekouká korunovaný sudokopytník !!!!!!!R^!!

0/0
13.7.2011 23:12

Štvavá vysílačka

Re: já stávkovat NEBUDU

A není lepší u O2 pořídit tarif UNLIMITED a  to samé pořídit za 1344 s DPH?  Možná ti to pak jako uplná hloupost nepřijde.

0/0
14.7.2011 0:15

Didier Sachs

Připojuji se k bojkotu!

O víkendu si jedu užívat svého čecháčství na chatu, kde žádnej signál není, a jak tam je celý víkend krásně ;-)

0/0
13.7.2011 22:50

lidi

T-mobile

pro zajimavost: Polsky T-mobile ma ted sluzbu ze za 32,-zlotych (192,-Kc) mesicne je volani do T-mobilu neomezene po celem svete zadarmo!!!!!!!!!!!!!!! ptal jsem se na to u nas a bylo mi receno, ze o nicem podobnem tady nevedi a ani nic takoveho neplanuji.......... fakt nechapu, ze v jedne zemi to jde a ve druhe ne, kdyz jsme ta "skvela" EU.......................;-O

0/0
13.7.2011 22:21

maposp

Re: T-mobile

Jestli je to po celém světě, tak pak můžeme nakoupit polské SIMky a volat si z nich ;-)))

0/0
14.7.2011 10:52

ODSakEda

Re: T-mobile

Jo zadarmo jen ve sve siti a nejdrazsi do jine az za 7,50!... A zaplatijou to "zadarmo" i ostatmi kamosi co nemaj T-mobille... Maj nejostrejsi podminky vymahani dluhu a nejvyssi pe.ale! Tam to "zadarmo" dozenou, neboj ... ;-);-D

0/0
15.7.2011 14:08

nednes

Dokud nebude cena taková, aby zákazník o tom, že někam

zavolá nepřemýšlel, dotud je to drahé !!!!

0/0
13.7.2011 20:30

mam.kvalitni.nazory.2

a po bojkotu dostanou abstak

a budou mluvit a mluvit a mluvit a mluvit a mluvit ... a operator bude vydelavat a vydelavat a vydelavat ... X

0/0
13.7.2011 20:23

Achnatonek

bojkot a podobné nesmysly

A do bojkotu na facebooku se lidé přihlásili určitě přes mobilní připojení některého z našich operátorů ;-D. Taky bych rád, aby u nás panovalo stejné konkurenční prostření a to nejen u mobilních operátorů, ale také u bank apod. jako je na západ, ale i východ od nás. Jenže český trh je velmi specifický a to tím, že si tu lidé nechají s.rát na hlavu a ještě za to děkují. Kdyby lidé místo nějakého bojkotování raději omezili používání mobilů na nejnutnější minimum a na plkání používali skype, VoIP, atd., tak tohohle by si operátoři teprv všimli. Nějaký dvouhodinový výpadek pár tisíc simkaret je nijak nepoškodí. Navíc si myslím, že po těch dvou hodinách začne spousta lidí urychleně vyřizovat zmeškaná volání a sms ;-D.

0/0
13.7.2011 19:36

bílá-modrá-červená

Není se čemu divit, stav v ČR je jaký je

a přispívají k tomu hlavě sami lidé. Operátoři zde nabízejí to, co jim lidé dychtivě jedí se v ším, co je jim servírováno. Nesmyslné ceny zatelefony, tarify i za služby. Telefony jsou v této zemi modním doplňkem, nikoli tím, k čemu opravdu  mají sloužit. Hlavní je ukázat, že mám na tel za 15tis, říkat kolik měsíčně utratím. To se jen tak nezmění, proto budeme všichni ještě dlouho otrokem těchto služeb a firem, pokud chceme mít k dispozici mobilní telefon.

0/0
13.7.2011 19:15

Pěkný Nick

Re: Není se čemu divit, stav v ČR je jaký je

Neni ste vy ten americký špión?

0/0
13.7.2011 19:33

Lord_Faramir

Bojkot

S bojkotem plně souhlasím, jenže to chce delší dobu. Vypnout mobil na dvě hodiny nemá smysl, toho si operátoři ani nevšimnou. Ale kdyby lidi hromadně zrušili své paušály, převedli si čísla na předplacené karty a vypli mobil na měsíc, toho by si už operátoři všimli. Jenže to zase naráží na několik problémů. 1. podnikatelé volat potřebují, jinak by zkrachovali, 2. studenti a náctiletí si telefony neplatí, to dělají jejich rodiče a oni by se bez trapných SMS zřejmě neobešli, 3. lidi si už natolik zvykli na možnost být kdykoliv dostupný, že většina lidí radši bude jen nadávat po diskusích, ale neudělá pro snížení cen nic. Já bych byl ochotný vypnout mobil klidně na ten měsíc (paušál nemám) a zapnout ho jen v nejnutnějším případě, jenže kolik lidí by se ke mě přidalo? Moc asi ne.

0/0
13.7.2011 18:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.