Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zařízení s Androidem strmě přibývá. Denně přes půl milionu

Google Android je stále na vzestupu a podle posledních informací je denně aktivováno přes půl milionu nových zařízení s tímto operačním systémem. To je zdaleka největší denní přírůstek, každý měsíc tak přibývá asi 16 milionů zařízení na bázi androidu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cutting

Ibide

Ibide, uvedomujes si vubec, jak jsi se svou nenavisti a utoky proti Apple a jeho uzivatelum smesny? Proste se smir s tim, ze neexistuje jen nejaky MS a nebo Android, smir se s tim, ze je to tebou tolik nenavideny Apple, kdo uz dlouha leta udava smer nejen v OS, ale dnes i v telefonech, ktere vsichni vyrobci vice ci mene uspesne kopiruji, v tabletech, v obchodech s hudbou a s aplikacemi atd. Chapu, ze je to pro tebe tezke, rozumim, ze te vytaci, kdyz ma nekdo jine preference a priority, nez tva bezvyznamna malickost, ale s tim by jsi se mel obratit na nejakeho psychiatra a ne tady opruzovat v jakekoliv diskusi,ktera navic neni ani o Apple. Ale jestli tobe samotnemu nevadi, ze ze sebe uplne sam delas fanatickeho hnupa, tak pokracuj. Ale i jako sasek jsi slaby:-)

0/0
10.7.2011 21:41

ibid

Re: Ibide

to, že někoho považuju za blbce ještě neznamená, že ho nenávidím. A moje výtky nemají samozřejmě nesměřují vůči normálním uživatelům, ale vůči tzv. ovcím, který si za kaýždou cenu potřebují obhájit "Proč Apple?". Toť vše... Mě opravdu mikdo z vás nevytáčí, vaše snaha obhájit neohajitelné působí spíš směšně...

0/0
10.7.2011 21:54

Cirkus Hulberto

Re: Ibide

R^

0/0
11.7.2011 16:37

ibid

Re: Ibide

mimochodem, ta tvoje potřeba si léčit ego tím, že ostatní považuješ za obyčejbné lidi, viz níže, je pro váš druh taky signifikantní. A teď už opravdu tečka...

0/0
10.7.2011 22:06

Oldox

je už

konečně na Androidu vyřešena spolehlivá synchronizace úkolů s Outlookem, nebo je to u ledu? Úkoly byl důvod, proč jsem odešel zpět k WM.

0/0
10.7.2011 13:33

dikobraz

Re: je už

Dávno,buď to řeší jednotlivý výrobci svými softy na synchronizaci, nebu je i univerzální řešešení Companionlink + dejaoffice.

0/0
10.7.2011 18:56

.;palič:

Jen

hezky do ohrádky ovečky, pěkně do řady, až vám Google bude řídit i splachování na záchodě.

0/0
10.7.2011 9:45

ibid

Re: Jen

zatím jedinej, kdo určuje co smíš a nesmíš je Jobs a Apple neustálým omezováním svých uživatelů...

0/0
10.7.2011 10:14

dzoska

Re: Jen

Ty tu máš řeči na obecné bláboly o lepších aplikacích (mimochodem souhlasim s tebou), ale naopak pak dokážeš napsat takovouhle stejně obecnou hovadinu o omezování. Rozumný člověk si zjistí před koupí, co mu telefon nebo jiný přístroj nabídne a podle toho se rozhodne. Jestli ne, tak si pak nemůže stěžovat, nebo ze sebe udělá blbce sám. Takoví lidé se ale najdou jak u Apple, tak u jiných zařízení, to jsou prostě lidi. To jen ty a tobě podobní si z nějakého zvláštního důvodu vezmou nesmyslně za terč jednu skupinu a pak se proti ní strašně na internetové diskusi vymezují a připadají si jako kingové. Pak to doplní tím, že je vlastně tahle značka vlastně vůbec nezajímá, ale nezapomenou to stejné napsat i u dalšího článku, kde jsou opět mezi prvníma :-)

0/0
10.7.2011 10:30

dzoska

Re: Jen

A mimochodem, když už si požadoval konkrétní příklady těch superultra aplikací, o kterých se občas také s překvapením dočtu, budeš mít i ty konkrétní případy toho, kde Apple své uživatele omezuje?

0/0
10.7.2011 10:34

ibid

Re: Jen

Apple omezuje uživatele v podstatě vším, od speciálních kabelů za horentní peníze, přes absenci MS, chybějící USB na iPadu, nemožnost vyměnit si jednoduše baterku, ale draho si můžeš pořídit nějakej nástavec.... Všechno přes iT, chybějící BT... je to málo?

0/0
10.7.2011 10:55

dzoska

Re: Jen

Jenže tohle jsou všechno věci, o kterých každý ví a s tím si ten přístroj kupuje. Jak se pak takový člověk může cítit omezovaný? Píšeš přeci, že omezuje své uživatele. Není třeba možný, že ty lidi, co si to koupí, nepotřebují nic z toho, co si vyjmenoval a jsou spokojeni s přístrojem co prostě funguje? Nebo jiné telefony své uživatele nijak neomezují? Co kdybych si chtěl dát do takového Samsungu Galaxy dvě simkarty? V tom případě mě omezuje úplně stejným způsobem jako iPhone. Nebo to už v tomhle případě, kdy se to netýká jen Apple, není omezování?

0/0
10.7.2011 11:12

ibid

Re: Jen

pokud bych tvou demagogii dotáhl do absurdna, tak v podstatě žádný omezování neexistuje, je to jen vlastnost. Sice já koupím kabel za 50,- on za 1500,- já mohu nahrát z kteréhokoli počítače, on ne, mohu kdykoliv vyměnit baterku nebo SD kartu, on ne, ale to Ty za omezení nepovažuješ? Jako sorry, ale... ;-D

0/0
10.7.2011 11:21

dzoska

Re: Jen

Tak znova. Tohle všechno ty lidi před koupí vědí. Kdo potřebuje vyměňovat baterku nebo SD kartu, tak si prostě iPhone nekoupí a hotovo. Takže podle tebe by měl trh s telefony vypadat tak, že každý telefon má totožnou výbavu, kterou považuješ za standardní ty a lišit se budou jen logem výrobce. Kdo by chtěl něco jiného, je prostě omezenec, který nemá vlastní hlavu a je potřeba se proti němu za každou cenu v každé diskusi na internetu vymezovat a psát podobné bláboly jako třeba porovnávání ceny originální nabíječky s datovým kabelem (souhlas, je nesmyslně předražená) proti univerzálnímu kabelu.

0/0
10.7.2011 11:46

ibid

Re: Jen

už mě ta tvoje demagogie unavuje, nic takovýho ohledně vlastního názoru jsem neřek.

0/0
10.7.2011 12:17

Starochoff

Re: Jen

Demagogii tu předvádíte opravdu jen vy. Dzoska racionálně vysvětluje to, že každý si přeci může koupit co chce a navíc si ještě může všechny vlastnosti zjistit předem a rozhodnout se, jestli mu to omezení vadí nebo ne. A vy si pořád melete tu svou a nechápete, že si někdo může vybrat "omezenou" službu sám a dobrovolně a ne a ne a ne!

P.S. Sám mám Androida.

0/0
10.7.2011 12:59

ibid

Re: Jen

celá ta diskuze je původně o něčem jiným, byl jsem vyzván, abych řek, v čem Apple omezuje svoje zákazníky. Zbytek jsou kecy...

0/0
10.7.2011 13:22

cutting

Re: Jen

Ano, predvadis kecy. Jsi schopen pochopit psany text a nebo jsi jen zaslepeny? Sam pises "SVE zakazniky". Zakaznici Apple , tedy JEHO zakaznici vedi, co kupuji a na nejake SD karty nebo MS a dalsi "nezbytnosti" kaslou. Apple to nikomu nevnucuje, kazdy ma volbu.Jsou pak tedy podle tebe zakaznici Apple meneceni? Pokud si to myslis,pak projevujes svou menecenost a omezenost jen a pouze TY sam. Uz jsi to pochopil? :-)

0/0
10.7.2011 16:38

dbk

Re: Jen

ty jses, clovece, neznicitelnej :-)

0/0
10.7.2011 21:01

dbk

Re: Jen

promin, to melo byt pro ibid :-)

0/0
10.7.2011 21:02

ibid

Re: Jen

trefil jsem se? ;-D

0/0
10.7.2011 17:31

RomanL

Re: Jen

Ano, pochopili jsme. Zákazníci Applu nejsou omezováni, protože to, co mají ostatní automaticky, tak oni nepotřebují vůbec. Ovšem pouze do doby, dokud to nová verze iNěčeho nezačne podporovat. Pak to Apple vynalezl a je to evidentně nejlepší ze všech. ;-D ;-D ;-D

0/0
11.7.2011 12:43

.;palič:

Re: Jen

Tak to snad ale všichni víme. Jsou chytří a se svými ovcemi to umí. Namluvit jim, že koupí předražené cetky se stanou členy jakési elity a ti ostatní jim můžou leda sloužit je základ toho, proč jablečňák jde a koupí. Příslušnost k falešné elitě je důležitou částí strategie ovčáka. Shodné znaky můžeme vypozorovat například u voličů ODS, kteří si také myslí, že jsou vzdělaná elita zbytek jsou obyčejní lidé a tenhle pocit je pro ně tak důležitý, že ji nevadí, když jim ovčák tahá z kapes pořád víc poeněz.

0/0
10.7.2011 10:37

cutting

Re: Jen

Ze ty budes jeden z tech "obycejnych lidi" ? Tech, kteri jdou se stadem a nemaji chut ani odvahu byt sam sebou, jsou lini neco dokazať, nechavaji se zivit jinymi a dusi se zavisti k tem, co jsou uspesnejsi a hlavne jini? Mozna by se dalo rici, ze mi te je lito, ale uprimne-neni.:-)

0/0
10.7.2011 16:47

ibid

Re: Jen

máš pocit, že si něco víc? Resp. máš potřebu mít ten pocit?

0/0
10.7.2011 17:39

cutting

Re: Jen

Ne, jen mam jine priority a schopnosti, nez ty a mnozi jini . Co si to ale dovoluju,co? To by se mi melo asi zakazat, vid. Uprimne, pro lidi, jako jsi ty,se tezko hleda slusny vyraz ale nejlepsi je asi ignorace. Utluces se sam. Vuci tobe z me strany TECKA.

0/0
10.7.2011 21:50

Mahas

Dotazy pro Ibida a jemu podobne

1. Kdyz je ten ipad tak nepouzitelnej a na hov... , tak proc se po ipadu snazi dalsi vyrobci vcetne Samsungu, Motoroly, RIM a HTC vyrabet a prodavat zarizeni stejneho typu, ackoliv o ne drive ( pred ipadem ) nemeli sebemensi zajem a nevyvijeli je? Proc se vyvijel Android 3.0 ?

2. Tech 40 az 50 mil majitelu iPadu, to jsou vsichni hlupaci, co si neumi spocitat, ze by je nadupanejsi a vice veci zvladajici laptop vysel levneji ? Protoze pak by si ho prece nekoupili, ne ?

3. Po uvedeni ipadu dramaticky v ekonomicky vyspelych zemich poklesla prodejnost zarizeni typu Asus Eee, to snad taky zpochybnovat nehodlate, ne ?

4. BTW pro vas nedovtipily, kouzlo ipadu neni vubec v tom zeleze, ale v aplikacich. Vyvojarum se vyplaci pro iOS vyvijet a prodavat, hrozi minimalni riziko vadnych aplikaci ( coz u Android Marketu proste neni pravda ) , aplikace se hure kradou a stoji prijatelne penize, takze se to ani vycur... Cechackum nevyplaci a radsi je koupi , ve svete uz to nikdo neresi

0/0
10.7.2011 9:02

.;palič:

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

V jakém "světě"? SNad ne v těch "vyspělých" západních demokraciích, které si hrají na hógo fógo a přitom už patří Číňanům?

0/0
10.7.2011 9:47

Henry Ford

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

1. příležitost se svézt na popularitě a co kdyby z toho byl vývar. 2. a taky chlubilové, nadšenci pro Apple, nadšenci pro počítačové hračky atd 3. Logické EEE byla odlehčená a levnější verze notebooku pro ty co nepotřebovali mechaniky, výkon a tohle posunuje pctablet dal, že ještě ubyla klávesnice a polohovací zařízení. 4. applikace je současná konkurenční výhoda, ale lidi jsou zvyklí z normálních počítačů, takže nějaký zádrhel nepřekvapí.

0/0
10.7.2011 9:51

ibid

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

Ostatní výrobci se chtěli přiživit na něčem, co reálně neexistovalo, zapomněli na to, že jejich zákazníci nejsou hlupáci, kteří si pořídí cokoliv má no sobě jejich logo, navíc to jsou lidi, kteří si koupí klidně něco od jinýho výrobce, protože značku prostě neřeší.

.

Pořád tady slýchám bludy o tý strašný spoustě kvalitních aplikací, který jinde nejsou, mohu slyšet tak 5 příkladů?

0/0
10.7.2011 9:59

Henry Ford

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

realně existovala zařízení, ale nebyla tak propagována.

http://www.mobilemag.com/2007/03/26/video-tabletkiosk-sahara-i215-not-designed-for-vista/

0/0
10.7.2011 10:50

ibid

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

nepřesně jsem se vyjádřil, měl jsem na mysli to, že si ostatní výrobci chtěli ukrojit z nějakého velkého koláče tabletů, který ale neexistoval, protože iPad není určen normálním uživatelům, ale fanouškům Apple.

0/0
10.7.2011 11:00

dzoska

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

"...protože iPad není určen normálním uživatelům, ale fanouškům Apple." To jako myslíš vážně? Jak mi teda vysvětlíš, že osobně znám lidi, kteří nikdy od Apple nic neměli a koupili si iPad? A teď pozor, to mi neuvěříš, dokonce ho používají jako přístroj, který jim slouží k ulehčení práce! To je teda náhoda, že znám z těch několika desítek milionů majitelů iPadu zrovna jen ty jediný z nich, kteří nic od Apple předtim neměli a ani nechtěli.

0/0
10.7.2011 11:18

ibid

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

tyhle kecy typu znám lidi, mám kamaráda kterej.... apod, fakt miluju, někde byl graf, kterej ukazoval, že iPad si pořizují ti, co maj ajfoun, a na nějaký výjimky dlabu. Samozřejmě, dokázal bych si představit situace, kdy ho použít, třeba pro naše zákazníky jsme dělali aplikace, kde by se podobný zařízení vyložené hodilo, místo toho se používaly dotykový zařízení s WinCe, který z dnešního pohledu byly naprosto nevyhovující, ale to opravdu nebude případ těch 50 mil. lidí...

0/0
10.7.2011 11:28

dzoska

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

No tvrzení, že někde byl graf, je fakt úchvatný ;-D .. Ale jinak je přeci logický, že kdo měl dřív něco od Apple, je s tím spokojený a novinku využije, tak si to koupí zase od Apple. Stejně tak jako lidé, kterým se líbí Android třeba v Samsungu, si koupí zase Samsung s Androidem, stejně tak jako kdo má rád Škodovky, si zase koupí Škodovku. A takoví lidé pak tvoří samozřejmě velkou část z těch, kteří si novinku koupí.

0/0
10.7.2011 11:52

ibid

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

já si koupím cokoliv, co bude nejlíp vyhovovat poměru cena/výkon a na značku dlabu. Klidně bych si koupil i něco od Apple, což se ale zřejmě nikdy kvůli výše zmiňovaným nedostatkům nestane...

0/0
10.7.2011 12:13

Viper1

Re: Dotazy pro Ibida a jemu podobne

Co je to za oddělení co způsobilo komlex z Apple?

0/0
10.7.2011 12:42

JeFFik

Matrix se stává realitou

stačí mít Android, Chrome a gmail (+ další služby zdarma od Googlu) po cca roku užívání o Vás kvalitní analytik Googlu bude vědět úplně všechno. On to nakonec někdo "nějak musí zaplatit" Rv

0/0
9.7.2011 22:21

RomanL

Re: Matrix se stává realitou

90% lidí na sebe stejně všechno vykecá na FB, kvalitního analytika netřeba... ;-D

0/0
11.7.2011 8:24

srnec

Android

Celej adroid stojí za prd :-)

0/0
9.7.2011 18:05

Lanolin

Re: Android

To váš příspěvek taky. Nebylo by něco konkrétního?

0/0
9.7.2011 18:07

clay

Re: Android

si dělá (o)(o)

0/0
9.7.2011 21:02

JamesBlond

Re: Android

Pro mne osobne: neprehledny obchod, v porovnani s iphonem mene kvalitnich aplikaci, casto lagujici system, kustomizace vyrobcu HW a operatoru, aplikace fungujici jen na nekterych zarizenich, neprovazanost s obchodem s medii, zmatecne updaty, nedoladene graficke prostredi, vetsi pocet bezpecnostnich rizik...

0/0
10.7.2011 9:00

Henry Ford

Re: Android

Když budete mít jen jednoho výrobce jak Apple tak vetšina důvodů ubude, protže to nebudete mít s čím porovnat.

0/0
10.7.2011 9:54

ibid

Re: Android

opět obecný žvásty o spoustě kvalitních aplikací.... ;-D

0/0
10.7.2011 10:07

JamesBlond

Re: Android

Nechme tedy stranou vsechny ostatni zminene problemy a mluvme jen o aplikacich. Zkuste najit par aplikaci, ktere jsou pro Android lepsi nez ve verzi pro iOS.

0/0
10.7.2011 10:13

ibid

Re: Android

koukám, že jseš v koncích, když takhle kličkuješ, otázka zněla úplně jinak.

0/0
10.7.2011 10:18

JamesBlond

Re: Android

Z hromady problemu se rozhodl odpoved jen na kvalitu aplikaci a ja klickuju.... fakt dobry. Jak nahradim na Androidu napr. Things, Instagram, Weather HD, Billings Pro, Pages, Numbers? U vsech techto je dulezite aby se dokumenty a data synchronizovali pres desktop, laptop, phone a tablet, idealne bez dokovani.

0/0
10.7.2011 11:49

kecal123

Poblouznění zlatým ho....

Jak to tu čtu, nerozumím jené věci,- já mám telefon na telefonování a moc nerozumím tomu, na co pady a tablety a Další kraviny máte. Kolik je Vám vlastně let? 17? to na tom hrajete hry a koukáte na filmy? jaký Vám lidi přináší tyhle módní předražené nesmysly užitek?

+1/0
9.7.2011 18:00

MPík

Re: Poblouznění zlatým ho....

Třeba já si na tom přečtu e-maily, kouknu na net, podívám se na menu restaurací v okolí (v pracovní den), s dítětem hledáme s GPS "kešky", ale využiju i navigaci. Takže žádný videa a hry. A rozhodně nejsem žádnej mladík...

0/0
9.7.2011 18:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.