- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jední se o virální marketing a na ten začínám být citlivý! Tajné totiž ospravedlňuje to, že je informací málo a přitom to jistě "musí být bomba, když je to tajné"...
Stará taktika: nekupujte od konkurence, jinak byste mohli litovat, že jste si nekoupili náš super-hyper-mega-hypertechnology výrobek!
???? pokud vím, Jobs nic předem nepředstavuje, a to ani tajně.... Spekulace vycházejí od novinářů, kteří sbírají data z dodavatelské sítě a předchozího chování fi Apple. Jobs a fi Apple představuje nový výrobek v okamžiku jeho uvedení na trh.
Takže inspirace jde odjinud - spíše bych to viděl od Nokie, Sony Ericssonu atd., kteří vždy v lednu cosi představí s tím že to červnu bude uvedeno na trh, v září zjistí, že vlastně to neumí vyrobit a v prosinci vydají polotovar, který uvedou do funkčního stavu další rok v říjnu. Sony Ericsson raději ani výrobek často na trh nepustí....
to jim Microsoft povoli? ja myslel, ze tlacitka maji byt prave tri...
Ve finálním výrobku bude toto tlačítko samozřejmě odstraněno...
v naději, že zastaví pád.
Business Insider je ještě radikálnější: http://www.businessinsider.com/10-brands-that-will-disappear-in-2012-2011-6?op=1
99% lidí na diskusích je přesvědčeno, že jde o patetický řízený leak. Nokia nic nemá, tak musí ukázat, že alespoň na něčem dělá a nejlíp je to udělat ve stylu "máme záhadné a tajné video" na kterém je ale patetická Nokia s generickými Wokny. To je záhada, to je tajemství, všichni se na to rychle koukněte! Mě osobně to připadá jako trapný pokus zachovat si alespoň nějakou relevanci, ale faktem je, že proti levným Androidům to má sotva nějakou šanci.