- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Skvělý" přístup ke stávajícím zákazníkům!!! 10 let mám Vodafone (Oskara) a měsíčně platím cca 1000,-. Když začátkem června volám na zák. linku, že chci změnit na výhodný balíček za 711,- (kde je i internet), dozvím se, že to pujde u mého čísla až 4.7.. Když volám dnes, tak se dozvím, že až po 31.7.. Nový zákazník to má hned. Děkuji Vodafone, tenhle přístup ke stávajícím zákazníkům je skutečně výtečný !!! :(
Dárky v podobě 2 dnů si strčtě někam. Očekával bych, že když u Vodafone utratím za 10 let cca 120tis, že nebudu paběrkovat výhody oproti novému zákazníkovi.
Stačí aby sis zapnul po půlnoci prohlížeč nebo aktivoval službu internet na 2 dny budeš surfovat
Každý se připojí, to bude zase přetížení
Ostatní operátoři by takovou příležitost využili jen k tomu, aby se pod zámínkou promoakce pokusili vylákat ze zákazníků další peníze.
Raději darujte zákazníkům pořádný signál. Dojedu k rodičům na vesnici a abych si běhal přes ulici zavolat ...
To bude slušná antireklama - vzhledem k tomu, že mobil s přehrávačem videa a dalšíma blbostma má dneska každý druhý, budou mít asi u VF veselý víkend.
už dneska si se mnou dvakrát nepovídal :-( tak že o víkendu si asi neškrtnu
tak jsem se těšil, že třeba bude nějaká pěkná holka na infolince a prd:-D