- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je opravdu "překvapení", když tuzemské ceny byly našponované na jednu z nejvyšších úrovní v Evropě. Holt lidé pochopili, že být ovcí, co se nechá odírat se nevyplácí, že něco jako "věrnost operátorovi" je absolutní nesmysl, protože jediné co touto "věrností" zákazník získá je jednou za dva roky nicotná sleva na zpravidla výběhový model telefonu výměnou za úvazek na další dva roky. Spousta zákazníků se již proto nenechá nalákat na vějičku "levného" telefonu a raději volí tarify bez úvazků a využívá retenčních nabídek. Co se podnikatelského segmentu týče, tak i menší firmy si mohou sjednat slevy v řádech desítek % oproti ceníkovým cenám a naučily se to hojně využívat.
I tak jsou takto dosahované ceny pořád o dost vyšší než ty za které volá zákazník třeba v Rakousku.