- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kéžby alespoň na půl dne nešel ani jeden operátor. To by bylo sebevražd :-D
U mě v tomhle platí klasickej Murphy...Měsíčně provolám pár minut...a nejnutnějc si potřebuju zavolat zrovna ve chvíli kdy je v Par na hodinu úplnej výpadek....
Zjistil jsem to náhodou a v klidu, relativně rychle opraveno :-) Pohoda, nevím proč si vylévat zase žluč .-) (Ostrava vypadek dopoledne)
Když jsem si koupil první tel. Tak jsem platil 6,60 za minutu hovoru a 3,30 za sms. Se změnou práce jsem přišel o služební tel, tak jsem si zařidil tarif 02 zero abych zjistil, kolik toho vůbec provolám. Cena je asi 5 kč za minutu a 2 kč za sms. Tomu říkám vážně pokrok za 10 let.
je přeci úplně normální stav u českých operátorů. Důležité je aby lidi platili včas faktury a neobtěžovali operátory kdejakými zbytečnými stížnostmi že jim něco nefunguje
Úroveň služeb neodpovídá ceně. Žádná omluva ze strany operátora.
...fakt to nešlo, ale takovej ksicht jsem při pohledu na mobil teda nenasadil
Z Vodafonem to jde poslední rok z kopce a začíná lhát víc a víc, jeho REKLAMŠTINA se opravdu povedla.
Stačí se podívat na facebookovou stránku VDF a zjistíte že spoustě lidem služby nefungovali ještě pozdě odpoledne.