- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Profimedia.cz, zaslouží si poslat na vyšetření...
V Singapuru možná zavádějí jako novinku možnost přivolání záchranných složek v tísni, ale v Praze tento systém funguje již skoro 10 let, pane autore článku!!! Záchranku, ale i ostatní tísňové složky lze přivolat posláním SMS na číslo +420 724 333 155, podrobněji viz:http://www.zzshmp.cz/sms a nebo: http://www.ticho.cz/clankyz.php?kkk=5f6594a1a0b9589e726e66918a9d67d6&diform=1&dipage=clankyz&cdiser=clankyz454&key=454&limn=1498&limc=0&sclkat=novinky&cclaut=&cclkat=&cclser=0&ccltem=
Je pravda, že již dříve bylo v různých zemích možné zaplatit někomu pomocí SMS. A že to bylo i využíváno k darování peněz. Ale komplexní systém DMS (tj. např. jednotná cena, jednotné číslo bez ohledu na operátora, jednotný formát zpráv, jednoduchá registrace do systému, ...) jsou českým vynálezem.
Jediné, co mi přijde zajímavé, jsou ty věci s placením, jako DMS. Zbytek je zkrátka předávání informací, SMS je jen pouhým přenašečem informace, na kterém se obě či více zainteresovaných stran dohodly. Úplně stejně to se dá dělat klidně signalizačními bubny nebo kouřovými signály, jenže přes SMS je to praktičtější, ale jiný rozdíl není. Dřív byli v soudní síni reportéři, kteří v pravidelných intervalech klusali do telefonní budky a diktovali vývoj případu do redakce. A muslimové řešili rozvody přes telegram. Teď se holt používá SMS, ale jinak je to furt stejné...