Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Belgičané napálili mobilního operátora. Parodovali jeho infolinku

Jak se pomstít mobilnímu operátorovi za nekvalitní zákaznickou podporu? Přistavte před jeho hlavní vchod kontejner a umístěte na něj telefonní číslo hlasové infolinky. Tam už jen hovor protahujte, protahujte a protahujte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Keni

Ale oni se alespon dovolali

To oni se ale alespon dovolali. Vcera k veceru u nas vypadla datova sit. Mam zakazane 3G a ni po povoleni a ani po restartu telefonu nic. No, tak jsme zavolal na slavnou linku Vodafonu (placenou, budu hned reklamovat) a vysledek zadny. No, asi po 30min data opet nabehli na 3G a po vynuceni pouze GSM fungovala take.

Takze kdo si mysli, ze v Mobilcomu jsou nejaci zli, at se poslechne toto. Zacvalo to na ulici a konci v busu MHD, takze ackoliv ty skreky vypadaji zajimave, tak je to opravdu z ulice a ne z postele.

http://www.flyshare.cz/stahni/51665/Outgoing_Call_-_VODAFONE_LINKA_-_20110509_200558_b.mp3

0/0
10.5.2011 13:25

Vass

Moc pěkné!

Hlavně ten konec na Youtube, kdy mu chtěli poděkovat a automat mu vybral zdarma přistavení kontejneru znovu na té samé adrese. R^R^R^;-D;-D;-D;-D

0/0
5.5.2011 12:52

mr_bodo

Jednoduchá rada...

řešit všechno důležité písemně. Co je psáno, to je dáno. A druhá rada pomocná - doporučený dopis psát NE na oddělení reklamací, ale k rukám generálního ředitele/jednatele společnosti (jména jsou na justici.cz třeba). Funguje to a funguje to RYCHLE.

0/0
5.5.2011 11:27

ValesValpurt

Re: Jednoduchá rada...

no jasňačka, už vidím jak máš zablokovanej vchod do bytu a budeš to řešit písemně :-P

0/0
11.5.2011 15:11

Titan no.1

Reflexy

Super reflexy. Akce z 10. ledna 2011 je s pompou zveřejněna 3. května. Redakce, dotaz, už skončila druhá světová válka???

0/0
4.5.2011 23:13

jorbl2

Re: Reflexy

Už druhá?!?

0/0
5.5.2011 12:43

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: Reflexy

;-DR^

0/0
6.5.2011 19:54

doktor_bota

Nejvíc mě u operátorů dokáže vytočit,

když musím opakovat to, co už jsem řekl.

Já: "Nedaří se mi po reinstalaci Windows znovu zprovoznit internet přes váš USB modem, simka je aktivní a z vaší aplikace vidím modem a přes něj vaši síť s plným signálem. Při pokusu o připojení se objeví chybová hláška RAS 635".

Následovaly dotazy: "Problém se týká telefonního čísla, ze kterého voláte?" +++ "Internet chcete používat na mobilním telefonu, nebo na počítači?" +++ "Je karta vložena v modemu a je modem připojen k počítači?" +++ "Jste v dosahu signálu?" +++ "Co se stane, když se pokusíte o připojení?"

Následovaly informace, že můj typ připojení nelze použít na počítači (nesmysl), že můj modem nefunguje pod W7 64 (nesmysl) a že karta možná ještě není úplně aktivní (cože???). Pak jsem byl konečně přepojen na technika, s nímž jsem problém vyřešil za 20 sekund (drobná úprava v nastavení).

0/0
4.5.2011 21:03

Yarda.

Outů má na zákaznické lince fór.

Ozve se robot (nějak takhle):

"Pokud jen otravujete, stiskněte jedničku, pokud nám chcete věnovat sponzorský dar, stiskněte dvojku..."

atakdále a když vyjmenuje všechny číslice, začne zase od jedničky.

Ale my máme ještě jako pevnou linku telefon s otáčecím číselníkem a nemáme co na něm mačkat. Tak se operátora nedovoláme.

0/0
4.5.2011 20:10

doktor_bota

Re: Outů má na zákaznické lince fór.

Pořiďte si tohle: http://www.elix-shop.cz/store/goodsdetail.asp?lngDepartmentID=38&strGoodsID=66581

0/0
4.5.2011 21:06

Svent

Re: Outů má na zákaznické lince fór.

pípejte do sluchátka mobilem i bez karty

0/0
4.5.2011 21:29

keděd

ČEZ

Naprosto stejné, jako když voláte na ČEZ, O2,či  jinam. Jen tam neuvádějí, že: " V zájmu zlepšení našich služeb si vás dovolujeme upozornit, že váš hovor může být monitorován!"  Je to legrace, ale k pláči. ;-(

0/0
4.5.2011 17:27

tri.p.

Re: ČEZ

ano ano, resil jsem spatne aktivovanou sluzbu, naslednou reklamaci za velmi mnoho desitek tisic, a kdyz jsem se odkazoval na jejich zaznam hovoru, tak mi pro jistotu odpovedeli, ze tam je to sluvko "muze" :-(((. nastesti jsem mel svuj zaznam a dve potvrzovaci sms z jejich systemu. takze zlepseni sluzeb znamena: jak se nam to hodi a ty plat.

0/0
5.5.2011 1:40

P1tbul

Super!

Tohle se mi moc líbilo :)

0/0
4.5.2011 8:15

cassul

Ubohé

No nevím, jestli je chytré si vylévat vztek na chudákovi maníkovi z ochranky, kterého z jedné strany pérují lidi, že někam nemůžou zajet a z druhé strany si z nej dělají vrtuli nějací ftipálci a ještě to zveřejní. On je ten úplně poslední, co za něco může, on tam má na starosti vjezd, ne infolinku a dost možná nemá s tím operátorem vůbec nic společného, jen si najal agenturu, která ho zaměstnává a tak ho tam poslali. Parodie infolinky je možná vtipný nápad, ale v kontextu mi to přijde velmi ubohé. Jo, kdyby vytočili nějakého ředitele, tak bych to viděl jako dobré, ale práskat do maníka, co tam hlídá parkoviště, je zkrátka ubohost.

0/0
4.5.2011 7:29

RomanL

Re: Ubohé

No, v solidní firmě by jako první měl dojet manager. ;-)

0/0
4.5.2011 8:16

Andee

Re: Ubohé

moc to řešíš...;-DRv

0/0
4.5.2011 9:32

danax

jste li hluchý

stiskněte 3, jste li blbý, stiskněte 4....

0/0
3.5.2011 23:13

King_von

Re: jste li hluchý

A zvládne blbý uživatel zmáčknout 4? :o))

0/0
5.5.2011 10:12

exitus99

...

Naprosto geniální...hlavně ten konec s výběrem kompenzačnáho dárku;-D

0/0
3.5.2011 23:00

GhostDogXXL

Re: ...

Přesně tak! To nejlepší nakonec R^R^R^

0/0
3.5.2011 23:32

afk

Re: ...

byl jsem hodne nacatej, ale kompenzacni darek mne vcera doslova odstavil z provozu ;-D;-D;-D

0/0
4.5.2011 9:04

Marťan

Smutné,...

...protože ti, kteří to organizují, ti managoři ve vysokých funkcích, to stejně nepochopí! A navíc je to takhle dementně organizované celosvětově, asi nějaké osvědčené americké móresy pro nechápavé nebo nepřizpůsobivé občany...

Chcete důkaz? Mohu doporučit z vlastní zkušenosti zákaznické linky telekomu (telefoniky nebo jak se to furt mění), poruchovou službu rozvodných závodů čezu, anebo (vůbec nejlepší) zákaznická linka České pojišťovny! Kam se na ně hrabou nějací Belgičani...

0/0
3.5.2011 22:47

Andee

Re: Smutné,...

infolinka o2 je z mobilních operátorů zdaleka nejlepší, slinto Rv

0/0
4.5.2011 9:33

CoolDak

Re: Smutné,...

hahaha

0/0
4.5.2011 16:01

honza76

Vodafone

To je stale lepsi nez Vodafone u nas, sam jsem jim volal 5x a pokousel se zrusit svoje telefonni nepouzivne cislo, nakonec se to povedlo a trvalo to 11 dni. Chteli po me napriklad heslo do noveho systemu, pokud jsem tedy jiz prevedeny. Belgicani by rvali smichy. Kazdemu jsem vysvetloval proc volam znova a znovu a samozrejme cely pribeh byl pokazde delsi a delsi jak se to cele nabalovalo. Operatory na druhem konci to evidente velmi zajimalo :-P. Nejvice me z jejich bohate nabidky voleb zaujalo: pokud si prejete mluvit s operatorem stisknete X, pokud si prejete OPRAVDU mluvit s operatorem stisknete X, tento hovor vam bude nauctovan dle sazebniku (cili obtezujete), pro dobry vtip zmacknete X a nakonec tnuti do ziveho: dobre ucty delaji dobre pratele

0/0
3.5.2011 22:46

Linde CZ

Heeej, nejlepsi byl konec a ten uplne ignorujete!

Doporucuju mrknout na posledni minutu na YouTube, to predtim muzete klidne vynechat ;-D

0/0
3.5.2011 22:31

Inkvizitor Johny

Re: Heeej, nejlepsi byl konec a ten uplne ignorujete!

Tak ten byl úplně nejlepší;-D

0/0
4.5.2011 16:19

Kozel Bobeš

Zavoní telefon.

Zvedne jej slečna: "Prosííím, informační kancelář, jak vám mohu pomoci?" "Haló, to je kancelář? No dobře, není tam prosímvás Karel?" "Prosííím? Jaký Karel? Tady je informační kancelář, jak vám mohu pomoci" Klap!

Zazvoní telefon. Zvedne jej slečna: "Prosííím, informační kancelář, jak vám mohu pomoci?" "To je zase ta kancelář? Je už tam ten Karel? "Prosííím? Tady je informační kancelář. Tady není žádný Karel, co si přejete prosííím?" "Dejte mi Karla a nedělejte fóry" "Já  vám nerozumím, tady je informační kancelář...." Klap!

Totéž ještě tak dvakrát - třikrát.....

Zazvoní telefon. Zvedne jej slečna: "Informační kancelář, co si přejete!?!?!?"

"Tady Karel, nehledal mě někdo?"........

0/0
3.5.2011 22:10

stefi_ul

Re: Zavoní telefon.

To je skoro 30 let stary... Vymyslel to Franta Kocourek...

0/0
3.5.2011 22:27

someone_else

Ale no tak,

snad není zas až tolik třeba věřit úplně všemu, co Donutil vypustí z huby… I ten Franta, dej mu pámbu lehký spočinutí, to jenom s chutí používal.

0/0
5.5.2011 13:23

fixaman

.

Hodně dobrý vtip ;-D

Jinak ale by to chtělo vážně přemýšlet.. Všichni by pořád chtěli osobní přístup atp.. Zkuste si provozovat službu pro několik milionů lidi, denně odbavovat tisíce hovorů a být s každým osobní.. Sám jsem dělal na infolince, to se nedá.. A musí to znát každý, kdo někdy dělal v kontaktu s lidmi.. Po osmi hodinách už prostě být osobní nedokáže prakticky nikdo.. ;-)

0/0
3.5.2011 19:02

almoqbil

Re: .

A hlavně...i kdyby se operátor pokoušel mít osobní přístup i na konci směny, vždycky se najde někdo, komu nejde o osobní přístup, ale o to, aby to měl HNED, TEĎ a hlavně PODLE SVÝHO. A jestli to operátor nedokáže zařídit, není proklientský, nemá osobní přístup atd...Jestli to tak vůbec daná firma umí, to už není podstatný :-/

0/0
3.5.2011 21:43

Leinad

Re: .

Pokud to firma neumí, může to říct rovnou. ("Služba není v naší nabídce.") Vadí mi obcházející formulace typu "Kolik je hodin? -> Chcete vidět, jak hážeme kamenem?" nebo "víte, že hodiny jsou digitální a analogové?" jak to má ve zvyku Vodafone.

0/0
9.5.2011 16:32

Leinad

Re: .

Já bych hlavně chtěl přímá čísla. Jako má Kyslík 800123456 universál(nefunguje);  800184084 technici(vím co chci).... Nemám rád situaci, kdy popisuji problém někomu, kdo nemůže reagovat/nerozumí mi a radí nesmysly... a následně jsem možná přepojen a zase zařazen do fronty, abych mohl zase vysvětlovat. 

Osobní být nemusí, naopak ale rychle vedoucí k řešení mého problému/přání.

0/0
9.5.2011 16:25

on3.

Pro korporace je zakaznik cislo

tak co byste chteli.

Osobne bych privital nejakou obdobu "klientskych" odboru (stejne jako "musim" byt zamestan, "musim" mit banku a mobil, vyber je jeste uzsi nez u zamestnani)

0/0
3.5.2011 17:00

othoma

servis

dobrý jsou i lokální provideři, kteří si hrajou na full servis.

Jejich infiolinky bývají také dobré - automat "spojíme vás s vhodným operátorem" pak  5 sec pauza a  "všichni operátoři právě hovoří zanechte vzkaz a my se vám ozveme" a takhle je to pokaždý , ještě jsem s nikým naživo nemluvil , takže zřejmě vůbec žádné nemají...

0/0
3.5.2011 16:14

ujko.straka

Re: servis

Hmm asi záleží na firmě. Já mám na svýho ISP servisní mobil který je směrovaný na živého technika co má službu a krom toho i 2 os čísla pro případ nouze. Akorát je nezneužívám jak některé paka.

0/0
3.5.2011 19:39

ofcoursedude

Vodafone...

Pamatuju si ze Vodafone mel jednu dobu automatizovanej system kdy ti pomalym hlasem predcital jednotlive volby a pokud jsi zmacknul prislusne tlacitko jeste pred tim nez ho rekl tak se ozvalo neco ve smyslu "litujeme ale tuhle volbu jeste nemuzete pouzit" - nacez system zacal predcitat vsechny moznosti od zacatku. A to pomijim jejich klasicke "nez zacneme mame tu nabidku jen pro vas" a "prave vas prepojujeme na operatora. Pokud s nim opravdu chcete mluvit stisknete [neco]" - tyhle dve tam jsou pokud vim dodnes.

Jednou to chlapek v USA vyresil taky netradicne - pote co byl asi dve nebo kolik hodin neustale prepojovan v systemu Bank of America, vyresil to tak ze z okna sveho domu ktery je hned naproti jedne z jejich pobocek vyvesil plakat "Bank of America sucks!." Zanedlouho mu zacali volat, nakonec snad dokonce mluvil s PR vice prezidentem nebo nekym takovym. Uz si nepamatuju proc to nakonec sundal ale reseni je to taky zajimave... :)

0/0
3.5.2011 16:08

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Da se to udelat i obracene...

...pokud vas napr. uhani exekutori nebo banka, tak kdyz vam zavolaji, tak se ozve: "Dovolali jste se na veritelskou linku dluznika Jan Novak. Zadejte registracni cislo sve pohledavky stisknutim 1. Pokud je pohledavka po splatnosti jiz vice jak pul roku, stisknete 2. Pokud dluznik neprebira obsilky, stisknete 3. Prejete-li si hovorit s dluznikem, stisknete 9... Po stisknuti 9 se ozve: Na lince nyni ceka... sto..dvacet...ctyri... veritelu. Jste v poradi, prosim, nezavesujte, dluznik s vami bude hovorit, jakmile na vas dojde rada... :-)

0/0
3.5.2011 16:04

asitat

Re: Da se to udelat i obracene...

R^;-D

0/0
3.5.2011 16:26

kosobecny

Re: Da se to udelat i obracene...

;-D;-D

0/0
3.5.2011 17:11

RomanL

Re: Da se to udelat i obracene...

No, je ovšem pravdou, že skuteční dlužníci zhusta telefon nevlastní... ;-)

0/0
4.5.2011 8:19

Rafaelou

perfektní....

takhle by to chtělo postupovat všude.Konečně by těm co podobný systém "zákaznické podpory "používají došlo jak všechny štvou.Dneska se někam dovolat a ještě vyřídit co je třeba stojí hodně času a pevné nervy.A nejhorší je,že obvykle ani jedno ani druhé zrovna nemám.:-(

0/0
3.5.2011 15:35

Kreaturah

Mě takhle s...o UPC s číslem na faktuře. Já ale když jim

volal jsem u sebe žádnou fakturu nikdy zrovna neměl. Jeden d...nt mě ale stále prudil, že podle jména, adresy, emailu a tel. čísla ze kterého volám mě prostě nenajde!!! 8-o Byl to opravdu psychycky narušený jedinec (kterého UPC callcenter samozřejmě ochotně zaměstanlo - asi nějaké ty evropské kvóty, nebo co). Říkám mu, že už mě tak vyhledali (bez zákaznického čísla na faktuře) desítky jeho kolegů v minulosti, a že vím, že to jde i jen podle jména. Byl ale neoblomný, že mi nepomůže, dokud mu nenahlásím své číslo. ;-D Bože, když si na to teď vzpomenu, tak to byl Monty Python jak vyšitý, bohužel ale z reálného života...;-D

0/0
3.5.2011 14:09

insane maniac

Re: Mě takhle s...o UPC s číslem na faktuře. Já ale když jim

Tak tohle mě pobavilo ;-D Palec hore!!! ;-DR^

0/0
3.5.2011 15:51

ofcoursedude

Re: Mě takhle s...o UPC s číslem na faktuře. Já ale když jim

Nevim, UPC nemam, ale nedivil bych se kdyby jsi mel pouze elektronicke vypisy, ale dostal by jsi se k nim pouze po zadani zakaznickeho cisla... :)

0/0
3.5.2011 15:57

Kreaturah

Re: Mě takhle s...o UPC s číslem na faktuře. Já ale když jim

;-D Taky dobré! R^ Já od nich něco tištěného měl ještě z dávných dob, ale kde, to ví bůh, a nebudu to hledat jen kvůli nějakému zakomplexovanému hňupovi z call centra! ;-)

0/0
3.5.2011 16:01

Pan Petr

Re: Mě takhle s...o UPC s číslem na faktuře. Já ale když jim

http://i.idnes.cz/11/051/org/MBB3ad989_e_dilb28.gif

0/0
4.5.2011 21:21

radekpernica

Re: Mě takhle s...o UPC s číslem na faktuře. Já ale když jim

Jo jo UPC znám. Nedávno jsem jim volal z mobilu,že po jejich zapojení nové zásuvky mi nejde vůbec nic(net,tv,telefon) a INTELIGENT na jejich lince mi po mé neoblomnosti,že to chci opravit hned,že za to nemůžu, mi poradil, že si mám stěžovat přes NET. Tak jsem mu řekl,že je D****T,že chci aby mi vysvětlil,že když mi nejde net tak jak si mám stěžovat tak jen furt opakoval to samý, MŮŽETE SI STĚŽOVAT PŘES INTERNETOVÝ FORMULÁŘ.

Opravdu tam občas dělat INTELIGENTI co uměj opakovat jen to co je naučily a nemaj vlastní mozek

0/0
3.5.2011 16:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.