Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aplikace pro iPhone „léčila“ gaye z homosexuality. Applu nevadila

Aplikace Gay Cure radila uživatelům mobilního telefonu iPhone, jak se zbavit homosexuality. Přestože byla svým obsahem závadná, Apple ji schválil a ke stažení byla k dispozici po celý jeden měsíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Macek.0001

Donna Summer...

...byvší Queen Of Disco skončila svoji hvězdnou kariéru na live koncertu v Central Parku (NY), kde označila gaye za ďáblův produkt. Po tomto výroku cca 80000 diváků odešlo a během deseti minut jí vypověděl smlouvu manažer (Giorgio Moroder) a vydavatel (Sony Music).

Inu, tolerance má své meze.

0/0
30.3.2011 12:23

_xprim01_

A kolik jich vyléčila?

0/0
29.3.2011 23:32

S55

Kde se pořád berou?

Napadlo vás někdy, kde se homosexuálové pořád berou, proč nevymřeli? Proč je jich pořád víceméně stejně? Proč stále není žádná "pilule", které by z nich udělala hetero?

Odpověď je jednoduchá - je to plán Přírody. Tedy jde o   p ř i r o z e n ý  stav.

Trvalo to dlouho, než věda pochopila, že nejsou ani nemocní, ani úchylní. Bohudík už to chápe i hodně lidí.

0/0
29.3.2011 19:45

luki

Re: Kde se pořád berou?

R^ Naneštěstí se vždy najdou nějací lidé, kteří nechtějí MYSLET, ale jen VĚŘIT...a budou vymýšlet podobné blbiny.

0/0
29.3.2011 21:18

RomanL

Re: Kde se pořád berou?

Znáte termín "nevyléčitelná nemoc"?

0/0
30.3.2011 8:26

velitel mesta bugulmy

Re: Kde se pořád berou?

Při vší úctě, nemám nic proti homosexuálům, ale ve vašem příspěvku logika nějak kulhá. To už si stejně můžete vzít chřipku. Kde se chřipka pořád bere, proč nevymřela? Proč je jí pořád víceméně stejně? Proč pořád není žádná pilule, která by chřipku vyléčila? Odpověď je jednoduchá - chřipka není nemoc, je to plán Přírody. Tedy jde o přirozený stav. Kdo jde proti chřipce, jde proti nám.

0/0
30.3.2011 23:37

S55

Re: Kde se pořád berou?

Chřipky není stále stejně - co chřipkové pandemie?

Vzhledem k tomu, že homosexualita je dána geneticky a příroda naším genet.fondem odjakživa manipuluje, tak by tyto geny vyřadila - vždyť homosexuální jedinec není vhodný pro zachování druhu. A o druh jde přírodě především.

Dále, původce chřipky je samostatná množina, homosexuálové jsou pouze podmnožinou lidstva. Tedy zde vaše logika nějak kulhá.

"Kdo jde proti chřipce, jde proti nám." - To jsem tvrdil? Troška demagogie neuškodí... ;-)

0/0
31.3.2011 11:00

jolicz

Re: Kde se pořád berou?

Ty woe, jak někdo může srovnávat chřipku s homosexualitou? Tak to už je vážně slušnej úlet... bakterie vs genetická informace...nerozumim tomu, ale tohle nemá ani prd společnýho!

Nebo moment, já se z toho du vyležet a za chvili mě budou brát už jen "čičinky"!

0/0
1.4.2011 18:02

S55

Re: Kde se pořád berou?

"...nerozumim tomu,"

Možná v tom bude zakopán pudl. ;-)

Bakterie/viry dle vás nemají genetickou výbavu?

A hlavně - celé to není srovnání, ale p a r a l e l a.

0/0
1.4.2011 20:56

Jmenuji se Banda. Patrik Banda.

Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

léčit. Kdy se přidají pedofilové, zoofilové, nekrofilové a další?:-P

0/0
29.3.2011 18:36

S55

Re: Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

Nula nulko, měl byste se před další misí trochu vzdělat - homosexualita již drahně let není pokládána za úchylku. ;-)

Když už vás tak vzdělávám, tak zkuste nahlédnout na oddíl "filové". Existují ve škále od nevinných úchylek až po těžké poruchy osobnosti.

0/0
29.3.2011 19:26

RomanL

Re: Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

"... homosexualita již drahně let není pokládána za úchylku". No, jak pro koho. Ne že bych měl něco proti homosexuálům, ale za normální to nebudu pokládat nikdy. Co pokládáte za normální vy, to je vaše věc, ale mě do toho netahejte. A co je nevinná úchylka a co je těžká porucha osobnosti je jenom věc názoru a výkladu. Ale to je snad každému jasné, že?

0/0
30.3.2011 8:28

S55

Re: Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

Je pěkné, že jste tak toleratní, ale kde vás do "toho" tahám?

Nebrat homosexualitu jako nemoc, ba dokonce ani jako úchylku je postoj lékařské vědy.

To vaše relativizování je také úsměvné, opět jde o pohled medicíny a psychologie. Samozřejmě "nevinná úchylka" není termín, ale jak jinak nazvat pedofila, který nikdy žádnému dítěti nijak neublížil? Že může? Ale to může i nepedofil a je to daleko pravděpodobnější. (Za nevinného je např. pokládán HCHA, jeho úchylka mu umožnila psát pohádky tak, jak je psal.)

0/0
30.3.2011 10:43

cassul

Re: Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

Pedofilie je lékařský termín, popisuje osobu, kterou sexuálně přitahují děti. Dá se to naprosto exaktně diagnostikovat, je na to velmi spolehlivý postup. Na pedofilii samé pochopitelně není nic trestného ani zavrženíhodného, je to forma orientace, na stejné úrovni jako homosexualita. Trestné a obecně zavrženíhodné je sexuální zneužívání dětí. To s pedofilí souvisí jen docela volně...

0/0
30.3.2011 14:11

S55

Re: Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

"Na pedofilii samé pochopitelně není nic trestného ani zavrženíhodného,

je to forma orientace, na stejné úrovni jako homosexualita"

S tou úrovní se pletete - nejdříve musíte mít sexualitu, ta je pak ho-, nebo he- a až z ní může být nějaká odchylka/úchylka...

Hetero/homosexualita jsou nadřazené pojmy nad filie.

0/0
31.3.2011 20:26

cassul

Re: Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

Když nazvu sedmikrásku růže, nezčervená. To, že nějaký lékařský kongres pod politickým tlakem vypustil jednu diagnózu z oficiálního seznamu, nic nemění na tom, že homosexualita je nestandard, tedy odchylka od normy. Standardní je heterosexualita, nejen protože je rozšířenější, ale hlavně protože jen ona může vést k přirozenému početí dítěte, je tedy fukční a logická. Můžeme proti tomu protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno. Svůj názor změním, až zcela přirozenou cestou, bez jakéhokoliv lékařského zásahu, nějaký muž či žena otěhotní bez styku s opačným pohlavím.

Tím nijak neupírám právo homosexuálům na štestí, respekt a rovnoprávnost, případně pomoc společnosti, potřebují-li jí. Stejně jako nic z toho neupírám například lidem s vrozenou vadou srdce. Ale zkrátka to jsou nestandardní situace, odchylky od normy.

0/0
30.3.2011 14:06

Alcator

Re: Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

Ano, je to ODchylka. Asi jako pihy nebo zrzavé vlasy nebo albinismus.

Přesto nikdo nenazývá pihaté nebo zrzavé nebo albíny "úchylnými", je to tak?

To je prostě ten rozdíl: ODchylka vs. Úchylka.

0/0
30.3.2011 18:35

velitel mesta bugulmy

Re: Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

No, není to stejné. Ať máte vlasy jakékoli, pořád můžete naplnovat fungovat - tedy např. mít potomky. Homosexualita, když se vezme vážně, vás z tvorby dalších pokolení diskvalifikuje. To je "trošku" někde jinde než pihy...

0/0
30.3.2011 23:40

fixaman

Re: Takže homosexuály uráží, že se jejich úchylku někdo pokusí

No, tak to jste nám to tady natřel.. Když o dané problematice nic nevíte, tak se alespoň neztrapňujte přispíváním do diskuze.. Shazujete tím jen a jen sebe ;-D

0/0
30.3.2011 0:11

Ciperak

Gay

Nechápu jak aple něco takového mohl pustit,když zrovna jeho produkty kupujou homosexuálové a heterosexualitu také nejde léčit jako homosexualitu.Jen holt jako 4% jsme menšina a vždy budem pro heterosexuáli jiný.:-):-)

0/0
29.3.2011 13:09

Prngr1

Re: Gay

Heterosexualita je normální - není ji třeba léčit.

Tím neříkám, že homosexualitu je možné vyléčit - nelze

0/0
29.3.2011 13:21

cassul

Re: Gay

Tady ale neřešíme o to, jestli něco jde nebo nejde. Tady se ultimativně ZAKAZUJE, aby se někdo o něco pokoušel sám u sebe. Já vím, že pouhou silou myšlenky pravděpodobně nedokážu vzlétnout z gauče. Ale má někdo právo mi to zakazovat, když se o to chci pokusit?

0/0
29.3.2011 13:28

igamenir

Re: Gay

Ano, nikdo nemá právo ti to zakazovat, ale nikdo ani nemá právo do toho

někoho nutit. A takový aplikace je především nebezpečná munice pro tu

druhou skupinu.

Jen si představ, že by po tobě rodina a okolí usilovně požadovala, aby ses naučil létat, aby jsi šel k doktorovi, který ti to vysvětlí. K psycholovi, který prozkoumá příčiny, proč to neumíš. Musel bys jezdil na speciální tábory, kde se to učí, případně nutili trávit pár měsíců v "institucích" kde se pokoušejí naučit létat všemožnými metodami, včetně ledových koupelí, elektrošoků, atd.... hrůza. A pak by přišla matka a začala: "Ty jsi hrozný, ty se nesnažíš. A neříkej mi že to nejde, když na naučit se létat už jde prý pouhou aplikací na iPhone" Rv

0/0
29.3.2011 14:56

cassul

Re: Gay

Jak píšu níž, to je tak zvrácená "logika", že nad tím odmítám dál uvažovat. Tady se úplně zaměňuje příčina, nástroj a důsledek. Když mě někdo do něčeho nutí, tak je to špatně samo o sobě a hotovo. Tím, že zakážeme nějaký nástroj, přece nic nevyřešíme, tyran si okamžitě a snadno najde jiný. Ale ten nástroj sám o sobě přece nic nedělá, tudíž není špatný, naopak může někomu jinému prospět. Proč podle stejné "logiky" okamžitě nezakážeme auta, vždyť ty "zabíjejí" tisíce lidí?

0/0
29.3.2011 15:23

fixaman

Re: Gay

Vzhledem k tomu, že homosexualita se nijak vyléčit nedá, opravdu může tahle aplikace někomu prospět? Jen tomu člověku navodí další deprese.. V podstatě je to klamavý výrobek..

0/0
29.3.2011 16:36

S55

Re: Gay

Ono s tou normalitou je to vždy obtížné.

Osobně si jako heterosexuál připadám normální a když je někdo homosexuál, tak mi také připadá normální.

Jen tak mimochodem, zdraví lidé se neléčí. ;-)

0/0
29.3.2011 19:31

RomanL

Re: Gay

Takže jste oba stejní = normální?

0/0
30.3.2011 8:30

S55

Re: Gay

Máte problémy s logikou. Stejnost a normalita se nutně nerovnají.

Anebo jinak: všichni hetero jsou stejní?

Dost často se zjistí, že lidé, kteří proti homosexualitě brojí, jsou sami homo a chtějí to svým postojem zakrýt, nebo si prostě nejsou svou sexualitou tak docela jisti, tedy se odmítavým postojem utvrzují, že jsou "v pořádku".

0/0
30.3.2011 10:49

ZBR9

Ale nebylo by

špatné, kdyby to alespoň nějakému homosexuálovi pomohlo. Každá pomoc je dobrá v takovém případě...

0/0
29.3.2011 12:48

wanad

homosexualita nemocí pořád je

Přes změny myšlení společnosti za cca dvě upynulé dekády, homosexualita nemocí pořád je. A to nemocí splodit dítě při respektování své sexuální přitažlivosti.

0/0
29.3.2011 12:25

Andee

Re: homosexualita nemocí pořád je

Na světě je spousta nemocí, které lidé neléčí... protože jim nevadí...

0/0
29.3.2011 12:42

cassul

Re: homosexualita nemocí pořád je

Ale nikdo jim to nezakazuje. A nejde jen o nemoci. Pokud někdo není spokojený s tím, že je brunet, může se odbarvit na blondýna. To je jeho volba. A nikdo nezakazuje, aby kadeřnictví tuhle službu nabízela, to je přece normální věc, která nemá na ostatní brunety ani blondýny žádný vliv. Tady někdo nabízí pomoc při dobrovolné změně orientace, což osobně vnímám jako podobně soukromou věc, jako je barva vlasů. A to je mu zakazováno. A to se mi hrubě nelíbí, přestože si myslím, že taková změna nejspíš není možná. Ale pokud se někdo sám a dobrovolně chce o ní pokusit, proč nesmí?

0/0
29.3.2011 12:53

igamenir

Re: homosexualita nemocí pořád je

Až na to že v bláznivé americe je změna orientace málokdy dobrovolná, spíš naopak velmi nedobrovolná, vynucená rodinou a okolím. Rv

0/0
29.3.2011 14:38

cassul

Re: homosexualita nemocí pořád je

Takže protože tam jsou LIDÉ, kteří někoho do něčeho nutí proti jeho vůli, tak zakážeme APLIKACI, která sama o sobě nic nedělá? Aha už rozumím, to je stejně degenerovaná logika, jako jsou někde nějací lumpové a vrazi, tak všem zakážeme všechny zbraně, protože by jí ten lump mohl použít. Lumpové sami o sobě nikomu nevadí, ale běda, když se někde objeví zbraň, která sama o sobě nic nedělá. Asi se mi udělá blivno z takového uvažování....

0/0
29.3.2011 15:17

igamenir

Re: homosexualita nemocí pořád je

Jo, souhlasím, že je to špatná logika. Stejně je to s prodejem léků, ze kterých pár lidí vyrábí léky. S daní na média, kam si někdo vypaluje ukradené filmy, atd. Ale holt už se společnost tou cestou vydala...

0/0
29.3.2011 15:27

cassul

Re: homosexualita nemocí pořád je

Ne, s tím nesouhlasím. Společnost se sama nikam nevydala, někdo jí někam vede a majorita lidí je líná ten směr změnit. A to je úplně stejný důvod, proč se třeba v německu dostal k moci nacismus a Hitler. Podporovalo ho pár křiklounů a majorita ho trpěla tak dlouho, až jim přerostl přes hlavu, získal všechnu moci a pak už nemohli nic dělat. A jak vidno, přesně totéž se děje i dnes. A kdo proti tomu nevystupuje a jen tiše šoupe nohama, tak to podporuje.

0/0
29.3.2011 15:38

Prngr1

Re: homosexualita nemocí pořád je

Jistě, je to nevyléčitelná nemoc, nebo spíš úchylka.

0/0
29.3.2011 13:22

fixaman

Re: homosexualita nemocí pořád je

Zjednodušil bych to asi tak, že prakticky každá nemoc vám nějak komplikuje život.. Tudíž homosexualita nemoc není a nikdy nebyla.. Život totiž nijak nekomplikuje.. To jen ostatní vám ho komplikují.. Ačkoliv já třeba za celý život žádnou negativní zkušenost s okolím nemám, a to jsem z malé vesnice ;-)

0/0
29.3.2011 16:43

cassul

Re: homosexualita nemocí pořád je

Omyl. Existuje řada nemocí, které život nekomplikují a pacient o nich třeba řadu let ani neví a často se o nich  nedoví celý dlouhý a plodný život. Různé anomálie na srdci například, mozkové nádory nebo koneckonců obyčejný vysoký tlak.

0/0
30.3.2011 13:29

Macek.0001

Re: homosexualita nemocí pořád je

Za bolševika existovala DIAGNÓZA 304 - homosexualita.

To je dávno zrušeno, vážený pane - jedná se o sexuální preferenci.Rv

0/0
30.3.2011 12:16

wanad

Re: homosexualita nemocí pořád je

Dnes se pseudohumanisticky nemoci mít dítě při respektování své sexuální přitažlivosti říká jiná sexuální preference, no. Cikánům se zase říká Romové a komunisté jsou legální...

0/0
30.3.2011 19:30

junk

Kde se to dá stáhnout?

Nevíte dde se to dá stáhnout?

- Apple nemám, ani buzna nejsem... ale takovýto vzácný kousky mě zajímají ;-)

0/0
29.3.2011 12:10

cassul

Když to tak vidí?

Co je to za politiku? Copak to někdo musí používat, když nechce? Znám řadu abstinentů a nevím o žádném, že by protestoval proti podávání alkoholu v hospodách. Dají si tam nealko, případně tam vůbec nelezou. Pokud se homosexuál nechce ze své "nemoci" "léčit", no tak si to nestáhne. Možná, že na téhle planetě je někdo, kdo si myslí něco jiného a tu aplikaci si stáhne a zkusí to, to je zase jeho volba. Každý jsme jiný, někdo se narodil takový, někdo onaký. Někdo je hetero, někdo homo, někdo nemá ruku, někdo má nedomykavost chlopně. Narodili jsme se tak. Je snad špatné zakázat člověku bez ruky protézu, nebo operovat tu nedomykavost? Pokud to ten postižený nechce, jeho volba, že to nechce, budiž, respektuji to, stejně jako když si tu protézu zvolí. Homosexualita je úplně stejná. Když ti tvoje sexualita nevyhovuje, tak se klidně zkoušej léčit, proč ne? Pravděpodobně to sice bude zbytečné, ale když chceš, proč ne? Ale apriori něco zakazovat, to je totalita jako z učebnice.

0/0
29.3.2011 7:19

legnaw

Re: Když to tak vidí?

ti zdrhla manzelka s kolegynou?

0/0
29.3.2011 7:26

cassul

Re: Když to tak vidí?

Nikdo mi nezdrhl. Jan mě štve, že někdo někde rozhodne, že je nepřípustné mít jiný názor, i když ho nikomu nenutím. A to dneska vidím v řadě oblastí.

0/0
29.3.2011 7:30

_lu

Re: Když to tak vidí?

řekl bych, že jde spíš asi o to, že je to nějaká náboženská organizace, která říká lidem, že homosexualita je nemoc a lze léčit - to je na celé aplikaci špatné ne? dokážu si představit, že spíš pomůžou lidem k sebevraždě, než aby něco "vyléčili" nebo z nich udělají sektáře...

0/0
29.3.2011 8:55

Petulinek

Re: Když to tak vidí?

Takových je na světě plno, počínaje katolickou církví... Ale to neznamená, že je proto je třeba zakazovat. Chytrý člověk ví své a pitomec si holt naběhne... Jakékoliv zakazování a potírání odlišného názoru je špatné a znamená další a další omezování svobody...

0/0
29.3.2011 9:08

_lu

Re: Když to tak vidí?

ale aplikace je jen jedna;-) a v článku jde o to, že taková firma toto podporuje;-)

0/0
29.3.2011 11:36

cassul

Re: Když to tak vidí?

Jakápak podpora? On snad Apple jí povinně distribuoval na všechny iNěco zařízení? Nebo nějak omezoval někoho, kdo si jí nepořídil? O tom nic nevím a silně o tom pochybuju. Aplikací, které jsou oficiálně podporovány výrobcem, je jen pár a všichni víme, o které jde, defaultní prohlížeč internetu, defaultní přehrávač a podobně. U Apple například iTunes, QuickTime, u Windows MediaPlayer a IExpoler a pár dalších. To jsou některé oficiálně podporované a doporučované aplikace. 

Tady ale jde jen o to, že někdo napsal aplikaci a dal jí na "trh". Je irelevantní, jestli mě ta aplikace zajímá, jestli s ní souhlasím, nebo ne. Já si jí nemusím vybrat, nikdo mě k jejímu používání nenutí a popravdě řečeno, je mi u zadele. Takových aplikací je na trhu, internetu a všude možně drtivá většina. Pro někoho jiného ale může být prospěšná, to plně respektuju. Ale tady se někdo rozhodl, že ta aplikace nesmí existovat, že se nesmí distribuovat, protože neodpovídá něčímu názoru. A to silně zavání cenzurou.

0/0
29.3.2011 12:47

pestilence

Re: Když to tak vidí?

Tu nejde o slobodu vyberu ci naznaky cenzury, ako pises. Toto je minimalne eticka zalezitost, pretoze aplikacia uraza homosexualov, ktorych oznacuje za chorych ludi a chce ich liecit. Myslim, ze doteraz nebolo nikde dokazane, zverejnene a prezentovane, ze homosexualita je choroba (samozrejme okrem nabozenskych fanatikov). Ci mas na to iny nazor?

Pacilo by sa ti a myslis, ze by to bolo eticke, keby si bol napr. invalid neschpny pohybu a niekto by vyvinul a rozsiroval aplikaciu, ktora by navrhovala a ponukala (na baze dobrovolnosti) rozne sposoby asistovanej samovrazdy?

Ci by sa ti zdalo normalne, keby niekto vytvoril aplikaciu, na zaklade ktorej by si si mohol (dobrovolne) vybudovat plynovu komoru a otravit sa v nej, kedze by si, podla tvorcu aplikacie, patril k tzv. "podradnej rase" (zidia, cernosi a pod.)? To by si tiez obhajoval ako moznost dobrovolneho vyberu?

0/0
29.3.2011 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.