Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vodafone měl problém s aktivací služeb a SIM karet

Operátor Vodafone se od úterka do čtvrtečního rána potýkal s problémem při aktivaci některých SIM karet a změně služeb. Komplikaci způsobila softwarová chyba v systémech operátora. V současnosti je problém odstraněn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jutik

kolaps vodafonu

dnes mi úplně vypadl telefon,při vytočení jákéhokoliv čísla se mi ozve samoobsluha vodafonu,spojení s operátorem však vůbec není možné,jsem dlouholetým zákazníkem,toto považuji za naprosté fiasko /mám starší přístroj Simens C25 od operátora mi v poslední době přichzely SMS nečitelné hieroglify/.Naprosto nevím co dál  a asi přejdu k jinému operátorovi.

0/0
5.5.2011 14:39

MCorny

Stále nefunguje

Jsem firemní zákazník,8.3. jsem požadal na prodejně o Internet na plno a ten mi do dnešního dne stále po několika urgencích nefunguje.Pohrozil jsem,že odejdeme ke konkurenci a vcera mě šokoval telefonát z Vodafonu jestli nám mají připravit čísla na přenos.Místo,aby se snažili zprovoznit službu,tak raději připraví číslo na přenos a nabizi slevu na tarif,kterou ani neví,že již máme,opravdu skvělá firma...

0/0
23.3.2011 6:19

saabR

Re: Stále nefunguje

Ahoj, jojo,přesně tak,já se už snažím aktivovat internet více jak týden a ani na prodejně ani na lince i když prý aktivují tak pořád není aktivován. Změna tarifu co jsem také měnil se jim podařila až po několika urgencích a když teďka opět volám na linku, akorát oznámí, že jim služby nefungují a mám zavolat jindy, fakt hrůza, jde to s nimi poslední dobou dost z kopce, škoda

0/0
24.3.2011 17:39

annalucie

a co sleva na paušálu místo omluvy

Vodafone je příšerný operátor...

0/0
18.3.2011 21:55

Allora

Mnoho zákazníků? Potřebují se jich zbavit?

Koupila jsem si předplacenou kartu a nemohla s ní volat 3dny, aktivace nebyla možná, jediné spojení kterého se mi dostalo, bylo spojení s operátory, kteří mi tvrdili, že vše funguje naprosto v pořádku. Aktivaci mi nakonec provedli přímo (i když mi opakovaně sdělili, že vše funguje), volání i přijímání hovorů mi začlo fungovat po 24hodinách poté. Což by asi v porovnání s čekací lhůtou jiných zákazníků nebylo tak strašné. Přesto, jednání, kterého se mi dostalo a to nejen nyní, mě tak znechutilo, že jsem nakonec radši využila služeb jiného operátora a světe div se, ono to funguje.

0/0
18.3.2011 11:50

Sibstr

Pořád nefunkční

V mém případě problém stále přetrvává:-( už několikátý den;-€

0/0
18.3.2011 0:16

brezovak

Co naplat

drobná chyba mezi klávesnicí a židlí, za tak málo peněz co u Vodafone mají zaměstnanci se není čemu divit

0/0
17.3.2011 20:50

pedros603

tyden jsem nemohl volat

tyden jsem urgoval, tyden jsem nevolal, tyden se mi nikdo nedovolal.....pausal jsem vsak platil za cely mesic....

0/0
17.3.2011 19:25

van23

Re: tyden jsem nemohl volat

no kdyz se neozves tak budes platit, to je jasny kdyz faktury vystavuje PC .zavolej a rekni ze to chces zrusit a uvidis ty slevy

0/0
17.3.2011 20:49

pedros603

Re: tyden jsem nemohl volat

bylo mi receno, ze jsem dostal slevu na telefon a co jako jinak chci...

0/0
17.3.2011 21:00

Potvoora

Re: tyden jsem nemohl volat

Nějak jim to posledni dobou celé nefunguje..

Mě změnili tarif, prý to tak systém vyhodnotil jako lepší..

Tak jsem dokola opakovala, že chci nějakou kompenzaci, tak po deseti minutách mi operátorka nabídla slevu 50% z paušálu na 3 měsíce..

0/0
21.3.2011 13:27

Quatro_Servis

Re: tyden jsem nemohl volat

Tak to máš ještě dobré, mě bylo bezdůvodně zrušeno firemní číslo a v současné době je to jedenáct dní co telefonní číslo neexistuje stejně jako firma do které se nedá dovolat. Tohle už je na žalobu, nikoho jsem se neprosil, aby moje číslo převáděli na nový nefungující systém. Docela by mě zajímalo, jak tuhle situaci hodlají řešit, máme razatní úbytek zákazníků, ztrátu důvěry, finanční ztrátu a tak bych mohl pokračovat. Naše firma je u Vodafone deset let, ale tohle mě teda dorazilo.

0/0
21.3.2011 13:43

P1tbul

Vodafon měl problém? :D problém má pořád!!!!!!!!!!

To je opravdu úsměvné  :D   já čekám již čtvrtý týden!!!!!!!!!!  Chtěl jsem přejít z předplacené karty na paušál, volal jsem tam už šestkrát a pořád jen samé výmluvy a že prý už to brzy bude a že mám počkat. Asi se na to vykašlu, už mě to nebaví, myslel jsem že Vodafon je lepší, tyto výmluvy mě doslova šokovali, v podstatě je to lhaní.

0/0
17.3.2011 19:12

Marian69

"Dočasné" problémy

V prosinci jsem přecházel k Vodafone a přenos čísla a nastavení všech objednaných služeb trvalo řádově týdny, celou řadu týdnů. Takovou hrůzu jsem vůbec nečekal. Podle mě je to u Vodafone déletrvající standardní stav, stejně jako problémy s jejich samoobsluhou.

0/0
17.3.2011 17:10

marek357

Re: "Dočasné" problémy

Vodafone nikdy nebyl kvalitní operátor. Vždycky útočil na zákazníky hlavně cenou. A ta je pro jeho cílovou skupinu důležitější, než nabídka kvalitních služeb.

0/0
18.3.2011 14:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.