Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Designér šílených BMW končí s auty. Teď bude kreslit Samsungy

Kontroverzní designér Chris Bangle, který po téměř dvě desetiletí určoval design vozů BMW, podepsal dohodu s elektronickým gigantem Samsung. Podle ní bude Bangle navrhovat mobily a netbooky této korejské značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mazlikuzlik

Asi je to dobře

On podle měl celkem dobrou představu, jak by to auto mělo působit, ovšem realizace se moc nevydařila. V BMW se moc nevyznám a tak zmíním jen řadu 5 (s typickými protaženými-korejskými světly). Podobný nešvar chytila i faceliftovaná octavie, ale to sem nepatří.

Určitě to auto získalo na jisté agresivitě, odlišnosti a výraznosti linií. Zároveň však je takové jakési bachraté a nepůsobí jako rychlý a dynamický vůz. Přirovnal bych ho:-) ke drakovi, který budí respekt ale je takový lehce neohrabaný. (Nemluvím o motoru jen o dojmu.) Ta zadní světla jsou velice jednoduchá, sportovní, ale na dnešní dobu přeci jen lehce obstarožní. Pro mě nudná. To se vlastně týká celé zádi.

V dnešní době podle mě frčí určitá čistota linií, uhlazenost, dojem důstojnosti a síly. Tohle BMW bylo takové napůl přeplácané (předek) a na půl "spíchnuté doma v garáži" (zadek). Při pohledu z boku se zdá karosérie až příliš mohutná. To pro mě vyvolává pocit, že tomu auto dal někdo malá kola.

Ale věřím, že se řadě lidí líbí

0/0
15.3.2011 13:05

f0rr35t

Re: Asi je to dobře

R^ Přesně. Stačí se podívat na všechny generace pětky vedle sebe a E60 je tam jak pěst na oko. Oproti tomu F10 považuju za naprostou bombu R^

0/0
15.3.2011 18:36

pekelný dědek

tak to je fajn ne?

Konečně nebudou vypadat jak přes kopírák

0/0
15.3.2011 11:52

přituleň

Re: tak to je fajn ne?

Ale budou, jen ten design bude bangleovsky šílený.

0/0
16.3.2011 9:07

Potkan2000

design?

Bmw melo designera? Vzdyt za poslednich 20 let se na tom aute nic nezmenilo :-)

0/0
15.3.2011 11:05

Niky79

Re: design?

Tak to asi mas bilou hul...

0/0
15.3.2011 11:49

abraxas109

Re: design?

souhlasim. nezměnilo

0/0
15.3.2011 12:24

Fungy

Re: design?

nezměnilo? 8-o

0/0
15.3.2011 17:19

r.mrazik

re

rozhodne plus...uz me to kopirovani designu Iphonu prestavalo bavit (galaxy S a S2)

0/0
15.3.2011 10:38

mephisto222

BMW vs. AUDI

Co treba uznat BMW, ze sa neboji ist vlasnou cestou. To je rozdiel oproti AUDI alebo MB. Kym taka Q7 je akoby ponatahovana A6, X5/X6 maju uplne nezamenitelny dizajn. BMW bolo proste vzdy trochu arogantna znacka, ktory si ide vlastnou cestou.

V casoch ked vsetky automobiliky robili kranse aerodynamicka vajicka, BMW (ale aj ALFA) ukazalo hrany. Ak si dnes pozriete napr. Citroeny alebo Renualty, dost prebrali designove prvky z BMW.

0/0
15.3.2011 9:52

Picolik

No nevim

Co chce menit na designu telefonu8-o

0/0
15.3.2011 8:44

tomasay

Re: No nevim

asi design, ne? ...se podívejte na mobily a notebooky před 10lety a třeba vás to trkne..;-)

0/0
15.3.2011 10:41

Dusan321

Uspech???

On ten Bangluv uspech u BMW je spise takovou legendou a soucasti PR kampane. Kdyby byl tak uspesny, tak by ho rozhodne BMW tak zahy neopustilo a vsechny nove modely jsou vlastne utekem od Bangla a navratem (samozrejme v kontextu dnesniho designu) ke zlatym 90. letum. Je to videt zejmena na interieru, ktere byly vzdy slabinou Banglovych kreaci, kde navrat k E39, E38 je velmi patrny a jiste bude pokracovat i u pripravovane nove trojky.

Koneckoncu i ta zminovana E65 dosahla nejvetsich uspechu pote co facelift alespon trochu opravil vyslovene humpolacky puvodni predek a auto zepredu zacalo zase pripominat BMW.

Na druhou stranu problemy BMW v dobe Bangla nelze pricitat jen jemu, automobilka jako celek slapla do .... se svoji politikou lacine vyroby drahych vozu. Ale to uz snad take skoncilo a nove modely jsou i navratem ke kvalite.

0/0
15.3.2011 7:54

truthspeaker

příznivec značky BMW nejsem

ovšem vždy jsem uznával její kvality. Po designové stránce sem nevěřil vlastním očím a bylo mi jí docela líto.

0/0
15.3.2011 7:50

mephisto222

Re: příznivec značky BMW nejsem

najvacsia katastrofa je podla mna X3 (E83) a 5 sedan (E60) Ale taky BMW 1, BMW 7 alebo BMW X5 su podla mna fajn

0/0
15.3.2011 9:58

honzyk

Re: příznivec značky BMW nejsem

Dovolím si nesouhlasit, podle mně je největší katastrofou X6, E60 se mi líbí snad čím dál víc :-)

0/0
15.3.2011 11:34

BMBMBM

omyl redaktore...

prvni byla X5-ka, kterou lide vzali bezproblemu....

az 7cka vyvolala pozdvizeni.

0/0
15.3.2011 1:30

donau

...

drzim palce. jeho bmw 7 bola slusna ohava a paradoxne najpredavanejsia rada 7 v dejinach znacky.

0/0
15.3.2011 0:48

corwin78

Re: ...

Mě se naopak Banglova sedmička velmi líbí. Až se bude v bazarech prodávat za rozumný peníz a Kalousek mě neobere o poslední fenik, tak si možná udělám radost.

0/0
15.3.2011 8:38

ace-2

Re: ...

Tak E65 před faceliftem se dá už nyní koupit "za pár korun" tyhle luxusní a technicky složitá auta rychle ztrácejí na ceně na trhu s ojetinama o ně není zájem. Takže máš poměrně velký výběr.

Banglova 7čka se podle mě prodávala z několika důvodů. První věc, že to bylo technicky velmi vyspělé, dobře vybavené auto, které navíc bylo velmi pohodlné a dle mé zkušenosti 7čka svojí kvalitou jízdy převyšovala ostatní konkurenty včetně MB třídy S a zároven byla o něco levnější. Druhým důvodem byl fakt, že po ukončení výroby hranatého MB třídy S (V roce 98) nebylo na trhu ultimativní velké auto. Nové eSko bylo menší a úhledné, ale 7čka byla obrovská a respekt budící. K 7čce tedy odešlo i spousta zákazníku MB.

0/0
15.3.2011 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.