Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trojan infikoval 260 tisíc androidů. Google již odstranil 58 aplikací

Problémy se škodlivými aplikacemi sužují v posledních týdnech Google Android. Doposud přitom platilo, že infikované programy byly ke stažení pouze mimo oficiální Market. To už dnes není pravda. Google bije na poplach a z nabídky portálu stahuje desítky aplikací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

good_luck!

tak se mi zdá, že Steve

a iOvce zas nejsou takoví hlupáci, jak se nám Android tupci snažili namluvit;-D

0/0
14.3.2011 8:43

RomanL

Re: tak se mi zdá, že Steve

Tak tak, tam se pouští jenom programy, které Velký Steeve povolí. Je to velmi, velmi bezpečné... ;-D ;-D ;-D

0/0
14.3.2011 9:53

Host

Re: tak se mi zdá, že Steve

No, dneska už jsou celkem přesně známá pravidla a vývojáři vědí - počáteční nejistoty nebyly úplně šťastné.

Jinak drtivá většina nevpuštěných aplikací se do AppStoru nedostane kvůli kvalitě - těch kontroverzních je minimum, ale zase se o nich hodně píše.

Jinak se nemusíme bavit o tom, že aplikace se skrytou funkcí a škodlivým kódem se může rozšířit na všech platformách a může se dostat i do AppStoru. Na druhou stranu, kvůli jelitům, jako jsi ty, mě to celkem pobavilo - byť lituju normální uživatele Androidu, kteří se dostali do potíží.

0/0
14.3.2011 10:44

Host

Ano,

Android se stává většinovou platformou. Na jiné menšinové systémy brzy žádné viry nebudou... ;-D

0/0
14.3.2011 8:14

Host

Re: Ano,

A to je prednost, ze je zapleveleny sra_ckami ? Ale jinak mas pravdu, mam Apple vyrobky, pocitace apod. a celych 15 let nevim, co je to virus , trojan apod. A jsem vice nez spokojeny...... Ale chapu, ze reseni problemu na pocitacich a dnes i v telefonech ,muze byt pro nekoho i docela zajimavym hobby....;-D

0/0
14.3.2011 8:28

RomanL

Re: Ano,

Ano, i když se to zdá divné, je to přednost... ;-) ;-D

0/0
14.3.2011 9:27

Host

Re: Ano,

Z pohledu běžného uživatele - který bez přemýšlení odkliká cokoliv - a kterých je na androidu zjevně drtivá většina - kde tu přednost vidíš?

Je to doufám víc, než "dobrý pocit"?

0/0
14.3.2011 12:21

RomanL

Re: Ano,

... nejsem běžný uživatel. Co si s tím dělají ostatní je jejich věc. ;-)

0/0
15.3.2011 7:50

Host

Re: Ano,

No, android pořád ještě nedostihl iOS...

Na druhou stranu - v problematických aplikacích ho už předstihl.

Tam nezbývá, než smeknout a pogratulovat.

0/0
14.3.2011 10:46

procoproto

prototo

0/0
13.3.2011 21:29

Host

Prosím androidisty: srovnejte si robofananatiky sami

Jejich dětinské chování při banalizování problémů a snaha o odvádění pozornosti od problému musí být trapná i všem slušným androiďákům. A jsou i vaší ostudou.

0/0
13.3.2011 12:13

Host

Re: Prosím androidisty: srovnejte si robofananatiky sami

;-D

0/0
13.3.2011 20:23

Host

boj

Aspoň s tím nemusím do servisu kvůli výměně baterky,pokud nechci přijít o záruku :-)

0/0
13.3.2011 9:55

Host

Re: boj

No, není lepší vyměnit telefon, pokud nefunguje, v rámci záruční opravy/výměny?

Mimochodem, to se s touhle banalitou snažíš odvést pozornost od problémů Androidu? Nepřipadáš si jako pitomec, ty bojovníku?

0/0
13.3.2011 10:37

Host

Re: boj

A proč by nemohl nefungující fon vyměnit v rámci záruční opravy? Ty si fakt myslíš, že jabko vynalezlo záruku? :-))

On mluví o výměně baterky. Což je na neovčím telefonu otázka 20 sekund, klidně třeba uprostřed lesa....

0/0
13.3.2011 10:45

Host

Re: boj

Aaaaa... Takže chceš řešit výměnu baterky v rámci prodloužení výdrže mobilu? Lepší řešení je nástavec, který ti výdrž mobilu prodlouží víc, než běžná baterka - je na to dělanej. Nebo ti jde o to, když baterka přestane funovat? To jsem dělal naposledy na Nokii 3330, kdy se opotřebovala. Od nástupu lipolů to už opravdu není na poředu dne - vydrží kolik? 5000 cyklů? Nebo ti jde o situaci, když ti blbne telefon? A mohlo by to být baterkou? Normální člověk to pošle do servisu - roboťák možná koupí baterku a pak zkoumá, jestli to náhodou nepomůže. Buď sám sebe ošidí, protože koupí baterku, kterou mu měl v rámci záruky dodat výrobce, nebo má 2 baterky a stejně pošle nefunkční mobil do servisu.

Jinak i v tom lese musíš sebou tu baterku nejdřív vláčet - což není běžné.

A po záruce už můžeš použít i kity na výměnu baterek i na iphonu - sice nevím, proč,ale klidně to může být taky za 20 sekund uprostřed lesa.

0/0
13.3.2011 10:52

Ieban Cundescu

Re: boj

a proč sebou tahat nějakej kit? Proč jednoduše nevyměnit malou baterku, která má minimální objem?

0/0
13.3.2011 11:01

Host

Re: boj

Proč sebou tahat baterku?

Mimochodem, když jedu někam, kde budu dlouho bez proudu, vezmu si malý odolný telefon s dlouhou výdrží.

0/0
13.3.2011 11:07

Host

Re: boj

Třeba když jedu do rumunska...

Mimochodem - výměná baterka souvisí s tématem škodlivých aplikací na Androidu asi jen na balkáně.

0/0
13.3.2011 11:08

Ieban Cundescu

Re: boj

Když pojedu do rumunska, tak si ty baterky na dobíjení můžu vzít třeba 3, to dohromady vyjde cca na 1000 kč, na kolik vyjdou 3 kity, o skladnosti ani nemluvím?

0/0
13.3.2011 11:13

Host

Re: boj

No, kit stojí zhruba stejně, jako baterka.

Adaptár s baterií vydrží asi jako 3 baterky.

Mimochodem, tahat sebou do rumunskejch hor chytrej telefon - nevidím na tom nic moc moudrého.

Ale stejně by mě zajímalo - je ti jistě jasné, že se snažíš dětinsky odvést pozornost od problematických aplikací Androidu k naprosto nesouvisejícímu a neexistujícímu problému. Trochu jako ve stylu - já sice naboural do stromu, ale tobě nebliká levej blinkr.

Tobě to od tebe nepřijde trapné a dětinské, Iebane?

0/0
13.3.2011 11:54

Host

Re: boj

Takže abychom to uzavřeli. Ty považuješ za výhodu kupovat a tahat jakési kity, které pak vytáhneš z batohu, připlácneš na ajfon a vyrobíš z něj ještě větší cihlu než je a pokud chceš vyměnit baterku, tak pošleš fon na měsíc do servisu. :-))

My ostatní sundáme kryt a vložíme baterku, která váží pořád stejně jako ta původní a měli jsme ji v kapse u kalhot. A když baterka odchází, vyměníme ji za 10 s za novou, klidně o 1/2 noci v posteli....

0/0
13.3.2011 12:27

Host

Re: boj

No, kity nepřiplácáváš na telefon, na rozdíl od adaptéru. Když potřebuuješ vyměnit baterku v iP, tak jí vyměníš, třeba o 1/2 noci v posteli. Mimochodem, zajímalo by mě, co si pod tím kitem asi představuješ za monstrum.

Když telefon nefunguje, tak ano, pošlu ho na záruční opravu - už jen z toho důvodu, aby měl výrobce možnost napravit svojí chybu.

0/0
13.3.2011 16:29

Ieban Cundescu

Re: boj

cheche, zoufalost sama, já pozornost od ničeho neodvracím,jen reaguju na vlákno... Do rimunskejch hor bych si třeba chytrej mobil vzal, abych zjistil, co mě to zrovna honí za medvěda, ale tady se řeč vedla o naprosto elementární možnosti výměny baterky, což ten tvůj "chytrej" mobil nezvládá a hlavně to nezvládáš ani ty...;-):-P

0/0
13.3.2011 13:13

Host

Re: boj

Proboha, psal jsem opakovaně, že baterku vyměnit můžeš a ty ne a ne to pochopit a meleš si svoje... Prostě rumun.

Jinak, je dobré zjistit dřív než vyjedeš, co tě tam může honit za medvěda - ono když už tě bude honit, tak ten svůj "chytrej" mobil rozhodně nepoužiješ.

Takže - pro tebe ještě jednou - když chcheš na iP vyměnit baterku, tak jí samozřejmě vyměníš, rozumíš?

0/0
13.3.2011 16:32

Host

Re: boj

To víš, vždycky je přeci lepší táhnout kit, případně kyt, kdyby kit nefungoval a zprznil sis šroubky ;-D

0/0
13.3.2011 11:19

Host

Re: boj

"táhnout kit" - ty asi vůbec nemáš tušení, o čem tu meleš, viď?

0/0
13.3.2011 12:05

Host

Re: boj

Kldně se můžeš na "neovčím" telefónu v lese vyměňovat co chceš. U "ovčích" telefonů se s tím nemusíš vůbec zabývat. Natož v lese.

0/0
14.3.2011 2:49

Host

Re: boj

A něco k tématu nemáš?

Nevím kolik ti je, doufám, že jsi dítě - v každémpádě máš dětský přístup.

0/0
13.3.2011 10:58

Host

Re: boj

Nic než adekvátní reakce na prskání některých jedinců, jak je Android strašně příšerný, když si do něj z poměrného hlediska "pár" nesvědomitých uživatelů stáhlo špatnou aplikaci. Nebo jak vidí strašný problém v tom, že to Google umí na dálku sám opravit :-D to už je průšvih jako noha, udělejme skandál z toho, co skandál není, hlavně si otřeme nohy o Android.

Měnění baterky jsem samozřejmě měl na mysli v lese, na severním pólu a na dně Mariánského příkopu, to jen aby tu ten pisálek jednoho webu o Apple měl o čem diskutovat a psát románky :-D

Ne, teď už fakt, neblbněte, je to jenom diskuse o telefonech. A nikdo z nás tady nemůže za to, že je Android prostě nejlepší... round 2 ;-D

0/0
13.3.2011 11:17

Host

Re: boj

Ty jsi vážně dítě, ty kolo 2.

Takže když máš o kolečko víc, zeptám se tě ještě jednou, když ti blbne telefon, měl bys ho poslat v rímci záruky do opravy, proč by sis kupoval baterku a zkoušel jí vyměnit sám, když nemáš tušení, v čem je problém? Ale jestli na Androidy záruka nefunguje, tak je to fakt potíž, na kterou Apple nemyslel. Další varianty jsem už, milé robotí miminko popsal, tak se nebudu opakovat.

Mimochodem, jakého pisálka z jakého webu máš na mysli? Nikoho takového jsem tu nepozoroval. Tak si běž umýt ruce, za chvííli tě, milé děcko zavolá maminka k obědu.

A k těm průšvihům - několikrát jsem tu psal, že tohle se může stát v každém marketu, i oprava nadálku, že je OK, problém je v přístupu googlu a výrobců k upgradům - a nebyl jsem jediný applista, který to tu psal, což je tak inteligentní názor, že se na něj v diskuzích v opačné případě roboťáci vzmůžou jen zřídka - ale co, jsou to prostě tupí zaslepení fanatici, viď?

0/0
13.3.2011 12:04

Host

Re: boj

S tebou je opravdu jakákoliv diskuze strátou času. Když mi začne blbnout fon, pošlu ho do servisu stejně jako ty jabko. Věř mi, že jabko patent na záruku nemá. :-)

Ale na rozdíl od tebe ho tam nemusím posílat, když chci vyměnit baterku.

0/0
13.3.2011 12:30

Host

Re: boj

Bože... Ještě jednou... Když chceš na iP vyměnit baterku, tak si jí můžeš vyměnit sám a nemusíš ho posílat do servisu.

S tebou je vážně jakákoliv diskuze ztrátou času...

0/0
13.3.2011 16:34

Host

Re: boj

..a před tím si musíš koupit nářadí, to musíš tahat sebou pokud předpokládáš výměnu "mimo domov", rozebírání je na hodinu kdesi u stolu a ještě poté přijdeš o záruku. :-)) Ano, to je opravdu srovnatelné s odklopením krytu za 10 sekund klidně uprostřed pralesa a v noci po litru vodky...

0/0
13.3.2011 18:28

Host

Re: boj

Nojo.. Máš pravdu, po litru vodky to máte opravdu jednoduší...

Bohužel pro konkurentry Applu to vypadá, že možnost výměny baterky z důvodu prodloužení chodu na baterku u chytrého telefonu je uživatelům totálně šumák. Když tedy pomineme upřímné pohoršení antiapplistů - což je spíš k smíchu.

Mimcohdem, právě kvůli tomu existují zmiňované adaptéry - prodlouží výdrž víc než baterka. Ale tohle opravdu nikoho netankuje, kromě vás.

0/0
13.3.2011 19:04

Host

Re: boj

No vždyť já si baterku měnit nemusím. Proč se tu snažíš někoho přesvědčit, že nemožnost měnit baterku je jakási úžasná výhoda ifónu, protože to prý není potřeba. Copak my ostatní ji měnit musíme?

Nemusíme. Nemusíme na ni nikdy ani šáhnout. Ale můžeme. Ty nesmíš. Chápeš rozdíl?

0/0
13.3.2011 19:09

Host

Re: boj

Kde se snažím nemožnost ba´terky vydávat za výhodu?

Jen ti píšu, jak pro blbýho, abys to pochopil, proč nemožnost výměny baterky nikomu nevadí...

Můžeš dělat spoustu věcí, který ti nejsou k ničemu...

Takže - kde tvrdim, že je nemožnost výměny výhoda? Nebo jsi se spletla tenhle příspěvek ti jen tak omylem utekl a je to prázdný kec?

0/0
13.3.2011 19:14

RomanL

Re: boj

Mě nemožnost výměny baterka vadí, né, že to nikomu nevadí. Nevadí to jenom lidem, kterým namluvili, že jim to nevadí... ;-D

0/0
14.3.2011 9:55

Host

Re: boj

Ale prd...

Jediný, mkomu to může vadit, je člově, který sebou tahá několik nabitých baterek a chce je měnit v záruční době a nepřijít o záruku.

A takových je naprosté minimum.

Navíc, pokud by na tom někdo trval a zároveň chtěl iP, může si pořídit adaptér, který má kapacitu několika baterek.

Nemožnost výměny vadí jen lidem, kterým namluvili, že výměnu baterky někdy můžou potřebovat - prostě robostádo. Na druhou stranu, když někdo aktivně mění baterky, je OK, že si koupí mobil, který to umožňuje.

0/0
14.3.2011 10:39

Host

Re: boj

co to tu porad meles o zarukach, vymena baterky nema nic spolecneho s jakousi zarukou, pochop, ze to jen vy ovce posilate kvuli tak samozrejmemu ukonu mobil do servisu, aby se na vas napakovali i na tom, co zvladne simpanz po 6 min vycviku

0/0
14.3.2011 12:00

Host

Re: boj

Dobře - ty, když si koupíš mobil a nefunguje ti baterka, nebo mobil, tak si koupíš a vyměníš baterku.

Podle mě, když něco nefunguje, je to problém výrobce a měl by svojí chybu napravit - už jen z výchovných důvodů - takže zařízení pošlu do záručního servisu a z principu rozhodně nebudu kupovat baterku, když mi jí má dodat výrobce.

Takže jediná výhoda proti Applu je situace, kdy máš mobil v záruce a z nějakého důvodu, provděpodobně kvůli prodloužení výdrže, chceš prohazovat několik nabitých baterek. Jistě téhle možnosti všichni uživatelé androidu využívají. Případně iPhonisti můžou použít adaltér s kapacitou několika baterek.

Ty asi nejsi moc chytrej, viď? Mimochodem, měl bys skončit se šu.k.ání.m těch zvířat - máš z toho v hlavě solidní maglajz a zjevně nevíš, kam patříš. Pohled na tebe je smutný.

O tvý tuposti, že nechápeš X krát napsané se ani nezmiňuju - jadnak jsem si zvykl a otupěl, jednak ti není pomoci a ani nové sexuální návyky ti asi nepomůžou.

0/0
14.3.2011 12:20

Host

Re: boj

Hezkýýýý... Tady se o něčem 10x mluví, ale tobě to stejně nestačí.

Šimpanzovi bys měl zjevně závidět.

0/0
14.3.2011 12:58

Host

Dobré ráno Androiďáci

Už jste si stáhli na Drojdíka placený antivir od Avastu?

0/0
13.3.2011 9:26

Host

Re: Dobré ráno Androiďáci

Ne proč? Nemám antivir ani v počítači, vypnutou firewall a mohu Vám garantovat ,že viry nemám :-)

0/0
13.3.2011 10:58

db2002

*

zlaty Symbian :D

0/0
12.3.2011 21:41

Host

Lidská blbost je fakt nekonečná...

Docela by mě zajímal výsledek IQ testu člověka, který si do mobilu nainstaluje "Super sex positions" a nezarazí ho ani "Upřesnění polohy (GPS)" nebo "Odesílat zprávy SMS"

0/0
12.3.2011 21:35

Host

Re: Lidská blbost je fakt nekonečná...

Ono se už několikrát potvrdilo, že lidi, když se chtějí dostat k různým ptákovinám odklikají bez přemýšlení cokoliv.

V případě bcgrounderu to bylo kolik? 6 mil. uživatelů? To vypadá, že vpodstatě všichni uživatelé, kteří to stáhli si to odklikali.

Na tvém místě bych z tohohle případu radši nic o inteligenci androiďáků nevyvozoval - buď rád, že jsi o ní nezavadil ty sám.

0/0
12.3.2011 21:49

Host

Re: Lidská blbost je fakt nekonečná...

A čím jiným asi chcete zjistit ty polohy? ;-D

0/0
13.3.2011 11:26

Host

Re: Lidská blbost je fakt nekonečná...

Jenze to je stale dokola - naprostou vetsinu malwaru prisleho postou sam na Windows spusti uzivatel - ktery touzi zjistit co je to za udajnou peknou zenskou na fotce v te priloze.

Ci povoli instalaci podezreleho doplnku - jen proto, aby to porno mohl shlednout.

0/0
13.3.2011 15:54

Host

Nvm bych to shrnul^^

Husty, google-market mel chybu a bylo hacknuto par mobilu, par informaci se nekde savlo, google vsechno smazal a jede se dal. Muzeme se tady hadat, jestli iOS, WindowsMobile nebo Android je lepsi os pro smartphones. (nechci ani radsi vedet kolik chyb ma windows). Ja osobne si myslim, ze je to hodne novy a zhavy zbozi, kde proste budou chyby, budou se opravovat, pride se na neco novyho, nekoho to znici, nekdo zbohatne a nekdo hackne par informaci ktery proda. Jasne, ze smartphonama se daj delat novy botnety, ale proti normalnim mobilum jsou furt ve vyhode. Kdyby nekdo nahoudou sledoval posledni CCC minulej rok, tak by mu neuslo, ze se normalni mobil da vypnout/restartovat/zahltit jednou jedinou malou blbou smskou

Co vlastne tady pisu?

Kazdy dela chyby, no a google uz dlouho zadny velky trable nemel, tak se to trochu zamichalo a de se dal. Ten kdo ma rad apple, nema duvod prestoupit, ten kdo radsi android tak ten na to pravdepodobne stejne nema XD

(jailbraiklej iphone je fakt moc hezkej

0/0
12.3.2011 18:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.