Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ženevský autosalon nebyl jen o autech. Výrobci se zamilovali do Applu

Auta, design a modelky. To jsou každoročně hlavní lákadla ženevského veletrhu. Letos však autosalonu kralovala i mobilní zařízení od firmy Apple. Automobilky se chlubily iPady i iPhony na každém rohu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

auto s tim predrazenym humusem bych nekoupil

Trochu je z toho videt kolik asi platime navic na autech, kdyz si s applem prodavajicim vyrobky za 500% ceny tak dobre rozumi.

.

Jeden priklad, Golf GTI stoji u nas 750tis, v USA v prepoctu 430tis s *veskerou* vybavou, navic lze prikoupit pouze kozeny sedacky, navigaci a stresni okno, jinak tam vsechno je.

0/0
12.3.2011 11:22

old fashioned Vince VIII.

Apple je temporary oltář

;-D;-D

0/0
8.3.2011 22:56

old fashioned Vince VIII.

Re: Apple je temporary oltář

(neplést s contemporary;-))

0/0
8.3.2011 22:59

Host

Re: Apple je temporary oltář

Jen pro zajímavost - za tohle moudro může alkohol, nebo drogy?

A proč za ten výkřik rveš ty smajlíky?

A až se vyspíš a budeš mít jasnou hlavu, zkus mi napsat, proč to podle tebe platí o Applu víc než, povězme, o MS, Googlu, IBM a třeba Samsungu. Tak dobrou noc.

0/0
8.3.2011 23:22

cenzore_zdar

konecne!

se podarilo aspon jednumu vyrobci elektroniky "presvedcit" dinosaura automobiloveho prumyslu a konecne aspon na iphone/ipad bude nejake rozhrani jak "cist" ci "nastavovat" par veci v aute. Tady je totiz auto prumysl maximalne pozadu. Fakt se nespokojim s blikajici kontrolkou, ze mam jet do servisu, kdyz to pak pripojim ke kompu pres ridici jednotku, zjistim ze vlstne zadna zavazna chyba neni a ze to bylo jenom chvilkova odchylka. To vse by dnesni auto mohlo ukazovat na nejakem displayi.

PS: Vemte si treba ze jeste v roce 2003 automobilky zcela vazne nabizely jako standartni radio, radio s kazetovym!!!! prehravacem.

0/0
8.3.2011 22:55

Host

zbytecna prace

Nechapu, proc jeste pisou clanky o Applu. Stejne to nikdo necte a vsichni jen zivi flame v diskuzich. Co se snazim rict je, ze kdyby si napsali script na nahodne kombinovani slov Apple, iphone apod. a ruznych nahodnych zmeti pismen, ktery by takto nahodne vygenerovane texty postoval, tak jim to usetri spoustu prace a vyjde to nastejno, nebo dokonce lepe, protoze by to alespon jevilo znamky inteligence.

0/0
8.3.2011 21:01

Host

Re: zbytecna prace

To je možná pravda, ale ty diskuze pak podle toho vypadají.

Ale co, když se chtějí lidé, kteří melou o věcech, které je nezajímají, o kterých nic nevědí a nemají s nimi žádnou zkušenost dobrovolně zesměšňovat, je to jen jejich věc.

0/0
8.3.2011 21:10

Host

Re: zbytecna prace

Opravdu si myslis, ze "nikdo" a "vsichni" maji stejne nazory , jako ty ? Me to treba zajima a jiste nejsem sam. A pokud to tebe a tobe podobne jedince nezajima, cetba takovych clanku neni povinna..... a zvaneni v diskusich uz vubec ne....... Ale ja vim , ty si jen potrebujes plivnout , aby jsi si zvednul svoje malicke , prakticky neznatelne sebevedomi...:-)

0/0
8.3.2011 21:20

Host

Re: zbytecna prace

Neni to male sebevedomi, ale obrovske ego, ale jinak ano, mas pravdu.

0/0
8.3.2011 21:27

RomanL

Re: zbytecna prace

Ale vždyť ty články tak vypadají... ;-D

0/0
9.3.2011 11:10

Host

avi, xvid, divx, atd

a vy zase budete muset resit format souboru, ktery se da prehrat....haha

0/0
8.3.2011 19:44

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Joudo, iPhone umí přehrát vše, i MKV !!!!

0/0
8.3.2011 19:45

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

joudo, tady je rec o ajpaaadu

0/0
8.3.2011 19:46

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

joudo, iPad pouziva takisto iOS system ako iPhone a rovnake aplikacie, akurat riadne upravene na iny rozmer displeja.

0/0
8.3.2011 20:27

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Zklamu vas, ale iPad samozrejme umi vsechny tyto formaty prehrat bez problemu. Napriklad pomoci free aplikace VLC Player.Takze si muzes do iPadu i iPhonu nahrat , co chces. Ale snad jsem te nezklamal az tak moc....:-) Mozna by jen stalo za to se nejdrive trochu informovat, aby jsi pak nebyl za hlupaka.....;-)

0/0
8.3.2011 20:54

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Takže si musíš zaplatit (ach promiň, musíš podpořit) a stáhnout aplikaci, abys mohl přehrávat DivX / Xvid?

Hm. Můj mobil to umí nativně, zdarma a jako DivX certifikované zařízení přehraje i DivX s DRM. Ale to odbočuji.

Zajímá mě, jaké další nevýhody máte, krom té, že pro DivX musíte spouštět jinou aplikaci, než tu systémovou. Jak je to třeba s integrací do systému? Spustíš VLC automaticky kliknutím na DivX ve standardní systémové galerii? Nebo musíš mít DivX uloženy separátně spešl pro VLC? Máš v galerii obrázkové náhledy na DivX / XviD nebo jen nějakou trapnou obecnou ikonku? Funguje tomu Dolby? Nějaké limity v rozlišení a datových tocích či verzích kodeku? A jak je to vůbec s tím, abys dostal video do mobilu. To si stáhneš film někde z rapidu, strčíš drát do telu / PC a kopírneš do mobilu?

0/0
8.3.2011 21:57

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Jenže iPhone/iPod/iPad je dělaný jako aplikační nástroj. Má jinou filozofii, takže je ti zcela jedno, jestli aplikace je přítomna od výrobce, nebo si ji dohraješ jedním klikem v AppStoru. Chová se úplně stejně, vypadá stejně, má stejné místo atd. atp.

Dokud tohle nepochopíš, nemá smysl s tebou diskutovat o něčem, čemu vůbec nerozumíš.

0/0
8.3.2011 22:12

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Mně je tedy bližší filozofie nic neinstalovat a dostat to za prachy, které jsem výrobci dal za přístroj. Což mi mimochodem nijak nebrání si jakoukoliv app doinstalit, ale proč bych to dělal a proč bych měl tuto nutnost vůbec považovat za přednost...

No. A co ty další dotazy. Bez odpovědi?

0/0
8.3.2011 22:24

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Vy budete asi clovek, co pouziva IE, ze?

0/0
8.3.2011 22:37

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Na některé kraviny už nereaguji, protože se ty bludy opakují neustále dokola.

Shrnu to - iOS je stavěný jako aplikační nástroj s velmi jednoduchou filozofií si doinstalovat cokoli a kdykoli v podobě aplikace. Potřebuješ zobrazovat a pracovat se soubory třeba DWG? Nebo cokoli jiného? Neobsahuje to systém? Ok, najdi aplikaci, a doinstaluj. Vše velmijednoduše, AppStore je v telefonu, je rychlý, přehledný, 100% funkční. Pak když ti dojde email s přílohou onoho souboru, už ho zpracuješ.

DiVX ani Xvid nejsou žádné standardní formáty. iPhone umí nativně pracovat s filmy a seriály které můžeš stahovat z iTunes Store. Ty jsou zase přístupny v příslušné apliakci.V apliaci jsou samozřejmě i obrázkové náhledy. Nějaké dolby, kodeky, datové toky... nevím, nikdy jsem neřešil, jde o malý displej telefonu a film je zcela koukatelný, netrhá se, nevím co chtít víc.

Video do mobilu buď stáhneš z iTunes Storu, nebo po kabelu z PC.

0/0
8.3.2011 22:44

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

DivX / XviD nejsou žádné formáty. Ale pokud nebudem zabíhat do nepodstatných technických detailů, tak DivX JE STANDARDNÍ FORMÁT. Především pro filmy, vč. jejich streamingu. Ten váš paskvil v MP4 kontejneru je jen exotické cosi pro vlastníky ivěcí. Zbytek světa kóduje DivX.

0/0
8.3.2011 22:55

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Kde si můžu koupit film v DivXu???

0/0
8.3.2011 22:56

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Jsi úplně blbý, nebo žiješ na opuštěném ostrově?

0/0
8.3.2011 23:24

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Proč jsi mu neodpověděl? KDyž je něco normání, bežné a standardní, tak bych si nějakej biják, nebo třeba seriál taky rád ofiko koupil.

0/0
8.3.2011 23:26

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

nikdo ti v tom nebrani, si kup co chces

0/0
9.3.2011 0:11

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

No, já právě ten tvůj standardní filmek nemůžu sehnat.

Není to náhodou tak, že jsi se zmýlil? Soudě podle toho, jak kličkuješ?

0/0
9.3.2011 0:13

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

tak ho neshanej v mp4, ale zkus avi...jsem si jist, ze v beznem formatu ho najdes do 20 sekund a jeste si budes moci vybrat, zda na nej kouknout online nebo na prehravaci z flasky...neboj, hrat ti to bude, divx dnes podporuje malem i mikrovlnka...a kdyby ti ani to nestacilo, jiste ho najdes na 2 kliky ve flashi, coz je take standard pro streaming, takze na nej muzes kouknout rovnou z mobilu

0/0
9.3.2011 0:28

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Ale já myslel nějaký komerční standard - já si věci, které chci obvykle kupuju, víš?

A ten divx, který je běžný, standardní a hrozně důležitý žádné krámy neznají...

Za to ten MP4 je fakt luxusní a je všude - tomu říkám podporovaný standard!

0/0
9.3.2011 0:30

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

tak nakupuj jinde nez u eplu a budou ho umet vsechny od lowendu za par babek az po highend za cenu 10 ajfonu :)

0/0
9.3.2011 1:02

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Ale tady přece nejde o Apple, pane pošuku... Kd enení problém si divxy přehrát na MAc OS X i iOS. Je zvláštní, že Vám to nedochází... Ale asi není zhůry dáno, že?

Prostě bych si chtěl koupit film v divx... Když Váš kolega tvrdí, že to je standard. Ale ono to nějak nejde.

0/0
9.3.2011 1:35

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Ty si prostě debil. Nejříve tu děláš ramena, pak zjistíš skutečný stav a začneš kličkovat jak slepice na dvorku. Vždyť ty si úplně směšný, to ti nedochází? Často ze sebe děláš debila?

0/0
9.3.2011 8:32

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Já nechápu, že antijabčáci tyhle lidi, co jim dělají ostudu nějak nepacifikují sami.

Normální androiďáky normálně respektuju, ale tahle přihlouplá pakáž, to je fakt výkvět Mentál Cupu.

0/0
9.3.2011 10:54

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Já tě nebudu vodit za ruku. Použij google a mozek (to malé mezi ušima) a najdi si shopy s filmy (divx) sám.

0/0
9.3.2011 12:10

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Jasně... To bude takový výběr...

Víš, mě to nestojí za to - podstatné je, že i kdyby nedej bože něco takového existovalo, bude to naprosto nepodstatné.

0/0
9.3.2011 12:12

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Ano blbče. Třeba MoviesCapital měl před 3 roky (!!!!) 80 milionů titulů. Kolik jich má nyní nevím, ale bude to takové numero, které si ty ve svém piďi mozku neumíš ani představit. Takže asi tak, ty "takový výběre".

0/0
9.3.2011 12:19

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Ano,ale měl to v kontejneru AVI a ne DIVX.

Třeba AVI přehraješ v playerech, které třeba nepřehrají DIVX. A o tom se celou dobu bavíme.

Takže díky za odkaz,ale ty filmy jsou v kontejneru a ne divxu.

80 mil. je dost - pozoruhodné je, že jejich nabídka vypadá tak zoufale, jdu se na ně mrknout, kam schovali ty super filmy. Asi nechtějí, aby jim to někdo vykoukal.

0/0
9.3.2011 14:59

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Chlapče, tys opravdu debil, že to nemá obdoby. Tohle byl blábol století. :-)))

Buď tak laskav a nastuduj si, co to je AVI / MP4 (kontejnery) a co DIVX / XVID / H.264...... (kodeky, které ukládají data do kontejneru) a dál se tady neztrapňuj. V čem jiném než v kontejneru bys ta data chtěl mít, troubo. :-)

0/0
9.3.2011 20:33

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Žádné AVI v playerech nepřehraješ. Ani MP4. Jsou to jen specifikace kontejnerů, jak mají být uložena data.

Na ukládání / přehrávání potřebuješ kodek, který z daného kontejneru vydoluje data, ty dekóduje a pošle dál ke zpracování. Např. DIVX / XVID ukládá do AVI kontejneru, H.264 do MP4 kontejneru atd.

Proč ty se vždycky pouštíš do diskuzí o něčem, čemu absolutně nerozumíš.

0/0
9.3.2011 20:39

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Hmmm... Ty jsi traky zmatená včelka.

Tak ještě jednou - od začátku tu řešíme, jak přehrát video v iPadu a to v konkrétních aplikacích.

A znova ti můžu zopakovat, že přehrávače, ve kterých přehraješ AVI a ve kterých přehraješ DIVX se překrývají pouze z části.

Začínáš rozumět o čem se tu bavíme?

0/0
9.3.2011 21:43

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Žádný AVI přehrávat nemůžeš ty blbe. To je jako bys řekl, že chceš číst poštovní schránku. :-))

Přehráváš DATA V AVI, která mohou být uložena v různém formátu. Dnes již téměř výhradně jen jako MPEG-4 ASP kodekem DIVX a XVID.

Tys tak zabedněný, že to nedokážeš ani za 1/2 dne pochopit?

0/0
9.3.2011 21:59

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Dobře, podívej se na začátek vlákna, jak to tvůj bratr nastavil.

A teď mi pověz, jestli existuje soubor s příponou .avi? Ano? A přehrávají ho nějaké playery? Ano? Výborně.

A teď mi pověz, jestli existují soubory s koncovkou .divx (znovu se podívej, jak směřoval diskuzi tvůj kolega v prvním příspěvku). Ano? A přehrávají ho nějaké přehrávače? Ano?

A teď ještě jedna věc - v celém vlákně se bavíme o SW, tedy přehrávačích, který přehrává soubory .avi a .divx (viz první příspěvek). A tyhle přehrávače se mohou lišit - některé přehrávají všechno, některé přehrávají .avi a některé přehrávají .divx...

Už začínáš chápat, že tu celou dobu řešíš něco jiného, než co se řeší? Gratuluju. Nakonec to jistě dokážeme a docvakne ti to.

0/0
9.3.2011 22:14

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

koncovku můžeš mít třeba ".trouba", to nemá absolutně nic společného s daty v souboru a jeho přehráváním, blbe

.avi a divx je identický soubor a jakýkoliv player co přehraje data v avi souboru přehraje i data v divx souboru a naopak

0/0
9.3.2011 22:29

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Tomáš rozhodně pravdu, troubo, ale co je teď na pořadu za otázku?

Můžeš mít v avi všechny verze divxu, blbe?

0/0
9.3.2011 23:23

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

vsechny divxy jsou v avi kontejneru, nektere divx kodeky ho rozsiruji o par veci pro jejich player, ale i v teto rozsirene verzi je to porad avi kontejner

0/0
10.3.2011 0:28

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Tak ještě jednou - můžeš mít všechny verze divxu v avi kontejneru, který končí, tuším, verzí 5?

Děkuju a těším se za odpověď...

0/0
10.3.2011 0:46

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Poradil bych ti nekupovat krámy, ale to bude asi problém s ohledem na značku, kterou kupuješ. Tak snad tě alespoň uklidní, že jinde to není s mp4 moc slavné, protože ten jeden či dva mpeg4 kodeky co to či ono zařízení podporuje tě spíše nasere po pár neúspěšných pokusech o přehřátí a stejně skoncíš u standardního a spolehlivého divxu. :)

0/0
9.3.2011 1:13

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Sakra, to asi kupuješ nějakou trapnou techniku, když neumí přehrát běžný a standardní mp4?

JInak o značku, ketrou kupuju fakt nejde - jen mi kolega tvrdil, že je divx běžný a standardní - ale nemůžu si v něm ani koupit legálně film...

0/0
9.3.2011 1:37

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Žádný "standardní mp4" není. MP4 je jen kontejner a v něm může být uloženo cokoliv, vč. DivX a XviD (také MPEG-4). Běžné přehrávače pro domácnost mají omezenou podporu na pár MP4 kodeků, často na jeden. Plus DivX.

0/0
9.3.2011 11:44

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Co to plácáš ty blbče. Filmy se běžně prodávají v AVI (DivX).

0/0
9.3.2011 12:11

Host

Re: avi, xvid, divx, atd

Jo, avi kontejner přehraješ na iOS a máš daleko větší možnosti výběru, než divx bez kontejneru.

Ale znovu - avi je kontejner a prodává se. Divx se neprodávaj - a to je to, o čem se tu celou dobu bavíme, blbče.

0/0
9.3.2011 14:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.