- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
PŘEŠLA JSEM K JINÉMU OPER. A CO SE TED DĚJE TO JE DĚSNÝ . JIŽ MĚSÍC JSEM JINDE NECHALA JSEM SI ČÍSLO A TED MI STÁLE CHODÍ SMS KOLIK MÁM PLATIT, TUDÍŽ MÁM NA 1 ČÍSLO SOUBĚH VYÚČTOVÁNÍ OD 2 OPERÁTORŮ . ÚČTUJÍ NA CO NEMAJÍ NÁROK DOVOLAT SE TAM NENÍ MOŽNÉ, TŘEBA HODINU TO NIKDO NEZVEDNE . KDYŽ POŠLU MEJLA TAK MI ODPOVÍ ŽE DOUFAJÍ ŽE TO VYŘEŠÍM. NO NEVÍM PROČ JÁ UŽ SE TAM DOHADUJI A BĚHÁM NA POBOČKY DRUHÝ TÝDEN .
Mám pocit, že se na Vodafone zbláznili, už přes týden mi posílají sms, že se mi nestrhla platba inkasem z účtu, bohužel se mi nedaří vůbec zjistit kolik jim mám poslat. Internetová samoobsluha nefunguje, hlasová samoobsluha nefunguje, sms služba nefunguje..Volám a zkouším to už přes týden a nic. Poslala jsem jim teda na blind 3tisíce, tak jsem zvědavá, jestli mi telefon nevypnou. Každopádně jestli vypnou, tak vůbec nevím, kde si stěžovat, když vůbec nic nikde nefunguje... Je to teda šílený bordel, vlastně jsme bez šance se s nimi spojit
Poslední dobou mám pocit, že mi nesmyslně přičítají MB. Dříve jsem se do FUP (3 GB) dostala tak jednou za půl roku, když jsem formátovala disk a musela vše komplet aktualizovat, a najednou mi nasadili FUP po 14 dnech. 14 dní jsem jela neskutečně pomalu a teď mám zase po 3 dnech, kdy pouze prohlížím a nic nestahuji, 600 MB pryč. Tak nevím, jestli je chyba skutečně u mě nebo u nich.
Tak koukám, že v tom nejsem sama.
Včera (12.4.2011) mi vodafone zablokoval odchozí hovory. Předesílám, že všechny faktury mám zaplacené a ta jediná, která na zaplacení teprve čeká, má splatnost 22.4.2011!! Doporučené datum platbay je 15.4.!! Tudíž mi hovory zablokoval ještě tři dny před doporučeným datem platby. Není možné dovolat se na operátora. Včera jsem to zkoušela hodinu, poté byl hovor přerušen, pak dalších 45 minut. Dnes to zkouším zase už asi hodinu a zatím bez úspěchu. Už jsem vážně naštvaná a hledám jiného operátora. Máte-li ale někdo radu co s tím, dejte vědět. Telefon potřebuji ke své práci. Díky.
Nakonec se mi podařilo dovolat se operátora, uznal chybu a za čtyři hodiny už byly odchozí hovory zase aktivní.
V únoru jsem platil fakturu na 586Kč.Platil jsem ji jako vždy přes internet platební kartou.Na začátku března mě přišla sms o blokaci telefonu z důvodu nezaplacení faktury,operatorka my řekla že jim to dělalo v únoru neplechu platby kartami,tak ať to zaplatím znovu a že peníze my budou vráceny měsíc od data kdy jsem je poslal.Peníze mi nepřišli tak jsem šel do kameného obchodu i z výpisem účtu,mezitím mě došla nová faktura na zaplacení o 500Kč více,protože 500 korun stojí odblokace telefonu,který mě byl zablokován neoprávněně,takže ted budu čekat až mě vrátí těch 586Kč a do toho musim zaplatit fakturu kde je o 500Kč více a potom si je zas vymáhat zpět!!!!Kde si můžu stěžovat???!!!
Tak mi dnes přislo vyúčtování na 1032Kč a měl bych platit zruba kolem 400Kč max. Když jsem volal operatorovi před 2 týdny, byl jsem ujištěn, že než bude vyučtování, bude vše vpořádku. A teď? Četl jsem tu spoustu reakcí, kde se zastávali operátora atd.. a jelikož jsem informatik, tak bych na to reagoval, žádná normální firma na světě si nemůže dovolit vypustit něco, co absolutně nefunguje a místo toho aby to stáhli tak to tam nechají. Kdyby to nebyla nadnárodní společnost tak je po ní. V podmínkách je, že musíte zaplatit v termínu a reklamaci nevím jak udělat, když el. vyúčtování neotevřu a normální nemám. A to mě můj kamarád co dělá u Vodafone ujistil, že jsem na tom dobře spoustu lidí mají díky nesmyslným částkám zablokované služby vč. hovorů a za tohle má člověk platit!!!!! Kde to jsme??!!! Vodafone by si měl uvědomit, že nejsme země 3. světa a za takovéto chyby tu zaplatí. Minimálně své problémy šiřte dál, taková reklama jim uškodí více než hromadná žaloba a pak jim to možná dojde.
Tak to máme stejně. Teď koukám do vyúčtování. Měla bych platit asi 700 Kč a místo toho mi přišlo vyúčtování na 4100 Kč!!!!! Dovolat se nejde a na pobočce mi řekli, že musím volat operátora. Velice zábavné. A celý jejich web je také prakticky nefunkční. Jakmile něco hledám, nelze to najít, vše je nepřehledné a to, že ten web sám od sebe přeskočí do angličtiny ani nemluvím. Jsem zdrcena z toho, co se děje s vodafonem. Dříve taková kvalitní firma a dnes? Pokud tento problém nebude vyřešen, hodlám jít k jinému operátorovi.
Já snad ani nepamatuji, že by to někdy pořádně fungovalo.. Jednou mě to nepustí do samoobsluhy, podruhé mi to u vyúčtování hlásí, že není určeno pro mé číslo, potřetí nejde měnit tarif.. Cenu tarifu mi to ukazuje špatně neustále.. A vrchol byl, když jsem chtěl změnit tarif na Tarif na míru.. Přes samoobsluhu to nešlo a na prodejně mi řekli, že to lze jen přes infolinku.. Tak tam volám a samozřejmě mi strhli 30 Kč (Po svém), ačkoliv v podmínkách je, že to strhávají jen v případě, že problém lze vyřešit i elektronicky.. Na to jsem operátora upozornil a ten mi v podstatě dal najevo, že to je nezajímá, 30 Kč mi strhnou.. Vodafone jsem dlouhá leta v různých diskuzích obhajoval a byl mi sympatický.. Ale co předvádí od dob Muriel Antonové, to nemá obdoby..
S těma 30 kč jsem měl naprosto stejné zkušenosti......Vodafone de pomalu do kytek
Kdyz chci ted zaplitit, pisou "Tato sluzba neni urcena pro vase telefonni cislo." Asi to platit teda nemusim?
Jinak neustale problemy uz dlouhe mesice, nepamatuju, ze by neco fungovalo at uz nestaveni tarifu, placeni, faktury... amateri, nevim jak to muzou pustit v tomhle stavu ven
To já už radši na nákou samoobsluhu nechodím vždy když tam jdu tak to bud nejde nebo se zhrozím vyučtováním... To jim tam radši zavolám....
Skoda ze uz neni Oskar,byl super operator,od ti dobe co je Vodafone nic moc...
A vite ze s novym systemem zdrazili sms do zahranici a ted mai i na stary tarify???takze zdarzili a nemai nikde napsano...ja jsem mel zahrunto smsky v pausalu a ted uz je mimo za 2,50 kc...snad se dockame 4 operatora....