Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vodafonu zlobí Samoobsluha. Nejde se přihlásit, ceny neplatí

Vodafone přechází na nový zákaznický systém a zmodernizoval svojí internetovou Samoobsluhu. Ta přináší výhody a nové služby, ale zároveň není zatím zcela spolehlivá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EVADANA

VODAFON STÁLE JEN POTÍŽE

PŘEŠLA JSEM K JINÉMU OPER. A CO SE TED DĚJE TO JE DĚSNÝ . JIŽ MĚSÍC JSEM JINDE NECHALA  JSEM SI ČÍSLO A TED MI STÁLE CHODÍ SMS KOLIK MÁM PLATIT, TUDÍŽ MÁM NA 1 ČÍSLO SOUBĚH VYÚČTOVÁNÍ OD 2 OPERÁTORŮ .  ÚČTUJÍ NA CO NEMAJÍ NÁROK DOVOLAT SE TAM NENÍ MOŽNÉ, TŘEBA HODINU TO NIKDO NEZVEDNE . KDYŽ POŠLU MEJLA TAK MI ODPOVÍ ŽE DOUFAJÍ ŽE TO VYŘEŠÍM. NO NEVÍM PROČ JÁ UŽ SE TAM DOHADUJI A BĚHÁM NA POBOČKY DRUHÝ TÝDEN . ;-€

0/0
22.6.2011 19:02

007Pajule

Dělají si z nás srandu

Mám pocit, že se na Vodafone zbláznili, už přes týden mi posílají sms, že se mi nestrhla platba inkasem z účtu, bohužel se mi nedaří vůbec zjistit kolik jim mám poslat. Internetová samoobsluha nefunguje, hlasová samoobsluha nefunguje, sms služba nefunguje..Volám a zkouším to už přes týden a nic. Poslala jsem jim teda na blind 3tisíce, tak jsem zvědavá, jestli mi telefon nevypnou. Každopádně jestli vypnou, tak vůbec nevím, kde si stěžovat, když vůbec nic nikde nefunguje...Rv Je to teda šílený bordel, vlastně jsme bez šance se s nimi spojit Rv

0/0
12.5.2011 16:27

mahtob1

FUP

Poslední dobou mám pocit, že mi nesmyslně přičítají MB. Dříve jsem se do FUP (3 GB) dostala tak jednou za půl roku, když jsem formátovala disk a musela vše komplet aktualizovat, a najednou mi nasadili FUP po 14 dnech. 14 dní jsem jela neskutečně pomalu a teď mám zase po 3 dnech, kdy pouze prohlížím a nic nestahuji, 600 MB pryč. Tak nevím, jestli je chyba skutečně u mě nebo u nich.

0/0
18.4.2011 21:10

Sharjah

Vodafone-blokace hovorů

Tak koukám, že v tom nejsem sama.

Včera (12.4.2011) mi vodafone zablokoval odchozí hovory. Předesílám, že všechny faktury mám zaplacené a ta jediná, která na zaplacení teprve čeká, má splatnost 22.4.2011!! Doporučené datum platbay je 15.4.!! Tudíž mi hovory zablokoval ještě tři dny před doporučeným datem platby. Není možné dovolat se na operátora. Včera jsem to zkoušela hodinu, poté byl hovor přerušen, pak dalších 45 minut. Dnes to zkouším zase už asi hodinu a zatím bez úspěchu. Už jsem vážně naštvaná a hledám jiného operátora. Máte-li ale někdo radu co s tím, dejte vědět. Telefon potřebuji ke své práci. Díky.

0/0
13.4.2011 10:10

Sharjah

Re: Vodafone-blokace hovorů

Nakonec se mi podařilo dovolat se operátora, uznal chybu a za čtyři hodiny už byly odchozí hovory zase aktivní.

0/0
13.4.2011 20:44

toupek

Bordel

V únoru jsem platil fakturu na 586Kč.Platil jsem ji jako vždy přes internet platební kartou.Na začátku března mě přišla sms o blokaci telefonu z důvodu nezaplacení faktury,operatorka my řekla že jim to dělalo v únoru neplechu platby kartami,tak ať to zaplatím znovu a že peníze my budou vráceny měsíc od data kdy jsem je poslal.Peníze mi nepřišli tak jsem šel do kameného obchodu i z výpisem účtu,mezitím mě došla nová faktura na zaplacení o 500Kč více,protože 500 korun stojí odblokace telefonu,který mě byl zablokován neoprávněně,takže ted budu čekat až mě vrátí těch 586Kč a do toho musim zaplatit fakturu kde je o 500Kč více a potom si je zas vymáhat zpět!!!!Kde si můžu stěžovat???!!!

0/0
28.3.2011 13:15

sadovra1

Vyúčtování

Tak mi dnes přislo vyúčtování na 1032Kč a měl bych platit zruba kolem 400Kč max. Když jsem volal operatorovi  před 2 týdny, byl jsem ujištěn, že než bude vyučtování, bude vše vpořádku. A teď? Četl jsem tu spoustu reakcí, kde se zastávali operátora atd.. a jelikož jsem informatik, tak bych na to reagoval, žádná normální firma na světě si nemůže dovolit vypustit něco, co absolutně nefunguje a místo toho aby to stáhli tak to tam nechají. Kdyby to nebyla nadnárodní společnost tak je po ní. V podmínkách je, že musíte zaplatit v termínu a reklamaci nevím jak udělat, když el. vyúčtování neotevřu a normální nemám. A to mě můj kamarád co dělá u Vodafone ujistil, že jsem na tom dobře spoustu lidí mají díky nesmyslným částkám zablokované služby vč. hovorů a za tohle má člověk platit!!!!! Kde to jsme??!!! Vodafone by si měl uvědomit, že nejsme země 3. světa a za takovéto chyby tu zaplatí. Minimálně své problémy šiřte dál, taková reklama jim uškodí více než hromadná žaloba a pak jim to možná dojde.

0/0
16.3.2011 9:51

Hana Švábová

Re: Vyúčtování

Tak to máme stejně. Teď koukám do vyúčtování. Měla bych platit asi 700 Kč a místo toho mi přišlo vyúčtování na 4100 Kč!!!!! Dovolat se nejde a na pobočce mi řekli, že musím volat operátora. Velice zábavné. A celý jejich web je také prakticky nefunkční. Jakmile něco hledám, nelze to najít, vše je nepřehledné a to, že ten web sám od sebe přeskočí do angličtiny ani nemluvím. Jsem zdrcena z toho, co se děje s vodafonem. Dříve taková kvalitní firma a dnes? Pokud tento problém nebude vyřešen, hodlám jít k jinému operátorovi.

0/0
18.3.2011 11:36

Michal?1585

Re: Vyúčtování

to tedy mam stejnyj problem,pri utrate kolem 700 dostal sem vy;ctovani na 5558 kc,obratil sem se na prodejnu, tam mi visvetlili ye to je 4500 za internetove pripojeni mimo CR.,coz je holyj nesmysl.Poslal sem jim pisemnu reklamacu a uvidim jak to dopadne,maji na to 30 dni,a mate pravdu maji tam hroznyj bordel.Uvazuji o prechodu k jinemu operatoru.;-€

0/0
15.4.2011 15:33

Host

fx

Já snad ani nepamatuji, že by to někdy pořádně fungovalo.. Jednou mě to nepustí do samoobsluhy, podruhé mi to u vyúčtování hlásí, že není určeno pro mé číslo, potřetí nejde měnit tarif.. Cenu tarifu mi to ukazuje špatně neustále.. A vrchol byl, když jsem chtěl změnit tarif na Tarif na míru.. Přes samoobsluhu to nešlo a na prodejně mi řekli, že to lze jen přes infolinku.. Tak tam volám a samozřejmě mi strhli 30 Kč (Po svém), ačkoliv v podmínkách je, že to strhávají jen v případě, že problém lze vyřešit i elektronicky.. Na to jsem operátora upozornil a ten mi v podstatě dal najevo, že to je nezajímá, 30 Kč mi strhnou.. Vodafone jsem dlouhá leta v různých diskuzích obhajoval a byl mi sympatický.. Ale co předvádí od dob Muriel Antonové, to nemá obdoby.. :-/

0/0
12.3.2011 20:08

Host

Re: fx

S těma 30 kč jsem měl naprosto stejné zkušenosti......Vodafone de pomalu do kytekRv

0/0
14.3.2011 12:46

Host

problemy jsou neustale

Kdyz chci ted zaplitit, pisou "Tato sluzba neni urcena pro vase telefonni cislo." Asi to platit teda nemusim?:-)

Jinak neustale problemy uz dlouhe mesice, nepamatuju, ze by neco fungovalo at uz nestaveni tarifu, placeni, faktury... amateri, nevim jak to muzou pustit v tomhle stavu venRvRv

0/0
12.3.2011 17:49

snybli666

samoobsluha

To já už radši na nákou samoobsluhu nechodím vždy když tam jdu tak to bud nejde nebo se zhrozím vyučtováním... To jim tam radši zavolám.... ;-D;-D;-D

0/0
10.3.2011 18:22

markos74

sms

Skoda ze uz neni Oskar,byl super operator,od ti dobe co je Vodafone nic moc...

A vite ze s novym systemem zdrazili sms do zahranici a ted mai i na stary tarify???takze zdarzili a nemai nikde napsano...ja jsem mel zahrunto smsky v pausalu a ted uz je mimo za 2,50 kc...snad se dockame 4 operatora....:-):-):-)

0/0
9.3.2011 19:59

miropiro

Re: sms

Oficiálně jsem to taky nenašel...:-(

0/0
9.3.2011 20:40

Host

Vyuctovani sms na cislo jineho operatora

  Dobry den, kdyz jsem si zrizoval pred 10 lety tarif u vodafonu tak jsem musel nahlasit kontaktni telefon. Mam dodnes jeste jeden telefon u O2. Vyuctovani k tarifu na vodafonu mi bezne chodilo na muj telefon u vodafonu. Tento mesic mi zadne vyuctovani neprislo. Dival jsem se tady do Samoobsluhy a tam jsem si ho nasel a poslal platbu. Jake prekvapeni bylo ze mi druhy den prislo na muj telefon u O2 sms kolik mam zaplatit. Za pul hodiny sms ze mam zaplaceno a za dalsi pul hodiny mi prislo ze na me samoobsluze byly provedeny zmeny a ze vse bylo ulozeno. Nic jsem ohledne cisla nedelal. Ted mi pripada zvlastni proc mi operator posila vyuctovani na cislo konkurencniho operatora. Kolik vyuctovani doslo takhle k jinemu zakaznikovi? 8-o

0/0
9.3.2011 19:48

Host

musim se Vodafone zastat

sice samozrejme i ja souhlasim, ze je to des za ty prachy co po nas chteji, ale u ostatnich operatoru to bohuzel neni o nic lepsi. Ja presel k Vodafone od T-Mobile, kde se mnou nechteli komunikovat vubec a zacali az kdyz jsem dal zadost o preneseni cisla, u Vodafone pro zmenu nefunguje internetova samoobsluha, no a O2, tam je to v blede modrym stejny jak u Vodafone. Rv (CTU ale o ctvrtym operatorovi nechce ani slyset, to je vinik vsech problemu, kdyby dal licenci nejake mobilni stice, asi bychom se divili, jak rychle by T-Mobile zacal se zakazniky komunikovat, Vodafonu zacala fungovat samoobsluha a O2 se naucilo psat spravne faktury. ;-ORv)

0/0
8.3.2011 22:56

Host

Re: musim se Vodafone zastat

Tato utopie by se mi také líbila:-D Ale bohužel to se nestane ani opravdu blbou náhodou:-D:-P Nepomohlo by tomu ani 10 dalších operátorů:-D

0/0
9.3.2011 16:28

Host

Vodafone sms Brana

Vodafone jde do kytek i s vodafone sms branou.. primo ji vyuzival napriklad server asms.cz ktery byl daleko pouzitelnejsi nez oficialni server a ted jde bohuzel do kytek i ten :(

0/0
8.3.2011 20:51

Host

Stále dokola

Podobné problémy registruju už delší dobu. Jsem u Vodafonu prakticky od začátku Oskara, takže mam jistý patriotický sklony ještě vydržet a modlit se že se to zlepší, ale Vodafone se začíná chovat jako naprostej arogant. Samoobsluha snad fungovala jen nakou krátkou dobu ze začátku, od té doby jí neustále "vylepšují" do naprosté ho chaosu. Rv

0/0
8.3.2011 19:52

Host

Taky špatně

Musím bohužel potvrdit, že i pro mě začíná být samoobsluha nepoužitelná... Minulý měsíc jsem kvůli tomu měl předplacených sto smsek, protože nějak nedorazila informace o potvrzení, že jsem změnil tarif...takže se tarif ani nezměnil. Co se týče Chytrého přehledu, tak ten nefunguje vůbec a už tak půl roku mám u Nastavení napsáno, že mám Připojení na stálo a nad tím je hláška, že mám ve skutečnosti Internet v mobilu naplno a že na nápravě intenzivně pracují...opravdu už tak půl roku minimálně na tomhle intenzivně pracují... Doufám, že s tím něco brzo udělají...

0/0
8.3.2011 14:57

Host

Začínám toho mít dost!

Mě už také dochází trpělivost. Chci zablokovat některé služby a zrušit souhlas s poskytováním osobních údajů pro marketingové účely, ale nic se neděje, pořád mě to háže zpět na jednu stránku. Nechápu tedy k čemu samoobsluha, když nefunguje.

0/0
8.3.2011 14:16

Host

Chytrý přehled počítý hloupě:)

Samoobsluha již měsíc počítá špatně útratu. Tzv chytrý přehled je tudíž k ničemu.

0/0
8.3.2011 11:43

Host

Oskar vs. Vodafone - samoobsluha a kvalita

Kde jsou doby, kdy zákazník byl u Oskara pán?!? Jsem zákazníkem této společnosti 9 roků. Řádně a včas platím za služby. Takových zákazníků by si Vodafone snad měl vážit. Ne? Bohužel, mám z poslední doby jen nepříjemné zkušenosti se zákaznickou linkou, kde slíbí, že zařídí, že se ozvou a nakonec se nic nestane. Při opětovném volání jsou nepříjemní až drzí. Internetová samoobsluha je v troskách. Fakturu člověk nedostane dříve než dva dny před splatností. Prostě hrůza. Jo a četli jste Všeobecné obchodní podmínky účinné od 1.8.2010? Zvláště bod 9.3. je zajímavý. Vodafone si tam dal ustanovení, že může cokoliv jednostranně měnit, upravovat a rušit. Takže pokud máte nějakou výhodnou službu, pro vás výhodnou, tak se vám v brzké době může stát, že vás o ni váš "milovaný" Vodafone brzy připraví, tak jako se to stalo mně jejich převedením na "Nový" systém na který se neustále vymlouvají. A to jsem býval spokojený zákazník a na Vodafone nedal dopustit. :o(

0/0
8.3.2011 11:39

Host

Re: Oskar vs. Vodafone - samoobsluha a kvalita

jj, přesně tak. Oskar byl super. VDF je samé WTF

0/0
8.3.2011 12:00

Host

Odbornici

Pratele ja nevim cemu se divite? Vzdyt ta firma strka prachy pouze do reklamy a na zakazniky tezce kasle. Oni nejsou schopni mit do 3. dne v mesici spravne ceny u 20 telefonu, ktere prodavaji na eshopu! Jak by pak mohli stihat aktualizovat online sluzby 3mil. zakaznikum? A to si jeste vymysli vodafonepark a hadam ze brzy pribude dalsi uzasna sluzba...

0/0
8.3.2011 9:51

Host

Re: Odbornici

"Jak by pak mohli stihat aktualizovat online sluzby 3mil. zakaznikum?" Můžu Vás a Vám podobné odborníky o něco poprosit? Proboha! Nekomentujte věci, o kterých vůbec nic nevíte... Že nerozumíte informačním systémům a pojmy jako algoritmus, informační systém a automatizace Vám nic neříkají, ještě neznamená, že to musíte dávat najevo...

0/0
10.3.2011 3:07

mmmz

Data - Vodafone

Mně Vodafone naúčtoval za minulý měsíc 3 datové placené tarify na jedno telefonní číslo (faktura vyšší o 500 Kč) - což se mi ještě nestalo u jiného operátora. Po placeném rozhovoru na jejich skvělé zákaznické lince mi slíbili, že peníze odečtou z faktury následného měsíce - tak nyní čekám. Kontrolujte faktury - mají v tom bordel...(((

0/0
8.3.2011 8:43

Host

Re: Data - Vodafone

Podobný případ. Já jsem počkal a neodečetli mi nic. Prý to nemám platit - neplatil jsem. Přišla blokace. Musel jsem být na ty chudáky moc ostrej, aby to bylo v pořádku, protože napoprvé by to asi opravdu nešlo....

0/0
8.3.2011 11:14

Hana Švábová

Re: Data - Vodafone

Mě se to stalo teď. Mam od každého tarifu jeden ve vyúčtování. Platit to teda rozhodně nebudu.

0/0
18.3.2011 11:43

Host

Neřešitelný problém?

Jsou to zhruba dva měsíce, kdy jsem se pokoušel přes samoobsluhu deaktivovat balíček "Kamarádi ze všech sítí". Výsledkem bylo to, že balíček byl dále aktivní, platil jsem za něj, a zrušit ho nedokázal prodavač v zákaznickém centru ani operátor po telefonu... Po dvou měsících konečně někdo přišel na to, kde se stala chyba, a bylo mi řečeno že tuhle drobnost odstraní. Během 15 dnů !!!! Paráda co? Když si chcete aktivovat jakoukoliv službu, za kterou budete platit, funguje vždycky všechno bez problémů. Ale běda když je třeba něco zrušit či deaktivovat...

0/0
7.3.2011 23:55

Host

Re: Neřešitelný problém?

jj, u nich normálka. Nejlepší je si udělat printscreen, pokud vám někdo řekne do telefonu, že to zruší, tak to prostě zrušit musí (můžete si to nahrát nebo je požádat, aby vám to potvrdili e-mailem či sms). Je to děsivé, ale jinak to u nich v poslední době nejde.

Infolinka je něco ve stylu: odsouhlaste zákazníkovi všecko a pak se na něj vybodněte

Služby: nefungují, omlouváme se, zvykněte si.

Můžu to srovnat se zahraničním operátorem, kterého používám a tam bych ty problémy čekal, protože ty ceny jsou několikrát nižší. Logicky, když tady platíme tolik, měli bychom mít lepší kvalitu, ne?

0/0
8.3.2011 11:34

Host

výpis volání-starý už 3 týdny

Zdravím,když se chci podívat na můj aktuální výpis volání tak už ho mám 3 týdny starý a aktuální stav účtu taktéž. Když jsem byla na starém systému tak to  alespoň fungovalo.Rv

0/0
7.3.2011 23:37

Host

Proč?

Šest roků jsem byl spokojeným zákazníkem Oskaru / Vodafonu. A taky za využité služby vždy řádně platím. Až teď jsem učinil osudovou chybu a přešel jsem na tarif Na míru. Asi nemá smysl popisovat telefonáty se zákaznickou linkou. Na zabití. Špatně nastavené služby za špatně spočítané peníze! A prý počkejte si na fakturu, tam bude spočítané vše správně! Ale jak tomu mám do háje věřit? Dneska jsem po 3 urgencích. A údaje v mé samoobsluze jsou stále stejné. Nic nemám písemně, na nic se nemůžu spolehnout, nic vlastně neplatí. Na jednu stranu, je to jen technika, může se to občas nepovést. S rychlou nápravou se to dá pochopit. Avšak daleko horší je, že za OSKARa jsem měl vždy dobrý pocit, že si mě i jako malého zákazníčka váží. To už dávno neplatí. A operátoři dál jen papouškují své fráze a nic se neřeší. Web humus, funkčnost nedostatečná, ceníky roztříštěné, koncepce žádná, bezpečnost mizerná!!!!!!! A to o mně říkají, že jsem optimista......

0/0
7.3.2011 23:14

Host

Zkušenosti s Vodafonem jen nejhorší

Jsem věrný zákazník, byl jsem u nich celkem 7 let. Co se dělo poslední rok, mě štvalo, až doběla. Každou chvíli se nešlo přihlásit do samoobsluhy (i několik dnů), když už jsem se tam dostal, tak zase nešlo platit kartou (to se mi podařilo jen dvakrát za minulý rok). K tomu mi naúčtovali neskutečný peníze za synův internet (za 5 krátkých přihlášení přes 1200 Kč) a vrátili jen malou část. Na začátku roku toho bylo dost a přešel jsem. Poslední vyúčtování (k tomu poslední za další 2 čísla, která jsem úplně zrušil) jsem jako obvykle zaplatil po bankomatu. Další měsíc přišla upomínka. Jejich systém nedokáže přijmout platbu bankomatem za zrušené nebo převedené číslo, ale nikdo se nenamáhal to na vyúčtování napsat. V upomínce vyhrožovali, že mě dají mezi neplatiče a po telefonu, když jsem jim zavolal, abych zjistil co a jak (na upomínce byl konečně kontakt, který na vyúčtování chyběl), tak ještě že na mě pošlou vymahače.

Jsou to lumpové a souhlasím, co je tam ředitelka, jde to s nima do háje

0/0
7.3.2011 21:40

Host

Re: Zkušenosti s Vodafonem jen nejhorší

To by se za Karličky nestalo.

0/0
8.3.2011 9:01

Host

...

Je to jen o penezich, kdyby najali schopne programatory a nasadily kloudnou techniku, tak by to nebylo tak hruzostrasne, setri, ale na nepravych mistech. ;-O

0/0
7.3.2011 20:48

Host

Re: ...

Spousta kvalitních lidí odešla za lepším. Horší se to tam v mnoha ohledech každým dnem a bohužel je to vidět i z venku.:-P

0/0
8.3.2011 11:10

Host

Porad stejne.

Stara samoobsluha stala za ho..., nova stoji za dve. Jak si neco takoveho muze dovolit tak velky operator, ktery vydelava nehorazne penize. Nemaji snad na to zaplatit si dostatecne kapacity at uz hardwarove nebo z rad IT specialistu??? Jak muzu komunikovat s operatorem kdyz mam sluzbu Po svem? Uz nekolikrat se mi stalo ze mi rekli ze mi bude hovor nauctovan prestoze slo o reklamaci a samoobsluha ukazovala bludy.

0/0
7.3.2011 20:32

Host

Re: Porad stejne.

Nedělají to pro ně náhodou ti samí, co šmoulili ten stejný systém (Oracle - Siebel vulgo Claudia/kulhavá) pro O2, Accenture? Voskarfone, budeš muset asi přihodit ještě miliardu, jinak to nepojede.

0/0
8.3.2011 12:54

Host

Re: Porad stejne.

je to system od Oraclu, ktery poradne nefunguje v O2, kde ho jiz maji par let... :-/

0/0
8.3.2011 22:43

Host

Vodafone je děs

V prosinci jsem přešel od T-Mobile. Do teď si nadávám. Přenos čísla, nastavení služeb -jen samý problémy. Klientská linka hrozná. Kdykoliv slíbili že něco zjistí či nastaví a zavolají, NIKDY nikdo nezavolal zpět. Na vyřízení každého požadavku mají spoustu času - 30 dnů, dle jejich slov. Samoobsluha ukazuje nesmysly od té doby co jsem přešel. Na problému však stále "intenzivně pracují".....Kecy. Mají v tom pěknej bordel.

0/0
7.3.2011 20:17

Host

Re: Vodafone je děs

To nejsou kecy, to je fakt, převod do nových systémů neprobíhá tak jak má a teď jsou technici zavaleni požadavkamy, které nestíhají řešit. Nemysli si, tam se neflákaj, ale ten novej systém je průser.

0/0
8.3.2011 10:25

Host

Nefunkční samoobsluha.

Samoobsluha již delší čas nefunguje. Nelze rušit služby, nelze přidat či měnit kamarády, přihlášení se daří až na několikátý pokus. Dvakrát stržená platba přes inkaso. Děs, takhle si služby zákazníkům nepředstavuji. Rv;-O

0/0
7.3.2011 20:07

Johanes

Jo jo,

od té doby co česká pobočka Vodafone vyměnila ředitele za ředitelku, to jde s Vadafonem s kopce Rv

0/0
7.3.2011 20:04

Neposlušný_občan_Rebel

Vodafone ?

Když to byl ještě Oskar tak to ještě šlo . Teď je to jen velký komik co tahá z lidí prachy a furt se na cosi vymlouvá

0/0
7.3.2011 19:25

Host

Trvá to už nejmíň o října ...

Trvá to už několik měsíců, od konce října dodnes jsem tam nikdy neměl správné údaje o tarifu, protelefonovaných minutách, stáhnutých datech atd. Na opakované reklamace bylo reagováno jen kecy, jak usilovně pracují na nápravě ...

0/0
7.3.2011 18:28

Martin667

samoobsluha vodafounu zlobí od doby co naistalovala

novej server 486. Ja uz sem to davno vzdal a radeji si pockam 10minut na spojeni s tel. operatorem

0/0
7.3.2011 18:03

Host

Vodafone

Asi mám štěstí a s přihlášením mám problém tak jednou za rok, a to na ní chodím poměrně často.

0/0
7.3.2011 17:39

Host

Vodafone

je prostě pořád jenom operátor se studenty pro studenty.

0/0
7.3.2011 15:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.