Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Applu: Nechceme být značka jen pro bohaté

Současný první muž Applu Tim Cook se při setkání s analytikem společnosti Bernstein rozpovídal o budoucí strategii společnosti. Očekává masivní rozvoj trhu s tablety, mluvil také o novém a levnějším iPhonu. Znovu tak ožívají spekulace o zmenšené verzi oblíbeného smartphonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

pirinka

ale budú, ak ich cený ostanú tak vysoko, ako je teraz:-/

0/0
9.3.2011 12:23

Host

Nechceme uz byt znacka pro blbe a (zaroven) bohate

Ale jsme.

0/0
7.3.2011 23:45

Host

iPhone 5

myslíte že bude už levnější iPhone 5 ??

0/0
5.3.2011 12:52

FotoGraf

Spise by mne zajimalo

kolik zkasla ta Asiatka, ktera na tom iphonu je zobrazena. Kdyz je to z fotobanky a ji fotograf vyresil veceri, tak to ma blby :-)

0/0
4.3.2011 15:14

Host

co takhle chtít, aby Apple nebyl jen pro blbé??

:-)

0/0
4.3.2011 11:19

Host

Re: co takhle chtít, aby Apple nebyl jen pro blbé??

Blbý je jen ten, kdo si myslí, že Apple je pro blbé. Apple je jen pro pohodlné. Ne pro blbé. To je obrovský rozdíl.

0/0
4.3.2011 12:28

Host

Re: co takhle chtít, aby Apple nebyl jen pro blbé??

A v čem je jako po blbé?

0/0
4.3.2011 12:30

Host

Re: co takhle chtít, aby Apple nebyl jen pro blbé??

jen to ne!!! jeste bys to koupil take :)

0/0
6.3.2011 15:14

mcsoap

Kdo to je?

První muž Applu je Jobs, ne?

0/0
3.3.2011 23:32

Host

Re: Kdo to je?

ne...momentálně v době zdravotní dovolené Jobse vede Apple Tim Cook

0/0
3.3.2011 23:56

Host

Re: Kdo to je?

Má to nějakou vypečenou formulaci, kterou si když tak najdi - je to něco jako že SJ ze své pozice neodstoupil, ale svěřil své pravomoce TC, s tím, že všechny klíčová rozhodnutí budou konzultovat.

0/0
4.3.2011 8:35

Host

...

Doufam ze to nebude mit vliv na celkovou kvalitu Applu vyrobku. To bych byl opravdu nerad. Pouzivat jablickovsky pocitac i Iphone 4 a jsem s nim spokojeny ... celkem me desi, co vsechno si muzu predstavit pod levnym vyrobkem (rozvrzane plasty ....atd ..)

0/0
3.3.2011 20:44

capellen

Nechceme být značka jen pro bohaté....

Haha, bohatí už došli, na řadě je tedy zbylých 99 procent ;-)

0/0
3.3.2011 20:21

Host

Re: Nechceme být značka jen pro bohaté....

Máš představu za kolik se v USA dává k tarifu? A nejen v USA? I u nás za 1,- k tarifu za 700,- . To není pro bohaté, ale pro takové co nejsou líní s operátorem jednat. Což ty zjevně nejsi.

0/0
3.3.2011 20:59

capellen

Re: Nechceme být značka jen pro bohaté....

za 700 tarif za 1 korunu ajfón? Tos asi chytil tu chybu v sámošce u VF, ne? V každém případě je to dotovaná cena, a ta nevypovídá zhola nic o tom, kolik za telefon od operátora vyinkasuje Apple. A to, jestli se v USA prodává zase citelně levněji než u nás opět nevypovídá o ničem. Jestli je telefon levný nebo drahý určuje konkurence, nikoli moje nebo Tvoje šrajtofle.

0/0
3.3.2011 21:54

Host

Zmizí další argumetn fanatiků

Apple nemají socky.

0/0
3.3.2011 19:56

Host

Re: Zmizí další argumetn fanatiků

No, bohužel... Jsou Applisté argumentující závistí a příjmy jsou úplně stejní hlupáci, jako antiapplisté, kteří mají dojem, že používání OS nějak souvisí s inteligencí.

I když možná mají pravdu - chytrý člověk si vybere funkční nástroj jednoduchý na ovládání se kterým se může soustředit na svojí práci.

0/0
3.3.2011 21:53

Host

Re: Zmizí další argumetn fanatiků

neřek bych, že souvisí s inteligencí, spíš s blbostí

0/0
4.3.2011 11:20

Host

Re: Zmizí další argumetn fanatiků

Myslíš, že inteligentní byl ten pračlověk, který okopával pole univerzálním klackem a posmíval se tomu s motykou, že je blbej?

To jsi asi taky chytrej... Ale co, takový jako ty mám fakt rád - kabrňáci, kteří si koupí telefon třeba s androidem s pocitem, že se z nich koupí spotřební elektroniky stanou IT experti - což je ovšem omyl - a dívají se zpatra na uživatele ostatních platforem.

Jen debil může dojít k závěru, že v době, kdy kazdý zvládne plnohodnotné desktopové OS je důkazem inteligence používání triviálního mobilního OS s méně přívětivým rozhraním.

0/0
4.3.2011 22:47

Host

Pevná linka...

Nebral bych to ani zadarmo. Svůj současný mobil nabíjím zhruba jednou za deset dní při plném používání, včetně použití jako MP3 přehrávače (několik hodin denně). A o to mi jde. Být bezstarosti, že zrovna když budu ten den podruhé volat, že se to vybije a budu honem hledat nabíječku a pak budu jen u zásuvky. Neznám nikoho, komu by iPhone vydržel bez nabití déle jak dva dny (ačkoliv přiznávám, že lidé v okolí mají jen iPhone 3G, takže jak je na tom 4 to nevím a ani mě to nezajímá) Když budu chtít telefon připojenej furt na kabel, pořídím si pevnou. :-P

0/0
3.3.2011 19:21

Host

Re: Pevná linka...

Ty vlastně přiznáváš, že nevíš, a nezajímá tě to, ale do diskuze o Applu si napsat musel. Si směšný.

0/0
3.3.2011 20:40

Milan_Seliga

Re: Pevná linka...

Prvni pravidlo smartphonu je: "Nabijet vzdy, kdyz ma clovek prilezitost."

Moje Xperia X8 vydrzi tri dny jako telefon/mp3 prehravac celkem bez problemu. Akorat proc by se clovek omezoval jen na toto pouziti, kdyz ma tolik dalsich moznosti? Na telefonu hraju hry, bezne sleduji internet (vcetne youtube), jsem na icq/facebooku, obcas vyuzivam navigaci a casto ctu knihy v PDB formatu. Takze ve vysledku nabijim kazdy den. Je to dan za to, co telefon umi. Jiste, mohl bych mit dumphone co mi vydrzi tyden, ale na komfort smartphonu si clovek zvykne velmi rychle.

0/0
3.3.2011 23:12

Host

Re: Pevná linka...

ale v kapse máš generátor, co ? :-) neznám mobilní zařízení které by při plněm využití vydrželo tak dlouho...:-))) to je snad i proti přírodě... a protože si nenapsal model.. tak je jasné že je to bluf..:-)

0/0
7.3.2011 9:07

Host

kecy

je to móda, která přejde :-/

0/0
3.3.2011 19:05

Host

Re: kecy

;-D;-D;-D

0/0
3.3.2011 20:01

_xprim01_

Re: kecy

Vždyť má pravdu, je to stejná obsese jako kdysi céčka.

0/0
3.3.2011 21:24

Host

Re: kecy

Všechno pomine - je jen otázka kdy.

Zatím je Apple našláplý dobře.

0/0
3.3.2011 21:55

Host

Re: kecy

jako byla Nokia před 5 lety?

0/0
3.3.2011 22:39

Host

Re: kecy

No jo... Ale to neznamená, že za 5 let jako Nokie skončí.

Stejně jako je otázka, co bude za 10 let s MS. Nebo kdo přijde s obchodním modelem, který pošle do kytek google.

To je osud - každopádně, dneska není žádný velký důvod věštit Applu neúspěch - stojí stabilně na několika nohou (počítače, tablety, telefony, MP3, prodej hudby a videa, SW a další), finančně je více než vpohodě (při zachování stávajícího vývoje by teoreticky mohl koupit google za hotový)...

A vybudovali kvalitní managerský tým, který bude patrně schopný zastoupit v případě potřeby Steva Jobse.

Na druhou stranu - SJ je se všemi svými dobrými i špatnými vlastnostmi, minulostí, image a zkušeností vpodstatě nenahraditelný.

0/0
4.3.2011 22:56

Host

iPhone je dobrý

Nevím jestli je Apple vnímaný jako společnost pro bohaté, pro opravdu bohaté jsou tu jiné značky, kde telefon stojí sto tisíc, dejme tomu že Apple je pro střední třídu, to je přesnější. Vypadá to ale nedobře, protože právě tohle - hele - přeprofilujeme se - může nadělat v budoucnu pěknou paseku. Třeba tím že se budou používat méně atraktivní materiály než je hliník a sklo, a to by asi nebylo zrovna 2x dobré. Na západě se prý iPhone prodává za jeden dolar, euro, k tarifu, tak proč vyvíjet nějakou "chudoverzi" ? Zas tak drahý Apple není, to jen u nás je zažité že Apple je drahá značka, vždyť iPad stojí třebas méně než konkurence, ani iPod vám kapsu nevyprázdní, iPhone stojí asi o 2k více než srovnatelné telefony,což je opravdu zanedbatelný rozdíl. Bůh ochraňuj pana Jobse, jestli se má Apple po jeho případném úmrtí vyprofilovat jako značka pro každého, tak to půjde brzy do háje... Tohle zkusilo Lenovo a jak to dopadlo :(

0/0
3.3.2011 18:53

Host

Re: iPhone je dobrý

Blaboly jabcaka

0/0
3.3.2011 19:02

Host

Re: iPhone je dobrý

Ano, iPhone je dobrý. Lze na něm surfovat,poslouchat hudbu, datlovat maily a hrát vcelku povedené hry. Mám ho přes půl roku (ještě předchozí verzi, tedy 3GS) a za tu dobu se mi ani jednou nerestartoval, nezatuhl, prostě funguje na jedničku. Nejsem ajťák a táhne mi na jeden a třicet, takže už nemám touhu se v mobilu nebo počítači pořád vrtat a zkoumat jak to funguje. Předtím jsem měl windows mobile telefon, a zdaleka jsem s ním nebyl tak spokojený jako s iPhonem. Nic víc než aby to fungovalo od zařízení nechci. Paradoxně ten win. mob. tel. stál víc než iPhone ale v žádné směru se sním nemohl měřit, snad jen v rozlišení displeje, to má 3GS mírně předpotopní. Jinak to ale byl neuvěřitelný krám ač stylizovaný do vlajkové lodi jistého výrobce....

0/0
3.3.2011 19:15

Host

Re: iPhone je dobrý

pred pul rokem jsem si koupil samsung wave. jde s nim volat, posilat sms, mms, surfovat, prehravat filmy, hudbu, prohlizet dokumenty, cist a posilat emaily, ma celkem slusne moznosti organizeru, da se hrat dost slusnych her, pripojeni na ruzne socialni site, atd. seknul se mi jednou, stacilo ho jenom vypnout a zapnout (ne tvrdy reset). kovove telo, nevrze, zanechava minimum otisku. proste vse funguje, jak ma a ja vic nepotrebuji. temer za polovinu ceny iphonu, co vic chtit ...

0/0
3.3.2011 21:21

Host

Re: iPhone je dobrý

Máš pravdu,že je iPhone dobrý,ale jako v současné době majitel win.mobile nemůžu souhasit s tím,že by byly neporovnatelné.Také neznám zatuhnutí ,pomalost systému.Stylus sem použil akorát na zastrčení do šachty.Internet ,email,mesengery vše funguje na jedničku.A přizpůsobení a vrtání?To sem dělal po koupi a ze zvědavosti.Teď už v něm mám vše co ptořebuju a jen ho používám.A co se týče ještě toho vrtání co jak funguje,mám stále rád ,když se můžu v tom vrtat.Vždy si říkám,že si aspoň trochu procvičím hlavu namísto jednoduchého ťukání na displej,čímž nechci říct,že majitelé iPhonu a teď nových windows phone jsou hloupí.Jo a ještě iPhone vs.windows mobile.Veliké plus pro Apple je jeho obchod s aplikacemi.

0/0
3.3.2011 21:24

Host

Re: iPhone je dobrý

Ano, app store je opravdu velká výhoda. Dokonce mne přinutil si konečně pořídit kartu pro platbu přes net. U iphonu je zkrátka vše pod prsty, soustředěno na jednom místě. Ideální a de facto velmi moderní je systém klikni na install a zapomeň :) Všechno funguje hned a na první pokus. Co se týče ceny, já svůj dostal :) ale je pravda že můj předchozí win mob byl prakticky dražší než iPhone a to i v době kdy přišel na trh, stál minimálně o dva tisíce více !

Apple má však jedno specifikum které jiné firmy nemají. A týká se to všech jeho nádherných hraček. Nikde není název firmy. Jen logo. Dále je tu minimum LED diod,či u iPhonu a iPadu žádné a vůbec vůbec žádné samolepky kdekoliv. Co se týče levnějších výrobků-měl jsem bílý - plastový MacBook a bohužel kvalita nebyla dobrá, mám na mysli kvalitu toho plastu. Ano, praskal a to už bylo moderní unibody(Prasknul kryt displeje). Takže si myslím že tudy cesta nevede i když po stránce funkčnosti byl MacBook bez jakýchkoliv závad.

0/0
3.3.2011 22:39

Host

Re: iPhone je dobrý

Jo čistý design bez výstředností společně s kvalitními materiály je plus.Jenomže nastane také problém,pokud jiná firma vyrobí podobný výrobek,tak se bohužel najde nějaký hlupák,který začne vykřikovat něco o kopírování.Takže ostatní výrobci z tohoto hlediska nemají zrovna na růžích ustláno.

0/0
3.3.2011 23:46

Host

Re: iPhone je dobrý

Chudáci ostatní výrobci, fakt to nemají jednoduché.

Navíc proč by se snažili - stačí, když počkají a on Apple zase s něčím novým přijde.

Blbý je, že problém s napodobováním pak zůstane a lidi je budou zase omlouvat, že ten bramborovitej tvar je příliš obecný a je jasné, že ho používají všichni a nejde to brát jako napodobování.

0/0
4.3.2011 22:59

Host

Re: iPhone je dobrý

Proč vyvíjet "chudoverzi" ? Zisk z prodeje telefonů je jedna věc. Zajímavější je ale zisk z prodeje aplikací na AppleStore. Proto je potřeba vytvořit něco, co si pořídí další a další lidé.

Vnímání apple jako společnosti pro bohaté - jak kde. Tohle se objevuje většinou v zemích, jako jsou Čechy. A tady si tuto pozici snaží spíš budovat sami uživatelů Iphonů. Snaží se vytvářet pocit, že jsou něco výjimečného.

0/0
3.3.2011 20:55

Host

Re: iPhone je dobrý

Ano, je to stejně trapné a mě osobně je "sockování a závidění" nepříjemné a stydím se za "kolegy", jako například uživatelé Androidu, kteří se snaží vytvářet dojem, že se z nich koupí telefony se správným OS stali IT experti - nestali, hoši, opravdu ne. Navíc, když se nechají vyhecnout a zkusí mluvit konkrétně, neodvratně se zesměšní a dělají slušným androiďákům ostudu.

0/0
3.3.2011 22:00

Host

Re: iPhone je dobrý

Apple je drahý,na muj plat určite!!!!! A to lenovo co tady pomlouváš mám několik let a nikdy jsem sním problém nemněl funguje skvěle. Zjisti jsi kolik procent oprav mají jiní vyrobci než Lenovo budeš se asi divit!!

0/0
5.3.2011 0:40

Inkvizitor Johny

Životnost?

Jaká je vůbec životnost těch Apple věcí? Má někdo nějaké zkušenosti?

0/0
3.3.2011 18:39

Host

Re: Životnost?

Zivotnost je bidna

0/0
3.3.2011 19:03

Host

Re: Životnost?

mám toho od applu celkem dost a zatim mi kleknul pouze ipod nano (po třech letech) a Time Capsule (po dvou letech odešel zdroj, náhrada zdarma v rámci výrobní chyby). Jinak vše ostatní zatím v pohodě (nejstarší ipod mám někdy od roku 2004) a přiznávám, že se ke svým věcem chovám obzvláště macešsky ... mimochodem iMac mám od roku 2007 a dodneška šlape jako hodinky - bez jakéhokoliv upgrade či reinstalací ... ale proti gustu ...

0/0
3.3.2011 19:35

Inkvizitor Johny

Re: Životnost?

To vypadá normálně. V rámci poruchovosti.

0/0
3.3.2011 22:36

Host

Re: Životnost?

Applí věci používám dlouho a prošlo mi jich rukama dost.

Je to kvalitní značkové elektronika, ale nikdo nemůže čekat, že bude bezporuchová. Zažil jsem různé příhody a problémy, ale spolehlivost odpovídá ceně.

0/0
4.3.2011 23:02

P1azer

Apple už nechce být tím čím je?

Tak jediné, co jsem na iPhonu uznával, chtějí teď definitivně zrušit. Každý iPhonista plive na android proto, že je hodně telefonů z různým HW na tomto systému a dobrá optimalizace pro všechny, např. her, je téměř nemožná. Proto jsem uznával Apple, že mají iPhone jako jediný stroj, na který všechno optimalizují a všechno je děláno na jeden HW. Teď vydají nějaký "rádobyAjfoun pro chudé" a bude to úplně k ničemu. Stejně to bude drahý, a lidi si radši v této výkonsostí kategorii sáhnou pro androida... protože bude o mnoho levnější.

0/0
3.3.2011 18:36

Host

Re: Apple už nechce být tím čím je?

iPhonisti neplivou na Android, nebo se ti zdá, že diskuze o Androidech jsou zaplivané? Vždyť tam nikdo ani nechodí.

Podívej se do diskuzí o Applu a kdo tam plive. ;-)

0/0
3.3.2011 20:43

Host

Re: Apple už nechce být tím čím je?

ale iPhovnist nemají potřebu chodit na članky o androidu, jsou to přece Oni, kteří mají to nejlepší, to nejužasnější to nejvíc cool a trendy :-)Nemají potřebu komunikovat se zbytkem světa. S podřadnými uživateli s mobily o polovinu levnějšími než mají oni, Věří v boha, věří v jablíčkového boha,

0/0
5.3.2011 20:47

Host

Re: Apple už nechce být tím čím je?

Asi to nemáš jednoduché, že?

Oni hlavně applsiti většinou odepisují na nesmysly, kterými se tu zesměšňují antiapplisti.

Je to taková hra - antijabčáci mají pocit, že je správná legrace zesměšnit se napsání nesmyslu. Osobně tomu nerozumím.

Jinak si myslím, že je trapné plnit diskuze sockováním a závistí. Stejně jako je trapné ovcování, coolování, případně předpokládání jakékoliv sexuální orientace.

Ale máš pravdu, android zajímá daleko míň applistů než je tomu opačně - možná to souvisí se spokojeností uživatelů a vysokým procentem roboťáků, kteří chtějí po zkušenosti s androidem switchnout k iOS - viz statistiky.

0/0
6.3.2011 23:40

Host

Na trhu jsou lepsi a levnejsi pristroje

a dokonce maji FM radio, a muzu si je drzet jak chci abych neprisel o signal [>-]EU

0/0
3.3.2011 18:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.