Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Apple se nepoučil, nové modely iPhone 4 stále mají problémy s anténou

Někteří uživatelé iPhonu 4 opět hlásí problémy s anténou, kdy při určitém uchopení telefonu dojde ke ztrátě signálu mobilní sítě. Problémy se množí od chvíle, kdy prodej iPhonů 4 po dlouhé době spustil americký operátor Verizon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

signál

...........  každý mobil má někde slabší příjem signálu. iphon 4 ten problém mimo města má. byl jsem vlastníkem 3GS a fakt super! bez větších problémů. vzhledem k tomu, že potřebuji být na signálu i na místech odlehlých od velkých měst, po zapůjčení iphone 4 jsem porovnával sílu signálu. tam kde 3 GS signál měla aspoň jeden nebo dva dílky 4 byla mrtvá. těch míst bylo opravdu hodně. dokonce signál na pár místech kolísal nahoru, dolu. jinak povedená hračka. čekám na 5.

je také se třeba podívat na další věc a to je síla signálu kterou vysílá operátor. existují Evropské normy, které musí operítoři dodržovat. tam kde byl dříve signál, že člověk poslal aspoň SMS a bylo jedno z jaké mobilu, dnes tam signál není v dosahu cca 3 Km.

0/0
5.3.2011 11:11

Host

Blbost

Mám iPhone 4 a dal jsem si tu práci, abych zkusil, jakpak nám ten signál mizí... A světe div se - nic takovýho se mi neděje. Zkoušel jsem to i mimo větší města a nic - signál naprosto v poho. Už snad ani není nutný reagovat na plky blbů, kteří nikdy iPhone nedrželi v ruce, ale stále ho kritizují. Měl jsem 3G, teď ho má manželka a slouží už třetí rok bez problémů...

0/0
4.3.2011 22:51

Host

Je to nuda!

Iphone už nikoho nezajímá!

0/0
4.3.2011 0:49

Host

Re: Je to nuda!

rekl bych, ze jestli nekdo nekoho nezajima, tak jsi to v prvni rade ty Rv

0/0
5.3.2011 10:07

Host

Jak jsem se stal Applistou...

Byl jsem zarputilý NOKIA telefonista a antiAppleman. Řízením osudu mi byly v lednu 2011 najednou odcizeny E90 a malá NOKIE, a já dostal od kamaráda na test jeho 2 roky starý iPhone 3G. Začínal jsem s odporem od píky, bez návodu, kontaktů, s duplikátem čísla na pidiSIMce....

Nyní mám iPhone 4, žena 3G a kromě horšího psaní SMS mojí tlustou ručkou ten telefon umí spolehlivě a rychle vše, na co si člověk pomyslí a má fantazii. Slovo "restart" neznám a každý den jsem unešen novou aplikací či skrytým nápadem tvůrců. Ano, iPhone 4 má "horší signál", ale kdo chce, tak si zavolá. Omlouvám se, již jsem zaujatý, stejně jako moje manželka.

Kdo ho nepoužíval, nepochopí.

Zkuste.

JM

0/0
3.3.2011 11:04

Host

Mishule

Iphone je skvělý!stejně jako my lidi máme nějaké chybky, tak i Iphone má holt nějaké chybičky. ;-)

0/0
3.3.2011 10:19

Host

Mlácení prázdné slámy

je jak "problém" se signálem, tak pokus vysvětlit, že za a: není žádný problém se signálem, za b: i kdyby byl, tak neznám, včetně mě, člověka, který by nosil iPhone 4 bez nějakého, jakéhokoliv, pouzdra - tudíž opět žádný problém...

Nosit holý telefon v kapse s klíčema může jen majitel šmejdu za pár stovek anebo ignorant - a ten stejně nepozná, jestli má signál slabší anebo silnější... ;-);-D

0/0
2.3.2011 20:31

Host

Re: Mlácení prázdné slámy

R^ přesně tak, já mám lepší signál než s 3GS!

0/0
2.3.2011 20:45

Host

iPhone a Standardy

No, kdyz uz se tu ten flame rozjel...

Delam ve firme, ktera dodava mobilnim operatorum OTA platformy pro vzdalenou správu SIMek. To co Apple s iphonem predvedl se jen tak nevidi. Nase RnD oddeleni ma ted na iphone specialni tym, protoze ten telefon ma zdaleka nejhorsi podporu 3gpp a etsi standardu.

Proste si dela veci po svem a neohlizi se nalevo ani napravo.

Dokonce se stalo, ze jsme museli vyvinout specialni verzi jednoho apletu pouze pro iphone a obchazet v ni chyby v komunikaci mezi telefonem a kartou, ktere iphone obsahuje...

0/0
2.3.2011 14:45

Host

Re: iPhone a Standardy

Ano, Apple si dela veci po svem a je to v poradku. Mnohym , a jsou jich dnes miliony,prave to vyhovuje a jsopu súpokojeni. Nikdo nikoho nenuti, aby si ho koupil, kdyz mu nevyhovuje. A nebo ano ? ;-D

0/0
2.3.2011 15:20

Host

Re: iPhone a Standardy

On snad něco takového píše?

0/0
2.3.2011 16:08

Host

Re: iPhone a Standardy

ohryzkáři to neumí tak dobře jak jiní, zaměstnávají samé mladé trouby a pak se není co divit, že s každou implementovanou prkotinou dělají takový humbuk Rv

0/0
2.3.2011 18:45

Host

Re: iPhone a Standardy

No, každopádně zvládnou vydávat nové verze OS po nějakých 18ti měsících - o tom se obětem MS teroru může jen zdát - ale když se jim tohle zneužívání líbí, je to jejich věc.

Mimochodem, Apple patří mezi nejvyhledávanější zaměstnavatele - takže je tvůj úsudek jaksi vedle.

0/0
2.3.2011 18:52

Host

Re: iPhone a Standardy

Takže díky applu se zvýšila ve vaší firmě zaměstnanost, stoupl počet zakázek od operátorů a s tím i spojené zisky, no nevím zda je váš zaměstnavatel z applu nešťastný a nebo si mne ruce. Imho jediní co si na iphone můžou stěžovat jsou opravdu a jen operátoři - napřed vznikl ten nešvar, že museli udělat pro iphone zvýhodněné datové balíčky, pak se jim kvůli těmhle balíčkům přetížily sítě a nakonec ještě musí platit firmám v jaké pracujete za podporu ......

0/0
2.3.2011 22:25

Host

Ja jsem maly chudacek a zavidim vam iPhone

Ja jsem maly zavistivy blb a zavidim vam vase iPhony a proto se vam budu smat, ze vam nefunguje antena a nemate signal, i kdyz s tim vubec nemate problem a jste se svym telefonem spokojeni.;-D

0/0
2.3.2011 12:50

Carlos

Re: Ja jsem maly chudacek a zavidim vam iPhone

Zjevně jste telefon nedržel nikdy v ruce a nevíte jak to doopravdy je. Proto se prosím zdržte těchto komentářů, které jsou na úrovni 11ti letého dítěte. Děkuji.

0/0
2.3.2011 13:19

Host

Re: Ja jsem maly chudacek a zavidim vam iPhone

ironie nic, co?

0/0
2.3.2011 13:27

Host

Re: Ja jsem maly chudacek a zavidim vam iPhone

Ironie v tom patrná není... Spíš než z chudoby a závisti bych tě podezříval z blbosti.

0/0
2.3.2011 13:41

Host

Re: Ja jsem maly chudacek a zavidim vam iPhone

Z blbosti klidně, sám si to omluvím tím, že mám obědovou pauzu a nudím se. Jinak jako spokojený majitel iPhone jsem se snažil o popis průměrného přispěvatele do diskuze.

0/0
2.3.2011 13:52

Carlos

Re: Ja jsem maly chudacek a zavidim vam iPhone

Vy si potřebujete něco omlouvat? 8-o Zajímavé.

0/0
2.3.2011 14:01

Host

Už je to nuda.

Apple vypadá pořád stejně, pořád stejný problémy, pořád stejný hlášky...

100x opakovaný vtip už není vtip.;-(

0/0
2.3.2011 12:43

Host

Ježíši,

jak já bych rád viděl stejně tolik článků o Androidu, jako je jich tu o jednom jediném telefonu... ;-(

0/0
2.3.2011 10:58

MrViki

Re: Ježíši,

Až takové články budou někoho skutečně zajímat, tak tady budou. Ale zatím to nikdo nečte.

0/0
2.3.2011 11:20

Host

Re: Ježíši,

Tak třeba mě jabkoplky nezajímají a rovnou klikám na diskuzi. V podstatě to beru jako relax při kávě nad ovčím bekotáním. :-)

0/0
2.3.2011 12:06

Host

Re: Ježíši,

haha ;-(

0/0
2.3.2011 12:16

Host

Re: Ježíši,

No vidis, a prave diky tomu se ty clanky objevuji dal a dal. Kdyby jsi neblinkal do diskusi, tak neni raiting a nebudou vychazet diky tomu dalsi. Ten raiting se nepocita podle clanku ale podle celku vcetne diskuse... A cim vic zvracite na apple, tim vic se sami starate o to, aby se o nem stale psalo:-) Vidis Apple fanousky, ze by takto blili pod clanky o Androidu ? Ne, protoze je Android nezajima. A proto maji maly raiting a vychazi jich malo... Uz jsi to pochopil ?:-)

0/0
2.3.2011 12:35

Host

Re: Ježíši,

R^ tak

0/0
2.3.2011 18:46

kokrspanel

Re: Ježíši,

kdyby tady byly aspoň nějaký zajímavý články nebo recenze, jenže poslední dobou mi přijde, že si redakce vystačí s opisem článků na zahraničních serverech (a to ještě jen teď bulvárně atraktivních)...

0/0
2.3.2011 12:14

Host

there is no antennagate

je to celé blbost, there is no antennagate! víte kolik se jich prodalo? A setkal jste se vážený pane redaktore s někým,

kdo ten problém opravdu zažil? Jaký máte telefon? Měl jste někdy něco od Applu? Všechno vždycky perfektně funguvalo, používám jejich produkty od osmdesátých let.

by the way: dnes novej iPad

0/0
2.3.2011 9:50

Host

Re: there is no antennagate

Je-mi líto, ale napsat o něčem, že vždy perfektně fungovalo ............!!!!. Co se týká Apple, tak jsem vlastnil iP3G a že by fungoval perfektně, tak o tom jsem si mohl nechat jen zdát. Občas se zasekl a po půl roce přestal fungovat úplně. Po té co mi jej vyměnili se opět u některých aplikací zasekával a tak šel z domu. A zkušenost z okolí: kolega dostal k vánocům iP4 a za dva dny mu ho už opět měnili. Takže možná něco funguje perfektně, ale rozhodně to nejsou výrobky Apple. Každý výrobce má u svých produktů nějaké ty mouchy.

0/0
2.3.2011 9:58

Host

Re: there is no antennagate

Poruchovost iPhone 4 je 2.1%,iPhone 3 je na 2.3%.Výrobek s nulovou poruchovostí v oblasti elektroniky zatím neexistuje a poruchovost do 5% je považovaná za skvělý výsledek - dostal se do ní ještě HTC s 3.6%.

U jakých aplikací se iPhone zasekával?

0/0
2.3.2011 12:00

Host

Re: there is no antennagate

Co to meleš ty pako vylízaný.poruchovost 2%.

U firmy co neumí udělat ani budík aby fungoval.

Jak můžeš napsat takovou blbost.Si vyčet ve výroční zprávě Aple ne?:-D

0/0
3.3.2011 9:31

Carlos

Re: there is no antennagate

iP 3G jsem za 2 roky restartoval cca.5x , iP4 mám od října, a ani jednou. Asi jste měli smůlu.

0/0
2.3.2011 14:01

Host

Re: there is no antennagate

Já výrobky Apple zažil a taky jsem reklamoval. Není to bezchybná firma jako žádná na světě.

0/0
2.3.2011 10:32

Host

Re: there is no antennagate

..."používám jejich produkty od osmdesátých let"...

Myslím, že to mluví samo za sebe. :-)) Vy byste si chybu jejich výrobku nepřiznal i kdyby vám ten fon po zapnutí napsal "mám chybu, nezapnu se".

0/0
2.3.2011 10:43

Host

Re: there is no antennagate

;-D;-DR^

0/0
2.3.2011 11:10

Host

Re: there is no antennagate

Něco podobného mi po čerstvé instalaci psaly i Win XP, ale co. Stejně jsme je skoro všichni používali.

.

Každopádně je dobře, že se o problémech Apple píše, moc mi to dělá radost, protože iPhone nemám a tak můžu svou závist ukojit tím, že se budu smát jejich anténě.

0/0
2.3.2011 12:53

Host

Re: there is no antennagate

A proč se směješ jejich anténě?

Mimochodem, když se směješ - prozradíš mi, jestli se směješ kvůli problémům s Death Gripem, nebo Touch Gripem? S čím má ten přístroj problémy? Když se mu směješ, měl bys to vědět, že?

Jinak bys byl dost k smíchu...

0/0
2.3.2011 13:43

Host

Re: there is no antennagate

Já si dělám legraci z celé diskuze na tomto bulvárním serveru, neboť žádné problémy s anténou na svém iPhone 4 nemám.

0/0
2.3.2011 13:54

Host

Re: there is no antennagate

ale ale, to, že to někdo používá od osmdesátých let přeci neznamená, že nechce vidět, že to nefunguje. V té době tady bylo embargo na Apple computer a málokdo tyhle mašinky mohl užívat. Celá ta diskuze smrdí provinčními

názory. Mám spoustu přátel, kteří používají např. iPhone a hlásí no reception problems. Tak jak to vlastně je?

apropo ty compy mám ve sklepě a lze je ještě dnes zapnout, takové malé muzeum. Faktem je, že nic není úplně dokonalé.

připomínám: dnes new iPad :)

0/0
2.3.2011 14:13

Host

Re: there is no antennagate

To je dobre napsano! Spousty uzivatelu s tim maji problem, Apple vyhodil nekoho z oddeleni, ktere se tim zabyvalo, dokonce rozdaval zdarma bumpery, aby se to nestavalo, a pak prijde Cech, z anonymni diskuse na mobil.cz a tvrdi, ze zadny takovy problem vlastne ani nebyl... ;-D;-D;-D;-D

0/0
2.3.2011 11:28

Host

Re: there is no antennagate

to je poslední stadium fanatizmu :-) už nevěří ani "nadřízenému"

0/0
2.3.2011 12:07

Host

Re: there is no antennagate

No, zas takové spousty to nejsou... Navíc třeba na YouTube drtivá většina uživatelů demonstruje problém s Death Grip - tedy odstínění antény - ale to je fyzika a týká se to všech telefonů.

Co je specifický problém iP4 je Death Touch - tedy přemostění 2 antén prstem. To skutečně problém byl a třeba pro leváky pohybující se v oblasti se slabým pokrytím to představuje skutečně problém. Proto byly rozdávány bumpery.

Podle mých informací byl Death Touch samozřejmě první věc, která se na CDMA verzi zkoušela a problém s tím nebyl. Nějak se mi nedaří zjistit nějaký relevantní zdroj - který byl u původního iP4 bezproblému dostupný.

0/0
2.3.2011 12:12

Host

Hm i Verizon

Tak problémy jsou i u Verizonu? Tak to nebude jenom AT-T :-)

http://www.portalprolidi.cz/Zabava/Videa/parodie-apple/iphone4-problem-se-signalem

0/0
2.3.2011 8:47

AlBundy

Hehe

Flameeeeeeeeeeee R^

0/0
2.3.2011 8:38

Host

Nějaký chytrák zde psal, že iPhone neumí doručenky?

Nějaký chytrák zde psal, že iPhone neumí doručenky?

Třetí a čtvrtý obrázek na tomhle webu http://jdem.cz/kvtg8 8-o

0/0
1.3.2011 23:07

Host

Re: Nějaký chytrák zde psal, že iPhone neumí doručenky?

Ne, neumí.

0/0
2.3.2011 7:34

Host

Re: Nějaký chytrák zde psal, že iPhone neumí doručenky?

Ale samozřejmě umí doručenky, stačí si stáhnout z appstoru prográmek a je to, ani žádné sms kody zadávat nemusíte. Stejně tak si lze stáhnout programy na vše ostatní "podstatné"-jako je hromadný mail a další a další prkotiny...........Vy co iPHONE nemáte se tady nevyslintávejte, až ho budete také mít, uznáte, že je to nejlepší telefon (to píši jako letitý skalní fanoušek Nokie, která dosud bohužel nebyla schopná dát dohromady konkurenceschopný telefon a alespoň se Iphonu trochu přiblížit - proto teď mám iPhone)

0/0
2.3.2011 13:52

Host

Re: Nějaký chytrák zde psal, že iPhone neumí doručenky?

Dorucenky, kdyz uz je nekdo MUSI mit, tak umi kazdy telefon , staci napsat do SMS kod , ktery ma kazdy operator. Ale uprimne, neznam ve svem okoli nikoho, kdo by dorucenky kdy pouzival.... ja osobne jsem ji pouzil jednou za celou dobu, co pouzivam mobil...... Ale chapu, ze pro pubertaky, kteri jich posilaji desitky denne je to "dulezite" vedet, ze si jeho blabol adresat precetl a nebo, ze mu vubec dosel.......coz treba na nekterych telefonech s Androidem stale neni az tak jiste....;-)

0/0
2.3.2011 8:23

Host

Re: Nějaký chytrák zde psal, že iPhone neumí doručenky?

Puberťáci? Pracuji v servisu a potřebuji být informován, že zákazníkům sms byla doučena! Posíláme takovýchto sms cca 10 - 20 denně. Dej si obklad na čelo! To, že něco nepoužíváš zrovna ty, neznamená, že to nevyužuje někdo jiný! A zadávat před každou sms GSM kód sítě je fakt komfort hodný telfonu za takové peníze, co stojí iPhone, když to umí i stupidní telefon za pár stovek.

0/0
2.3.2011 9:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.