Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Apple kraluje obchodům s aplikacemi. Za rok prodal obsah za 32 miliard

I když stále přibývá obchodů s mobilními aplikacemi, podle údajů výzkumného centra IHS je Apple stále jedničkou na tomto trhu. Ostatním firmám, provozujícím tyto obchody, se ale také daří. Napsal to server CNET.com.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

At

At se vam to libi a nebo ne vazeni Apple blijci, iTunes/app store je dalsi fenomenalni uspech, stejny ,jako iPod, iPhone a iPad. Vse ostatni jsou jen vice ci mene trapne kopie .a verte, ze je opravdu usmevne videt, jak vsechny tyto produkty Applu vsichni do jednoho kopiruji a vy neustale blinkate. A vite, co je na tom nejhezci? Ze spatne z toho je jen vam. Uzivatele Apple jsou v drtive vetsine na rozdil od vas spokojeni a vysmati a to vas irituje ze vseho nejvic. A proto blinkate, nadavate, urazite , protoze se na nic jineho nevzmuzete. A je to dobre, ze vas Apple tolik trapi, o to vice se my- jeho spokojene "ovce" vam smradlavym a ujecenym opicim zmatene skakajici ze stromu na strom smejeme. Uzijte si vasich plastovych odpadku a zkazenych zaludku. ;-D

0/0
19.2.2011 23:41

Host

Re: At

Když si v Tescu koupíš rohlík, taky jásáš nad jeho úspěchem? A taky máš nutkavou touhu každýmu na ulici vykládat, že rohlíky odjinud nejsou tak dobrý? Děláš normálním majitelům iPhone jenom ostudu, nediv se, že si z tebe ostatní dělají legraci... to opravdu není o firmě Apple, ale o tobě.

0/0
19.2.2011 23:55

MrViki

Re: At

Tak pokud mají všude gumové nic moc rohlíky a najednou se v ulici zjeví pekař, který prodává parádně vypečené křupavé rohlíčky jen lehce dražši než jsou ty gumové hrůzy, tak proč ho nepochválit a ne zmínit se o něm ostatním?

0/0
20.2.2011 2:52

Host

Re: At

Jak duchaplné..... Jen bez obsahu ,jako obvykle....:-)

0/0
20.2.2011 10:52

Host

Re: At

Ostudu? Legraci? Asi jsi nepochopil, že k smíchu a pro ostudu jsou právě ti věční anti apple fanatické opice bez argumentu a lidé, jako ty. Ale chápu, na fakta se reaguje těžce ;-D

0/0
20.2.2011 10:57

Host

Re: At

Ostudu? Legraci? Asi jsi nepochopil, že k smíchu a pro ostudu jsou právě ti věční anti apple fanatické opice bez argumentu a lidé, jako ty. Ale chápu, na fakta se reaguje těžce ;-D

0/0
20.2.2011 16:01

Host

Re: At

Zkažených žaludků? Vy ty mobily jíte? :-)

0/0
20.2.2011 11:14

Host

Re: At

Soude podle reakci anti apple fanatiku ty telefony "zerou" az prilis prave oni. Normalnimu clovekovi je uplne jedno, jaky si kdo a proc poridi telefon. Ale tito adolescentni android fanatici proste jen nedokazi pochopit, ze je nekdo spokojeny s necim jinym, nez oni. A tak na kazde diskusi o necem jinem , nejen o iPhonu , blinkaji stale dokola sve duchaplnosti a delaji ze sebe uplne sami ubozaky .Ale jestli jim to staci ke stesti, budiz. Hlupakum zpravidla ke stesti staci opravdu malo.:-)

0/0
20.2.2011 13:11

Host

Re: At

R^ Lépe se to napsat snad ani nedalo. R^

0/0
20.2.2011 18:10

ibid

souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

jak fanoušci Apple závidí úspěšnějšímu člověku než jsou oni, že pane Mrkev? ;-D A Ty si ty prachy užij a těch závistivců si nevšímej... ;-)

0/0
19.2.2011 16:26

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Jen se domnívám, že život je otázka priorit, mně přijde hloupé cpát peníze do mobilu.

0/0
19.2.2011 16:31

ibid

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

no to stopro, ale chápu, že lidi, kteří maj potřebu nadávat istatnim do socek, někdo jako seš ty pěkně žere...;-D

0/0
19.2.2011 16:34

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Místo 0,75 EUR za aplikaci kterou můžu mít hned a je funkční budu raději půl dne hledat freeware, případně další půl den cracovat nějakou warez verzi. Máte opravdu zvláštní priority, pane HUJERE [>-]

0/0
19.2.2011 17:34

Clovicek123

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

a napadlo Vas, ze treba clovek NEMUSI chtit kupovat nebo stahoval jakekoliv aplikace? K cemu mi je treba aplikace, ktera za 0.75 Eura udela z iPhonu sklenici s pivem? Abych mohl v hospode frajerit pred sobe rovnymi? ha... no to radeji nebudu stahovat zadne aplikace, nez takove kraviny za penize. Jak rekl Rockefeller: nejsem tak bohaty, abych si kupoval levne veci

0/0
19.2.2011 20:27

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Ano, na AppStoru je dost zbytečných a pitomých aplikací - stejně jako na ostatních platformách. Výhoda AppStoru je, že jsou ty pitomosti aspoň celkem kvalitně zpracované.

Myslím si ale, že už výběrem téhle hlouposti dáváte najevo, že Vaše hodnocení je zaujaté a neobjektivní.

Za těch 17 Kč můžete mít i spoustu užitečných aplikací, případně zábavnýcha kvalitních her.

Tak proč vytahujete zrovna iPivo?

0/0
19.2.2011 20:42

Clovicek123

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

precetl jste si muj prispevek? ja se ptal proc stahovat JAKEKOLIV  aplikace, at uz kvalitni nebo nekvalitni? kdyz je clovek nepotrebuje :-) Je jedno, jestli vytahnu iPivo nebo treba iExcel (jestli neco takoveho je) :-) Je to sumak..

0/0
20.2.2011 10:26

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

No, já si ho přečetl, ale vy jste ho asi formuloval jnak, než jak jste ho myslel.

Nepředpokládám, že by lidé kupovali placené aplikace, které jim jsou kničemu.

Takže ořád nechápu, proč jste uváděl právě iBeer - jediný důvod vybrat zbytečnou aplikaci, kterou si mohou užít i uživatelé ostatních platforem, je patrně snaha, naznačit, že jsou uživatelé iOS na nižší úrovni než vy.

Své místo na slunci zjevně mají free aplikace, třeba hůř provedené, bez jistoty dalšího vývoje. I kvalitnější placené aplikace.

Věřím, že někdo tak moudrý, jako vy to pochopí a srovná se s tím - chcete poslat odkaz na virtuální pivo pro android?

0/0
20.2.2011 11:04

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

A jaký smysl pak mý váš příspěvek?

Z jakého důvodu vytahujete v diskuzi o obratech obchodů s mobilními aplikacemi mluvíte o uživatelích, kteří si nechtějí stahovat jakékoliv aplikace?

Z jakého důvodu vytahujete jako příklad jednu z těch zbytečných aplikací - asi že je dostupná pro všechny platformy?

0/0
20.2.2011 11:23

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Najděte me freeaplikace (kvalitativně srovnatelné) k těmto programům: Camera+, GoodReader, RunKeeper, My Measures, iXpenseIT - upozorňuji KVALITATIVNE srovnatelné. Dále pak Need For Speed, Fruit Ninja, Bejeweled Blitz. Každou jsem koupil za 0.79EUR. Sygic Aura - Central Europe 11.90 EUR. Děkuji pěkně. Přítelkyně má Symbian a Android a bohužel jsem nic takového nesehnal. :-P

0/0
19.2.2011 20:54

Clovicek123

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

0/0
20.2.2011 10:24

Clovicek123

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

precetl jste si muj prispevek? ja se ptal proc stahovat JAKEKOLIV  aplikace, at uz free nebo placene? kdyz je clovek nepotrebuje :-) Nemam  duvod hledat Vam nejake kvalitativne srovnatelne free alternativy,  hledejte si je sam, pokud Vas zajimaji, nejsem google. Ja se jen zeptal,  proc do telefonu, kterym telefonuji musim stahovat trena Need for Speed  (to si radeji zahraju na pocitaci, v lepsim rozliseni s lepsim  ovladanim

0/0
20.2.2011 10:25

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Když člověk nepotřebuje aplikace, tak je asi nestahuje - ani free, ani placené. To jemyslím celkem běžné třeba u Nokiářů.

Když někdo chce aplikace zadarmo, tak vybírá z mnoha aplikací zadarmo - typicky případ roboťáků, ale i na AppStoru mají free apps vysoké procento stahování. A když si někdo chce stáhnout kvalitní aplikace s výhodami, které z toho plynou, tak si za ně zaplatí - a zjevně je nejvíc takových lidí na iOS.

Poslední případ má pro komunitu pozitivní vliv - uživatelé mikroplatbami podporují kvalitní vývojáře, kvalitní vývojáři investují čas a prostředky do vývoje kvalitních aplikací pro iOS (protože se jim vynaložené prostředky vrátí) a uživatelé tedy mají k dispozici kvalitní aplikace.

Množinu lidí, kteří nechtějí stahovat aplikace nemá cenu řešit - nebo, proč sem podle vás potří?

Mimochodem, s NFS jsem si asi za 50 Kč užil já i moje děti spoustu zábavy - byť se jednalo pochopitelně o ořezanou verzi. Stejně tak SimCity, Sims3 a další.

0/0
20.2.2011 11:12

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Ibid, smesna postavicka z diskuzi na iDnesu.

Ty mas dum za 10 milionu a plat 100 tisic, ze jo? Internet toho snese hodne... ;-D;-D;-D

0/0
19.2.2011 16:48

ibid

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

jš jsem někde něco takovýho psal? ;-D

0/0
19.2.2011 16:53

Clovicek123

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

a i kdyby mel.. co je Tobe do toho? :-) krome zavisti, samozrejme... Te je vzdycky dost pro kaxeho, kdo je na tom lepe.

0/0
19.2.2011 20:28

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Třeba to, že člověk který má takový plat a majetek, těžko bude řešit v diskuzi na iDnesu Appstore vs. Freeware ;-D

0/0
19.2.2011 20:56

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Jako Applista a iPhonista bych se ho zastal v tom, že není důvod, aby člověk s vysokým platem neblbnul na diskuzi.

Jestli bere shánění free aplikací jako sport, tak to chápu. I když je to trochu potrhlé.

Hlavně je zbytečné to řešit - jestli kecá, je to ubožák. Jestli nekecá, je v lehce nadprůměrné příjmové skupině.

Příjem a nakupování aplikací vzhledem k částkám spolu nesouvisí.

0/0
19.2.2011 22:09

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Je mi jedno, co ten člověk používá za telefon a z jakých důvodů. Je mi jedno, jestli kecá.

Ale 60 až 80 tisíc v závislosti na prémiích není až taková bomba, aby si z toho člověk středního věku posadil na zadek. Nebo aby někomu tohle záviděl.

0/0
19.2.2011 20:53

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

To do značné části závisí o které části republiky se mluví. Pokud Praha, tak ne, ale pokud Třinec, Ústí nad Orlicí a podobně, tak rozhodně ano.

0/0
19.2.2011 20:55

Host

Re: souhlasím s předřečníkem a musím se smát,

Ale jo, souhlasim a omlouvám se za svůj pragocentrismus.

Navíc je pravda, že solidní barák v praze za 6 mega moc možný není, takže bude z regionů. Ne že by na tom záleželo.

Nicméně bych se i tak ohradil proti té závisti - opravdu mu moc lidí nebude závidět a závist v argumentaci nehraje roli. Podobně jako příjem nehraje velkou roli při výběru běžné spotřební elektroniky, ani přístupu k nákupu aplikací, jejich kradení, nebo preferování freewaru.

0/0
19.2.2011 22:14

Host

To je super,

jak se hloupé ovce radují, jak pěkně sypou Applu... ;-D

0/0
19.2.2011 14:11

Host

Re: To je super,

Takže ti chytří kradou?

Já jen že aplikace v Appstore jsou v porovnání s ostatními nepoměrně levnější. ;-)

0/0
19.2.2011 14:20

Host

Re: To je super,

chytří neutrácí za něco, co můžou mít zadarmo. Je stará pravda, že na lidský hlouposti se nejlíp vydělává a zisky Applu jsou toho jasným důkazem...

0/0
19.2.2011 14:25

MrViki

Re: To je super,

Zvykej si. Ač nejchytřejší, jsi chudý a zapšklý.

0/0
19.2.2011 14:37

Host

Re: To je super,

Jenom barák, který vlastním, má hodnotu cca 6 mega a bez hypotéky. Měsíčně mezi 50-60 000 čistýho podle prémií. Ale jak říkáš, asi jsem chudej...

0/0
19.2.2011 14:40

Host

Re: To je super,

A na to sis vydelal taky zlodejnou? Tak to se mas potom cim chlubit. Proste chytry cesky clovicek, vydelava dost a presto krade. Ale az tobe nekdo ukradne, tak budes rvat, co jsou lidi za svine, ze jo?

0/0
19.2.2011 15:09

Host

Re: To je super,

*neco nekdo ukradne

0/0
19.2.2011 15:10

Host

Re: To je super,

proč bych kradl?8-o A opravdu máš pocit, že každej v tvém okolí, kdo vydělává, tak krade?

0/0
19.2.2011 15:27

Host

Re: To je super,

"chytří neutrácí za něco, co můžou mít zadarmo" Vsechny kvalitni aplikace pro Android jsou zadarmo? Na Androidu se za aplikace neplati?

   

0/0
19.2.2011 15:39

Host

Re: To je super,

nemám na mobilu žádnou placenou aplikaci, taky proč, když všechno, co jsem potřeboval, bylo zadarmo?

0/0
19.2.2011 15:41

Host

Re: To je super,

Nejsi trochu egoista? Ne všichni potřebují to, co potřebuješ ty.

0/0
19.2.2011 15:44

Host

Re: To je super,

to je samozřejmě pravda

0/0
19.2.2011 15:47

Host

Re: To je super,

Takže ne všem mohou dostačovat free aplikace, kterých je mimochodem na Appstore tuna.

0/0
19.2.2011 15:48

Host

Re: To je super,

A ty si myslis, ze pro iPhone nejsou aplikace zdarma? V App Store je jich drtiva vetsina.

0/0
19.2.2011 15:48

Host

Re: To je super,

tak teda nechápu, co všichni blbnou a stahují placené aplikace jak vzteklí

0/0
19.2.2011 15:51

Host

Re: To je super,

Možná proto, že za

a) nepoužívají telefon tak jako ty

b) je dostatečný výběr z kvalitních placených aplikací, přičemž kvalitní = support, potřebné funkce, žádné komrpomisy (logicky z většího počtu aplikací si člověk vybere lépe, tzn. takové aplikace, kde nebude muset tolik utsupovat ze svých požadavků).

0/0
19.2.2011 15:54

Host

Re: To je super,

Ty toho nechapes asi hodne, coz je vzhledem k tvemu majetku a prijmum dost divne.

0/0
19.2.2011 16:00

Host

Re: To je super,

to byla pouze reakce na to, že appstoru je všechno možný a přitom lidi furt něco kupujou.

0/0
19.2.2011 16:02

Host

Re: To je super,

No, v appstoru je orpavdu všechno možný. Dost z těch 350(?) tis. aplikací je free. Jsou tam samozřejmě i pitomosti - ipivo, izmrzlina ap. - na druhou stranuz, to jsou ptákoviny, které jsou na všech platformách, jen pro iphone se objevily jako první aplikace, které tímhle zbytečným způsobem "využívaly" dotykový displej a 3D akcelerometr. Je tam spousta her - různě zajímavých. A je tam spousta hodně kvalitních aplikací - třeba pro medicínu, letectví - ale i běžnější obory - kde nikdo nemůže čekat, že by byly zadarmo.

0/0
19.2.2011 22:20

Host

Re: To je super,

To se mýlíte. V tomhle vede Android Market. U iPhone je free aplikací asi třetina. U Androidu je to asi 60%.

0/0
19.2.2011 16:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.