Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mobilní hvězdy a poražení pro letošní rok. Google září, Microsoft zatím ne

Letošní Mobile World Congress ukázal řadu trendů pro letošní rok a také odhalil, kdo bude letošní hvězdou průmyslu a kdo naopak otloukánkem. Adeptů na každé straně je více a my vám je představíme i s důvody, proč si titul zaslouží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Jednoznacne WP7

Ja tiez vsadzam na WP7 a Nokiu.

0/0
1.3.2011 18:58

Host

Na koho byste vsadili vy?

Já jsem vsadil na Microsoft a jeho Windows Phone, i se současnými omezeními je to špičkový systém, mnohem lepší než primitivní android.

0/0
22.2.2011 4:57

Host

Re: Na koho byste vsadili vy?

Souhlasím. Po prvotní skepsi musím prohlásit, že WP7 se povedly a po dotažení a nějakých těch updatech z nich bude naprosto špičkový systém.

0/0
22.2.2011 9:24

Host

Re: Na koho byste vsadili vy?

Já bych na WP7 před okupací Nokie moc nesázel - teď mi přijde možné, že to proadí hrubou silou, i když to vlastně nikdo nechce, nic to nenabízí a nikoho to nezajímá..

0/0
23.2.2011 8:32

Pouchetty

Re: Na koho byste vsadili vy?

Muzu se zeptat v cem je WP7 o tolik lepsi nez Android (pokud mozno bez emoci a idealne nekoho kdo ma osobni zkusenost s obema platformami)? WP7 jsem nezkousel (me znechuceni z WM6.x stale ptretrvava) a s Androidem jsem zatim naprosto spokojen.

0/0
8.4.2011 13:28

Host

Redakce iDnes

No kdyby tuhle předpověď úspěchů a neúspěchů pro rok 2011 napsal někdo jiný, tak bych se nad tím možná i zamyslel, ale známe přístup redakce iDnes a tak jsem naprosto klidný, protože to je jen článek, který vyvolá žhavou diskuzi o tom, že OS toho či onoho výrobce je ten nej a to v závislosti na tom jaký OS ten či onen pisatel příspěvku preferuje. Vypovídací hodnota tohoto článku je absolutní nula.

0/0
21.2.2011 11:52

Host

Re: Redakce iDnes

To si nemyslím oproti obvyklé bídě I hnisu byl tento článek poměrně střízlyvý a věcný

0/0
21.2.2011 15:09

MISXO

eeehmm

nokia sa nemala spajat s micosoftom ale presadit radsej nejaky linuxovy OS napr. aj tu odnoz web os.fanusik a hlavne sialencov  tejto znacky je na to dost aby ´to bolo realne.symbian je mrtvy. a hlavne by som sa zamyslel nad pouzivanim kvalitnejsieho HW.pretoze v tomto ohlade nokia v pomere cena-vykon absolutne straca;-O

0/0
21.2.2011 11:27

Host

Re: eeehmm

Nokia se měla hlavně na výrobu telefonů dávno vykašlat, když je neumí. Tu nezachrání ani spojení s Microsoftem.

0/0
21.2.2011 13:06

Host

Re: eeehmm

By mě osobně zajímalo, kdo podle tebe umí vyrábět mobily, když ne Nokia???

0/0
21.2.2011 13:15

Host

Re: eeehmm

Každej Korejec umí to co Nokia. Akorát to umí udělat líp a levněji to prodává.

0/0
21.2.2011 16:37

Host

Re: eeehmm

No, tak nevim, co nezachrani Nokii, ale vim urcite, ze tebe nezachrani ani psychiatr. Blbost je totiz nelecitelna a zpravidla se postupem casu zvetsuje......A navic, blba zpravidla nikdo ani nelituje...

0/0
21.2.2011 13:23

Host

Re: eeehmm

Jo to jo. Souhlasím. Ta blbost z tebe zrovna stříká.

0/0
21.2.2011 16:38

Host

Re: eeehmm

ty taky umíš jen tlachat a tlachat ;-D

Nokia telefony umí, třeba taková Nokia N8 s 12 megapixelovým foťákem a větší čočkou, hmmm. :)

0/0
21.2.2011 15:09

Host

Re: eeehmm

Kupuješ telefon nebo fotítko? Já telefon. To fotidlo v něm je to poslední o co se zajímám. No a jinak ta vlajková N8 není žádná pecka. To co ten shit umí pomalu, to udělají nejlevnější Androidy rychle.

0/0
21.2.2011 16:40

FotoGraf

ZTE

Tihle jsou uz ted 4. nejvetsi vyrobce na svete a to jeste Cechove neracili o nic nic vedet a slyset...

0/0
21.2.2011 9:35

Host

RIM a Blackberry

Playbook od Blackberry na bázi systému QNX patří mezi to nejlepší, co lze letos očekávat. Až začne RIM dělat na QNX i všechny mobilní telefony, což lze očekávat někdy příští rok, bude to úplná bomba.

0/0
21.2.2011 9:13

Host

Re: RIM a Blackberry

- ano, ve firmách se pomalu rozšiřují.

Ale v únoru tvrdit, že něco bude příští rok bomba? To mi připomíná katastrofy se sloganem "dohnat a předehnat" - kdysi komunisti, před 10 lety EU

0/0
21.2.2011 9:40

Host

Re: RIM a Blackberry

QNX už dnes používáš ani to nevíš :) Je to nejrozšířenější OS na světě. Používají ho všechna auta, většina průmyslových strojů, domácích spotřebičů apod.

0/0
21.2.2011 9:44

Host

Re: RIM a Blackberry

a co s tim?

0/0
21.2.2011 11:07

Host

Re: RIM a Blackberry

Tady se ale mluví o mobilech a ne automobilech...chápu sice že ta koncovka zní téměř stejně, ale rozdíl tam je minimálně ve velikosti;-D

0/0
21.2.2011 13:16

Host

Re: RIM a Blackberry

Proc ve firmach? V Anglii ma BlackBerry kazde dite, kteremu rodice nekoupili drazsi telefon. Sice jsou to vsechno Bold v predplacene sade, ale je to uplny mainstream. Playbook bude drazsi zarizeni, ktere bude muset konkurovat iPadu a tabletum s Androidem, moc uspechu mezi soukromymi uzivately mit asi nebude. Par manazeru ho bude mit jako druhe zarizeni k notebooku, ale velke prodeje taky nebudou.

0/0
21.2.2011 10:41

hlbocky

Nokia

Pre spoločnosť ktorá je najväčší výrobca mobilov na svete je to ostuda ako hrom. Ak dokážu ostatný výrobcovia každoročne prichádzať s novinkami tak nechápem prečo to nejde u NOKIA. Ak by som bol šéf dal by som okamžite padáka všetkým šéfom vývojového a produktového oddelenia. A bez odstupného !

0/0
21.2.2011 8:14

Host

Re: Nokia

To vis, dopadne jako Alcatel a MS Win Phone dopadne jako Palm.

0/0
21.2.2011 10:50

Host

Re: Nokia

a co Apple? take ostuda? nebo proste obe firmy predstavi nove modely na svych vlastnich akcich, kde nebudou muset valcit o pozornost se zaplavou vyrobcu Androidu?

0/0
21.2.2011 11:10

Host

Re: Nokia

Je v tom rozdil, Apple tam nejel vubec, Nokia tam jela, aby tam ukazovala prazdny stanek a poustela videa s Elopem a Balmerem, kteri mluvi a mluvi, ale produkt nikde. Nokia navic mela problemy jeste pred rozmachem chytrych telefonu. Ty jejich plastove klasiky s nekvalitnimi displeyi z roku 2008/2009 uz tehdy na konkurenci nemely.

0/0
21.2.2011 12:13

Host

Re: Nokia

Jestli to nebude tím, že Nokia velice razantně změnila svoji strategii těsně před veletrhem a tak už nestihla představit novou koncepci firmy ve finálním provedení. A neúčastnit se už nešlo protože tyto veletrhy se platí dlouho dopředu a tak tam měla jen promo stánek, ale to někdo nemusí pochopit. A nemění to nic na tom, že Nokia je stále největším výrobcem mobilů na světě.

0/0
21.2.2011 13:20

Host

Re: Nokia

Nokia už 5 let nemá žádnou koncepci. Ta jenom dobíhá ostatní a žila z podstaty. Dnes už nemá ani na to.

0/0
21.2.2011 13:56

Host

Re: Nokia

To, ze Nokia zmenila svoji koncepci tesne pred veletrhem je sice pravda, ale kdyz se to plati tak dlouho do predu, tak meli vystavovat, co behem roku vymysleli. Aha, oni nic nevymysleli.

0/0
21.2.2011 13:59

Host

Re: Nokia

Nokia nejezdi na MWC predvadet mobily, loni tam jeli mluvit o partnerstvi s Intel, letos tam prezentovali to aktualni - partnerstvi s Microsoftem, ktere bylo finalne stvrzeno nekolik dni predtim.

WP7 mobily asi nemaji ve stavu, aby je mohli verejne prezentovat, a na nejake chrastitko se Symbianem nebo S40 by vedle Samsungu a LG nikdo stejne nebyl zvedavy.

0/0
21.2.2011 13:42

Host

Re: Nokia

To by me zajimalo, s cim tam pojedou pristi rok, kdyz tam nejezdi ukazovat mobily ;-D

 

Jinak bych rekl, ze vas komentar presne vystihuje situaci Nokie a proc ma problemy. Oni tam proste jezdi tlachat, zatimco ostatni ukazovat sve vyrobky. Treba pristi rok pro zmenu oznami partnerstvi s Googlem.

0/0
21.2.2011 14:02

Perun14

Re: Nokia

Nokia tam jezdí proto aby se pak tam oni mluvilo. Má svůj totiž vlastní veletrh - Nokia World.

0/0
21.2.2011 15:07

Host

Re: Nokia

O tom Nokia Worldu se ale naopak zase moc nemluvi :-) A co ukazujou tam? Prezentace Ballmera a Elopa nebo uz tam ukazou nejaky vyrobek?

0/0
21.2.2011 15:22

Perun14

Re: Nokia

Na minulém veletrhu - Nokia World 2010 - byla představována Nokia E7, N8, C7, C6 a C3. Nokia World se koná na začátku září.

0/0
21.2.2011 15:49

Perun14

Re: Nokia

Nokia si schovává nové mobily na svůj veletrh Nokia World, který se koná v Londýně.

0/0
21.2.2011 15:05

Host

svázanost s internetem

Mě vadí, že jsou nové mobilní OS tak svázány s internetem. Chápu, že je to moderní, ale proč jsou lidi tlačeni do nějaké registrace někam kde registrovaní nechtějí být ( Google i Microsoft ). Už se jaksi počítá se, že člověk je neustále nějak připojen k internetu, např. mapové aplikace jsou s tímto velmi svázány. Jak má běžný člověk používat např. Google Maps aniž by mu to vysálo peněženku, protože se na datových tarifech operátorů nedoplatí? No dobrá, je bohatý, ale jak používat takové aplikace, když jste mimo pokrytí? Jó není internet, nebudou mapy... (mapy uvádím jako nejkřiklavější příklad)

0/0
21.2.2011 1:09

Host

Re: svázanost s internetem

na internete si zavisly len u WP7, u androidu a iOs mas aj offline riesenia, ak chces mapy offline skus zdarma mapdroyd

0/0
21.2.2011 1:49

Host

Re: svázanost s internetem

Cim si u WP7 zavisly na internetu?

0/0
21.2.2011 7:37

Host

Re: svázanost s internetem

vsetkym? ved ani outlook neide offline, aplikacie cez bet, mass storage chyba...

0/0
21.2.2011 9:08

Host

Re: svázanost s internetem

Vy mate Outlook na pocitacich bez internetu?

0/0
21.2.2011 11:12

Host

Re: svázanost s internetem

vidite a presto ti dva spolu jen tak lehce nemluvi a to i kdyz tam budete mit internet :-) proste se budete muset registrovat u MS

0/0
21.2.2011 12:17

Host

Re: svázanost s internetem

a to je problem?

0/0
21.2.2011 13:44

Host

Re: svázanost s internetem

No kdyz si prectete zacatek vlakna, tak Ano, je to problem, pro ty co se u Microsoftu registrovat nechteji.

0/0
21.2.2011 14:04

Host

Re: svázanost s internetem

na notebooku občas hej

v momentalnom stave su WP7 bez netu nepoužitelne, uvidí sa za rok čo si Nokia vynúti

0/0
21.2.2011 12:20

Host

Re: svázanost s internetem

mobil bez signalu neni to prave, na tom se asi univerzalne shodneme

0/0
21.2.2011 13:45

Host

Re: svázanost s internetem

jak chces, aby te "mapa nasla", kdyz nemas datovy tok, tedy pokud nemas offline navigaci, ktera te hleda jen diky gps modulu? Neni to technicky resitelne, pokud nechces zaplatit za offline mapove podklady a nemas gps

Druha vec je,ze kazdy os je necim vazany.  Android na gmail a iphone na itunes.

0/0
21.2.2011 7:16

Host

Re: svázanost s internetem

GPS a internet není to samé.....

0/0
21.2.2011 7:35

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: svázanost s internetem

No třeba u Nokie mám GPS a mapové podklady jsou zdarma, u spousty přístrojů mám GPS a není problém se lokalizovat, a i kdybych byl bez něj, to co chci je off-line mapa. Ne všude je 3G připojení a i to je docela pomalé.

0/0
21.2.2011 7:42

Host

Re: svázanost s internetem

Tak si tu off-line mapu kup. Nokia taky sve OVI mapy prodavala, zacala je davat zadarmo, az celkem nedavno, kdyz zjistila, ze ty telefony nikdo nekupuje. Navic OVI mapy nejsou zrovna moc kvalitni a jejich ovladani je priserne, kde jsou napr. chybi historie vyhledavani. Takze je lepsi koupit si Garmin, TomTom nebo Navigon, ktere se prodavaji jak pro iOS, Symbian, tak Android (TomTom pro Android, myslim, neni).

0/0
21.2.2011 10:54

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: svázanost s internetem

mapy byly zdarma od počátku, platilo se jen za navigaci. A pořád platí, pokud nemáš telefon se zabudovanou GPS.

0/0
21.2.2011 12:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.