Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Facebooku řádí falešní zaměstnanci Vodafonu, loudí údaje zákazníků

Na Facebooku se objevili podvodníci, kteří se v komentářích na zdi Vodafonu vydávali za zaměstnance této firmy. Žádali zákazníky Vodafonu o jejich soukromé údaje, které možná hodlali zneužít k vlastním potřebám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Highdriver

Ať si tam řádí kdo chce...

je mi to jedno, protože já tam neřádím :-)

0/0
17.2.2011 20:33

RomanL

Re: Ať si tam řádí kdo chce...

+1 :-)

0/0
18.2.2011 8:28

brezovak

Na

tuto socku normální lidé nechodí, takže tam není třeba nic loudit tam odpoví kde kdo na jakoukoli otázku. Dyť tam je problém každou chvíli. Za blbost se platí a na fackebooku dvojnásob.

0/0
17.2.2011 17:03

Nahlas se ti směju 2

Re: Na

Souhlas. Jen ať si to FB ovečky užívají....;-)

0/0
17.2.2011 17:15

Host

Přemýšlejte!

To snad není pravda. To nikoho nenapadne? Stačí zdravý rozum. To je snad jasné, že tel. číslo a heslo chce jen pracovník infolinky a ne ten "někdo" na facebooku. Lidi, to jste tak hloupí? To snad trkne většinu lidí, ne? Poskytovat údaje jen tak a ani si to neověřit, že je to doopravdy pracovník Vodafonu. Bože...:-/

0/0
17.2.2011 16:26

Host

Re: Přemýšlejte!

Chceš po lidech, kteří používají FB, aby přemýšleli? Vždyť to se vylučuje.

0/0
17.2.2011 16:37

Host

Už to začali i obcházet

Dneska u mě byli asi taky... Chlap a ženská kolem dvaceti se mi snažili vnutit, že Vodafone od ledna dává všem zákazníkům slevu a chtěli po mě číslo a nějáký další věci... Tak jsem je z baráku vykopal..

0/0
17.2.2011 15:19

Host

Re: Už to začali i obcházet

T-Mobile otravuje lidi v ulicích a v domech už léta. O2 to dělá taky. Je to svinstvo a mělo by se tomu rychle zamezit. Pak by nemohlo docházet k podobným případům jako je ten ve článku.

0/0
17.2.2011 15:40

Host

A když vám volají

TAk se vás na ty udaje stejně zeptají, posledně jsem takle dusil jednu operátorku že jí svoje heslo neřeknu až to vzdala.R^

0/0
17.2.2011 14:13

Host

Re: A když vám volají

Jednou po mě nějaká taková pipina taky chtěla heslo. To jsem jí nedal. Tak že prý jí mám říct rodné číslo. Zeptal jsem se jí na co by jí bylo. Prý pro identifikaci. Tak jsem se jí ptal na co potřebuje mou identifikaci, když volá jako operátorka na moje konkrétní číslo a jestli ona by v mém případě někomu do telefonu vykládala svoje rodné číslo. Prý ano. Tak jsem jí řekl že je hloupá a ona to radši vzdala. Ode mě následoval operátorovi mail se zákazem volání reklamních kydů na moje číslo. Od té doby mám pokoj.

0/0
17.2.2011 15:52

ronox

fejsko

to akoze fejsko nieje len na to aby som sa dal dohromady so starymi znamymi? ze mozem olajkovat to ze ma nejaka dievcina akurat kramy a okopava popri tom nejaku zahradku na farme?

0/0
17.2.2011 13:38

Host

anebo

a nebo se píše dohromady, Terezo, takhle: anebo.

0/0
17.2.2011 13:30

Host

facebook

je akorat tak na pikacu

0/0
17.2.2011 13:23

dracekvo

hmm

Když je někdo blbej, tak co s tím.

0/0
17.2.2011 13:22

Host

heslo na prodejne?

Nekolikrat jsem vodafone upozornoval, at zmeni metodiku sdelovani cisla a hesla k zakaznickemu uctu. Prodavaci taky rikate (nebo to tak aspon bylo) tel. cislo a heslo. Jediny rozdil oproti FB je ten, ze to nekricite do sveta, ale jen to rikate pred par lidmi na prodejne. A nemuze jeden z nich... ;-)

0/0
17.2.2011 13:19

Host

:-)

kdyz je nekdo hloupej a svoje soukrome udaje sdeli treti osobe...at si to pak hezky "vyzere"...

0/0
17.2.2011 12:56

Host

Re: :-)

Problém je v tom, že Vodafone má nyní své systémy ve stádiu pokročilého rozkladu. Spousta lidí má službu Po svém, kdy se za hovor s infolinkou platí 30,- (zákazník si má vše obstarat na internetu). Tihle podvodníčci těží z toho, že se zákazníkovi nechce platit za hovor s operátorem infolinky. Vodafone by udělal moc dobře, kdyby jasně řekl, že dokud nebude internetová samoobsluha v pořádku a funkční, tak nebude tento poplatek od nikoho vybírat.

0/0
17.2.2011 13:28

Alzbeta Weinfurtova

Re: :-)

Dobrý den, pokud využívate službu Po svém, hovory vám v případě výpadků či chyb internetové samoobsluhy nebo nedostupnosti Chytrého přehledu neúčtujeme. Tiskové oddělení Vodafone

0/0
17.2.2011 15:45

Host

Re: :-)

... takže skoro pořád.

0/0
18.2.2011 14:43

Host

Re: :-)

Tak mi vraťte kilo pade z posledního vyúčtování!

0/0
21.2.2011 7:50

Clovicek123

hahahaha

hehehehe.. nic vic se k tomu rict neda

0/0
17.2.2011 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.