Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ceny mobilů padají. Sony Ericsson Xperia X10 klesl pod deset tisíc korun

Ceny mobilů snižují především internetoví prodejci. Výrazně levněji nyní pořídíte telefony Nokia a Sony Ericsson, do virtuálních obchodů ale můžete vyrazit i pro zlevněné HTC nebo LG.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

to jde na bazarech novej néé

novej určitě né E66 za od 1500kc do 2500kc se tam dá sehnat R^

0/0
18.2.2011 21:26

Host

Heureka

Na Heurece mají ty podle mobil.idnes.cz zlevněné mobily za daleko nižší ceny. Kam na ty zdejší ceny redaktoři chodí?

0/0
18.2.2011 15:24

jahodove_ticho

takže dle některých příspěvků

je to uplně v pořádku a nakupovat v zahraničí je normální? Rohlíky ze Slovenska, Televizi z Finska, máslo z Německa, benzín z Polska, zeleninu ve Francii, hadry z Anglie.. sorry jako ale tohle mi příjde jak ekonomickologistická dmnce...

0/0
18.2.2011 13:19

Host

Re: takže dle některých příspěvků

Prosím, kupte mi tedy český mobilní telefon, který nemá ani součástku vyrobenou v Číně. Kupte mi rohlík, které upekly pekárny v ČR, které nemají ani jeden stroj z Číny. A hlavně, prosím, najděte mi nějaký benzín z Čech.

To není ekonomicko-logistická demence, to je pouze přirozené že žádná země nemá možnost všech surovin, dostupných na této planetě. Pokud vás tak moc zajímá odkud se co dováží, mělo by vás ještě více zajímat, z čeho se to vyrábí. Pokud by si takto země "nevypomáhaly", seděl byste dodnes asi v jeskyni. Ale měl byste jistotu, že je česká...

0/0
19.2.2011 23:46

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ

to je zoufalstvi

CR ma sice pomerne levne pivo, ale ty nesmyslne ceny mobilu a telefonovani patri k tem nejvyssim na svete. U sousedu se da napr. X10 koupit v prepoctu za 7.3tis. (viz. nemecke stranky Chip), ale Nemec dostane k tarifu uz od 15 EUR/mesic telefon zdarma a to jeste lepsi, nez dosluhujici modely uvedene v tom PR clanku.

0/0
18.2.2011 12:59

Host

Nesmysly

Nokia N8 za 10400? Když nejlepší nákup z velkoobchodu je 10982,-?? 

A GT540 za 3900 (nákup velkoobchod 4272Kč) ?? Pane Dvořáku, který velkoobchod má N8 za 10400,-? Rádi je tam budeme nakupovat.

0/0
18.2.2011 10:16

Host

Re: Nesmysly

třeba by jsi se měl poohlédnout ty po jiném velkoobchodu

vydělávat na prodeji není jenom o tom prodávat lidem 3x dráž než v okolních státech, taky by jsi se měl snažit levně nakoupit

0/0
18.2.2011 11:00

Host

Re: Nesmysly

Meleš nesmysly. Vydělávání na mobilech není o parchantech, kteří koupí pár telefonů z Anglie nebo Polska, vydělají na jednom telefonu 2000 a pak z vysoka kálí na zákazníky, kterým se něco pokazilo. - Protože jim ty dovozky žádný český servis nevezme.

Vydělávání na mobilech je těžká práce, při které koupíš telefon za 9500 a prodáš ho za 9900, ale s tím že se o zákazníka v případě poruchy postaráš na 100%.

0/0
18.2.2011 17:00

Host

Re: Nesmysly

A jak na těch mobilech vydělávají prodejci v Anglii nebo Polsku, když se tamní prodejci postarají o zákazníka na 100% a ještě jsou schopni prodat mobil levněji, než Češi? Asi děláte něco špatně.

0/0
18.2.2011 17:05

Host

Re: Nesmysly

Tady někdo vůbec nechápe jak funguje kšeft s telefony. Zjistěte si nejdřív jakým způsobem se mobily distribují a jak fungují značkové servisy v jednotlivých zemích. Tohle je zbytečné vysvětlovat někomu kdo do toho vůbec nevidí.

0/0
18.2.2011 20:52

Host

Evidentně na to nemáš, no.

My ale po vás nechceme aby jste nám něco vysvětlovali, my po vás chceme, aby jste nám dávali férové ceny jako v okolních státech!

0/0
19.2.2011 12:01

Host

Re: Evidentně na to nemáš, no.

chtít je jedna věc, něco pro to dělat druhá. Chtít můžete jak chcete. Fajn, dovezu vám telefon za pár Kč, doplatím na něj, vy budete spokojený. Po vás budu chtít, abyste také dělat zadarmo a doplácel na vaší práci. Plácneme si? Mě nezajímá nějaké vaše vysvětlování či výmluvy, já chci abyste za svou práci dával férové ceny

0/0
19.2.2011 13:35

Host

Plácáte nesmysly!!!

Podle vás všichni v okolních státech pracují zadarmo a doplácejí za nízké ceny? Tomu tak uvěřím.

Třeba Rakousko je ještě menší a ještě specifičtější než my a jejich ceny jsou poloviční! A to nemluvím o Dánsku, Holandsku, Norsku atd. - brzo se tou vaší chamtivostí zadávíte!!! (a nikdo vás litovat nebude)

0/0
19.2.2011 14:16

Host

Re: Plácáte nesmysly!!!

Mě nezajímá nějaké vaše vysvětlování či výmluvy, já chci abyste za svou práci dával férové ceny. Píšete něco o chamtivosti jiných, ale chamtivý jste sám. Já sám sebe nelituji, lituji vás a vaší chamtivosti

0/0
19.2.2011 23:37

Host

Re: Plácáte nesmysly!!!

Já prodávám svou práci za férovou cenu, dostávám třetinu toho co v okolních státech, za to vy účtujete dvojnásobek a přitom máte 3x levnější pracovní sílu a nižší nájmy!

Z vaší chamtivosti vás usvědčují vaše cenami, od vás je to jenom blábolení!

0/0
20.2.2011 7:16

Host

Re: Plácáte nesmysly!!!

komu co uctuju? ja nepracuji jako prodejce mobilnich telefonu. Ale koukam ze jste se toho chytnul. Zajimave ale, jak vite kdo ma jake najmy. Opravdu zajimave. Vazeny pane, vy nejen ze zijete v nejakem bludu a jste pravdepodobne zraly na psychiatrii a trpite nejakym stihomamem, ale i se chovate jako obycejny cesky krupan. Nemluvte o vecech, kterym nerozumite. Nemate ani paru o tom, co stoji dovazet zbozi a ani paru co stoji najmy. Take nemate zakladni vzdelani co se penez tyce. Pokud nakoupim (omlouvam se za prvni osobu) zbozi v cizine za castku A, zde ho po dovozu tezko mohu prodavat za castku A ci dokonce nizsi. Ne, zde hok mohu prodavat pouze za castku A+x, kde x=naklady za dovoz, prepocet z Eura, placeni dani,.....

0/0
21.2.2011 19:08

Host

Re: Plácáte nesmysly!!!

přečtěte si níže 19.02.2011 13:29 Host. Plácáte o něčem, čemu nerozumíte. Základní vzdělání sice máte, ale základní ekonomické vzdělání máte nulové. Hádám že rohlík si umíte spočítat k celému nákupu, ale rozpočítat si cokoliv jiného (např. "čísla" na výplatní pásce"), to neumíte.

V okolních státech nepracují zadarmo. Pokud by překupovali zboží od nás, stálo by tam více, než zde. Už chápete? Ale předpokládám že chápat nechcete, na internetu máte děsné svaly

0/0
19.2.2011 23:42

Host

Re: Plácáte nesmysly!!!

Jste drzý a ještě ke všemu hloupý, jestli si myslíte, že okolní státy budou od vás nakupovat za nejdražší ceny v galaxii.

Zavedli jste si tady pěkný kartel na předražené telefony, to jo, ale na každého jednou dojde...

Vy jste tvrdil, že by jste musel pracovat zadarmo a ještě doplácet, kdyby jste měl prodávat levněji. V okolních státech prodávají DALEKO levněji, tak jsem se ptal jestli si myslíte, že oni pracují zadarmo.

Máte plnou diskuzi výmluv, ale pravdou zůstává, že vaše ceny jsou neopodstatněné a náš stát není v ničem tak vyjímečný aby ceny telefonů museli být tak nehorázně vysoké - a za vysoké ceny jste zodpovědní všichni v tom vašem kartelovém řetězci a vy jste nejvíc na ráně.

0/0
20.2.2011 7:23

Host

Re: Plácáte nesmysly!!!

Přestaňte laskavě ostatní napadat když nemáte argumenty. Akorát urážíte ostatní svou vlastní hloupostí, překrucujete skutečnosti v nesmysly a na nesmyslech poukazujete, že máte pravdu. Přestaňte laskavě ostatní napadat a osočovat je. Tady nejsme u vás doma. Chápu že jste zvyklý na to jak to u vás doma chodí, ale tady je fakt jen diskuze.

Nemáte argumenty a tak jsou automaticky všichni prodejci co na vás ždímou peníze..

Také mě udivuje, že máte nulové ekonomické vzdělání. Jak jinak mi chcete vaší argumentaci vysvětlit, že zboží se zde logicky prodává dráž než jinde? Pokud doveze rakouský obchodník jakékoliv zboží přímo od výrobce/pěstitele, prodává ho za určitou částku. Tj. částka A. Pokud já koupím zboží od rakouského obchodníka, který prodává za A, za kolik ho prodám v ČR? Pokud budu charita, prodám ho za A a dopravu, daně, převod z cizí měny budu platit z vlastního. Což víme, že nejde, protože každý chce vydělat a ne naopak doplácet. Pokud zde chci prodávat a koupil jsem zboží

0/0
21.2.2011 19:23

Host

Re: Plácáte nesmysly!!!

od rakouského obchodníka (který ho má za A), zde ho prodám za A+x. X=nájmy, energie, amortizace např. aut, clo, daně,...... Toto, vážený pane, je realita. Vy si očividně představujete věci jako Hurvínek válku a tj. že neexistují žádné nájmy, prodejce neplatí žádné zaměstnance, neodvádí daně, žádné cla,..... Tak to opravdu není, probuďte se.

Pokud chci zboží prodávat za cenu jako rakouský "kolega", musím ho koupit přímo od výrobce/pěstitele. Asi si říkáte že to není žádný problém koupit. Jenže, vážený pane, výrobce/pěstitel neprodá jen 1ks. Možná prodá, ale za cenu tak vysokou, že byste se doslova po*ral jako zákazník. Musím tedy objednat minimálně několik tisíc kusů či tun. Jenže vzhledem k tomu, že jsme malý trh (ČR), nenakoupím si x-tun banánů, když vím že se zde ročně projí maximálně méně).

Pokud si nedoděláte základní ekonomické vzdělání, můžete tu i nadále prskat a dělat svaly, ale budete jen pro smích :D :D Zároveň, neuvažoval jste nad návštěvou odborníka z oboru psychiatrie?

0/0
21.2.2011 19:29

Host

Re: Nesmysly

to se netýká jen telefonů, ale i rovnáků na ohýbáky, banánů, rohlíků, sekaček na trávu,..... Je děsivé jak nemá část tohoto národa alespoň základní povědomí o penězích. Dle vás se asi tisknou, že? Vy srovnáváte cenu výrobní s cenou prodejní. To je nesmysl. Uvědomte si, že pokud se v Číně vyrobí telefon např. za 1000Kč (klidně si dosaďte jakékoliv libovolné číslo, třeba 10Kč), za tuto částku se telefon v žádné zemi neprodá, pokud byl dovezen. U nás je situace taková, že všichni telefony u nás překupjí, nedováží přímo. Tzn. za cenu za kterou se to prodává v Anglii či Polsku se to zde nenakoupí. Musíte k tomu připočíst proclení (které se nesnižuje s počtem dovezených kusů, jak by se mohlo zdát), zaplatit dovoz sám o sobě, zaplatit případné prostředníky (=u nás jsou snad jen tři firmy co dováží a rovnou i prodávají, zbytek kupuje a předává dál). A toto si aplikujte na cokoliv, klidně banány, textil, cokoliv. Dále, prodejce si chce také vydělat na obživu, to je normální. Každý přece chce

0/0
19.2.2011 13:29

Host

Re: Nesmysly

za svou práci dostat zaplaceno. Stejně jako vy, nebo nějaká uklízečka hajzlíků v metru. Prodejce také musí platit např. za nájem, pronájem prostor, něco ho stojí energie ve skladu, amortizace.

Ano, pokud by se to nekupovalo u nás např. od dovozce z Anglie, ale přímo z čínské továrny, vyšlo by to na jiné peníze. Jenže jsme malý trh a tak si neodebere CZ distributor 50 000ks jedné značky a jednoho modelu, protože by to tu pochopitelně neprodal. Opět, můžete aplikovat na cokoliv, nejsou to nutně jen telefony. Pokud si i nadále naivně myslíte, že to je snadné, tak začněte dovážet. Při vaší představě že to je jednoduché jistě uspějete. Lidé raději budou kupovat u vás za zlomkovou částku, než u překupníka. Vy vyděláte mnoho peněz, druhý zkrachuje, budete mít monopol. Je to přeci snadné, ne?

0/0
19.2.2011 13:33

Host

Re: Nesmysly

Plácáte, všude a všichni musí platit nájem, zaměstnance, daně atd. nejste jediní! A přesto jste daleko dražší než všichni ostatní.

::::::::::::

Váš blábol, že v okolních státech prodávají jenom levné čínské kopie nemá ani cenu komentovat.

0/0
20.2.2011 7:28

Host

Re: Nesmysly

Už vám rozumím. Vy si domýšlíte souvislosti, které v textu nejsou. To já se mohu bavit o telefonech a vy mi tu vyprávíte klidně o petrželi. Já jsem psal doslova "Ano, pokud by se to nekupovalo u nás např. od dovozce z Anglie, ale přímo z čínské továrny, vyšlo by to na jiné peníze".

Takže opravdu nemělo cenu mě komentovat, jelikož, jak jsem psal předtím, překrucujete fakta ve vaše vlastní nesmysly a na těch nesmyslech poukazujete, že máte pravdu. Nemělo cenu mě komentovat, ale učinil jste to.

Vidím že diskutovat normálně neumíte a pokud nejste v běžném životě ušlápnutý chudáček, tak tedy neumíte minimálně argumentovat (argument se nerovná nesmysl). A prosím, nechovejte se zde jako u vás doma. Jako první jste začal napadat a osočovat ostatní, ačkoliv o nich nevíte nic. Lidé se stihomamem by prostě neměli mít přístup na internet

0/0
21.2.2011 19:34

Host

Re: Nesmysly

Tak proč je v e-shopech i kolem 9 000Kč s DPH?

0/0
19.2.2011 7:30

Rudý přízrak fights for freedom

jejej, to uz je zase patek

uz nam zase stejne jako kazdy patek padaj ceny mobilu pod deset tisic. ;-D;-D;-DRvRvRv

0/0
18.2.2011 9:58

Host

už zase padají ceny?

a výrobci mobilů nebudou mít co do huby ;-D

0/0
18.2.2011 8:46

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Marně čekám

na článek ceny mobilů rostou. Zatím pořád aby člověk kupoval a prodávat se ne a ne vyplatit:-/ Zlaté zlato.

0/0
18.2.2011 8:10

Host

Sháním starší telefon pro syna,

dám chalupu a postarší Fábii, Chtěl bych za to nějaký slušný dotykáč s foťákem, nemáte někdo něco?

0/0
18.2.2011 7:48

Host

Re: Sháním starší telefon pro syna,

Prodám ti svojí N97 - ZN: za odvoz ;-D

0/0
18.2.2011 8:47

Host

Re: Sháním starší telefon pro syna,

jestli je ale poškrábaná, tak ti za ní víc jak 50 litrů nedám

0/0
18.2.2011 10:57

Host

Děkuji

Děkuji redakci, za připomenutí toho, že ceny mobilů padají. Tento týden jsem na to úplně zapoměl, protože jsem si četl o novinkách z Barcelony na mobilenet.cz a tak jsem byl vyrušen. Nicméně skvělá práce zdejší redakce, která sice o Barceloně psala jen tak na okraj, ale zase o padajících cenách, to psát umí výborně ;-DR^

0/0
18.2.2011 7:46

Host

Re: Děkuji

výstižné;-D;-D;-D

0/0
18.2.2011 8:16

MISXO

och

ale no táááááák blaznite? ved je veltrh a vysa zase tento nezmysel a vasich fiktivnych cenach? alebo ste vcera flamovali a nestihli ste prelozit clanok z anglictiny do cestiny ?;-D

0/0
18.2.2011 7:25

Host

Zase šedivky...

Už se s těma šedivkama běžte bodnout!!! Rv[>-]

0/0
18.2.2011 7:11

Host

Re: Zase šedivky...

Kdepa šedivky. Za LG GT540 Optimus chtějí v šedivkách 3400.

MonikaSh

0/0
18.2.2011 17:16

Host

Re: Zase šedivky...

proč bodnout?flashnout mobil umí každej blbec:-)

0/0
19.2.2011 15:08

Host

Re: Zase šedivky...

právě proto. Flashovat umí každý tupec, který umí jen tupě klikat na tlačítka, ale problematice nerozumí. Flashovat umí i cvičená opice. Ale pokud se při flashování něco stane, cvičená opice nebude vědět co dál a přidělá tak práci někomu jinému

0/0
19.2.2011 23:38

Host

Re: Zase šedivky...

hele moc to žereš ,ještě existuje dead flash lidi se pak bojej flashování a platěj právě drahý servisy vychcánkům co uděaj to samý co si můžeš s telefonem udělat sám doma.:-)

0/0
20.2.2011 2:58

Martin667

telefony jsou stále příliš drahé

0/0
18.2.2011 7:05

Host

Re: telefony jsou stále příliš drahé

Takhle zadarmiko, to by bylo, co? ;-D

0/0
18.2.2011 7:12

Host

Re: telefony jsou stále příliš drahé

Nééé, za normální světové ceny by stačilo.

Ti prodejci si snad už všichni ty Porsche a Ferarri nakoupili, tak by se snad mohli začít chovat jako ostatní prodejci.

0/0
18.2.2011 7:44

Martin667

Re: telefony jsou stále příliš drahé

ani ja nehrabu v práci zadarmo. ale jak píše tady kolega host, venku jsou cenu trochu někde jinde

0/0
18.2.2011 7:47

Host

Re: telefony jsou stále příliš drahé

a on ti nekdo brani si to tam koupit ? 8-o

0/0
18.2.2011 12:12

Martin667

Re: telefony jsou stále příliš drahé

z jakýho důvodu stojí dotovanej mobil od stejnýho operátora jiný peníz než v Německu, když se k němo pořát tak vehementně přirovnáváme. Ale to bych toho chtěl asi příliš

0/0
18.2.2011 20:46

Host

ceny?

no nevim, koukam na heureka a xperia mini je tam za 3500 kc. Koukam na stranky vodafonu a xperia mini je tam za 3900 kc.

Tyhle ceny jsou odkud?z shopu ceskych bank nebo co?

0/0
18.2.2011 6:54

Host

Re: ceny?

Podle mě si ty cenu z článku pan redaktor Dvořák tahá přímo z    p+r+d+e+l+ e.

0/0
18.2.2011 17:03

Host

Re: ceny?

Sorry pane Dvořáku, teď vidím že dementní autor článku se jmenuje Luboš Korbel.

0/0
18.2.2011 17:06

UPA Laborec 20

No, to je mi ale novinka

8-o já ho koupil už v lednu za 8100 :-P

0/0
18.2.2011 0:44

Host

7xxxLUKExxxCOM

Ceny padají .... LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL ;-DR^

0/0
18.2.2011 0:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.