Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová HTC: dva Facebook mobily, nástupci oblíbených modelů a tablet

HTC Barcelonu doslova zaplavilo novinkami, představilo celkem šest přístrojů. Modely Desire S, Wildfire S a Incredible S navazují na dosavadní nabídku, úplnou novinkou jsou „facebook“ telefony ChaCha a Salsa a také tablet Flyer.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Nelson Muntz

ChaCha!!!

0/0
16.2.2011 0:05

Host

Re: Nelson Muntz

napadlo mě to samý :D

0/0
16.2.2011 9:48

Host

Android ne

Duvod?

Protoze vyrobci kaslou na update a spousta modelu se nedocka update vcas nebo vubec. Dalsi vec, graficky prostredi, to je neco strasnyho... To je skoro tak hnusny jak windows mobile 6.1 a to uz je co rict. Taky me vadi to, ze aplikace nikdo zasadne neschvaluje, tudis je sance si stahnout peknej sajrajt do mobilu...aniz to clovek zaregistruje.

Dalsi vec: na bugy reaguje google docela se spozdenim :(. Smsky posilany jinam bez vedomi uzivatele :(( wtf?

Sumasumarum je to bida na bidu.

0/0
15.2.2011 23:34

Host

Re: Android ne

Jak to děláte doma v počítači? Taky čekáte, že Microsoft bude schvalovat veškerý software co někdo naprogramuje? 8-o

0/0
15.2.2011 23:37

Host

Re: Android ne

Microsoft pokud vyda office,tak jsou tip top. A nezavolaj mi treba do kanady ani neposlou moje heslo nekam na Mars. Ikdyz to asi nebyl uplne spravny priklad pac widle na tohle slideni pouzivali alexu... No kazdopadne u kupovanyho sw cekam jakous takous zaruku... A ne nejaky pokoutny praktiky a chovani aplikace. Jinak od jisty doby jsem presel na Mac. Momentalne uz stahuju jen pres Mac app store.

0/0
15.2.2011 23:42

Host

Re: Android ne

Nemotejte do toho pocitace. Apple vsechny aplikace do iPhonu kontroluje a schvaluje a diky tomu jsou jejich uzivatle spokojeni a radi za ne tech par smesnych dolaru plati. A je to vyhodne pro vsechny- Apple, vyvojare i zakazniky.

0/0
15.2.2011 23:42

Host

Re: Android ne

Tak tak. To je jako si koupit fungl novy boty a zjistit ze jsou vevnitr zapraseny nejakym sajrajtem :) nebo je v nich stenice. Priste jednou je to kupovana aplikace,tak musi mit nejaky zaruky.

0/0
15.2.2011 23:47

Host

Re: Android ne

Vzhledem k tomu jak roste Android a kam se dostal ani ne za dva roky se dá silně předpokládat, že množství aplikací bude narůstat a to by prostě nemohli stíhat a hlavně by se jim to šíleně nevyplatilo. Uvědomte si, že Apple si nechá platit i za to, že si stahujete vývojové prostředí. Google to dává zadarmo. Jak by pak mohl dělat tu kontrolu?!?

Srovnáváte hrušky a jabka naprosto :-/

0/0
15.2.2011 23:48

Host

Re: Android ne

No prave, free-android nebrat. Zminil jsem hlavni duvody. To jestli Google neco stiha nebo nestiha me jako koncaka vskutku nezajima, ja si platim aplikaci tak musi fungovat jak je dano a ne jinak. A pokud free znamena sajrajt pak nechci free. Mimochodem veci co jsou zadarmo obvykle za moc nestoji a tady se to ukazuje. A jeste k tem aplikacim Android ma koli apps v marketu? 100k?? Kolik ma Apple? 400k a vic, nevim presna cisla ale Apple to stiha a Google to nestiha.

0/0
15.2.2011 23:53

Host

Re: Android ne

Google to ani nechce stíhat. Je to otevřená platforma. Google není od toho, aby něco takového řešil. Tak jako Microsoft neřeší co si do počítače nainstalujete. To je prostě nebetyčná hloupost co píšete. Omlouvám se, ale raději budu mít platformu, která je otevřená s určitým rizikem to přináší než praktiky společnosti Apple, která mně jako programátora odírá nechutným způsobem. To i Microsoft dává vývojové prostředí zadarmo (lite verzi tedy :-)). Apple tohle nedělá a to mně jako programátora dost štve.

0/0
16.2.2011 2:34

Host

Re: Android ne

co to blabolis? vyvojove prostredi je pro iOS zdarma

0/0
16.2.2011 15:58

Host

Re: Android ne

Ale to neni o tom, jak kdo roste a ze to nekdo "nestiha, to je o tom, ze nekdo to dela poradne a jiny jen na kseft a kvalita ho nezajima. A jen na okraj, to mnozstvi aplikaci a rust appstore je u Apple daleko vetsi. A nejsou to zdaleka jen hry a stupidni blbosti , jak si mnozi appleblijci mysli , ale i vysoce profesionalni aplikace , o kterych spousta lidi nema ani tuseni. Proste kdyz dva delaji totez, neni to vzdy totez. Jedni delaji svou praci poradne a jini ji flakaji, coz plati ve vsem, nejen v pocitacich. :-) a mnoho lidi za kvalitu radi zaplati. Je tezke to pochopit?

0/0
15.2.2011 23:59

Host

Re: Android ne

No já s tím souhlasím, ale na Android je taky kvalitní software jenom je problém v tom, že to nikdo nekontroluje. Což jsem vysvětloval. Navíc Android má větší možnosti jak iOS :-)

0/0
16.2.2011 2:31

Host

Re: Android ne

platit za vyvojove prostredi? proc? je ke stazeni zdarma, po bezplatne registraci

0/0
16.2.2011 15:57

Host

Re: Android ne

to uz tu taky bylo a kupa lidem zmizeli z uctu many - takzadna vyhra se shilim japkem

0/0
15.2.2011 23:57

Host

Re: Android ne

Tvůj pravopis mluví za vše, takže komentovat takový blábol skutečně smysl nemá...

0/0
16.2.2011 0:03

Host

Re: Android ne

A ted se na tebe sesypou, to si uzijes. Jinak absolutni souhlas....:-)R^

0/0
15.2.2011 23:38

Host

Re: Android ne

Hehe, dik. Ja s tim pocitam,Android se na Mobil.cz nesmi hanet.

0/0
15.2.2011 23:44

Host

Re: Android ne

jojo, Android jako OS je tak tragickej, ze porad zvysuje svoji pozici leadra na trhu OS ....kazdemu co jeho jest

0/0
16.2.2011 10:55

Host

Re: Android ne

Tak je levnej, zejo>.... neco jako trabos, tech bylo taky mraky.

0/0
16.2.2011 12:03

Host

Re: Android ne

..akorat, ze trabos se kupoval jen v socdem zemich....budte radi , ze mate ajfouna , na rozdil od nas plebs, kteri maji Android..si to pujdu asi hodit...

0/0
16.2.2011 12:50

Gunter von Bahnhof

Re: Android ne

evidentne si potkal Samsung. Samsung na Androida vydava minimum aktualizaci. Apropo, proc by mely vychazet aktualizace kazdy mesic? Jak je zvykem na Windows.

Na Windows mobile nevychazely skoro vubec. Na Symbian vubec, na iOS vubec nejake vychazi? Jmenuj kolik viru se objevilo na telefon? Pamatuju na jeden pro Symbian. Skoro vzdy jde o hloupost uzivatele, ze se mu do telefonu (pocitace) dostane neco fuj. 

Schvalovani aplikaci, to jako to dela Apple? Ta je dobra, ta se nam nehodi, to je urazliva atd? Pokud toto Applu vydrzi a bude kontrolovat aplikace i nadale, tak budou iPhony cim dal tim drazsi novy iPhone 5 za 25 000Kc, telefon pro kazdeho.

0/0
18.2.2011 22:47

Host

Hm, dobry, ale...

Zeleza jsou dnes jako pres kopirak apple, systemy jsou take velmi podobne vsechny, takze jedine, cim se tyto zazraky odlisuji, jsou aplikace a obchody s nimi. A tam se uz lame a bude stale vice lamat chleba . A ruku na srdce robotaci, ten vas androidmarket, to je tragedie a parodie. Chapu, ze vas to mnohe nezajima, stejne mate vetsinou aplikace nekde ukradene. Ale ty firmy na tech marketech uz dnes tvori zaklad zisku , zeleza a systemy nejsou podstatna. A az budou tyto obchody na urovni iTunes/App store, tak teprve potom se zacnu obavat o Apple. Do te doby je ale jeste hooodne daleko a verim , ze i WP7 s Nokii se vam velmi brzy vysmeji . :-)

0/0
15.2.2011 22:40

Host

Re: Hm, dobry, ale...

ty už to nepij ani ředěný ;-D

0/0
15.2.2011 22:48

Host

Re: Hm, dobry, ale...

Lépe se to napsat nedalo. R^

0/0
15.2.2011 22:53

Host

Re: Hm, dobry, ale...

Čím se App store tolik liší? Zcela bez urážky... Jsem spokojeným uživatelem Androidu, iPhone jsem nikdy neměl v ruce...

Jen jeden argument odporující vaší teorii - telefon s Androidem si mohu koupit za pět tisíc a budu zcela spokojen, iPhone finančně zdaleka není pro každého, proto se netřeba obávat, že by získal monopol:-)

0/0
15.2.2011 23:13

Host

Re: Hm, dobry, ale...

Hlavni rozdil mez temito dvema obchody je v tom, ze aplikace pro iPhone jsou dokonale vyladene , jejich tvurci a vyvojari jim venuji daleko vice energie, jsou funkcni a nepadaji, protoze se nemuseji potykat s x ruznymi zelezy, na kterych chodi system. A cena? Prave ta vyssi cena odpovida kvalite nejenom samotneho iPhonu ale i te odladenosti a provazanosti s iTunes. Jasne, nekdo tomu rika nesvoboda, ale prave diky te "nesvobode" vse na iPhonu bez problemu funguje, neseka se, ovladani je take daleko jednodussi, plynulejsi a intuitivnejsi, o materialech nemluve. U iPhonu to neni o tom, kolik ma funkci, ale JAK ty funkce funguji. A to jdou vsechno duvody, proc tolik lidi radeji zaplati vice a co mnozi nechteji pochopit a stsle dokola melou sve nesmysly. Je to asi jako porovnani krabicoveho cerveneho vina z Lidlu za 30,- s rocnikovym znackovym vinem z Francie za 300,- . Oboje je vino, oboje ma sve spotrebitele ale nekteri by to z krabice nenalili ani do omacky....

0/0
15.2.2011 23:29

Host

Re: Hm, dobry, ale...

S vyladěností aplikací máte určitě pravdu, ale to je zkrátka dáno větším výběrem železa. Na druhou stranu, líbí se mi ona přístupnost Marketu, aplikace jsou i zcela regionální, specializované, byť amatérské - profesionální tým by se s něčím takovým nezabýval, zkrátka každý se může zapojit.

S tím vínem to není ideální srovnání, jelikož tři stovky jsou suma za pár hodin na brigádě. Kdežto pro mě, jakožto studenta, je částka kolem 18k za iPhone zcela mimo reálné meze. Věřte, že vám iPhone závídím a rád bych ho také měl, ale to je asi tak jediné co mohu dělat:-). Vzhledem k tomu, že nejsem jediný, kdo využívá možnosti chytrého telefonu, ale nemůže obětovat tolik peněz, neboť je nemá, Apple nikdy neovládne celý trh (což ani není jeho cílem).

0/0
15.2.2011 23:48

Host

Re: Hm, dobry, ale...

Iphone 3Gs se da sehnat v bazaci dnes uz docela levne.. A porad to bude odladenejsi a vymakanejsi(bezi na nem aktual verze ios) nez top android foun od htc nebo motorky... Proste Apple je kvalita, ty veci i po letech pouzivani maj porad svou cenu a porad to co umi, umi skvele

0/0
16.2.2011 0:01

Host

Re: Hm, dobry, ale...

docela slušnej žvást R^

0/0
16.2.2011 7:38

Host

Re: Hm, dobry, ale...

Ocenuji tvou slusnot a otevrenost a preji ti, aby jsi se svym budoucim ziskanym vzdelanim a ocividnou inteligenci dosahl brzy nejenom na iPhone . Urcite to dokazes.:-)

0/0
16.2.2011 0:08

Host

Re: Hm, dobry, ale...

sorry ale aplikácie na iPhone sú väčšinou rovnaké ako na androide(UI), teda občas im chýba nejaká funkcia, ktorú Apple nedovoluje, ale vzľadovo sa nelišia

ak nejaká aplikácia padá tak to není jej chybou, ale buď hardwarovom(u lacných modelov chyba napr. opengl 2.0, slabý procák atd) alebo nevyladenou rom výrobcu telefonu

takže do toho nepleť market

0/0
16.2.2011 0:13

Host

Re: Hm, dobry, ale...

jojo, zas na to někdo narazil: Android je dokonalý a bezchybný a pokud nefunguje, je to proto že si A) blbec uživatel koupil levný telefon, B) blbec uživatel koupil špatnou značku, C) blbec uživatel nainstaloval něco hodně špatného.

Jinak nevím, jak vypadá AppStore, ale od Androiďáků pořád slyším, jak je Market lepší než Ovi Store a přitom jsou v podstatě stejné, takže se nevzrušuj, je to obvyklé vychloubání :)

0/0
16.2.2011 10:50

Host

Re: Hm, dobry, ale...

Když už jsme u porovnávání vína, tak lépe by odpovídal poměr sedmičky Chile nebo Brazílie za 70,- versus sedmička Francie za 300. Chuťově a kvalitativně rozdíl pranepatrný, cenově několikanásobný.

0/0
16.2.2011 12:14

Host

Re: Hm, dobry, ale...

Tak o vinu se s clovekem, ktery o nem nevi vubec nic , urcite bavit nebudu , to je ztrata casu a uplne OT :-)

0/0
16.2.2011 12:25

Host

ChaCha

Lepsi a vystiznejsi nazev si HTC pro svuj vyrobek nemohlo vybrat. Meli tak oznacit cele portofilio a nebo jeste lepe zmenit nazev firmy....;-D

0/0
15.2.2011 22:29

Host

Re: ChaCha

Z jakeho duvodu? Seriozne a bez emoci...

0/0
15.2.2011 22:35

Host

vím že to nikoho nezajímá

ale Desire S bude můj příští telefon :-)

0/0
15.2.2011 21:49

Host

Re: vím že to nikoho nezajímá

Me na tom dost mrzi absence tech ctyr hw tlacitek, u Desireu jsou perfektni...

0/0
15.2.2011 22:09

Host

Re: vím že to nikoho nezajímá

To souhlasím, ale nyní mám jiný, starší telefon, a nový si budu pořizovat tak někdy v létě... a jenom kvůli HW tlačítkům si nebudu kupovat loňský Desire.

0/0
15.2.2011 22:29

Host

Re: vím že to nikoho nezajímá

Tak to je preci jasne... ja mam Desire a ta tlacitka me prave hrozne potesila, vcetne optickeho trackballu. Jen jsem si posteskl, ze nastupce Desireu se kvuli trendu zbavil dobre funkcniho prvku  :-)

0/0
15.2.2011 22:38

Host

Hm

Když vidím konkurenci, tak mám dojem, že tentokrát HTC zaspalo. Mám Desire, ale další telefon od nich asi nebude :-/. No uvidíme až vyjdou recenze na ty vystavované telefony třeba to nebude takové terno.

0/0
15.2.2011 21:11

Host

Re: Hm

A co ti na Desire chybí?

0/0
15.2.2011 21:50

Host

Re: Hm

Na tomhle co mám mi nechybí nic vzhledem k výběru, když jsem ho kupoval. Jenže novinky ostatních výrobců vypadají lepší. Hodně mne zajímá ten 3D obrazovka od LG.

0/0
15.2.2011 23:46

koubelkaa

Čtu si tady tak tu místní diskuzi

a nestačím se divit. Proč mě má zajímat porovnání s nějakým hypotetickím Apple výrobkem - věřím tomu že až udělají produkt který se mi bude líbit víc než produkty od HTC, tak mě to začne zajímat, do té doby ale mě tyhle výkřiky nezajímají...

Nicméně zpět k samotným produktům:

Největší problém který si teď HTC nese je podle mě výdrž jejich chytrých telefonů - z toho důvodu bych řekl že zatím nejlepší řešení je právě HTC Salsa - tj. 1520 mAh, samozřejmě chápu že se lecos dá zachránit pomocí technologie výrobního procesu (myslím velikost součástí) a optimalizacema, ale i tak budu rád když HTC pochopí že by měli všem svým telefonům dávat do vínku baterii od 1500mAh nahoru (osobně bych se vůbec nezlobil i začít od hranice 1800mAh), bylo by mi to milejší než nutnost dvouprocesorového mobilu, neboť na co mi taková hračka je, když se mi to stejně brzy vybije...:-(

Taky nejsem nadšenej nějakým FB tlačítkem-to považuji za vrchol nevkusu tam něco takového přidat...-snad jim to dojde že jetoBlbost

0/0
15.2.2011 20:44

Host

Re: Čtu si tady tak tu místní diskuzi

Ocividne je to zamerene na mladsi populeci,co si to i kvuli tomu koupi, nebo si to necha koupit... HTC proste nabizi skalu pristroju, at si kazdy vybere co chce, zadny ovci diktatek :)

0/0
15.2.2011 22:13

Host

Re: Čtu si tady tak tu místní diskuzi

Pro ujecene "svobodne" opice zmatene skakajici ze stromu na strom a prehrabujici se v hromadach plastovych odpadku je HTC jako delany....:-)

0/0
15.2.2011 22:32

Host

Re: Čtu si tady tak tu místní diskuzi

Potrefena husa vzdycky kejha jako prvni, pritom to nebylo myslene nijak konkretne. Mazej do sklenarstvi a nenadavej.

0/0
15.2.2011 22:49

Host

Re: Čtu si tady tak tu místní diskuzi

;-DR^R^R^R^

0/0
15.2.2011 22:58

Host

Re: Čtu si tady tak tu místní diskuzi

;-D;-D;-DR^

0/0
15.2.2011 22:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.